DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Ferrari odhaluje, jak si představuje budoucí vůz F1
Ferrari oficiálně zveřejnilo svou představu o budoucích monopostech Formule 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FOTO: Ferrari odhaluje, jak si představuje budoucí vůz F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 17 lidí)
17.02.2015 11:27
Super ale už je to takový hybrid mezi klasickou… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
rock
17:35 18.02.2015 37.188.142.XXXJá vůbec nehodlám zpochybňovat, že ta kapotáž šla vyměnit lehce a že podvozek byl stejnej. Ale blatníky? Mluvíme o stejným autě???
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]-
1
18:11 18.02.2015 178.255.168.XXXjj, w196 - ty boky měli jít celý odmontovat - u mě blatník. Já to samozřejmě nikdy neodmontovával, jenom sem četl článek o tomto voze, kde to bylo popsáno jako demontovatelné a dle charakteristiky okruhu se to mělo nasazovat, ale s těmi "blatníky" se hůř ovládalo, ikdyž mělo vyšší maximálku, tak to nakonec přestali nasazovat...-
rock
20:56 18.02.2015 46.33.96.XXXPodle mne nemáš tak úplně pravdu. W196 byla jako kapotovaná stavěná od začátku a s open wheels verzí se vůbec neuvažovalo. Až když se ukázalo, že kapotáž funguje jenom někde, byla narychlo postavená verze s odkrytými koly.
Tím chci říct, že pod tou kapotáží se rozhodně neskrývá ta nekapotovaná verze, kterou by šlo získat jen odšroubováním přebytečných blatníků. Ani tam být nemůže, když se s ní nepočítalo. Ta specifikace se měnila v továrně, demontáží a montáží celé karoserie (a nebyly jiné jenom blatníky, ta karoserie se liší na celým autě) a byly i mírné úpravy ve vnitřním uspořádání (kapotovaná verze například využívala prostor mezi předním a zadním kolem pro jakési nádrže, ty se v open wheels verzi musely přestěhovat jinam). Zůstalo samotné šasi s trubkovým rámem.-
1
21:27 18.02.2015 178.255.168.XXXNo hádat se nebudu, hledal sem ten článek a nenašel, zato sem našel jinej a ten by odpovídal spíš tvojí verzi a že první verze byla kapotovaná vím
Zkusím to ještě někde pohledat, protože si pamatuju, že na vysokorychlostní okruhy jako monza chtěli používat tu kapotovanou verzi a na členitější tu odkrytou. je možný že to byl jenom plán, protože se v 55 stáhli po tý havárce v le mans a 54 absolvovali celou s plnou kapotou...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
rock
11:50 17.02.2015 37.188.132.XXX"hybrid mezi klasickou formulí a spiderem"
Tak s tím problém nemám vůbec. Klasickej koncept open wheels je >100 let starej a dávno překonanej. Konstruktéři řeší milimetrový klapky někde na křídlech a přitom musí mít odkrytý kola, který co do odporu vzduchu fungují jak otevřenej padák. Dyť je to absurdní.-
uzivatel000635
12:00 17.02.2015 88.101.0.XXXJá s tím taky žádný problém nemám, jen konstatuji. Podle mne je to cesta, jak udělat F1 zpátky výjimečnou, udělat jí tak na 1/2 cesty mezi klasickou formulí a klasickou plackou. Když jsem uviděl toto, tak se mi vybavil i návrh od AN, který se zde myslím vloni objevil. Odkrytá kola vznikla z nutnosti úspory hmotnosti někdy v plenkách motorismu vůbec a tak nějak se to drží dodnes, ale např americké formule už mají kola také zčásti zakrytá. Fyzika je prostě pořád jenom jedna -
Mike17
12:44 17.02.2015 93.99.87.XXXSouhlas. Navíc by se na takových autech dalo jezdit i za velkého deště, protože by se do vzduchu nedostalo tolik vody a bylo by vidět před sebe. Nemuselo by se trapně čekat, až bude trať skoro suchá a pro fanoušky bude jistě příjemné vidět, jak si jezdci poradí s mokrou tratí. -
ttt
13:03 17.02.2015 212.5.221.XXXJa prave ten stary koncept mozem, podla to robi formulu formulou. Pozriem si napr aj Formulu E, ale tie kryty kolies mi tam proste vadia
K tej mokrej trati - to je predsa na riaditelstve pretekov, mozu zavodit aj skor.. slo to pred 30 rokmi, moze to ist aj dnes. A to ani nehovorim, ze bezpecnost dnesnych monopostov je nikde uplne inde (samozrejme, vzdy sa nieco moze stat, vid Bianchi).-
-
-
Mike17
18:35 18.02.2015 217.170.103.XXXPokud jde o schopnost zvládat vůz v náročných podmínkách, pak naprosto souhlasím. Pokud jde o jízdu naslepo, pak to není o schopnostech, ale o náhodě a zbytečný hazard. O náhodu nestojím, to bych mohl sedět u automatu a tupě zírat, jestli mi nepadnou 3 citrony, nebo co tam mají.-
ttt
12:56 19.02.2015 212.5.221.XXXAk je jazda naslepo sposobena pocasim ze nevidim z garaze ani na boxovou zidku tak suhlasim, ze vyjizdat je zbytocny hazard. Ale ak je pocasie prijatelne a mokra je len trat (samorejme aj tu musia platit iste limity) tak by som rad videl pilotov nech predvedu co v nich je-
Mike17
12:17 20.02.2015 93.99.87.XXXTady nejde o vodu co pádá shora. Ale o vodní tříšť, kterou vytváří vozy vepředu. A kdyby byly auta s blatníky, té vody ve vzduchu by bylo mnohem míň. Pak by piloti viděli před sebe a mohli by ukázat své umění na hodně mokré dráze. Odpadly by hodiny čekání na to, až bude skoro sucho.-
-
Mike17
14:06 20.02.2015 93.99.87.XXXA jsme zase u toho, že pokud je pustí v současné době v podmínkách, kdy je vody na trati moc, pak piloti vzadu vidí na 10m před sebe. To při rychlostech přes 200km/h ujedou za 0,1-0,2s. Vyhnout se čemukoliv je mimo lidské schopnosti a není to o umění pilota, ale o náhodě. Jestli před ním něco bude, nebo nebude stát. Naprosto zbytečný hazard a o žádných schopnostech to nebude vypovídat. Proto teď čekají na to, až trať trochu oschne.
Když budou blatníky, bude viditelnost mnohonásobně vyšší a pak budou moct piloti teprve předvést, jestli na vodě jezdit umí, nebo ne.-
ttt
18:53 21.02.2015 213.215.108.XXXOki no, zhodneme sa na tom, ze sa asi moc nezhodneme :-) Ja mam k formuli zafixovany koncept "open wheels", so vsetkymi plusmi aj minusmi co to prinasa. Stale si myslim, ze jazdci sa maju vediet prisposobit podmienkam, ked nevidim 10m pred seba tak nejdem 200. Je to rovnake ako v beznej premavke, proste husto prsi alebo snezi - dam nohu z plynu a idem tak ako mi to okolnosti dovoluju.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek