DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Ferrari odhaluje, jak si představuje budoucí vůz F1

Ferrari oficiálně zveřejnilo svou představu o budoucích monopostech Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FOTO: Ferrari odhaluje, jak si představuje budoucí vůz F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 22.02.2015 10:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000415 (Hlasovalo 23 lidí) 17.02.2015 10:13
:-) Bomba 01 Mně se to moc líbí. »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 17 lidí) 17.02.2015 11:27
Super ale už je to takový hybrid mezi klasickou… »
» mi88ki (Hlasovalo 14 lidí) 17.02.2015 13:09
Studie Ferrari je nádhera, ale tohle co posíláš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
No hezká představa. Určitě jsi někdy viděl závod za hustého deště. Můžeš mi říct v kterém závodě přitom jezdci jeli pomalu podle viditelnosti??? Odpovím sám. V ŽÁDNÉM!!! Nenašel se jediný pilot, který by jel 60-80km/h, aby stačil zabrzdit na vzdálenost, na kterou vidí a do někoho nenarazil.
Vždycky to prostě riskli, že na trati nikdo a nic není. A většinou to v takových podmínkách končilo hromadnými haváriemi, kde nebourali ti neschopní, ale ti co neměli štěstí. Prostě to byla pouhá loterie. Pamatuji si takové závody ve Spa, Brazílii, Nurnburgringu, Kanadě a dalších.
Když si místo takových závodů před startem vytáhnou hrací karty a ten s nejvyšší kartou se prohlásí za vítěze, ten s druhou nejvyšší za druhého atd., pak bude výsledek stejně spravedlivý a ušetří se spousta peněz za zničená auta a nějaká zranění, možná někdy i životy.
Nezakrytá kola jsou zbytečný přežitek a je to stejné, jako by se dřív trvalo na doutníkovém tvaru šasi. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ttt

213.215.108.XXX
Oki no, zhodneme sa na tom, ze sa asi moc nezhodneme :-) Ja mam k formuli zafixovany koncept "open wheels", so vsetkymi plusmi aj minusmi co to prinasa. Stale si myslim, ze jazdci sa maju vediet prisposobit podmienkam, ked nevidim 10m pred seba tak nejdem 200. Je to rovnake ako v beznej premavke, proste husto prsi alebo snezi - dam nohu z plynu a idem tak ako mi to okolnosti dovoluju. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
A jsme zase u toho, že pokud je pustí v současné době v podmínkách, kdy je vody na trati moc, pak piloti vzadu vidí na 10m před sebe. To při rychlostech přes 200km/h ujedou za 0,1-0,2s. Vyhnout se čemukoliv je mimo lidské schopnosti a není to o umění pilota, ale o náhodě. Jestli před ním něco bude, nebo nebude stát. Naprosto zbytečný hazard a o žádných schopnostech to nebude vypovídat. Proto teď čekají na to, až trať trochu oschne.
Když budou blatníky, bude viditelnost mnohonásobně vyšší a pak budou moct piloti teprve předvést, jestli na vodě jezdit umí, nebo ne. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ttt

212.5.221.XXX
No vidis, a zase sme u riaditelstva zavodu, ved netreba cakat az bude skoro sucho 04 Podmienky su dane tak nech piloti prisposobia jazdu svojim schopnostiam, monopostu a stave vozovky. Ved svoje umenie mozu predvadzat aj bez blatnikov 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Tady nejde o vodu co pádá shora. Ale o vodní tříšť, kterou vytváří vozy vepředu. A kdyby byly auta s blatníky, té vody ve vzduchu by bylo mnohem míň. Pak by piloti viděli před sebe a mohli by ukázat své umění na hodně mokré dráze. Odpadly by hodiny čekání na to, až bude skoro sucho. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ttt

212.5.221.XXX
Ak je jazda naslepo sposobena pocasim ze nevidim z garaze ani na boxovou zidku tak suhlasim, ze vyjizdat je zbytocny hazard. Ale ak je pocasie prijatelne a mokra je len trat (samorejme aj tu musia platit iste limity) tak by som rad videl pilotov nech predvedu co v nich je 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
No hádat se nebudu, hledal sem ten článek a nenašel, zato sem našel jinej a ten by odpovídal spíš tvojí verzi a že první verze byla kapotovaná vím
Zkusím to ještě někde pohledat, protože si pamatuju, že na vysokorychlostní okruhy jako monza chtěli používat tu kapotovanou verzi a na členitější tu odkrytou. je možný že to byl jenom plán, protože se v 55 stáhli po tý havárce v le mans a 54 absolvovali celou s plnou kapotou...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

46.33.96.XXX
Podle mne nemáš tak úplně pravdu. W196 byla jako kapotovaná stavěná od začátku a s open wheels verzí se vůbec neuvažovalo. Až když se ukázalo, že kapotáž funguje jenom někde, byla narychlo postavená verze s odkrytými koly.
Tím chci říct, že pod tou kapotáží se rozhodně neskrývá ta nekapotovaná verze, kterou by šlo získat jen odšroubováním přebytečných blatníků. Ani tam být nemůže, když se s ní nepočítalo. Ta specifikace se měnila v továrně, demontáží a montáží celé karoserie (a nebyly jiné jenom blatníky, ta karoserie se liší na celým autě) a byly i mírné úpravy ve vnitřním uspořádání (kapotovaná verze například využívala prostor mezi předním a zadním kolem pro jakési nádrže, ty se v open wheels verzi musely přestěhovat jinam). Zůstalo samotné šasi s trubkovým rámem.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

217.170.103.XXX
Pokud jde o schopnost zvládat vůz v náročných podmínkách, pak naprosto souhlasím. Pokud jde o jízdu naslepo, pak to není o schopnostech, ale o náhodě a zbytečný hazard. O náhodu nestojím, to bych mohl sedět u automatu a tupě zírat, jestli mi nepadnou 3 citrony, nebo co tam mají. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
nejspíš to pro tebe je překvapení, ale v začátcích F1 bylo běžné, že se jezdilo s jedním typem vozu několik sezon a měnit karoserii bylo to nejednodušší...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
jj, w196 - ty boky měli jít celý odmontovat - u mě blatník. Já to samozřejmě nikdy neodmontovával, jenom sem četl článek o tomto voze, kde to bylo popsáno jako demontovatelné a dle charakteristiky okruhu se to mělo nasazovat, ale s těmi "blatníky" se hůř ovládalo, ikdyž mělo vyšší maximálku, tak to nakonec přestali nasazovat...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.142.XXX
Já vůbec nehodlám zpochybňovat, že ta kapotáž šla vyměnit lehce a že podvozek byl stejnej. Ale blatníky? Mluvíme o stejným autě???

[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
jj, kola a volanty mají stejný :D

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
Na těch fotkách cos dal je vidět, že je to víc překapotované, ale ty mercedesy měly skutečně lehce odpojitelné blatníky - kapotáže - a změna byla možná za poměrně krátký časový úsek, jinak zbytek vozu i kapotáže byl shodný pro obě verze...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
To je konstatování faktu anonyme a že si to diskutér přenesl na sebe je jeho problém, já to proti němu nemyslel. Snad ho lajky níže dostatečně uspokojí. Ujetá doba 05

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ttt

212.5.221.XXX
To sa nehadam, ale v tom pripade takymto tempom zrusia za chvilu mokre preteky komplet 03
Asi som stara skola, ale stale si myslim, ze monopost Formule 1 by mal byt pre jazdca vyzvou - so vsetkym co k tomu patri (aj nepriaznive pocasie).

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.81.245.XXX
Já se na tu fotku rád podíval, za to ty tady píšeš na druhé pěkný hnusy! 02

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
To si je podobná jako vejce letadlu :D

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.142.XXX
Jde o to, co si kdo představí pod pojmem "jen variabilně volitelný blatníky".
Všechna tahle auta by se prostým odšroubováním blatníků nezměnila v jejich původní verzi, na všech je odlišný i zbytek kapotáže.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tron

46.39.169.XXX
INDYCAR ... koukam ze " rudi hosani " vicemene oslehly kary co se minulej rok prohanely v INDYCARech ,nic prevratnyho na tom osobne nevidim ,dost mozna ze nektere prvky zanedlouho uvidime i v F1 ,zvlaste bych se primlouval za partie okolo hlavy pilota a to horni kridlo mozna taky nebude od veci 03

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama