DISKUZE K ČLÁNKU Boullier: Žádných osm týmů a tři vozy za tak krátkou dobu, Parr jen provokuje

Sportovní ředitel McLarenu Eric Boullier popřel zprávu Adama Parra, kterou bez rozmyslu převzala bulvární média. K žádné dramatické změně příští rok dojít nemá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier: Žádných osm týmů a tři vozy za tak krátkou dobu, Parr jen provokuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 10.09.2014 10:43 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

KApor

80.87.214.XXX
Je to technika pre takých ako si ty ! 18 11 Preto si ju kúp !

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
Myslím, že s těmi motory jsi vedle. Downsizingová turba v kombinaci s elektrikou se začínají objevovat a automobilky v nich vidí budoucnost nejen u luxusnějších vozů v blízké době, ale později i v běžnějších sériovkách. Neměj péči, že se pokročilé techniky rekuperace mimo F1 neuplatní, opak je pravdou. Vždyť právě automobilky si nové pohonné jednotky v F1 prosadily. Proč asi?

Třeba na takové BMW i8 (plugin hybrid s 1,5l tříválcem) je pořadník i přes poměrně šílenou cenu (u nás dost přes 3 mil. Kč). V Británii bylo beznadějně vyprodané během dvou týdnů od představení a údajně se na něj čeká 10 měsíců. 04

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Adam je skutočný vizionár,... ...a prognostik, ak to takto pekne povedal na rovinu a nie je sa ani čo čudovať, lebo do F1 bola uvedené predpisom pohonná jednotka, ktorá je nnielen drahá, ale nemá uplatnenie v komerčných automobiloch, lebo by auto predražila natoľko, že by si taký hybrid kúpil len hlupák. To ale nie je všetko, na rok má vstúpiť v platnosť aj to, že podvozok bude znovu riadený počítačom, čo nie je žiadna novinka, lebo na komerčných autách je veľa systémov, ktoré vodiča zastúpia, alebo opravia počas jazdy jeho omyly, aby nedošlo k havárii, jeho zavinením, preto jazda na takýchto autách v F1, bude priblížením sa 4D simulátoru, na ktorom si bude možno za pár rokov zajazdiť každý z nás a F1 zapadne prachom a ľudia o ňu stratia záujem, lebo jazda na monopostoch nebude žiadne majstrovstvo. 02 Určite príde potom obdobie elektromobilov a oživenie myšlienok dr. Nikolu Teslu, ktorý ako vidieť predbehol svet o dve storočia, lebo jeho techniku, ktorou rozhýbal Ford poháňaný elektromotorom v r. tuším 1891, dodnes nik nenapodobil a raz možno príde deń, že sa to niekomu podarí.01 Myslím si ale, že skôr nie a tento svet zájde na svoju hlúposť a pažravosť a zničí sa úplne sám. 02 Už nie sme v našom snažení ďaleko a Adam na to upozorňuje. 14

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama