DISKUZE K ČLÁNKU F1 jedná o zavedení agresivnějších vozů s širšími koly a výkonem až 1200 koní

Vedení formule 1 hovoří o novém počátku. Cílem jsou obtížněji ovladatelná auta s výkonem převyšujícím 1000 koní a s agresivnějším vzhledem. Od sezóny 2016 se ale vše zavést zřejmě nestihne.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: F1 jedná o zavedení agresivnějších vozů s širšími koly a výkonem až 1200 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 07.01.2015 17:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 19 lidí) 05.01.2015 15:19
Nevím, jestli není 1200k zbytečně moc, na… »
» Mike17 (Hlasovalo 14 lidí) 05.01.2015 15:17
Víš vtip je v tom, že Bernie bude mít nejvíc… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 10 lidí) 05.01.2015 16:05
Jensi, Jensi... Kapor má vždycky pravdu, je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Daj si povedať,.. ...že MGU-H je tam úpne zbytočné, lebo v ňom dochádza k premene energie so stratami, ktorá sa dá získať priamo z paliva v turbomotore. A nakoniec je to použiteľné len na tratiach s rýchlymi zákrutami a rovinkami. Inde ti je MGU-H úplne naprd a je to zbytočná príťaž pretekárskeho auta na úkor aj riadiaceho predraženého SW. Inak prečítaj si na **** článok, čo hovorí Remi Taffin, kde urobili chyby, ktoré musia odstrániť a na ktoré som ja už dávno upozornil. 11 Takže tak Jensi všetko najlepšie ty parchante, v Novém roce 2015 ! 01

            Příspěvek byl redakčně upraven.

            + 9 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              78.157.160.XXX
              Já ti rozumím, ten overloading je neefektivní, ale pochop, že jsou situace, kdy najednou nemůžeš omezit výfukové proudění a kdy je energie promrhavána. Prostě MGU-H může být efektivní - ne tolik, jako MGU-K, ale může. Kdyby bylo úplně k ničemu, tak ho tam nedávají.

              Díky za přání, tobě taky ať se daří. Jdeme lyžovat ne? U nás mrzne, až praští! 11

              + 0 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.128.XXX
      "...aby sa tie monstrá dali ľahšie zvládať..."

      A ono je žádoucí, aby to piloti nebo týmy měli méně náročné?
      A nestačilo by tedy snížit výkon na 100k? Piloti by líp zvládali monstra a i naladění podvozku by nevyžadovalo takovou alchymii.

      + 6 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Táraš somariny, lebo ide o závodné autá,... ...a ak nevieš, ide o to zvýšiť ešte výjon pohonných jednotiek na ccca 1200 koní a viac. Aj taéto výkonné autaá z riadením podvozku majú limity, ako limuzíny, ktoré sú vybavené všetkými systémami ochrany a cez to všetko havarujú, ak sa vodič správa v rozpore s graviič nemôže stať. 08 Znižovať výkon motora u F1 si myslel určite ako vtip a ***
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 10 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    46.114.186.XXX
    Zábavná věta!!! ,,Nevýkonný ředitel Niki Lauda vybízí: "Musíme vymyslet auto budoucnosti, ne vyhrabat nějaké z minulosti."
    Nevím,co k tomu dodat.
    Současný stav F1!!!!
    (Coline,Coline je vidět,jak zde chybíš!!!) 05

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    78.102.112.XXX
    Bernie, běž už do Bernie, bež už do háje dubového, jediné co jej zajímá jsou prašulky, po několikáté sezoně, kdy dominuje vždy nějaký tým, už lidi F1 přestává bavit, tím pádem mu (jeho zlatokopce a harantům) leze do pokladničky méně penízků a už je všechno špatně...
    S takovými změnami pravidel co 2-3 roky bude do roku 2o2o v F1 maximálně 5 týmů.... protože budou neustále muset platit za nové technologie, a vyvíjet od základu nové monoposty a ještě je vyvíjet...

    Motory bych nechal, tak jak jsou, výkonu mají více než dost, a s postupným vývojem výkon poroste, navíc bych týmum dal víc jednotek na sezonu (ICE jen) aby je nemuseli tak šetřit a vytáhnout z nich co jde... přední křídla užší a maximálně 3 prvkové, podlaha rovná, plus žádné podlahové difuzory a šmitec!!!

    + 3 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Víš vtip je v tom, že Bernie bude mít nejvíc prachů, když budou diváci nejvíc spokojení. A mně nevadí, když budu spokojen a Bernie na tom vydělá. 03

      + 14 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        78.102.112.XXX
        tak mi se loňský ročník fakt líbil, zvuk mi 2x nechyběl, stejně většinou poslouchám spíš komentář než zvuk (pokud jsem se nedíval na Novu), ale jinak je pravda, že ten zvuk by mohl být o něco lepší no...
        Zase závody, až na Soči nebyly nudné, vždy se aspoň někdo pral, a prostě mi se to líbilo... i ta technologie motorů je pro mně super, sice nejsem fanda hybridů typu Prius, ale kdy se elektromotor používá na zvýšení výkonu, je krása...
        Jediné co mi vadilo, bylo ty přirození na předku auta, to byl obvykle nepěkný pohled... a ještě DRSko bych něčím nahradil no, nebo jej zanechal, ale nechal bych je jezdce použít kdykoliv by chtěli, ale jen třeba je otevřit tak 1ox za závod, ne když je někdo sekundu za někým :)

        + 6 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama