DISKUZE K ČLÁNKU Dojde po omezení radiokomunikace také na telemetrii? Ecclestone je pro

Bernie Ecclestone naznačil, že by se ve Formuli 1 mohla po omezení radiokomunikace zpřísnit také pravidla pro telemetrii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dojde po omezení radiokomunikace také na telemetrii? Ecclestone je pro

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 18.09.2014 22:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovali 4 lidé) 18.09.2014 16:36
Tak se mi zdá že BE se prosenilnil k procitnutí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mida

    178.209.152.XXX
    Ano nepřenáší, protože je to zakázané. Moc dobře si pamatuju dobu, kdy se z boxu pomoci telemetrie nastavovalo na dálku kde co, pak to zakázali a týmy to začali obcházet umístěním různých hejblatek na volantu a radami pres radio. Časem se z toho stala norma a nyní to chce BE omezit. Tak studujte chlapci dál...13

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mida

      178.209.152.XXX
      Toto patří jako reakce na Alláha a xr - píšu z tabletu a skončilo to jinam

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Tak se mi zdá že BE se prosenilnil k procitnutí a chce všemi možnými prostředky vrátit F1 na výsluní. To jsem od toho dědy už opravdu nečekal. Teda Bernie - za mě 01 01 01

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    82.119.113.XXX
    som si myslel, že toto je F1 ... technológia ide dopredu, ale FIA dozadu ... 05

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Ono není všechno jenom o technologii. Technologie by např. už dlouho umožnila absolutně bezpečné závodění, kdy by piloti seděli u dálkového ovládání a po trati létala šíleně výkonná auta bez lidí, která by trhala všechny myslitelné rekordy. To chceme? A chtějí to piloti?

      Pořád jde o závody. Tohle sice ubírá trochu technologie, ale přidává ryzího závodění, kterého je v F1 už zatraceně dlouho pomálu. Jak už tady někdo řekl - seberme jim pro Q a R telemetrii úplně a nechme v autech jenom černou skříňku, ať mohou data analyzovat po závodě. Pak by se teprve vidělo, kdo je jak dobrým závodníkem. 04

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        213.181.129.XXX
        pilot by sa mal sám rozhodovať na základe dostupných informácií, ale obmedzovať aj tie základné o stave vozidla, je už trochu choré ...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          No vidíš, řada lidí si zase myslí, že "chorý" je počet hejblátek na volantu a jimi nastavitelných parametrů vozu, že "choré" je, když pilot místo rozhodování dle vlastního úsudku působí jako jakýsi dálkový ovladač, který nastavuje, co mu řekne parta inženýrů sedících u telemetrie a v reálném čase simulujících kdeco atd. To má totiž se závoděním málo společného.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Vybraté hodnoty z telemerie,... ...môžu byť zobrazované pilotovi na displeji volantu v komunikačnom riadku a podľa závažnosti v príslušnej farbe, bez toho, aby niekto, čo i len mukol do vysielačky. 11

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ala6

      82.44.180.XXX
      Ja nevim jestli jsi natvrdly ci co? 100x bylo receno, ze prenaset data do vozu je zakazano! Jestli ostatnim co to uz napsali neveris tak si pocti na strankach FIA. Tam jsou k mani kompletni technicka a sportovni pravidla. Mozna jsem "uchyl", ale ja si je procitam pred kazdou sezonou.12

      + 9 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        213.192.37.XXX
        Pokud vím, tak zakázané je na dálku nastavovat parametry auta, ale ne posílat informace na volant. FIA jim posílá informace o žlutých a červených vlajkách a i tým jim může "něco" na displeji zobrazovat. Onehdy se psalo, že v tréninku Šumacherovi posílali na displej skóre nějakého fotbalového utkání, či co, tak proč ne parametry vozu.

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Presne tak,... ...máš úplnú pavdu. 01 01 01 Alah6 sa mli ! 02 Ahaľá, ahaľaá, lietajúci koberec. 13

          + 2 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ala6

            176.252.24.XXX
            Ja nevim jestli rozumis psanemu textu?!? Kdyz napisu, aby ses podival do pravidel, tak se obtezuj to precist.
            Technicke regule:
            8.5.2
            Pit to car telemetry is prohibited.

            Nic o nastavovani tam neni!!!
            Pokud netusis co telemetrie je, tak odkaze na wikipedii: "Telemetrie je technologie umožňující měření na dálku a dálkový přenos dat."
            Mereni a prenos, nikoli zmena hodnot.

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • mida

              178.209.152.XXX
              Hele alláhu, telemetrie je sice přenos dat, ale co jiného se přenáší z boxu do auta, než data sloužící k nastavení,resp. prenastaveni systému v autě. Nebo si myslis, ze to auto prijima z boxu data o tělesne teplote a tepu mechaniku a pilot to vidí na displayi? Chápat napsaný text ti na rozdíl od čtení toho textu jeste moc nejde.

              + 3 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • XR

                78.157.160.XXX
                Z boxů do auta se nepřenáší naprosto nic. Displej volantu zobrazuje maximálně údaje z ECU. Pouze ředitelství závodu může signalizovat na diody výstrahy - to, co vlajky na trati. To ale neovládá tým.

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • ala6

                  176.252.24.XXX
                  Ja ale koukam, ze to muzes opakovat kolikrat chces. Das jim i cislo clanku pravidel a je to jako bys hrach...17

                  + 3 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama