DISKUZE K ČLÁNKU F1 jedná o zavedení agresivnějších vozů s širšími koly a výkonem až 1200 koní
Vedení formule 1 hovoří o novém počátku. Cílem jsou obtížněji ovladatelná auta s výkonem převyšujícím 1000 koní a s agresivnějším vzhledem. Od sezóny 2016 se ale vše zavést zřejmě nestihne.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: F1 jedná o zavedení agresivnějších vozů s širšími koly a výkonem až 1200 koní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 10 lidí)
05.01.2015 16:05
Jensi, Jensi... Kapor má vždycky pravdu, je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Kapor
17:40 07.01.2015 194.160.178.XXXDaj si povedať,.. ...že MGU-H je tam úpne zbytočné, lebo v ňom dochádza k premene energie so stratami, ktorá sa dá získať priamo z paliva v turbomotore. A nakoniec je to použiteľné len na tratiach s rýchlymi zákrutami a rovinkami. Inde ti je MGU-H úplne naprd a je to zbytočná príťaž pretekárskeho auta na úkor aj riadiaceho predraženého SW. Inak prečítaj si na **** článok, čo hovorí Remi Taffin, kde urobili chyby, ktoré musia odstrániť a na ktoré som ja už dávno upozornil. Takže tak Jensi všetko najlepšie ty parchante, v Novém roce 2015 !
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Jens
17:45 07.01.2015 78.157.160.XXXJá ti rozumím, ten overloading je neefektivní, ale pochop, že jsou situace, kdy najednou nemůžeš omezit výfukové proudění a kdy je energie promrhavána. Prostě MGU-H může být efektivní - ne tolik, jako MGU-K, ale může. Kdyby bylo úplně k ničemu, tak ho tam nedávají.
Díky za přání, tobě taky ať se daří. Jdeme lyžovat ne? U nás mrzne, až praští!
-
-
-
-
-
-
Kapor
16:54 07.01.2015 194.160.178.XXXTáraš somariny, lebo ide o závodné autá,... ...a ak nevieš, ide o to zvýšiť ešte výjon pohonných jednotiek na ccca 1200 koní a viac. Aj taéto výkonné autaá z riadením podvozku majú limity, ako limuzíny, ktoré sú vybavené všetkými systémami ochrany a cez to všetko havarujú, ak sa vodič správa v rozpore s graviič nemôže stať. Znižovať výkon motora u F1 si myslel určite ako vtip a ***
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
Jake HorseRadisher
14:37 05.01.2015 78.102.112.XXXBernie, běž už do Bernie, bež už do háje dubového, jediné co jej zajímá jsou prašulky, po několikáté sezoně, kdy dominuje vždy nějaký tým, už lidi F1 přestává bavit, tím pádem mu (jeho zlatokopce a harantům) leze do pokladničky méně penízků a už je všechno špatně...
S takovými změnami pravidel co 2-3 roky bude do roku 2o2o v F1 maximálně 5 týmů.... protože budou neustále muset platit za nové technologie, a vyvíjet od základu nové monoposty a ještě je vyvíjet...
Motory bych nechal, tak jak jsou, výkonu mají více než dost, a s postupným vývojem výkon poroste, navíc bych týmum dal víc jednotek na sezonu (ICE jen) aby je nemuseli tak šetřit a vytáhnout z nich co jde... přední křídla užší a maximálně 3 prvkové, podlaha rovná, plus žádné podlahové difuzory a šmitec!!!
-
-
Jake HorseRadisher
16:28 05.01.2015 78.102.112.XXXtak mi se loňský ročník fakt líbil, zvuk mi 2x nechyběl, stejně většinou poslouchám spíš komentář než zvuk (pokud jsem se nedíval na Novu), ale jinak je pravda, že ten zvuk by mohl být o něco lepší no...
Zase závody, až na Soči nebyly nudné, vždy se aspoň někdo pral, a prostě mi se to líbilo... i ta technologie motorů je pro mně super, sice nejsem fanda hybridů typu Prius, ale kdy se elektromotor používá na zvýšení výkonu, je krása...
Jediné co mi vadilo, bylo ty přirození na předku auta, to byl obvykle nepěkný pohled... a ještě DRSko bych něčím nahradil no, nebo jej zanechal, ale nechal bych je jezdce použít kdykoliv by chtěli, ale jen třeba je otevřit tak 1ox za závod, ne když je někdo sekundu za někým :)
-
-
Nadcházející závod 15.9.2024
GP Ázerbájdžánu51kol (306.049 km)
Baku City Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (11:30 - 12:30)
Max VERSTAPPEN - 2. Trénink (15:00 - 16:00)
- 1. Trénink (11:30 - 12:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (10:30 - 11:30)
- Kvalifikace (14:00)
-
Neděle
- Závod (13:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek