DISKUZE K ČLÁNKU F1 jedná o zavedení agresivnějších vozů s širšími koly a výkonem až 1200 koní
Vedení formule 1 hovoří o novém počátku. Cílem jsou obtížněji ovladatelná auta s výkonem převyšujícím 1000 koní a s agresivnějším vzhledem. Od sezóny 2016 se ale vše zavést zřejmě nestihne.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: F1 jedná o zavedení agresivnějších vozů s širšími koly a výkonem až 1200 koní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 10 lidí)
05.01.2015 16:05
Jensi, Jensi... Kapor má vždycky pravdu, je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
rock
16:27 05.01.2015 37.188.128.XXX1. Tipl bych, že těch 1500k patří někam do kategorie urban legend. BMW se v kvalifikačním módu odhadovalo na cca 1400k. Odhadovalo, protože to nebylo jak změřit. A ostatní měli ještě míň, než to BMW.
2. A protože dneska máme stejný motory pro Q i závod... přiznal vůbec někdy někdo 1000k v závodní specifikaci? Možná Honda '87 v krátkodobým, předjížděcím režimu?-
-
anonym
17:44 05.01.2015 178.40.153.XXXje to nerealne
vtedy boli kvalifikacne specialy takze kvalifikacne motory nejazdili v pretekoch a co pretek to novy motor
1200koni v pretekovom mode je uplne nerealne to by museli totalne ten motor prepracovat aby to vydrzal. nieje problem dosiahnut ten vykon, to dokaze aj sucastny motor bez velkych uprav ale spolahlivost by bola mizerna
a ak by chceli vyriesit spolahlivost tak to by zadarmo nebolo a potom je otazne ako vazne myslia to ze chcu lacnejsie motory-
-
-
-
anonym
06:37 06.01.2015 46.33.96.XXXDyž jo, jsem pod článkem o tom, že se zvažuje výkonnější motor, ne? Nicméně, kolik smajlíků je třeba dát k postu, aby bylo zřejmé, že jde o nadsázku?
ale
1. S touhle specifikací by dokázali postavit výkonný motor zalevno i nezávislí motoráři a automobilky, pro které to nemá propagační opodstatnění, by mohly s klidem jít do háje
2. Velký objem + turbo... tak trochu mne inspirovaly Saubery v MS vytrvalostních závodů na konci 80.let. Ty měly ovšem V8 5l twin turbo (a ten zvuk byl ZAJÍMAVEJ. Kdo pamatuje a viděl live, ví) a to už mi přišlo na F1 poněkud neohrabaný
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kapor
14:52 05.01.2015 194.160.178.XXXPodľa mnňa to je už otázkou zajtrajška,.. ...lebo pohonná jednotka od Mercedesu sa dá po ukončení modernizácie použitím 32 žetónou dostať na výkon kokolo 1200 koní bez nejakých ťažkostí tak, že sa sčíta výkon turbomotora a MKU-K. Ak by sme z pohonnej jednotky odstránili MGU-H, ktorý je tam úplne zbytočne, tak vyriešime aj finančnú nenáročnosť pohonnej jednotky a môžeme zvýšiť ešte viac brzdný moment MGU-K a tiež výkon jednosmerného elektromotora, tak aby sme získali 3MJ na kolo, čo bude na predbiehanie bohate stačiť a máme to, o čo usiluje Bernie, okrem zvuku, lebo ten ostane špecifický pre turbomotory a nik s tým nič neurobí okrem ladenia výfuku. Ak však chceme preniesť na trať zmysluplne takýto výkon potrebujeme zmeniť rozmery a šírku najmä zadných pneumatík, lebo bez toho je to nemysliteľné a už keď zmeny, tak zaviesť aj automatické riadenie podvozku, aby sa tie monstrá dali ľahšie zvládať a hlavne, aby nastavovanie nebolo také zdĺhavé a náročné.
-
Jens
15:01 05.01.2015 109.81.245.XXXTeď řeknu vtip já: kdyby odstranili i zbytečnost typu MGU-K, tak se snadno dostanou s využitím 2 žetonů na 1500 koní. Konec kočkování, mládenci, teď načneme zábavu z jiného soudku. Ze soudku logiky (au).
32 žetonu ti nezvedne vývojem výkon o 400 koní, ani kdyby ses postavil na hlavu a skákal po uších. MGU-H vše sice komplikuje a prodražuje, ale "úplne zbytočne" tam určitě není. Kdybys ho neměl, tak by mě zajímalo, jak chceš během kola získat 3 MJ, když bez něj teď na některých tratích nezískají ani 1,5 MJ. To chceš pomocí MGU-K rekuperovat i při akceleraci a jízdě po rovinkách?-
Jake HorseRadisher
16:05 05.01.2015 78.102.112.XXXJensi, Jensi... Kapor má vždycky pravdu, je jako žena :D -
ala6
17:57 05.01.2015 90.193.3.XXXS tou rekuperaci pri akceleraci nejsi prvni kdo to "vymyslel". Kdysi jsem cetl nejaky obskurni napad nejakeho sdruzeni (mozna Duha ci co). Navrh byl, ze budeme jezdit elektromobily nabijenymi ze site. A ten napad byl v tom, ze jak budou na noc do te site pripojimy, tak budou zaroven "prebytecnou" energii dodavat misto elektraren a tim se usetri. Nechtel bych rano prijit k autu, ze pojedu do prace a zjistit, ze me auto nekomu umoznilo sledovat celou noc TV a ja muzu jit pesky. -
Kapor
09:36 07.01.2015 194.160.178.XXXPri jazde na rovinkách netreba rekuperovať nič,... ...v MGU-H ***, lebo ak upravým spotrebu na základe úprav, ktoré som tu opísal aj v iných príspevkoch, že budem môcť točiť maximum na turbomotore, teda tých 15 000, spotreba mi na to bude bohate stačiť, nepotrebujem vôbec tam MGU-H daj si povedať, lebo je tam len na príťaž a je tam úplne zbytočné, lebo práve na rovinke potrebujem dostať ďalší príkon aj z MGU-K na to aby auto zrýchlilo v čo najkradšej dobe, lebo ak vyrábam v MGU-H energiu, tak turbomotor sa hrejepreto, lebo jednak znižujem rýchlosť prúdenia vo výfukovom potrubí a vytváram protitlak, odchádzajúcim plynom z turbomotora, čím narúšam vyplachovanie. Je logické, že ak stúpne výkon a krútiaci moment, treba upraviť rozmery pneumatík a to tak, že sa použije väčší nízkoprofilový rozmer a vzadu aj šírku pneumatík, aby som mohol tých 1200 koní, prípadne aj viac preniesť na cestu a logicky zväčšiť parametre MGU-K tak, aby som zvýšil jednak jeho brzdný moment, čo je tiež logické a jednak aj výkon jednosmerného elektromotora, aby auto akcelerovalo omnoho rýchlejšie na maximálku, lebo potom ju turbomotor na nej už ľahko udrží. ***
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Jens
17:03 07.01.2015 78.157.160.XXXjenže v příspěvku tady i jinde opakuješ stále stejné somariny. MGU-H není úplně nanic - jsou situace, kdy by energie výfuků přišla nazmar, to nedokážeš pochopit? Neříkám, že je jeho začlenění do pohonné jednotky kdovíjak efektivní kvůli složitosti, váze, nákladům atd., ale dokáže rekuperovat část energie, která by jinak přišla vniveč.
-
-
-
Nadcházející závod 15.9.2024
GP Ázerbájdžánu51kol (306.049 km)
Baku City Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (11:30 - 12:30)
- 2. Trénink (15:00 - 16:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (10:30 - 11:30)
- Kvalifikace (14:00)
-
Neděle
- Závod (13:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek