DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Ferrari odhaluje, jak si představuje budoucí vůz F1

Ferrari oficiálně zveřejnilo svou představu o budoucích monopostech Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FOTO: Ferrari odhaluje, jak si představuje budoucí vůz F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 22.02.2015 10:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000415 (Hlasovalo 23 lidí) 17.02.2015 10:13
:-) Bomba 01 Mně se to moc líbí. »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 17 lidí) 17.02.2015 11:27
Super ale už je to takový hybrid mezi klasickou… »
» mi88ki (Hlasovalo 14 lidí) 17.02.2015 13:09
Studie Ferrari je nádhera, ale tohle co posíláš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tron

    46.39.169.XXX
    INDYCAR ... koukam ze " rudi hosani " vicemene oslehly kary co se minulej rok prohanely v INDYCARech ,nic prevratnyho na tom osobne nevidim ,dost mozna ze nektere prvky zanedlouho uvidime i v F1 ,zvlaste bych se primlouval za partie okolo hlavy pilota a to horni kridlo mozna taky nebude od veci 03

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Zmeny k lepšiemu jasne ukázalo Ferrari,... ...ktoré v takomto novom vyhotovení je Arcikan, klenot neoceniteľnej ceny a ukážka veľkej technickej a dizajnérskej geniality, ale aj pokroku tejto automobilky a jeho možností urobiť zase z F1 perlu sledovateľnosti športových motoristických prenosov. Kto by sa nechcel pozrieť ako tento krásny monopost F1 jazdí po trati a hrmotí svojim turbomotorom o sile viac ako 1000 koní, nemôže byť ani človek a nieto ešte fanúšik tohto tímu. 01 Forza Ferrari !!!

    + 20 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    ... Takých napodobenín áut navrhnutých len na efekt už bolo. Nie je nad autá okresané tvrdou realitou. To je ako v literatúre nejaká kudrlinková poézia a Dobrý voják Švejk.

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zip

    Zip

    109.81.209.XXX
    Formule? Tak spíše mi to připomíná závoďáka nežli formuli, na kterou jsem si již zvykl. Ale je to hezké na pohled.
    Z toho počítačového modelu to vypadá, jako by měl jezdec přidělanou helmu k monopostu? To určitě jen nedodělali "vychytávky" snímku, snad.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    178.41.107.XXX
    Zpátky do mimulosti Vypadá pěkně. Ale nemůžu se zbavit dojmu,že už to tady jednou bylo(i když v jiné formě)
    Kdo pamatuje Lotus 86, 88 a 88B může porovnat!
    Je to více než 30 let!
    Kdo nezná odkaz na fotku(s dovolením redakce): https://rafaelschelb.files.wordpress.com/2010/08/8111deangelis88coststla.jpg

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jarda

    109.81.245.XXX
    McLaren Foto: [odkaz na stránku]

    + 10 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Studie Ferrari je nádhera, ale tohle co posíláš, to je pěkný hnusný transformers.

      + 14 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jarda

        78.157.160.XXX
        Já to nedělal. Díky za mínusy.

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        109.81.245.XXX
        Já se na tu fotku rád podíval, za to ty tady píšeš na druhé pěkný hnusy! 02

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          To je konstatování faktu anonyme a že si to diskutér přenesl na sebe je jeho problém, já to proti němu nemyslel. Snad ho lajky níže dostatečně uspokojí. Ujetá doba 05

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Super ale už je to takový hybrid mezi klasickou formulí a spiderem. Dost mi to připomíná zapomenutou Intersérii, kde se objevovali "oblečené" vysloužilé formule. Jinak za mne klidně dobrá, aspoň se konstruktéři zase na nějakou dobu zabaví a bude jim nějakou dobu trvat, než najdou tu jedinou správnou cestu (fyzika je jen jedna) a závodění bude zase pár sezón (2?) atraktivnější.

    + 17 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000635

      uzivatel000635

      88.101.0.XXX
      objevovaly!!!

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        V F1 taky zpočátku jezdily kapotované Marcedesy, nebo se mýlím ?

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.132.XXX
          Nemýlíš, jezdily. A v různým rozsahu s tím experimentovali i další, i když nevím, jestli to dokázali dostat až na start mistrovskýho závodu (Cooper, Vanwall, Connaught, Maserati, Ferrari/Lancia)

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • 1

            178.255.168.XXX
            To nebyly kapotovaný auta, ale měli jen variabilně volitelný blatníky a použili je jen párkrát na rychlostní tratě, potom od toho upustili, protože s blatníkama byla ta formule údajně mnohem hůř ovladatelná...

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              37.188.132.XXX
              Že to jelo jenom párkrát nebo vůbec, o to se nepřu. A že byl podvozek asi stejný jako u obyčejné verze a měnila se karoserie, to taky souhlasím. Ale jinak šlo o pokusy o komplexní kapotáž, rozhodně ne jen o blatníky. Alespoň v případě Mercedesu a pár dalších (Vanwall, Cooper, Connaught)
              [odkaz na stránku]
              [odkaz na stránku]
              [odkaz na stránku]

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • 1

                178.255.168.XXX
                Jde o to, co si kdo představí pod pojmem blatník 03

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  37.188.142.XXX
                  Jde o to, co si kdo představí pod pojmem "jen variabilně volitelný blatníky".
                  Všechna tahle auta by se prostým odšroubováním blatníků nezměnila v jejich původní verzi, na všech je odlišný i zbytek kapotáže.

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • 1

                    178.255.168.XXX
                    Na těch fotkách cos dal je vidět, že je to víc překapotované, ale ty mercedesy měly skutečně lehce odpojitelné blatníky - kapotáže - a změna byla možná za poměrně krátký časový úsek, jinak zbytek vozu i kapotáže byl shodný pro obě verze...

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama