DISKUZE K ČLÁNKU Dojde po omezení radiokomunikace také na telemetrii? Ecclestone je pro

Bernie Ecclestone naznačil, že by se ve Formuli 1 mohla po omezení radiokomunikace zpřísnit také pravidla pro telemetrii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dojde po omezení radiokomunikace také na telemetrii? Ecclestone je pro

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 18.09.2014 22:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovali 4 lidé) 18.09.2014 16:36
Tak se mi zdá že BE se prosenilnil k procitnutí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

mida

178.209.152.XXX
Toto patří jako reakce na Alláha a xr - píšu z tabletu a skončilo to jinam

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

mida

178.209.152.XXX
Ano nepřenáší, protože je to zakázané. Moc dobře si pamatuju dobu, kdy se z boxu pomoci telemetrie nastavovalo na dálku kde co, pak to zakázali a týmy to začali obcházet umístěním různých hejblatek na volantu a radami pres radio. Časem se z toho stala norma a nyní to chce BE omezit. Tak studujte chlapci dál...13

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
No vidíš, řada lidí si zase myslí, že "chorý" je počet hejblátek na volantu a jimi nastavitelných parametrů vozu, že "choré" je, když pilot místo rozhodování dle vlastního úsudku působí jako jakýsi dálkový ovladač, který nastavuje, co mu řekne parta inženýrů sedících u telemetrie a v reálném čase simulujících kdeco atd. To má totiž se závoděním málo společného.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ala6

176.252.24.XXX
Ja ale koukam, ze to muzes opakovat kolikrat chces. Das jim i cislo clanku pravidel a je to jako bys hrach...17

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

78.157.160.XXX
Z boxů do auta se nepřenáší naprosto nic. Displej volantu zobrazuje maximálně údaje z ECU. Pouze ředitelství závodu může signalizovat na diody výstrahy - to, co vlajky na trati. To ale neovládá tým.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

mida

178.209.152.XXX
Hele alláhu, telemetrie je sice přenos dat, ale co jiného se přenáší z boxu do auta, než data sloužící k nastavení,resp. prenastaveni systému v autě. Nebo si myslis, ze to auto prijima z boxu data o tělesne teplote a tepu mechaniku a pilot to vidí na displayi? Chápat napsaný text ti na rozdíl od čtení toho textu jeste moc nejde.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ala6

176.252.24.XXX
Ja nevim jestli rozumis psanemu textu?!? Kdyz napisu, aby ses podival do pravidel, tak se obtezuj to precist.
Technicke regule:
8.5.2
Pit to car telemetry is prohibited.

Nic o nastavovani tam neni!!!
Pokud netusis co telemetrie je, tak odkaze na wikipedii: "Telemetrie je technologie umožňující měření na dálku a dálkový přenos dat."
Mereni a prenos, nikoli zmena hodnot.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

213.181.129.XXX
pilot by sa mal sám rozhodovať na základe dostupných informácií, ale obmedzovať aj tie základné o stave vozidla, je už trochu choré ...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000635

uzivatel000635

88.101.0.XXX
Tak se mi zdá že BE se prosenilnil k procitnutí a chce všemi možnými prostředky vrátit F1 na výsluní. To jsem od toho dědy už opravdu nečekal. Teda Bernie - za mě 01 01 01

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Presne tak,... ...máš úplnú pavdu. 01 01 01 Alah6 sa mli ! 02 Ahaľá, ahaľaá, lietajúci koberec. 13

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

213.192.37.XXX
Pokud vím, tak zakázané je na dálku nastavovat parametry auta, ale ne posílat informace na volant. FIA jim posílá informace o žlutých a červených vlajkách a i tým jim může "něco" na displeji zobrazovat. Onehdy se psalo, že v tréninku Šumacherovi posílali na displej skóre nějakého fotbalového utkání, či co, tak proč ne parametry vozu.

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
Ono není všechno jenom o technologii. Technologie by např. už dlouho umožnila absolutně bezpečné závodění, kdy by piloti seděli u dálkového ovládání a po trati létala šíleně výkonná auta bez lidí, která by trhala všechny myslitelné rekordy. To chceme? A chtějí to piloti?

Pořád jde o závody. Tohle sice ubírá trochu technologie, ale přidává ryzího závodění, kterého je v F1 už zatraceně dlouho pomálu. Jak už tady někdo řekl - seberme jim pro Q a R telemetrii úplně a nechme v autech jenom černou skříňku, ať mohou data analyzovat po závodě. Pak by se teprve vidělo, kdo je jak dobrým závodníkem. 04

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

82.119.113.XXX
som si myslel, že toto je F1 ... technológia ide dopredu, ale FIA dozadu ... 05

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ala6

82.44.180.XXX
Ja nevim jestli jsi natvrdly ci co? 100x bylo receno, ze prenaset data do vozu je zakazano! Jestli ostatnim co to uz napsali neveris tak si pocti na strankach FIA. Tam jsou k mani kompletni technicka a sportovni pravidla. Mozna jsem "uchyl", ale ja si je procitam pred kazdou sezonou.12

+ 9 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Vybraté hodnoty z telemerie,... ...môžu byť zobrazované pilotovi na displeji volantu v komunikačnom riadku a podľa závažnosti v príslušnej farbe, bez toho, aby niekto, čo i len mukol do vysielačky. 11

+ 5 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama