DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Ferrari odhaluje, jak si představuje budoucí vůz F1

Ferrari oficiálně zveřejnilo svou představu o budoucích monopostech Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FOTO: Ferrari odhaluje, jak si představuje budoucí vůz F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 22.02.2015 10:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000415 (Hlasovalo 23 lidí) 17.02.2015 10:13
:-) Bomba 01 Mně se to moc líbí. »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 17 lidí) 17.02.2015 11:27
Super ale už je to takový hybrid mezi klasickou… »
» mi88ki (Hlasovalo 14 lidí) 17.02.2015 13:09
Studie Ferrari je nádhera, ale tohle co posíláš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tron

    46.39.169.XXX
    INDYCAR ... koukam ze " rudi hosani " vicemene oslehly kary co se minulej rok prohanely v INDYCARech ,nic prevratnyho na tom osobne nevidim ,dost mozna ze nektere prvky zanedlouho uvidime i v F1 ,zvlaste bych se primlouval za partie okolo hlavy pilota a to horni kridlo mozna taky nebude od veci 03

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Zmeny k lepšiemu jasne ukázalo Ferrari,... ...ktoré v takomto novom vyhotovení je Arcikan, klenot neoceniteľnej ceny a ukážka veľkej technickej a dizajnérskej geniality, ale aj pokroku tejto automobilky a jeho možností urobiť zase z F1 perlu sledovateľnosti športových motoristických prenosov. Kto by sa nechcel pozrieť ako tento krásny monopost F1 jazdí po trati a hrmotí svojim turbomotorom o sile viac ako 1000 koní, nemôže byť ani človek a nieto ešte fanúšik tohto tímu. 01 Forza Ferrari !!!

    + 20 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    ... Takých napodobenín áut navrhnutých len na efekt už bolo. Nie je nad autá okresané tvrdou realitou. To je ako v literatúre nejaká kudrlinková poézia a Dobrý voják Švejk.

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zip

    Zip

    109.81.209.XXX
    Formule? Tak spíše mi to připomíná závoďáka nežli formuli, na kterou jsem si již zvykl. Ale je to hezké na pohled.
    Z toho počítačového modelu to vypadá, jako by měl jezdec přidělanou helmu k monopostu? To určitě jen nedodělali "vychytávky" snímku, snad.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    178.41.107.XXX
    Zpátky do mimulosti Vypadá pěkně. Ale nemůžu se zbavit dojmu,že už to tady jednou bylo(i když v jiné formě)
    Kdo pamatuje Lotus 86, 88 a 88B může porovnat!
    Je to více než 30 let!
    Kdo nezná odkaz na fotku(s dovolením redakce): https://rafaelschelb.files.wordpress.com/2010/08/8111deangelis88coststla.jpg

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jarda

    109.81.245.XXX
    McLaren Foto: [odkaz na stránku]

    + 10 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Studie Ferrari je nádhera, ale tohle co posíláš, to je pěkný hnusný transformers.

      + 14 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jarda

        78.157.160.XXX
        Já to nedělal. Díky za mínusy.

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        109.81.245.XXX
        Já se na tu fotku rád podíval, za to ty tady píšeš na druhé pěkný hnusy! 02

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          To je konstatování faktu anonyme a že si to diskutér přenesl na sebe je jeho problém, já to proti němu nemyslel. Snad ho lajky níže dostatečně uspokojí. Ujetá doba 05

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Super ale už je to takový hybrid mezi klasickou formulí a spiderem. Dost mi to připomíná zapomenutou Intersérii, kde se objevovali "oblečené" vysloužilé formule. Jinak za mne klidně dobrá, aspoň se konstruktéři zase na nějakou dobu zabaví a bude jim nějakou dobu trvat, než najdou tu jedinou správnou cestu (fyzika je jen jedna) a závodění bude zase pár sezón (2?) atraktivnější.

    + 17 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000635

      uzivatel000635

      88.101.0.XXX
      objevovaly!!!

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        V F1 taky zpočátku jezdily kapotované Marcedesy, nebo se mýlím ?

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.132.XXX
          Nemýlíš, jezdily. A v různým rozsahu s tím experimentovali i další, i když nevím, jestli to dokázali dostat až na start mistrovskýho závodu (Cooper, Vanwall, Connaught, Maserati, Ferrari/Lancia)

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • 1

            178.255.168.XXX
            To nebyly kapotovaný auta, ale měli jen variabilně volitelný blatníky a použili je jen párkrát na rychlostní tratě, potom od toho upustili, protože s blatníkama byla ta formule údajně mnohem hůř ovladatelná...

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              37.188.132.XXX
              Že to jelo jenom párkrát nebo vůbec, o to se nepřu. A že byl podvozek asi stejný jako u obyčejné verze a měnila se karoserie, to taky souhlasím. Ale jinak šlo o pokusy o komplexní kapotáž, rozhodně ne jen o blatníky. Alespoň v případě Mercedesu a pár dalších (Vanwall, Cooper, Connaught)
              [odkaz na stránku]
              [odkaz na stránku]
              [odkaz na stránku]

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • 1

                178.255.168.XXX
                Jde o to, co si kdo představí pod pojmem blatník 03

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  37.188.142.XXX
                  Jde o to, co si kdo představí pod pojmem "jen variabilně volitelný blatníky".
                  Všechna tahle auta by se prostým odšroubováním blatníků nezměnila v jejich původní verzi, na všech je odlišný i zbytek kapotáže.

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • 1

                    178.255.168.XXX
                    Na těch fotkách cos dal je vidět, že je to víc překapotované, ale ty mercedesy měly skutečně lehce odpojitelné blatníky - kapotáže - a změna byla možná za poměrně krátký časový úsek, jinak zbytek vozu i kapotáže byl shodný pro obě verze...

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama