DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton s Mercedesem pozastavili jednání o podmínkách budoucí smlouvy
Lewis Hamilton se po vypjaté Velké ceně Belgie s Mercedesem dohodl, že jednání o dalším prodloužení kontraktu odloží až na konec sezóny, v níž se svým týmovým kolegou Nicem Rosbergem bojuje na ostří nože o mistrovský titul.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton s Mercedesem pozastavili jednání o podmínkách budoucí smlouvy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr
12:43 29.08.2014 109.81.245.XXXMercedes Celkem se hlasování Mercedesu na (Twitteru a Facebooku) zúčastnilo 20 tisíc fanoušků, 92 % z nich se vyslovila pro to, aby tým nechal své jezdce mezi sebou volně závodit. U nás bylo pro 87 % hlasujících.
Dnes probíhá krizová schůzka v Brackley - piloti vs. šéfové o tom, jak přistoupit ke zbývajícím závodům. Vyslyší fanoušky a odolají týmové režii?-
erdedy
13:09 29.08.2014 85.114.56.XXXProsim prosim nech odolajuuu... nech ich Ricciardo rozmele!
Ale to sa nestane prilis velky balik penazi (akcionarov?) do toho investovali a ked to pose.u tento rok, uz to nebude zdaleka tak jednoduche, ba dokonca ich moze RedBull rychlo rozprasit hned buduci rok, prip. dalsi... Stuttgart (akcionari) nic neodpusta! -
-
-
Kapor
16:15 28.08.2014 80.87.214.XXXVšak nech závodia,... ...ale nech si vzájomne neškodia. to by malo byť heslo dňa u Mercedesu, ako závodili až do SPA. Tu sa veľké rozmaznané decko Nico rozhodol, že skrátka neuhne, aj keď mohol a je z toho poprask. Načo to bolo dobré ? Pýtam sa.-
erdedy
17:12 28.08.2014 85.114.56.XXXKapor nemyslel som, ze budem od Teba pocut niekedy taku otazku... - "Naco to bolo dobre?"
Je to uplne zasadne v tom takom psychologickom boji medzi nimi. Rosberg ho dostal presne tam kam potreboval - musi sa obavat jeho "nekompromisneho" utoku a toho, ze nabuduce "neustupi", resp. s tym pocitat.
Doteraz mal Lewis bobek len z jedneho jazdca - Alonsa - neni tak davno, ked mu proste uhol pri pohlade do svojich spätakov... (To je len ironia, aj ked sa to skutocne stalo nieco podobne par rokov dozadu).
Mimo ine - Lewis si tuto karmu uz davno vybudoval, preto s nim väcsina jazdcov proste nebojuje "do krve".
Taky Marmeládo (Maldonado) to iste, akurat on iny ani nevie byt a casto to prehana...-
PC
07:49 29.08.2014 212.47.2.XXXTím celkem potvrzuješ, co je všude hlasitě slyšet - Nico se cpal někam, kam se nemohl vejít, nemohl dosáhnout předjetí a neměl ani nárok dožadovat se změny stopy od Lewise. Je čím dál jasnější, že i když se nepodaří prokázat schválnost, tak to byla od Nica minimálně hloupost. Ničeho v tom místě nemohl dosáhnout a v tom čase(druhé kolo) to byl vyložený nesmysl. Ale přes to všechno zřejmě Nico dosáhl co chtěl - Lewis utrpěl obrovskou ztrátu, navíc je teď ještě pod tlakem i Ricciarda, a pochopil, že v týmu stojí více o Nica. To všechno podtrženo a sečteno za tu ostudu rozhodně stálo, ne? Nico se prakticky zbavil jakékoliv konkurence (Lewis už bude kvůli ztrátě bodů nejspíše upozaděn jako týmová dvojka) a cestu k titulu má volnou. Už mu může uškodit jen selhání techniky a to se zrovna jeho vozu moc nestává...............
Lewis má ještě šanci, pokud se vedení týmu vzchopí a potvrdí jimi tolik hlásanou rovnost, ale zatím spíš selhávají, tak si nedělám iluze. Ani bych se nedivil, kdyby jim titul Mistra světa skutečně vyfoukl opět RedBull.-
Jens
07:53 29.08.2014 109.81.245.XXXJaká schválnost či hloupost? Ty tím jen potvrzuješ, že toho o závodění moc nevíš: https://twitter.com/LucasdiGrassi/status/504992879912431618
Rozhodlo pár centimetrů, běžný závodní incident. Nico Lewise nechtěl sestřelit, mohlo to dopadnout fatálně spíše pro něj. Kvůli defektu u Lewise a jen lehce poškozenému přednímu křídlu najednou někteří nahlížejí na incident úplně jinak, iracionálně. Ale kdo chce psa bít...-
PC
08:24 29.08.2014 212.47.2.XXXNějaká anketa má být důkaz? Já spíš získávám dojem, že Nico nebo jeho část týmu přichází s novým způsobem "intrikování". Dřív se někdo pustil do nějaké sprosťárny mnohem otevřeněji a bylo všem jasné co vyvedl. Ne tak Nico. Ze všech "závodních incidentů", kde byly pochybnosti, jestli je zavinil nebo dokonce zařídil schválně, měl vždy prospěch. - viz třeba kvalifikace Monaka nebo právě poslední závod. První reakce většiny ostatních jezdců vždy byla: co si myslel?, to nemohl myslet vážně, školácká chyba, to muselo být schválně atp.
Jezdci dobře vědí, jak se jezdí. Komisaři ale proti tomu musí najít důkazy o schválnosti. A prokázat úmysl u takového dobře promyšleného "závodního incidentu" prakticky nelze. Musíš se ptát jako policajt - komu to prospělo. Vždy jednoznačně Nicovi.
Když se nacpal vedle Lewise, přimáčkl mu křídlo zboku na pneu - tak měl 100% jistotu, že ji prořízne(je tam nejslabší) a sám příjde maximálně o kousek křídla. A i s hodně poškozeným křídlem se dá jet do boxů bez problémů a stále dost rychle (jak Nico předvedl). Ale bylo jasné, že Lewis na tom superdlouhém okruhu vůz na třech kolech buď hodně poškodí nebo ho komisaři vyloučí nebo potrestají. A Nico bude mít celý závod na minimalizování škod (proto to muselo proběhnout hned na začátku závodu). Je to prostě příliš moc náhod najednou a všechny ve prospěch Nica. Z toho mi vyplývá, že Nico je velmi inteligentní intrikán nebo má takového člověka v týmu. Skoro, jako by je vyučoval Briatore. Na něco takového jsou komisaři krátcí. Muselo by se změnit trestání -třeba u nejasných konfliktů postihovat vždy oba účastníky incidentu. Pak by se takovéhle věci Nicovi jednoduše nevyplatily a musel by se vrátit k férovému soupeření. Stejně tak by to mohlo zabrat proti Lewisovi a třeba mu tak zabránit vytlačovat soupeře.-
Jens
08:30 29.08.2014 109.81.245.XXXNešlo ani tak o to, kolik lidí pro koho hlasuje, ale hodnocení těch možností profesionálním pilotem.
Je pravda, že více jezdců dává vinu Nicovi - ale co se týče úmyslu, v tom se shodují: tuto kolizi by nikdo neriskoval záměrně. Na kolo si nevidí a ty tou špičkou křídla můžeš trefit ráfek. Křídlo se ti vzpříčí pod autem a končíš rovnou ve zdi, zatímco soupeř může v pohodě pokračovat - což bývá u tohoto typu incidentu častější. Tedy žádná 100% jistota, jak píšeš, to je hloupost.
Ano, za kolizi může možná spíše Nico (to je věc názoru), ale není to žádný intrikán či ničema, jako někteří jiní jezdci. Zkušení komisaři netrestali - ti měli hned jasno. A rozhodli správně, když netrestali - nebyl zkrátka důvod. Takové závodní incidenty řeší letos všechny stejně.-
PC
08:39 29.08.2014 212.47.2.XXXJsem rád, že se s těmi komisaři shodujeme . Kde nic nemohou nalézt, tam nemohou trestat. A jak jsem psal, prokázat úmysl můžeš jedině nepřímo a ještě jen jako policajt (kdo měl prospěch?).
K větě "nikdo by kolizi neriskoval záměrně" - jednak kolizi piloti záměrně riskovali už mnohokrát- a risk je prakticky každý předjížděcí manévr, ale zapomínáš, že tohle jsou (teď už spíš byli) dva nejžhavější kandidáti na titul, s rozdílem jen pár bodů. Oba piloti po mnoha letech půstu jsou celí žhaví po titulu. To je pak o úplně jiném způsobu uvažování. Tady nemůžeš říct - nikdo - naopak na místě je říct "snad každý by riskoval".
Můžem jedině hádat, jak to bylo. Pro mě je Nico mazaný intrikán, který si tak pomáhá k titulu, pro tebe to jsou jen závodní incidenty. Do hlavy mu nevidíme. -
rock
08:48 29.08.2014 37.188.129.XXX"Zkušení komisaři netrestali - ti měli hned jasno."
Kdyby chtěli být jó přísní a konzistentní (přeci jen vyřadil jiné auto ze závodu a sám zůstal, to se nezřídka opravdu trestá), tak měli Nicovi po závodě napařit obvyklých +20s, které se dávají, když se komisaři včas neshodnou na průjezdu boxy. Byl by klid a křiklouni by se mohli uklidnit. Co by to udělalo s výsledky, to si každý může dohledat sám-
-
Jens
08:53 29.08.2014 109.81.245.XXXPokud by smýšleli takto politicky, tak budiž. Jenže tento typ závodních incidentů letos netrestají, loni ano - trestali. Letos trochu povolili, cos sis možná všiml. A druhá věc: nevyřadil jiné auto ze závodu. To pokračovalo dál, mělo rychlost na body. Do cíle pak nedojelo z jiného důvodu.-
rock
08:58 29.08.2014 37.188.129.XXXJj, zmínil to i někdo z komisařů - nevím, jestli to nebyl dokonce ten Pirro. Prý byli ještě na začátku sezóny přísnější, ale na žádost pilotů povolili otěže...
Jenže zrovna tohle měli prezentovat do světa hlasitě a důrazně. Jinak to samozřejmě svádí k tomu "nedávno se to trestalo a zrovna teď ne". Správně. Ale na výslovný požadavek těch, kterých se to týká...
K té druhé části - pravda, úplně jsem ho odignoroval :-)-
PC
09:02 29.08.2014 212.47.2.XXXPochybuju, že v tomhle měli piloti nějaké slovo. Podle mě to bylo na přímý pokyn Bernieho. Zatraktivnil F1, přitáhl víc diváků a ti stálí byli nadšení - bylo víc riskantních manévrů a tím dramatičtější podívaná. Jen je smůla že se to trestání/netrestání stále řeší tak plošně. Měly by se víc brát v úvahu způsobené škody.-
rock
09:49 29.08.2014 37.188.129.XXXJestli měli slovo, to netuším. V nějakým rozhovoru jsem to zachytil, ale je to nevýznamné, ono nezáleží na tom, odkud ten impuls vyšel. Stewarti mají zkrátka posunuté měřítko, není na tom pro nikoho nic diskriminačního.
"Měly by se víc brát v úvahu způsobené škody."
To by znamenalo, že stejný hypotetický souboj, při kterém jeden pilot nedobrovolně opustí trať, bys pokaždé trestal jinak? Protože jednou by vyletěl do asfaltové zóny a ztratil třeba 5s, ny jiné trati by skončil zahrabaný v kačírku a ztratil závod a ještě na jiné trati by se omlátil o betonovou zeď, ztratil by závod, zničil auto a navíc ještě nafasoval do příštího závodu penalizaci za výměnu převodovky? Přitom by to mohla být úplně shodná kolize se stejnou mírou zavinění...-
JFC
10:20 29.08.2014 85.237.227.XXXJenže Hamilton měl zcela evidentně zničený závod, a Rosberg ze své chyby, úmyslu, nebo dosaď si dle libosti bůhvičeho taky evidentně profitoval, takže nějaký trest dostat měl.
Teď každý ví, že se nemusí bát útočit - co mělo být asi záměrem nově ohlášené tolerance komisařů, ale zároveň každý ví že může útočit i v situaci kdy je všem jasné že mu to nemůže vyjít a má dovoleno u toho chybovat. V podstatě si nikdo není jistý ničím (úmyl těžko někdo dokáže), jen tím, že nebude trestán....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek