DISKUZE K ČLÁNKU McLaren: Čtyři motory na sezonu mohou být problém, ale ne jenom pro nás

Eric Boullier, šéf týmu McLaren, připouští, že limit čtyř motorů na sezonu pro jeden vůz by mohl být pro stáj z Wokingu problém. S tímto omezením by se ale mohly potýkat také jiné stáje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren: Čtyři motory na sezonu mohou být problém, ale ne jenom pro nás

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 09.03.2015 10:18 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • anonym

    78.102.252.XXX
    Velká škoda, že Honda vstoupila o rok později, je to jednoznačně handicap a jestli to dokáže dohnat, toť otázka a velká neznámá....

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      178.41.36.XXX
      Velka skoda je, ze Honda nevedela z tej svojej akoze "nevyhody" spravit svoju vyhodu...03

      + 8 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      176.74.128.XXX
      Já to naopak vidím jako výhodu: mohli se poučit z problémů a řešení ostatních, měli rok na testování navíc, u motoru pro letošní sezonu nejsou ve vývoji nijak blokování počtem kreditů atd.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        185.26.182.XXX
        nedala sa im spravit vyhoda lebo ten mercedes bol dobre strazeny cely rok

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          178.41.36.XXX
          ale... Nemyslel som vobec nejake priamo kopirovanie agregatu.03 Honda sa mala poucit z "chyb" superov - Renaultu hlavne! Cakal som, ze pridu s "funkcnym" agregatom. Nemusel hned trhat rekordy, len proste najazdia (v realnom aute) viac kilometrov...

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.91.4.XXX
          Ano viem to iste a "konec ci zaciatok" s tym nema nic spolocne. Niesu tam, kde mali byt! A to staci na to aby sme zhodnotili, ze aj cez vyvoj bez akychkolvek obmedzeni(+vedomosti minulorocnych problemov konkurentov)+nejakych dat z McL su v stave, ze auto neni schopne jazdit kontinualne aspon v nejakom "bezpecnom" rezime. Spravili tie iste chyby ako minuly rok superi (?). To je vlastne jedno. Pripraveni "tak ako mali byt" nie su. Bodka.

          Este, ze existuje hned vyhovorka o minulorocnych problemoch a naslednom "zazraku" Renaultu. Len aby sa im podobny kusok podaril...

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            90.176.130.XXX
            ty seš inženýr Hondy? že můžeš trvidt, že nejsou tam kde by měli být? třeba výkon motoru je podobnej Mercedesu, jen když v testech nenasadili závodní verzy jak sama Honda potvrdila, tak těžko něco může říkat, ok když v Asutrálii budou ztrácet 2 sec. na kolo a za chvílu motor chcipne, máš pravdu, jak ne, tak se budeš moct leda tak chytat za nos

            + 3 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              178.41.36.XXX
              1. To je zaujimave - takze v zavodnej verzii je "vsetko uplne ine"??? (Napr. aj to sprepadene tesnenie?)
              Mam dojem, ze zavidna vezia sa odvija od tej testovacej, ci mas snad iny navrh?

              2. Mna nezaujima kolko kW maju pod kapotou, ide o to, ze to nedokazu (este stale) vytocit na tie hodnoty.

              3. Suvisi s bodom 2. - mcL sa nedostal ani nahodou k nejakej simulacii ci nastaveniu (viz. min rok Lotus).

              4. Sami predsa priznavaju, ze "su!" pozadu s motorom.

              5. Si ten isty "Rendy" ci s kym sa bavim teraz?03

              + 5 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                178.41.36.XXX
                Uppss oprava:
                Bod 1. - "... zavodna verzia ..."

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • anonym

                90.176.130.XXX
                Já ti moc nerozumím, protože Honda nikdy neřekla, že jsou pozadu s motorem, ba naopak že konstrukce a výkonnost je taková jaká by měla být, akorát musí vyřešit spolehlivost, samozřejmě, že závodní motor se liší, je výkonnější a více spolehlivý, to je celkem logické, když se s ním bude závodit a možná McLaren je tak zkušený tým, že nastavení ví jaký mají mít, tam jde jen o to, aby v testch si ověřili data okolo aero a stavby vozu ne výkonnosti

                + 3 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Mr.B

          90.176.164.XXX
          Ty si myslíš, že vývoj motoru před homologací je nějaká uzavřená záležitost, ale takhle to nefunguje. Na motoru se pořád pracuje až do homologace, neustále se vyvíjí, zlepšuje, přicházejí nové a nové díly. Teprve s homologací se pohonná jednotka zamrazí a začne se pracovat na spolehlivosti (protože práce na spolehlivosti jsou povolené). Samosebou, paralelně se pracuje i na výkonu a dalších vylepšení motoru v rámci povolených žetonů.

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama