DISKUZE K ČLÁNKU Obrat: FIA povoluje vývoj motorů v průběhu sezóny, Honda má ale problém
FIA uznala mezeru v pravidlech, a tak umožňuje výrobcům vyvíjet v průběhu sezóny 2015 své pohonné jednotky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Obrat: FIA povoluje vývoj motorů v průběhu sezóny, Honda má ale problém
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 7 lidí)
02.01.2015 17:18
Je to hloupé, ale zase Honda má výhody, které… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
B2SoS
11:46 03.01.2015 193.165.69.XXXA letos bude Honda moct upravovat motory stejně, jako mohli ostatní motoráři loni.
Mně tento poslední výklad pravidel nepřijde ani nesrozumitelný, ani neférový, spíš mě mírně potěšil. Beru to jako že je to alespoň malý krok k opravdovému uvolnění pravidel o vývoji. Koukám se na tuto situaci spíše z pohledu plusů - stejných pro všechny - a kdybych si měl všímat nějakých mínusů, jsou také stejné pro všechny.
Paradoxně z nich může vytěžit nejvíc Mercedes - resp. bych to přinejmenším nebral jako klepnutí Mercedesu přes prsty.-
1
12:31 03.01.2015 178.255.168.XXXjak řikáš, podle mě je to jen přiznání existence díry v pravidlech a pro jistotu to FIA přiznala hned, než aby z toho vznikly nějaký třenice.
Spíš bych to nazval přihrávkou pro mercedes, protože pokud by mercedes homogoval motor pro tuto sezonu do konce února a renault s ferrari vesele ne, tak by bylo asi zle..-
-
1
17:37 03.01.2015 178.255.168.XXXTak umíš si představit co za čoro by udělal mercedes, pokud by vesele 28.2. homologoval motor, ferrari ani renault ne a FIA by jim řekla, že je to OK? Že si ti dva můžou pokračovat ve vývoji do homologace, ale jelikož mercedes homologoval, tak už má smolíka?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
David
17:44 02.01.2015 90.180.29.XXXmotory Pro mě je toto úplně špatné a nesportovní. Ferrari a Renault takhle můžou udělat obrovskej skok dopředu, jen obětujou tolik závodů co bude třeba. Mercedes dostal přes prsty a bylo mu řečeno, že takhle dobrou práci nemá cenu odvádět, neb ostatním to nějak dovolíme. No a Honda, na tu se nejspíše vyprdli uplně. Nejlepší je že kdyby Honda měla neco fakt chytrého, tak se může stát že za pár závodů to budou mít všichni . Hnus velebnosti-
-
David
17:59 02.01.2015 90.180.29.XXXFIA tomuto mohla zabránit, mluví se o tom pře 2 měsíce. Očividně snaha ušetřit peníze za vývoj motorů šel zcela stranou kvůli tomu aby Ferrari a Renault mohli stihnout co chtějí. Je zvláštní že před měsícem jsem četl jak Ferrari nastíhá a úpravy motoru nasazej až během sezóny - říkal jsem si co je to za nesmysl, vždyť to FIA zakázala. Ejhle, najednou to jde. Je to nefér.-
1
18:05 02.01.2015 178.255.168.XXXJaká úspora? Mercedes nasype miliardu a teď chce šetřit? Prober se!!!!! Celý pravidla o motorech jsou jako psaný retardovaným děckem a úspory nákladů v nich nikdy nehrály žádnou roli. Je to kompletně mimo ducha F1. Pokud chtěli někam posunout hybridní technologie, měli nechat ERS bez zmražení a zmrazit jenom spalovací motory! Proč ale hned první sezonu zakážou vývoj? To je ujetý! Tým, který do toho motoru nasype úplně nejvíc, teď brečí nad úsporama a všichni na to slyší, mi přijde totálně mimo!-
-
1
18:37 02.01.2015 178.255.168.XXXTo ti neberu, ale zároveň neberu to, že mercedes blokuje vyrovnání podmínek účelovejma žvástama. Byli za svoji dobrou práci odměněni titulem a příští rok ho mají předplacenej, jestli něco šíleně nepodělaj. Takže je normální, že zbytek se bude snažit stáhnout jejich náskok, ale není normální od zeleného stolu blokovat konkurenci.-
-
-
zeto
18:51 02.01.2015 89.102.65.XXXAle soutěžení přece není o tom, že udělám pravidla tak, aby nakonec všichni došli do stejného stavu. Nebo když se povede třeba Ferku upravit motor tak, že bude mít vyšší výkon, než Mer, tak zase budeme Mercedesu během sezony povolovat srovnat výkon? K čemu je to dobré?
Pravidla jsou pro všechny stejná, vyvíjet může každý v rámci nich, ne? Nechci dojít do stavu, kdy bude jezdit X formulí naprosto stejných.-
1
18:54 02.01.2015 178.255.168.XXXPrávě že ten vývoj umožněn v podstatě není. Pokud by měli ostatní mercedes dohánět 5 sezon, tak spíš z F1 odejdou a upřímně řečeno, už letos stála celá F1 za pěkný kulový, pokud to bude další sezonu stejný, tak F1 přijde o 50% diváků a budou v kýblu jak baťa s dřevákama-
zeto
19:06 02.01.2015 89.102.65.XXXNo, pokud přijde F1 o 50% diváků, tak to rozhodně nebude zdaleka kvůli motorům. To, že by Mer dva roky dominoval by znamenalo, že to je pořád jen poloviční doba proti tomu, jak dlouho dominoval RBR. Každá dominance škodí, to je jasné, ale vymlouvat se na to, když někdo nestíhá, je hloupé.-
-
-
1
19:48 03.01.2015 178.255.168.XXXS dominancí ferrari se to nedá vůbec srovnat! Pořád v tý době nemělo ferrari nic, co by nemohly mít ostatní týmy a bylo v podstatě jen na nich, že víc řečnily než konaly. V případě mercedesu je ale jejich výhoda zmražená pravidly a pokud to takhle zůstane, tak asi těžko bude někdo chtít zůstávat v takovém panoptiku
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek