DISKUZE K ČLÁNKU Druhý trénink třikrát přerušen, Alonsovi shořel motor. Rosberg poráží Hamiltona, třetí Kimi

INTERLAGOS - 2. TRÉNINK; Nico Rosberg odpoledne s Mercedesem opět nenašel přemožitele, nevyzrál na něj ani o 2 desetiny pomalejší týmový kolega Lewis Hamilton. Trénink byl třikrát přerušen, jednou kvůli požáru v oblasti motoru Ferrari Fernanda Alonsa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhý trénink třikrát přerušen, Alonsovi shořel motor. Rosberg poráží Hamiltona, třetí Kimi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 08.11.2014 16:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 6 lidí) 08.11.2014 09:01
12 Tak pokud vím, už v USA jezdil Alonso s… »
» odin (Hlasoval 1 člověk) 08.11.2014 13:25
Asi to nějaký smysl má. Třebas testují limity… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Kimi výborne ! Treba to zopakovať aj v kvalifikácii. Fernandovi ako vidieť chytili sadze. No čo, som zvedavý ak odštartuje z boxovej uličky na tvrdších, ako mu to pôjde v závode a či skončí lepšie ako Seb v Austtinu. 11

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ala6

      90.208.85.XXX
      Kapor,
      Takovy dotaz na odbornika. Vsichni maji hrozny problem s rychle odchazejicima pneu. Pirelli puvodne alokovalo tvrdsi, ale Massa kricel. Ty jsi to komentoval jaky jsou to amateri (ty umis pouzit i peprnejsi slova). Kdyz alokaci zmenili, tak jsi to chvalil. Jak obhajis sve predchozi komentare.

      Ja to ctu tak, ze odbornici na pneu (kteri moc nevedi o rizeni vozu F1) a meli lepsi data podlehli kriku pilotu, kteri umi perfektne ridit auto, ale o vyrobe pneu nevedi nic. Proste kazdy by mel delat svou praci - s vyjimkou Kapora, ktery rozumi naprosto vsemu.03

      + 2 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Je to z každými pneumatikami,... ...takto a v Interlagose obzvlášť, ak je premenlivé počasie, nižší prítlak, ktorý ide na vrub vysokej nadmorskej výške a nový asfaltový povrch, ktorý nie je ešte dostatočne pogumovaný, preto sa auta v prvých tréningoch hodne šmýkali a výsledok je veľké opotrebenie. Uvedené režimy nastavenia treba vyskúšať tak, aby sa potvrdila niektorá so stratégií pre závod. Dá sa vychádzať len z tréningov a tohtoročných dát z nich, pričom v kvalifikácii treba urobiť kompromis, aby to najviac vyhovovalo kvalifikácii pre najlepší čas na kolo a pre závod to bolo úplne optimálne. 01 Veď kôli tomu sú tréningy chlapče. Ak by niekto vedel dopredu, čo bude najlepšie, netestoval by rôzne stratégie.

        + 10 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ala6

          90.208.85.XXX
          To je zajimavy. Piloti tvridi, ze grip je naopak neocekavane vysoky. Pravdepodobne se divame/cteme jine rozhovory. Par pilotu dokonce ocekava/tesi se na dest, mimo jine aby nemuseli moc ty pneu pouzivat nebo aby bylo chladno.

          Pokud se neochladi tak se pravdepodobne pod 3 zastavky nedostaneme. Tot me prozatimni info. Upozornuju, ze tam nejsem a cerpam pouze z rozhovoru a videi. Tesi me ale, ze priznavas ze to neni jedotuche a tezko se predpovida - to si pamatuj az budes nekoho pomlouvat co udelal blbe.

          Proc rypu je to, ze me predtim dostalo, jak jsi tehdy vykrikoval kdyz jsi na trati nebyl, zatimco amateri od Pirelli ano.

          + 3 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      37.188.234.XXX
      Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hanka

    89.233.175.XXX
    Fernando... neboojjj.. dostaneš nový motor a všem jim to v posledním závodě natřeš... amatérům z Větrova... neva že teďka bude start z boxů..super taktika...01

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Ferrari se v Brazílii daří a je zatím překvapivě druhým nejrychlejším týmem po Mercedesu......pokud bude pršet je to možné,ale jestli bude sucho tak Williams bude před Ferrari---Williams vždycky bývá 1 a 2 tréninku volnější03 03

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Iveta

    89.233.175.XXX
    Fernando chce odejít od Ferari a házejí mu klacky pod nohy,to není hezké.. asi sabotáž02 09

    + 7 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • unonym ze štatlu - fandaF1

      90.178.29.XXX
      Můj přítel z depa Paolo tvrdí, že Mattiaci mu tam po ty hádce nechal namontovat nějaká kurvítka. 05

      + 6 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • M3

    46.13.241.XXX
    Alonso Koukam ze Alonso zrejme nemohl ustat, ze Kimi je o pul vteriny rychlejsi a po motoru chtel vic, nez co zvladl.

    + 18 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • unonym ze štatlu - fandaF1

      90.178.29.XXX
      Jo, vylezl z vozu, zahodil sirky a řval "hoří"

      + 13 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      12 Tak pokud vím, už v USA jezdil Alonso s motorem na (za) prahu životnosti. A i s takovým "šrotem" dokázal být před Vettelem s kompletně novým autem. Podotknu, že RBR je druhé nejlepší auto v poli, ale Vettel díky "omlazovací kůře" pohonné jednotky musel startovat z boxů.
      Pokud Alonso jezdil i dnes s motorem z USA, je logické, že ho odrovnal. Nejspíše to byl i záměr. To jenom pár zdejších "odborníků" řeší nesmysly. Kdy jindy by měl vyměnit pohonnou jednotku? V Abu Dhabí? Aby tam startoval z konce startovního roštu a přišel o šance na lepší bodový zisk? Tupost některých lidí mě neustále překvapuje.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • M3

        46.13.241.XXX
        Jen mě zaráží, proč ho tam teda nedali rovnou. 2 kompletní víkendy vydrží motor s přehledem a riskovat zničení ostatních komponent zkoušením kolik ještě kilometrů zvládne. Trochu je to divné.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Asi to nějaký smysl má. Třebas testují limity jejich motorů. A to se dá jedině v plné zátěži při závodech. Testování je zakázáno, jak dobře oba víme. Na titul už nepomýšlí ani Alonso, ani Ferrari, tak proč nevyužít posledních závodů k testům?
          Logicky, pokud si nechají nové (výkonnější) díly na poslední závod (dvojnásobně bodovaný), pak mohou dva předposlední závody testovat a ztratí méně, než když se jim to rozpadne v posledním závodě.03
          Já Kimoušovi fandím, ale nemyslím si, že Alonso je "rozhozenej" z jednoho tréninku, kmdy je Kimi rychlejší, když celou sezónu Kimiho válcuje ve všech ohledech. To je podle mne pitomost na entou. Proto jsem reagoval trochu ostřeji.03

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • anonym

        37.188.234.XXX
        Velice souhlasím s Vámi ono těch nezkutečných tupců je tady daleko více,ale to víte češiiiiiiiiiiiiiiiii!!!12 Jen takovýhle tupci můžou volit komunisty a jiné svi---něěěěě02

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama