DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Ferrari odhaluje, jak si představuje budoucí vůz F1
Ferrari oficiálně zveřejnilo svou představu o budoucích monopostech Formule 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FOTO: Ferrari odhaluje, jak si představuje budoucí vůz F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 17 lidí)
17.02.2015 11:27
Super ale už je to takový hybrid mezi klasickou… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
10:29 22.02.2015 93.99.87.XXX
No hezká představa. Určitě jsi někdy viděl závod za hustého deště. Můžeš mi říct v kterém závodě přitom jezdci jeli pomalu podle viditelnosti??? Odpovím sám. V ŽÁDNÉM!!! Nenašel se jediný pilot, který by jel 60-80km/h, aby stačil zabrzdit na vzdálenost, na kterou vidí a do někoho nenarazil.
Vždycky to prostě riskli, že na trati nikdo a nic není. A většinou to v takových podmínkách končilo hromadnými haváriemi, kde nebourali ti neschopní, ale ti co neměli štěstí. Prostě to byla pouhá loterie. Pamatuji si takové závody ve Spa, Brazílii, Nurnburgringu, Kanadě a dalších.
Když si místo takových závodů před startem vytáhnou hrací karty a ten s nejvyšší kartou se prohlásí za vítěze, ten s druhou nejvyšší za druhého atd., pak bude výsledek stejně spravedlivý a ušetří se spousta peněz za zničená auta a nějaká zranění, možná někdy i životy.
Nezakrytá kola jsou zbytečný přežitek a je to stejné, jako by se dřív trvalo na doutníkovém tvaru šasi.
Vždycky to prostě riskli, že na trati nikdo a nic není. A většinou to v takových podmínkách končilo hromadnými haváriemi, kde nebourali ti neschopní, ale ti co neměli štěstí. Prostě to byla pouhá loterie. Pamatuji si takové závody ve Spa, Brazílii, Nurnburgringu, Kanadě a dalších.
Když si místo takových závodů před startem vytáhnou hrací karty a ten s nejvyšší kartou se prohlásí za vítěze, ten s druhou nejvyšší za druhého atd., pak bude výsledek stejně spravedlivý a ušetří se spousta peněz za zničená auta a nějaká zranění, možná někdy i životy.
Nezakrytá kola jsou zbytečný přežitek a je to stejné, jako by se dřív trvalo na doutníkovém tvaru šasi.
ttt
18:53 21.02.2015 213.215.108.XXX
Oki no, zhodneme sa na tom, ze sa asi moc nezhodneme :-) Ja mam k formuli zafixovany koncept "open wheels", so vsetkymi plusmi aj minusmi co to prinasa. Stale si myslim, ze jazdci sa maju vediet prisposobit podmienkam, ked nevidim 10m pred seba tak nejdem 200. Je to rovnake ako v beznej premavke, proste husto prsi alebo snezi - dam nohu z plynu a idem tak ako mi to okolnosti dovoluju.
Mike17
14:06 20.02.2015 93.99.87.XXX
A jsme zase u toho, že pokud je pustí v současné době v podmínkách, kdy je vody na trati moc, pak piloti vzadu vidí na 10m před sebe. To při rychlostech přes 200km/h ujedou za 0,1-0,2s. Vyhnout se čemukoliv je mimo lidské schopnosti a není to o umění pilota, ale o náhodě. Jestli před ním něco bude, nebo nebude stát. Naprosto zbytečný hazard a o žádných schopnostech to nebude vypovídat. Proto teď čekají na to, až trať trochu oschne.
Když budou blatníky, bude viditelnost mnohonásobně vyšší a pak budou moct piloti teprve předvést, jestli na vodě jezdit umí, nebo ne.
Když budou blatníky, bude viditelnost mnohonásobně vyšší a pak budou moct piloti teprve předvést, jestli na vodě jezdit umí, nebo ne.
Mike17
12:17 20.02.2015 93.99.87.XXX
Tady nejde o vodu co pádá shora. Ale o vodní tříšť, kterou vytváří vozy vepředu. A kdyby byly auta s blatníky, té vody ve vzduchu by bylo mnohem míň. Pak by piloti viděli před sebe a mohli by ukázat své umění na hodně mokré dráze. Odpadly by hodiny čekání na to, až bude skoro sucho.
ttt
12:56 19.02.2015 212.5.221.XXX
Ak je jazda naslepo sposobena pocasim ze nevidim z garaze ani na boxovou zidku tak suhlasim, ze vyjizdat je zbytocny hazard. Ale ak je pocasie prijatelne a mokra je len trat (samorejme aj tu musia platit iste limity) tak by som rad videl pilotov nech predvedu co v nich je
1
21:27 18.02.2015 178.255.168.XXX
No hádat se nebudu, hledal sem ten článek a nenašel, zato sem našel jinej a ten by odpovídal spíš tvojí verzi a že první verze byla kapotovaná vím
Zkusím to ještě někde pohledat, protože si pamatuju, že na vysokorychlostní okruhy jako monza chtěli používat tu kapotovanou verzi a na členitější tu odkrytou. je možný že to byl jenom plán, protože se v 55 stáhli po tý havárce v le mans a 54 absolvovali celou s plnou kapotou...
Zkusím to ještě někde pohledat, protože si pamatuju, že na vysokorychlostní okruhy jako monza chtěli používat tu kapotovanou verzi a na členitější tu odkrytou. je možný že to byl jenom plán, protože se v 55 stáhli po tý havárce v le mans a 54 absolvovali celou s plnou kapotou...
rock
20:56 18.02.2015 46.33.96.XXX
Podle mne nemáš tak úplně pravdu. W196 byla jako kapotovaná stavěná od začátku a s open wheels verzí se vůbec neuvažovalo. Až když se ukázalo, že kapotáž funguje jenom někde, byla narychlo postavená verze s odkrytými koly.
Tím chci říct, že pod tou kapotáží se rozhodně neskrývá ta nekapotovaná verze, kterou by šlo získat jen odšroubováním přebytečných blatníků. Ani tam být nemůže, když se s ní nepočítalo. Ta specifikace se měnila v továrně, demontáží a montáží celé karoserie (a nebyly jiné jenom blatníky, ta karoserie se liší na celým autě) a byly i mírné úpravy ve vnitřním uspořádání (kapotovaná verze například využívala prostor mezi předním a zadním kolem pro jakési nádrže, ty se v open wheels verzi musely přestěhovat jinam). Zůstalo samotné šasi s trubkovým rámem.
Tím chci říct, že pod tou kapotáží se rozhodně neskrývá ta nekapotovaná verze, kterou by šlo získat jen odšroubováním přebytečných blatníků. Ani tam být nemůže, když se s ní nepočítalo. Ta specifikace se měnila v továrně, demontáží a montáží celé karoserie (a nebyly jiné jenom blatníky, ta karoserie se liší na celým autě) a byly i mírné úpravy ve vnitřním uspořádání (kapotovaná verze například využívala prostor mezi předním a zadním kolem pro jakési nádrže, ty se v open wheels verzi musely přestěhovat jinam). Zůstalo samotné šasi s trubkovým rámem.
Mike17
18:35 18.02.2015 217.170.103.XXX
Pokud jde o schopnost zvládat vůz v náročných podmínkách, pak naprosto souhlasím. Pokud jde o jízdu naslepo, pak to není o schopnostech, ale o náhodě a zbytečný hazard. O náhodu nestojím, to bych mohl sedět u automatu a tupě zírat, jestli mi nepadnou 3 citrony, nebo co tam mají.
1
18:11 18.02.2015 178.255.168.XXX
jj, w196 - ty boky měli jít celý odmontovat - u mě blatník. Já to samozřejmě nikdy neodmontovával, jenom sem četl článek o tomto voze, kde to bylo popsáno jako demontovatelné a dle charakteristiky okruhu se to mělo nasazovat, ale s těmi "blatníky" se hůř ovládalo, ikdyž mělo vyšší maximálku, tak to nakonec přestali nasazovat...
rock
17:35 18.02.2015 37.188.142.XXX
Já vůbec nehodlám zpochybňovat, že ta kapotáž šla vyměnit lehce a že podvozek byl stejnej. Ale blatníky? Mluvíme o stejným autě???
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
tron
23:25 17.02.2015 46.39.169.XXX
INDYCAR ... koukam ze " rudi hosani " vicemene oslehly kary co se minulej rok prohanely v INDYCARech ,nic prevratnyho na tom osobne nevidim ,dost mozna ze nektere prvky zanedlouho uvidime i v F1 ,zvlaste bych se primlouval za partie okolo hlavy pilota a to horni kridlo mozna taky nebude od veci
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek