DISKUZE K ČLÁNKU Nejvyšší rychlost v Monze dosáhl Ricciardo s Red Bullem: 362,1 km/h

MONZA - MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI; Nejvyšší rychlost během Velké ceny Itálie dosáhl v 15:03:05 hod Daniel Ricciardo s Red Bullem: 362,1 km/hod. Mezi vítěznými Mercedesy byl rozdíl 27,6 km/hod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejvyšší rychlost v Monze dosáhl Ricciardo s Red Bullem: 362,1 km/h

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 09.09.2014 08:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 07.09.2014 17:01
Kdo ví, co pod tou kapotou měl.. 03 »
» erdedy (Hlasovalo 8 lidí) 07.09.2014 16:59
S Renaultom...??? :-))) ... kto by to bol… »
» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 07.09.2014 17:09
11 Ale tento udaj/tu obrovsku zmenu v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

147.229.7.XXX
RB sám řekl, že šli s přítlakem do extrému. Což by celkem logicky vysvětlovalo tu rychlost na rovinkách. Ono se stačí podívat na celkovou rychlost, jak daleko byl Ricci od Mercedesů. A srovnej to s předchozími závody. Nebude to zrovna o tom, že v Monze rozhoduje motor? 03
Ono když i Renault přizná slabší výkon, tak asi nebude vyšší, než u Mercedesu. 04

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

147.229.7.XXX
22 stejných vozů? Přestaň se dívat na motokáry a koukni občas na F1. 12

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

147.229.7.XXX
Možná ti nedošlo, že ERS můžou použít všichni ve stejné míře. Takže to není 6 hráčů proti pěti, ale maximálně na krátkou dobu 6 na 6. Kdo a kdy ho využije je na jezdcích a dobré na tom je to, že na rozdíl od motoru ho nepoužívají všichni na stejných místech. 03

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.255.168.XXX
Jenom tím to určitě nebude. Vzhledem k nastavení na minimální odpor (= nízký přítlak) má v Monze DRS menší učinek než jinde. Určitě by nebyl předposlední, ale pořád by nejspíš zůstal v druhé půli startovního pole, což je rychlostně úplně jinde než třetí Lewis se stejným autem.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Je to dobre,... ...že Red Bull sa tu v Monze zviditeľnil najvyššou rýchlosťou a tak potvrdil, že je nádej, po uvolnení zmrazenia motora, aby tento tím sa vrátil tam, kde sme ho vídali predtým. 01 Sprevodovanie bolo správne, len ešte ten výkon chýbal. 11

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zlo

94.113.8.XXX
Red Bull Red bul jel oproti ostatním stále s nízkým přítlakem. Skoro všichni měli větší zadní křídla než RB (snad jen Lotus), RB ale jako jediný ořezal i pření spoiler, jeli bez toho horního patra. Navíc si myslím, že téhle rychlosti dosáhl jednorázově, když si předtím nahromadil dost energie v ERS na celou rovinku. Navíc byl ve slipstreamu a měl DRS.
To ale nesnižuje ten posun turbomotorů. O 50kg těžší auta jsou o 21kmh rychlejší než ta loňská. O 95kg těžší auta jsou o pouhých 8kmh pomelejší než ty nejsilnější destiválce z roku 2005. (Pro hnidopichy poukazující na slipstream a DRS - rekordy dřív taky padaly ve slipstreamu a kvůli absenci DRS jezdily vozy s mnohem menším přítlakem).

+ 10 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mr.B

Mr.B

90.176.164.XXX
Tak, jistěže ta jejich rychlost byla zapříčiněna hlavně omezením aerodynamiky. Na rovinkách byli rychlí, ale ztráceli totiž v dalších částech. Stačí se podívat na nejrychlejší zajetá kola.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

messerscmidt

178.255.168.XXX
vy se tady bavite o Mercedesu jako kdyby to byl buh vi jakej motor. Jen se podivejte na kers. to jako kdyz v hokeji prohrava jeden tym 1 0 tak misto 5ti hracu bude hrat 6 hracu 2minuty nez vyrovname(viz predjizdeni nemam na nej tak macknu a najednou mam predjedu a jedna sikana a jsem zas prumer) o cem, to je.02

+ 0 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.85.XXX
Alebo aj legalne...(?) 03 Ci to nemoze?12

Ale ina vec je zaujimava - Vettel nejazdil s tym istym co Ricciardo (so starsou spec.) a predsa dokazal dost dobre utekat aj vozim s Medvedom pod kapotou. To len tak nadväzujem na to, co som uz napisal.

Takze sa mi vynara otazka - koko teda v skutocnosti stracali?03 Helmut tvrdil "nieco", ja by som odhadoval cca "polku z toho" co tvrdil a zopakujem este raz - "80k neni (nebola v tom case) strata na Mercedes ale potreba aby RedBull mohol ujst vsetkym o polsekundu" 03

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FF

86.49.102.XXX
Ono to bude asi tím, že Rosberg za celý závod nepoužil DRS, díky kterému ostatní dosahovali takových maximálek.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
To jsem rád...

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.143.174.XXX
Alebo opat nejake ilegalne vylepsenie motora :)

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.85.XXX
Ja tvrdim, ze Helmut siri demagogiu uz od zaciatku a "tí" co si nad trojcipou hviezdou "radi lestia bambus" tiez...13

Clovece... Az teraz som si vsimol, ze sa vlastne "nerozporujeme" 04 Tak sorry.03

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

messerschmidt

178.255.168.XXX
Hosi a divky formule 1 byla kdysi o vyvoji nikdo z teto planety si nekoupi Marusii nebo Force India. Nebudem se bavit o tom ze udelaj libovou aerodynamiku typu dejte mi motor prevodovku 1.2 ctyrkvalt a ja to dostanu na uroven 12ti valce do roka. S tim 12ti valcem a s tou aerodynamikou by dali vic svym zakaznikum pro radost a bezpecnost z jizdy nez se snizit k tomu aby jezdilo 22 stejnejch vozu.

+ 1 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.85.XXX
Ako nie? Ved "Medved-ready" fandovia tu cele roky vypisovali, ze "maximalky sem - najlepsi najvykonnejsi motor tam"...03
Sice ich z toho potom parkrat RedBull "vyviedol", ale to sa tu zrovna neukazali...18

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
A čemu to odporuje?? Já tvrdím, že tvrdit, že s motorem Renault se nedá jezdit rychle, je blbost... Ty tvrdíš co ??

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.85.XXX
Aaale prosim Ta...03 toto neni ziadna "vyssia matika", aby sme videli, ze RedBull znacne navysil "vsetky" parametre pohonu - kde inde by sa to prejavilo ak nie v Monze?
Ci chces snad tvrdit, ze Medvedi ci dalsi jazdilil "schvalne" s velkym/väcsim pritlakom a preto ich RedBull prekonal?

Pytel/nepytel:

1. RedBull uz toho vela "osekat" nedokazal oproti SPA, uz tam jazdili s nizsim ako vsetci ostatny - aspon co sa tyka kridla. Uz bolo povedane, ze RedBullu musi generovat podlaha ine "cisla", ked dokazali byt velmi stabilny (a rychli) uz v SPA aj tam, kde mali svojim rozhodnutim "stracat".

2. RedBull zdaleka bol vzdy "nastaveny" na nizke maximalky. Teraz (pred nedavnom) sa to trochu zmenilo, ale nemysli, ze sa pustili do "niecoho takeho" ako u TorroRosso! (Max. rychlost ciste za cenu pritlaku - u TorroRosso to je uplne "inde")

3. Ked vravim "ako sa Helmut vyspi", myslim tym - tie jeho cisla o strate na vykone - tych 80k bolo tak vycucane z prsta...04 Ok nedavno to bolo 40-60k. Som zvedavy, kolko to bude po Monze...

Ale co sa tu vlastne vykecavam o prkotinach - Ty ich asi nesledujes... Ale nemam Ti to za zle, bol si asi az prilis ponoreny do kauzy s "neposlusnym teamovym kolegom".03

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

xkill

88.212.40.XXX
Rosberg pekne ... Na maximalke, predposledny a pritom druhy, len o maximalke to asi nebude :-)

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Záleží na převodech, přítlaku, pytli... RB byl rychlý i ve Spa, tedy minulém závodě... Ale zas tu, někdo na základě jednoduchých mouder, bude udiven, co se to jako stalo...

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.85.XXX
Presne tak... 04 Ale u RedBullu zavisi maximalka este od toho, "ako sa vyspi" Helmut...03 12 Som zvedavy ake cislo (strata) to bude po tomto zavode...03

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama