DISKUZE K ČLÁNKU Dojde po omezení radiokomunikace také na telemetrii? Ecclestone je pro

Bernie Ecclestone naznačil, že by se ve Formuli 1 mohla po omezení radiokomunikace zpřísnit také pravidla pro telemetrii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dojde po omezení radiokomunikace také na telemetrii? Ecclestone je pro

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 18.09.2014 22:42 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • anonym

    82.119.113.XXX
    som si myslel, že toto je F1 ... technológia ide dopredu, ale FIA dozadu ... 05

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Ono není všechno jenom o technologii. Technologie by např. už dlouho umožnila absolutně bezpečné závodění, kdy by piloti seděli u dálkového ovládání a po trati létala šíleně výkonná auta bez lidí, která by trhala všechny myslitelné rekordy. To chceme? A chtějí to piloti?

      Pořád jde o závody. Tohle sice ubírá trochu technologie, ale přidává ryzího závodění, kterého je v F1 už zatraceně dlouho pomálu. Jak už tady někdo řekl - seberme jim pro Q a R telemetrii úplně a nechme v autech jenom černou skříňku, ať mohou data analyzovat po závodě. Pak by se teprve vidělo, kdo je jak dobrým závodníkem. 04

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        213.181.129.XXX
        pilot by sa mal sám rozhodovať na základe dostupných informácií, ale obmedzovať aj tie základné o stave vozidla, je už trochu choré ...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          No vidíš, řada lidí si zase myslí, že "chorý" je počet hejblátek na volantu a jimi nastavitelných parametrů vozu, že "choré" je, když pilot místo rozhodování dle vlastního úsudku působí jako jakýsi dálkový ovladač, který nastavuje, co mu řekne parta inženýrů sedících u telemetrie a v reálném čase simulujících kdeco atd. To má totiž se závoděním málo společného.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama