DISKUZE K ČLÁNKU Villeneuve po Bianchiho nehodě vyzývá k častějším výjezdům safety caru
Bývalý mistr Formule 1 Jacques Villeneuve vyzývá ke změně pravidel týkajících se výjezdu safety caru při nehodách.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Villeneuve po Bianchiho nehodě vyzývá k častějším výjezdům safety caru
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
anonym
12:28 07.10.2014 89.102.3.XXXv sezone 2010 mel tech. problemy Jenson akorat v Monaku, kdy mu zapomneli nejakou "decku" a pri pomale jizde za SC se mu prehralo auto a odstoupil. Lewisovi odpadlo kolo v Barcelone v predposlednim kole, kdy krouzil na druhem miste a v Madarsku mu odesla prevodovka a odstoupil ze 3. mista. Jenson jeste odstupil v Belgii, kdyz ho torpedoval Vetel. Lewis nedojel jeste v Monze po kolizi s Massou a Singaporu po kolizi s Webberem. Podobne to bylo i v sezone 2012 kde tech tech problemu ale meli bohuzel vice oba a Lewise to dost mozna stalo titul. -
-
MeVo
19:10 06.10.2014 94.112.98.XXXHoši moc tady nešpekulujte hdo měl víc nebo mín problému kdo je znich lepší je jasný všem!!! Takový špekulanty miluju ! O koho je v f1 větší zájem ?? Kdo je považován za nejlepší jezdce f1 ?? Přiznejte si že je Ham prostě lepší jak Buton a hotovo o tom nemá cenu se vubec bavit.Pokud by top bylo naopak nebojte se že by Butona McLaren propustil a kdyby, tak poněm hned sáhne ferko nebo někdo jinej, možná i mercedes !! Tečka !-
Mike17
19:48 06.10.2014 93.99.87.XXXZa nejlepšího jezdce je považován pokaždé někdo jiný. Záleží na tom, kdo to hodnotí. Těch jmen jsem už slyšel více. A Hamilton je jistě žádanější, to zpochybňovat nebudu. Ale zamysli se nad tím, jestli na to nemá vliv třeba věk obou pilotů. Možná sis všiml, že Button je o dost starší a tudíž pro stáje jistě ne tak dlouhodobě perspektivní. Koneckonců ani netvrdím, že v letošním roce je lepší jak Lewis, ale hodnotím roky 2010-2012.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Eracer
16:32 06.10.2014 62.168.11.XXXnene ...nejdůležitější je kolik měl nejrychlejších kol v závodě až pak jsou na řadě body a rozdávání titul. Jen podotýkám , že Button se alespon jednou zmohl na celkové umístění vícemistra světa což Hamilton nedal ani jednou přinejlepším byl na 4 místě...takže asi tak. To jen pro mistry statistikáře. A jak říkáš jezdí se na body a těch Button nasbíral více takže prostě Button celkově lepší. Ale fanoušci Hama toto nepřežijí... -
-
Mike17
17:45 06.10.2014 93.99.87.XXXKaždý pilot se snaží získat co nejvíc bodů a je jedno v kolika sezonách to bylo. Pro mne je tedy nejdůležitější jejich součet (vzhledem k titulům 0:0). Pak je u mne až na dalších místech teprve vítězství (častěji rozhoduje náhoda viz Ricci letos). PP je celkem o ničem. Podle toho je letos Nico o dost lepší než Lewis, s čímž bys asi nesouhlasil. Možná byl Čudlík v rychlosti na jedno kolo o něco pomalejší, zato to nahrazoval absencí nehod a skvělým taktickým myšlením, což k F1 také patří.
Ale samozřejmě netrvám na tom, že to tak musí vidět každý.-
-
Fanda.LH
18:56 06.10.2014 109.81.147.XXXSoučet bodů napříč sezónami je fakt o ničem... To co říkáš nedává smysl... Od bodů se odvíjí pořadí v konkrétním šampionátu, případně titul... Od součtu bodů se neodvíjí nic... Proto té statistice nepřikládám velkou váhu, byť o něčem vypovídá... Nebudu tvrdit, že ne... Naproti tomu vítězství, PP, Podia se počítají... Nemám problém s tím, že Nico má více PP... LH má více vítězství...
LH nebyl rychlejší jen na jedno kolo, on byl rychlejší i v podstatné většině závodů... Subjektivně bych řekl, že LH měl více smůly na tech potíže... A potom tu byly jisté okolnosti, kterých Button uměl využít...
Viz. poslední Suzuka... Mohl riskovat a vzal si přechodné pneu jako první... Bejt to vyrovnanější, tak klidně mohl vyhrát... Kevin není LH, tak těžko to srovnávat absolutně... Ale dost mi to připomíná Australii 2010... Kde byl LH rychlejší snad o třídu, neudělal nic špatně... Jen díky své rychlosti u něj tým vsadil na normální strategii (Posléze agresivní), zatímco "zoufalého" Buttona (Kterého tam Lewis předjel na trati a ujížděl mu) nechali přezout na suché... Borec po pár zatáčkách skončil v kačírku, přesto to byla výhoda jako prase a jen díky tomu vyhrál... Lewisovi tu taktiku naprosto doj*bali a ještě k tomu ho nakonci sejmul Webber... Prostě komedie...
Nebudu tu rozebírat každý závod, měl bych co povědět... Jenson je dobrý pilot... Umí překvapit, je zkušený, rozumný... Ale není to jezdec na titul (Leda tak v dominantním voze s odřenýma ušima), nedostává z auta maximum... Je pravda, že byl jednou 2. v MS 2011... Ale byl 2. o 122b... Tedy za situace, kdy o nic nešlo... Lewis byl v roce 2010 4. , ale bojoval o titul do posledního závodu (Nakonec skončil o 16b za Vettelem)...-
Mike17
19:34 06.10.2014 93.99.87.XXXBody je to, o co se jezdí a to i v případě, že je o titulu rozhodnuto. Každý se jich snaží po celou sezonu získat co nejvíc a proto je to pro mne maximální kritérium. A součet za více sezon je jen součet jejich úspěšnosti za celé 3 roky.
Když odpadne soupeř, pak získá pilot jen o pár bodů víc, ale neovlivní to statistiky tolik jako u vítězství. Není to vítězství nebo 0. Nicův otec v roce 1982 získal titul bez jediného vítězství a podle mne zaslouženě. Protože maximální počet bodů byl cíl a toho dosáhl on.
A ještě jeden argument. Myslím si, že je zatím Hamík o něco lepší jak Nico. Získal 2x tolik vítězství, ale není 2x lepší pilot. Podle mne počet bodů (po úpravě jejich technických problémů) odpovídá jejich kvalitě. A když se podíváš na jejich časy, rozdíly mezi nimi jsou opravdu minimální a velmi často se mění kdo z nich je rychlejší. A ještě viditelnější je to u RB. Ricci vede 3:0. Ale všechny 3 vítězství získal haluzácky. Je proto lepší než Vettel v poměru 3:0? Podle mne tam taky kvalitě odpovídá počet bodů (po úpravě technických problémů), když se podíváš na rozdíly v časech v jednotlivých kvalifikacích a závodech, tak to celkem sedí.
Samozřejmě neříkám, že to musíš vnímat stejně, jen je to můj pohled na F1.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek