DISKUZE K ČLÁNKU První den v Barceloně nejrychlejší Maldonado, Wolffová nabourala Nasra, McLaren skončil předčasně

TESTOVÁNÍ V BARCELONĚ I. - 1. DEN; Ve čtvrtek začaly v Barceloně další čtyřdenní testy. Lewis Hamilton musel kvůli zdravotním problémům přerušit jízdy, zastoupuje ho Pascal Wehrlein. McLarenu po 21 kolech zastavila závada MGU-K a tým předčasně skončil. Nejrychlejší čas předvedl Pastor Maldonado s Lotusem, těsně za ním skončil Kimi Räikkönen s Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První den v Barceloně nejrychlejší Maldonado, Wolffová nabourala Nasra, McLaren skončil předčasně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 72, poslední 20.02.2015 06:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 17 lidí) 19.02.2015 15:54
Kéž by :) »
» Petr (Hlasovalo 13 lidí) 19.02.2015 14:33
Foto oblečené Sussie bude. Co se týče klikání… »
» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 19.02.2015 19:59
Tak se mi to podařilo nějak vyřešit dle vašeho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • marty

            217.30.64.XXX
            Na F1News je potreba pro aktualizaci udaju v tabulce pouzit tvrdy refresh stranky (Ctrl+F5, F5 nestaci) a ne kazdy to tak dela, tudiz pak reaguji na tabulku s nespravymi udaji tak, jako reagoval Cec.

            + 1 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              78.157.160.XXX
              To je blbost. Vim, ze to tam pro jistotu pisou, ale v poho staci F5, neni treba zadny tvrdy refresh. Ale kdyz to tam je napsane a nekdo to neudela a pak si stezuje, tak jeho chyba, kdyz se nedrzi instrukci. Copak to je takovy problem?

              + 6 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Karel

              78.157.160.XXX
              To je tím, že tu není živá onlajn tabulka. Ale zase je tady více informací, nejedná se o tupé kopírování nějakého webu, jak to vidíme jinde - ti pozornější čtenáři, kteří si tady nepřišli jen primitivně plivnout, to po pečlivějším srovnání jasně vidí. Je aktualizována každou chvíli a vždy je tam čas poslední aktualizace. Oproti zahraničním webům obsahuje i počty kol a je graficky zpřehledněna. Článek je hned doplňován spoustou aktuálních fotek. Pro mě primární web. 01

              + 7 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Cec

              94.112.186.XXX
              Sorry četl jsem šest desetin tak mi to nešlo do hlavy....

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              78.157.160.XXX
              Cec reagoval na tebe, nikoliv na tvou domnělou nesprávnou tabulku.

              + 5 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • marty

                217.30.64.XXX
                No ja myslel, ze mel v tabulce stale starsi udaje a svou reakci minil, ze jsem se zmylil ve vypoctu. Nakonec ale slo jen o nedorozumeni.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Karel

          78.157.160.XXX
          Sleduji to na vice webech, a tady to je nejlepsi (mnohem vice nez na autosportu) - nejvice info i presne pocty kol.

          + 11 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    80.242.32.XXX
    RedBull - Audi A co vravite na kacicu ze Audi malo/ma zaujem odkupit Redbull ktory straca zaujem (F1 uz RB neponuka taky marketingovi prinos) o F1? 07

    dodo

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.130.XXX
      Jo a proto do toho sype tolik peněz a je továrním týmem Renaultu a k tomu všemu je jejich F1 team v zisku. Jak si správně poznamenal, pouze mediální kachna 03

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jiný Honza

    194.48.241.XXX
    Jak vypadá Red Bull? Pořád černobílá nebo už si nafasovali i jiné barvy?

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zip

    Zip

    109.81.209.XXX
    Peréz A je to tu. Peréz pokořil loňský nej kvalifikační výkon FI(Nico Hulkenberg). Nyní si alespoň mohu udělat obrázek jaký udělala FI pokrok od Barcelony až po Abu Zabí, když jezdí s vozem z loňské sezóny.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Jak víš, že to jeho hybridní auto splňuje předpisy - např. alespoň tu loňskou min. hmotnost? Tím nechci říct, že by pokrok neudělali, ale při testech je FIA nehlídá, tak to nelze brát na 100% 03

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zip

        Zip

        109.81.209.XXX
        Ahoj Petře. S tou kontrolou jsem to nevěděl. Kontrolujou kde co a při testech ne? Znamená to tedy, že klidně např. Williams by si mohl vzít třeba 3kg zátěže navíc(samozřejmě rovnoměrně rozložit, aby neměli poškozená data) a tak klamat soupeře? Nebo jsi chtěl říci že právě FI nekontrolují, když mají tu loňskou formuli s letošním zbarvením?
        Díky.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Přesně tak, při testech se nic nekontroluje, musí jen nastoupit s vozem, který projde všemi povinnými nárazovými testy. Kdokoliv tedy může jezdit pod váhou, s flexibilnějšími křídly, než je povoleno, s vyšším průtokem atd. Totéž platí pro různá doplňková zařízení - vidlice s Kielovými trubicemi apod. - ty by během závodního víkendu byly nelegální (nesplnili by pravidla pro rozměry karosérie).

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Zip

            Zip

            109.81.209.XXX
            Díky, tady se člověk každým článkem vzdělává. Tak to se nyní zaměřím na výkonnost oproti výkonu.

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • 1

            178.255.168.XXX
            Na druhou stranu, takhle "podvádět" by mohl mít zájem max tým z konce pole, aby přilákal sponzora, ty lepší týmy spíš jezdí tak, že mají svoji cílovou čáru, kde si sami měří čas a jezdí tak, aby nejeli celé kolo plným tempem pod oficiální časomírou. Ono je totiž ošidné auto úmyslně ořezat, nebo přetížit, protože získaná data nemusí odpovídat tomu, co potřebují otestovat a může je posléze potkat nepříjemné překvapení...

            + 0 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jarek

              78.157.160.XXX
              To je pár let překonaný mýtus. týmy mají k dispozici přesné GPS, takže dobře vědí, kde jsou soupeři a dokážou je měřit, ať by si tu cílovou čáru dali kdekoliv.

              + 6 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • 1

                178.255.168.XXX
                Když myslíš...

                + 0 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jarek

                  78.157.160.XXX
                  Tak to tak je 03 V dnešní době nic neskryješ posunutím čáry, oni přesně ví, jak je na tom kdo s rychlostí v které zatáčce, nebuď tak naivní.

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama