DISKUZE K ČLÁNKU Druhý trénink třikrát přerušen, Alonsovi shořel motor. Rosberg poráží Hamiltona, třetí Kimi
INTERLAGOS - 2. TRÉNINK; Nico Rosberg odpoledne s Mercedesem opět nenašel přemožitele, nevyzrál na něj ani o 2 desetiny pomalejší týmový kolega Lewis Hamilton. Trénink byl třikrát přerušen, jednou kvůli požáru v oblasti motoru Ferrari Fernanda Alonsa.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Druhý trénink třikrát přerušen, Alonsovi shořel motor. Rosberg poráží Hamiltona, třetí Kimi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
13:25 08.11.2014 77.240.96.XXX
Asi to nějaký smysl má. Třebas testují limity jejich motorů. A to se dá jedině v plné zátěži při závodech. Testování je zakázáno, jak dobře oba víme. Na titul už nepomýšlí ani Alonso, ani Ferrari, tak proč nevyužít posledních závodů k testům?
Logicky, pokud si nechají nové (výkonnější) díly na poslední závod (dvojnásobně bodovaný), pak mohou dva předposlední závody testovat a ztratí méně, než když se jim to rozpadne v posledním závodě.
Já Kimoušovi fandím, ale nemyslím si, že Alonso je "rozhozenej" z jednoho tréninku, kmdy je Kimi rychlejší, když celou sezónu Kimiho válcuje ve všech ohledech. To je podle mne pitomost na entou. Proto jsem reagoval trochu ostřeji.
Logicky, pokud si nechají nové (výkonnější) díly na poslední závod (dvojnásobně bodovaný), pak mohou dva předposlední závody testovat a ztratí méně, než když se jim to rozpadne v posledním závodě.
Já Kimoušovi fandím, ale nemyslím si, že Alonso je "rozhozenej" z jednoho tréninku, kmdy je Kimi rychlejší, když celou sezónu Kimiho válcuje ve všech ohledech. To je podle mne pitomost na entou. Proto jsem reagoval trochu ostřeji.
ala6
13:14 08.11.2014 90.208.85.XXX
To je zajimavy. Piloti tvridi, ze grip je naopak neocekavane vysoky. Pravdepodobne se divame/cteme jine rozhovory. Par pilotu dokonce ocekava/tesi se na dest, mimo jine aby nemuseli moc ty pneu pouzivat nebo aby bylo chladno.
Pokud se neochladi tak se pravdepodobne pod 3 zastavky nedostaneme. Tot me prozatimni info. Upozornuju, ze tam nejsem a cerpam pouze z rozhovoru a videi. Tesi me ale, ze priznavas ze to neni jedotuche a tezko se predpovida - to si pamatuj az budes nekoho pomlouvat co udelal blbe.
Proc rypu je to, ze me predtim dostalo, jak jsi tehdy vykrikoval kdyz jsi na trati nebyl, zatimco amateri od Pirelli ano.
Pokud se neochladi tak se pravdepodobne pod 3 zastavky nedostaneme. Tot me prozatimni info. Upozornuju, ze tam nejsem a cerpam pouze z rozhovoru a videi. Tesi me ale, ze priznavas ze to neni jedotuche a tezko se predpovida - to si pamatuj az budes nekoho pomlouvat co udelal blbe.
Proc rypu je to, ze me predtim dostalo, jak jsi tehdy vykrikoval kdyz jsi na trati nebyl, zatimco amateri od Pirelli ano.
Kapor
12:41 08.11.2014 194.160.178.XXX
Je to z každými pneumatikami,... ...takto a v Interlagose obzvlášť, ak je premenlivé počasie, nižší prítlak, ktorý ide na vrub vysokej nadmorskej výške a nový asfaltový povrch, ktorý nie je ešte dostatočne pogumovaný, preto sa auta v prvých tréningoch hodne šmýkali a výsledok je veľké opotrebenie. Uvedené režimy nastavenia treba vyskúšať tak, aby sa potvrdila niektorá so stratégií pre závod. Dá sa vychádzať len z tréningov a tohtoročných dát z nich, pričom v kvalifikácii treba urobiť kompromis, aby to najviac vyhovovalo kvalifikácii pre najlepší čas na kolo a pre závod to bolo úplne optimálne. Veď kôli tomu sú tréningy chlapče. Ak by niekto vedel dopredu, čo bude najlepšie, netestoval by rôzne stratégie.
ala6
12:24 08.11.2014 90.208.85.XXX
Kapor,
Takovy dotaz na odbornika. Vsichni maji hrozny problem s rychle odchazejicima pneu. Pirelli puvodne alokovalo tvrdsi, ale Massa kricel. Ty jsi to komentoval jaky jsou to amateri (ty umis pouzit i peprnejsi slova). Kdyz alokaci zmenili, tak jsi to chvalil. Jak obhajis sve predchozi komentare.
Ja to ctu tak, ze odbornici na pneu (kteri moc nevedi o rizeni vozu F1) a meli lepsi data podlehli kriku pilotu, kteri umi perfektne ridit auto, ale o vyrobe pneu nevedi nic. Proste kazdy by mel delat svou praci - s vyjimkou Kapora, ktery rozumi naprosto vsemu.
Takovy dotaz na odbornika. Vsichni maji hrozny problem s rychle odchazejicima pneu. Pirelli puvodne alokovalo tvrdsi, ale Massa kricel. Ty jsi to komentoval jaky jsou to amateri (ty umis pouzit i peprnejsi slova). Kdyz alokaci zmenili, tak jsi to chvalil. Jak obhajis sve predchozi komentare.
Ja to ctu tak, ze odbornici na pneu (kteri moc nevedi o rizeni vozu F1) a meli lepsi data podlehli kriku pilotu, kteri umi perfektne ridit auto, ale o vyrobe pneu nevedi nic. Proste kazdy by mel delat svou praci - s vyjimkou Kapora, ktery rozumi naprosto vsemu.
odin
09:01 08.11.2014 77.240.96.XXX
Tak pokud vím, už v USA jezdil Alonso s motorem na (za) prahu životnosti. A i s takovým "šrotem" dokázal být před Vettelem s kompletně novým autem. Podotknu, že RBR je druhé nejlepší auto v poli, ale Vettel díky "omlazovací kůře" pohonné jednotky musel startovat z boxů.
Pokud Alonso jezdil i dnes s motorem z USA, je logické, že ho odrovnal. Nejspíše to byl i záměr. To jenom pár zdejších "odborníků" řeší nesmysly. Kdy jindy by měl vyměnit pohonnou jednotku? V Abu Dhabí? Aby tam startoval z konce startovního roštu a přišel o šance na lepší bodový zisk? Tupost některých lidí mě neustále překvapuje.
Pokud Alonso jezdil i dnes s motorem z USA, je logické, že ho odrovnal. Nejspíše to byl i záměr. To jenom pár zdejších "odborníků" řeší nesmysly. Kdy jindy by měl vyměnit pohonnou jednotku? V Abu Dhabí? Aby tam startoval z konce startovního roštu a přišel o šance na lepší bodový zisk? Tupost některých lidí mě neustále překvapuje.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek