DISKUZE K ČLÁNKU Druhý trénink třikrát přerušen, Alonsovi shořel motor. Rosberg poráží Hamiltona, třetí Kimi
INTERLAGOS - 2. TRÉNINK; Nico Rosberg odpoledne s Mercedesem opět nenašel přemožitele, nevyzrál na něj ani o 2 desetiny pomalejší týmový kolega Lewis Hamilton. Trénink byl třikrát přerušen, jednou kvůli požáru v oblasti motoru Ferrari Fernanda Alonsa.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Druhý trénink třikrát přerušen, Alonsovi shořel motor. Rosberg poráží Hamiltona, třetí Kimi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
ala6
12:24 08.11.2014 90.208.85.XXXKapor,
Takovy dotaz na odbornika. Vsichni maji hrozny problem s rychle odchazejicima pneu. Pirelli puvodne alokovalo tvrdsi, ale Massa kricel. Ty jsi to komentoval jaky jsou to amateri (ty umis pouzit i peprnejsi slova). Kdyz alokaci zmenili, tak jsi to chvalil. Jak obhajis sve predchozi komentare.
Ja to ctu tak, ze odbornici na pneu (kteri moc nevedi o rizeni vozu F1) a meli lepsi data podlehli kriku pilotu, kteri umi perfektne ridit auto, ale o vyrobe pneu nevedi nic. Proste kazdy by mel delat svou praci - s vyjimkou Kapora, ktery rozumi naprosto vsemu.-
Kapor
12:41 08.11.2014 194.160.178.XXXJe to z každými pneumatikami,... ...takto a v Interlagose obzvlášť, ak je premenlivé počasie, nižší prítlak, ktorý ide na vrub vysokej nadmorskej výške a nový asfaltový povrch, ktorý nie je ešte dostatočne pogumovaný, preto sa auta v prvých tréningoch hodne šmýkali a výsledok je veľké opotrebenie. Uvedené režimy nastavenia treba vyskúšať tak, aby sa potvrdila niektorá so stratégií pre závod. Dá sa vychádzať len z tréningov a tohtoročných dát z nich, pričom v kvalifikácii treba urobiť kompromis, aby to najviac vyhovovalo kvalifikácii pre najlepší čas na kolo a pre závod to bolo úplne optimálne. Veď kôli tomu sú tréningy chlapče. Ak by niekto vedel dopredu, čo bude najlepšie, netestoval by rôzne stratégie.-
ala6
13:14 08.11.2014 90.208.85.XXXTo je zajimavy. Piloti tvridi, ze grip je naopak neocekavane vysoky. Pravdepodobne se divame/cteme jine rozhovory. Par pilotu dokonce ocekava/tesi se na dest, mimo jine aby nemuseli moc ty pneu pouzivat nebo aby bylo chladno.
Pokud se neochladi tak se pravdepodobne pod 3 zastavky nedostaneme. Tot me prozatimni info. Upozornuju, ze tam nejsem a cerpam pouze z rozhovoru a videi. Tesi me ale, ze priznavas ze to neni jedotuche a tezko se predpovida - to si pamatuj az budes nekoho pomlouvat co udelal blbe.
Proc rypu je to, ze me predtim dostalo, jak jsi tehdy vykrikoval kdyz jsi na trati nebyl, zatimco amateri od Pirelli ano.
-
-
-
-
-
-
-
odin
09:01 08.11.2014 77.240.96.XXXTak pokud vím, už v USA jezdil Alonso s motorem na (za) prahu životnosti. A i s takovým "šrotem" dokázal být před Vettelem s kompletně novým autem. Podotknu, že RBR je druhé nejlepší auto v poli, ale Vettel díky "omlazovací kůře" pohonné jednotky musel startovat z boxů.
Pokud Alonso jezdil i dnes s motorem z USA, je logické, že ho odrovnal. Nejspíše to byl i záměr. To jenom pár zdejších "odborníků" řeší nesmysly. Kdy jindy by měl vyměnit pohonnou jednotku? V Abu Dhabí? Aby tam startoval z konce startovního roštu a přišel o šance na lepší bodový zisk? Tupost některých lidí mě neustále překvapuje.-
-
odin
13:25 08.11.2014 77.240.96.XXXAsi to nějaký smysl má. Třebas testují limity jejich motorů. A to se dá jedině v plné zátěži při závodech. Testování je zakázáno, jak dobře oba víme. Na titul už nepomýšlí ani Alonso, ani Ferrari, tak proč nevyužít posledních závodů k testům?
Logicky, pokud si nechají nové (výkonnější) díly na poslední závod (dvojnásobně bodovaný), pak mohou dva předposlední závody testovat a ztratí méně, než když se jim to rozpadne v posledním závodě.
Já Kimoušovi fandím, ale nemyslím si, že Alonso je "rozhozenej" z jednoho tréninku, kmdy je Kimi rychlejší, když celou sezónu Kimiho válcuje ve všech ohledech. To je podle mne pitomost na entou. Proto jsem reagoval trochu ostřeji.
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek