DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli volí agresivnější strategii než loni, vozy mohou zrychlit až o 2 sekundy na kolo

Podle sportovního ředitele Pirelli, Paula Hemberyho, bude jeho společnost v dodávce pneumatik pro závody F1 agresivnější. Přispěje k tomu i vyšší rychlost vozů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli volí agresivnější strategii než loni, vozy mohou zrychlit až o 2 sekundy na kolo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 09.01.2015 16:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 09.01.2015 16:51
Ne, to nakonec bylo zrušeno. Ohřívání pneumatik… »
» uzivatel000635 (Hlasovali 2 lidé) 09.01.2015 13:39
zahřívání Je to tak, že letos již není povolené… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 09.01.2015 16:44
Vzhledem k tomu, že očekává podstatné zrychlení… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr

Petr

78.157.160.XXX
Ne, to nakonec bylo zrušeno. Ohřívání pneumatik bude v roce 2015 nadále povoleno.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Vzhledem k tomu, že očekává podstatné zrychlení vozů (a tudíž i zátěž na pneumatiky) a nepřitvrzuje směsi, tak se to myslím dá nazvat změnou strategie. Kdyby byla stejná jako loni, tak by ve směsích přitvrdili. Tak konzervativně k tomu ale nepřistoupí.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.235.XXX
Pirelli volí agresivnější strategii? No nevím, ona je to spíš věc výkladu; já v tom článku vyčet, že (mimo drobné evoluce) Pirelli zvolí úplně tu samou strategii jak loni a bude předpokládat, že problém s přílišnou konzervativností za ně týmy svým zrychlením vyřeší samy.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000635

uzivatel000635

88.101.0.XXX
zahřívání Je to tak, že letos již není povolené ohřívání pneumatik (jinak než samotnou jízdou)?

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Nové vozidlá tým,... ...že sa rozmrazia pohonné jednotky, len získajú, lebo to bude výhodné aj pre aerodynamiku a tímy budú môcť postupovať tak ako Mercedes a zamerať sa zvýšenie prítlaku a znižovaní odporu, pričom z pohonnej jednotky dostanú viac výkonu aj krútiaceho momentu pri nižšej spotrebe. Autá budú rýchlejšie nielen na rovinkách, ale aj v zákrutách a bude na to lepší pohľad, ako v roku 2014, keď to niektorým tímom vôbec nešlo. 01

+ 18 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama