DISKUZE K ČLÁNKU Dojde po omezení radiokomunikace také na telemetrii? Ecclestone je pro
Bernie Ecclestone naznačil, že by se ve Formuli 1 mohla po omezení radiokomunikace zpřísnit také pravidla pro telemetrii.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dojde po omezení radiokomunikace také na telemetrii? Ecclestone je pro
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovali 4 lidé)
18.09.2014 16:36
Tak se mi zdá že BE se prosenilnil k procitnutí… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
mida
22:40 18.09.2014 178.209.152.XXXAno nepřenáší, protože je to zakázané. Moc dobře si pamatuju dobu, kdy se z boxu pomoci telemetrie nastavovalo na dálku kde co, pak to zakázali a týmy to začali obcházet umístěním různých hejblatek na volantu a radami pres radio. Časem se z toho stala norma a nyní to chce BE omezit. Tak studujte chlapci dál... -
uzivatel000635
16:36 18.09.2014 88.101.0.XXXTak se mi zdá že BE se prosenilnil k procitnutí a chce všemi možnými prostředky vrátit F1 na výsluní. To jsem od toho dědy už opravdu nečekal. Teda Bernie - za mě -
-
anonym
15:18 18.09.2014 178.255.168.XXXOno není všechno jenom o technologii. Technologie by např. už dlouho umožnila absolutně bezpečné závodění, kdy by piloti seděli u dálkového ovládání a po trati létala šíleně výkonná auta bez lidí, která by trhala všechny myslitelné rekordy. To chceme? A chtějí to piloti?
Pořád jde o závody. Tohle sice ubírá trochu technologie, ale přidává ryzího závodění, kterého je v F1 už zatraceně dlouho pomálu. Jak už tady někdo řekl - seberme jim pro Q a R telemetrii úplně a nechme v autech jenom černou skříňku, ať mohou data analyzovat po závodě. Pak by se teprve vidělo, kdo je jak dobrým závodníkem.-
-
anonym
22:25 18.09.2014 178.255.168.XXXNo vidíš, řada lidí si zase myslí, že "chorý" je počet hejblátek na volantu a jimi nastavitelných parametrů vozu, že "choré" je, když pilot místo rozhodování dle vlastního úsudku působí jako jakýsi dálkový ovladač, který nastavuje, co mu řekne parta inženýrů sedících u telemetrie a v reálném čase simulujících kdeco atd. To má totiž se závoděním málo společného.
-
-
-
-
-
ala6
13:46 18.09.2014 82.44.180.XXXJa nevim jestli jsi natvrdly ci co? 100x bylo receno, ze prenaset data do vozu je zakazano! Jestli ostatnim co to uz napsali neveris tak si pocti na strankach FIA. Tam jsou k mani kompletni technicka a sportovni pravidla. Mozna jsem "uchyl", ale ja si je procitam pred kazdou sezonou.-
anonym
15:27 18.09.2014 213.192.37.XXXPokud vím, tak zakázané je na dálku nastavovat parametry auta, ale ne posílat informace na volant. FIA jim posílá informace o žlutých a červených vlajkách a i tým jim může "něco" na displeji zobrazovat. Onehdy se psalo, že v tréninku Šumacherovi posílali na displej skóre nějakého fotbalového utkání, či co, tak proč ne parametry vozu.-
-
ala6
20:20 18.09.2014 176.252.24.XXXJa nevim jestli rozumis psanemu textu?!? Kdyz napisu, aby ses podival do pravidel, tak se obtezuj to precist.
Technicke regule:
8.5.2
Pit to car telemetry is prohibited.
Nic o nastavovani tam neni!!!
Pokud netusis co telemetrie je, tak odkaze na wikipedii: "Telemetrie je technologie umožňující měření na dálku a dálkový přenos dat."
Mereni a prenos, nikoli zmena hodnot.-
mida
20:51 18.09.2014 178.209.152.XXXHele alláhu, telemetrie je sice přenos dat, ale co jiného se přenáší z boxu do auta, než data sloužící k nastavení,resp. prenastaveni systému v autě. Nebo si myslis, ze to auto prijima z boxu data o tělesne teplote a tepu mechaniku a pilot to vidí na displayi? Chápat napsaný text ti na rozdíl od čtení toho textu jeste moc nejde. -
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek