DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli volí agresivnější strategii než loni, vozy mohou zrychlit až o 2 sekundy na kolo

Podle sportovního ředitele Pirelli, Paula Hemberyho, bude jeho společnost v dodávce pneumatik pro závody F1 agresivnější. Přispěje k tomu i vyšší rychlost vozů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli volí agresivnější strategii než loni, vozy mohou zrychlit až o 2 sekundy na kolo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 09.01.2015 16:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 09.01.2015 16:51
Ne, to nakonec bylo zrušeno. Ohřívání pneumatik… »
» uzivatel000635 (Hlasovali 2 lidé) 09.01.2015 13:39
zahřívání Je to tak, že letos již není povolené… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 09.01.2015 16:44
Vzhledem k tomu, že očekává podstatné zrychlení… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    37.188.235.XXX
    Pirelli volí agresivnější strategii? No nevím, ona je to spíš věc výkladu; já v tom článku vyčet, že (mimo drobné evoluce) Pirelli zvolí úplně tu samou strategii jak loni a bude předpokládat, že problém s přílišnou konzervativností za ně týmy svým zrychlením vyřeší samy.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Vzhledem k tomu, že očekává podstatné zrychlení vozů (a tudíž i zátěž na pneumatiky) a nepřitvrzuje směsi, tak se to myslím dá nazvat změnou strategie. Kdyby byla stejná jako loni, tak by ve směsích přitvrdili. Tak konzervativně k tomu ale nepřistoupí.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    zahřívání Je to tak, že letos již není povolené ohřívání pneumatik (jinak než samotnou jízdou)?

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Ne, to nakonec bylo zrušeno. Ohřívání pneumatik bude v roce 2015 nadále povoleno.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nové vozidlá tým,... ...že sa rozmrazia pohonné jednotky, len získajú, lebo to bude výhodné aj pre aerodynamiku a tímy budú môcť postupovať tak ako Mercedes a zamerať sa zvýšenie prítlaku a znižovaní odporu, pričom z pohonnej jednotky dostanú viac výkonu aj krútiaceho momentu pri nižšej spotrebe. Autá budú rýchlejšie nielen na rovinkách, ale aj v zákrutách a bude na to lepší pohľad, ako v roku 2014, keď to niektorým tímom vôbec nešlo. 01

    + 18 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama