DISKUZE K ČLÁNKU F1 jedná o zavedení agresivnějších vozů s širšími koly a výkonem až 1200 koní

Vedení formule 1 hovoří o novém počátku. Cílem jsou obtížněji ovladatelná auta s výkonem převyšujícím 1000 koní a s agresivnějším vzhledem. Od sezóny 2016 se ale vše zavést zřejmě nestihne.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: F1 jedná o zavedení agresivnějších vozů s širšími koly a výkonem až 1200 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 07.01.2015 17:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 19 lidí) 05.01.2015 15:19
Nevím, jestli není 1200k zbytečně moc, na… »
» Mike17 (Hlasovalo 14 lidí) 05.01.2015 15:17
Víš vtip je v tom, že Bernie bude mít nejvíc… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 10 lidí) 05.01.2015 16:05
Jensi, Jensi... Kapor má vždycky pravdu, je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Slimák

    188.75.128.XXX
    komedie pokračuje Hlavně už by měli přestat každej rok měnit pravidla. Ušetřilo by se nejvíc peněz.
    Začíná mi to připadat, že si někdo dokazuje, jak je potřebnej. Přeberte si sami co tím myslím.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hemmis

    90.177.28.XXX
    osobně bych vratil pravidla na rok 1994 jen s dnešní bezpečností

    + 14 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.40.153.XXX
    1200 koni? naco im bude pre boha vykon 1200 koni ked zaroven chcu znizovat pritlak?
    na rovinkach 400vkou a v zakrutach ich prebehne aj bicyklista 18

    + 3 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Nevím, jestli není 1200k zbytečně moc, na druhou stranu lepší než snížit výkon a zvýšit přítlak. Ne? 03

      + 19 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.143.103.XXX
        Kedysi v Q jazdili 1500 konove monstra a nikto neprotestoval.

        + 14 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.128.XXX
          1. Tipl bych, že těch 1500k patří někam do kategorie urban legend. BMW se v kvalifikačním módu odhadovalo na cca 1400k. Odhadovalo, protože to nebylo jak změřit. A ostatní měli ještě míň, než to BMW.
          2. A protože dneska máme stejný motory pro Q i závod... přiznal vůbec někdy někdo 1000k v závodní specifikaci? Možná Honda '87 v krátkodobým, předjížděcím režimu?

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.143.103.XXX
            Kludne sa mozu dohodnut na 7-8 motoroch na sezonu a potom to cislo uz nie je take nerealne.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.40.153.XXX
              je to nerealne
              vtedy boli kvalifikacne specialy takze kvalifikacne motory nejazdili v pretekoch a co pretek to novy motor

              1200koni v pretekovom mode je uplne nerealne to by museli totalne ten motor prepracovat aby to vydrzal. nieje problem dosiahnut ten vykon, to dokaze aj sucastny motor bez velkych uprav ale spolahlivost by bola mizerna
              a ak by chceli vyriesit spolahlivost tak to by zadarmo nebolo a potom je otazne ako vazne myslia to ze chcu lacnejsie motory 12

              + 3 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                46.33.96.XXX
                3.0l V10 biturbo 13
                A hned by to šlo 03 . V tomhlr objemu by bylo dost vaty i na spolehlivost.

                Akorát teda nevím, jak s tou spotřebou :-)

                + 2 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.40.153.XXX
                  a kto vyvoj toho motora zaplati ? 18 18 18

                  + 1 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    78.157.160.XXX
                    Schizofrenie anonyma.. není nic lepšího, když se tupec neumí podepsat. 11

                    + 5 / − 7

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.143.103.XXX
                  3.0l V10 biturbo ? Si sa zblaznil? Nechcem prehanat ale z toho by dostali kludne aj 3000-4000 HP. 03

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    46.33.96.XXX
                    Dyž jo, jsem pod článkem o tom, že se zvažuje výkonnější motor, ne? Nicméně, kolik smajlíků je třeba dát k postu, aby bylo zřejmé, že jde o nadsázku?

                    ale
                    1. S touhle specifikací by dokázali postavit výkonný motor zalevno i nezávislí motoráři a automobilky, pro které to nemá propagační opodstatnění, by mohly s klidem jít do háje
                    2. Velký objem + turbo... tak trochu mne inspirovaly Saubery v MS vytrvalostních závodů na konci 80.let. Ty měly ovšem V8 5l twin turbo (a ten zvuk byl ZAJÍMAVEJ. Kdo pamatuje a viděl live, ví) a to už mi přišlo na F1 poněkud neohrabaný 03

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Podľa mnňa to je už otázkou zajtrajška,.. ...lebo pohonná jednotka od Mercedesu sa dá po ukončení modernizácie použitím 32 žetónou dostať na výkon kokolo 1200 koní bez nejakých ťažkostí tak, že sa sčíta výkon turbomotora a MKU-K. Ak by sme z pohonnej jednotky odstránili MGU-H, ktorý je tam úplne zbytočne, tak vyriešime aj finančnú nenáročnosť pohonnej jednotky a môžeme zvýšiť ešte viac brzdný moment MGU-K a tiež výkon jednosmerného elektromotora, tak aby sme získali 3MJ na kolo, čo bude na predbiehanie bohate stačiť a máme to, o čo usiluje Bernie, okrem zvuku, lebo ten ostane špecifický pre turbomotory a nik s tým nič neurobí okrem ladenia výfuku.01 Ak však chceme preniesť na trať zmysluplne takýto výkon potrebujeme zmeniť rozmery a šírku najmä zadných pneumatík, lebo bez toho je to nemysliteľné a už keď zmeny, tak zaviesť aj automatické riadenie podvozku, aby sa tie monstrá dali ľahšie zvládať a hlavne, aby nastavovanie nebolo také zdĺhavé a náročné. 11

    + 15 / − 22

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Teď řeknu vtip já: kdyby odstranili i zbytečnost typu MGU-K, tak se snadno dostanou s využitím 2 žetonů na 1500 koní. Konec kočkování, mládenci, teď načneme zábavu z jiného soudku. Ze soudku logiky (au).

      32 žetonu ti nezvedne vývojem výkon o 400 koní, ani kdyby ses postavil na hlavu a skákal po uších. MGU-H vše sice komplikuje a prodražuje, ale "úplne zbytočne" tam určitě není. Kdybys ho neměl, tak by mě zajímalo, jak chceš během kola získat 3 MJ, když bez něj teď na některých tratích nezískají ani 1,5 MJ. To chceš pomocí MGU-K rekuperovat i při akceleraci a jízdě po rovinkách? 04

      + 14 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        78.102.112.XXX
        Jensi, Jensi... Kapor má vždycky pravdu, je jako žena :D

        + 10 / − 16

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          Uff.. no tak pardon, jako vědátorovi Lojzkovi mi to nejde, no.. to uznávám.

          + 7 / − 16

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • ala6

        90.193.3.XXX
        S tou rekuperaci pri akceleraci nejsi prvni kdo to "vymyslel". Kdysi jsem cetl nejaky obskurni napad nejakeho sdruzeni (mozna Duha ci co). Navrh byl, ze budeme jezdit elektromobily nabijenymi ze site. A ten napad byl v tom, ze jak budou na noc do te site pripojimy, tak budou zaroven "prebytecnou" energii dodavat misto elektraren a tim se usetri. Nechtel bych rano prijit k autu, ze pojedu do prace a zjistit, ze me auto nekomu umoznilo sledovat celou noc TV a ja muzu jit pesky.

        + 3 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Pri jazde na rovinkách netreba rekuperovať nič,... ...v MGU-H ***, lebo ak upravým spotrebu na základe úprav, ktoré som tu opísal aj v iných príspevkoch, že budem môcť točiť maximum na turbomotore, teda tých 15 000, spotreba mi na to bude bohate stačiť, nepotrebujem vôbec tam MGU-H daj si povedať, lebo je tam len na príťaž a je tam úplne zbytočné, lebo práve na rovinke potrebujem dostať ďalší príkon aj z MGU-K na to aby auto zrýchlilo v čo najkradšej dobe, lebo ak vyrábam v MGU-H energiu, tak turbomotor sa hrejepreto, lebo jednak znižujem rýchlosť prúdenia vo výfukovom potrubí a vytváram protitlak, odchádzajúcim plynom z turbomotora, čím narúšam vyplachovanie. Je logické, že ak stúpne výkon a krútiaci moment, treba upraviť rozmery pneumatík a to tak, že sa použije väčší nízkoprofilový rozmer a vzadu aj šírku pneumatík, aby som mohol tých 1200 koní, prípadne aj viac preniesť na cestu a logicky zväčšiť parametre MGU-K tak, aby som zvýšil jednak jeho brzdný moment, čo je tiež logické a jednak aj výkon jednosmerného elektromotora, aby auto akcelerovalo omnoho rýchlejšie na maximálku, lebo potom ju turbomotor na nej už ľahko udrží. 01 ***
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 12 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          jenže v příspěvku tady i jinde opakuješ stále stejné somariny. MGU-H není úplně nanic - jsou situace, kdy by energie výfuků přišla nazmar, to nedokážeš pochopit? Neříkám, že je jeho začlenění do pohonné jednotky kdovíjak efektivní kvůli složitosti, váze, nákladům atd., ale dokáže rekuperovat část energie, která by jinak přišla vniveč.

          + 3 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama