DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton s Mercedesem pozastavili jednání o podmínkách budoucí smlouvy

Lewis Hamilton se po vypjaté Velké ceně Belgie s Mercedesem dohodl, že jednání o dalším prodloužení kontraktu odloží až na konec sezóny, v níž se svým týmovým kolegou Nicem Rosbergem bojuje na ostří nože o mistrovský titul.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton s Mercedesem pozastavili jednání o podmínkách budoucí smlouvy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 53, poslední 01.09.2014 13:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 13 lidí) 28.08.2014 17:12
Kapor nemyslel som, ze budem od Teba pocut… »
» tom11 (Hlasovalo 12 lidí) 28.08.2014 15:55
náhrada třetím pilotem je docela zajímavý nápad… »
» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 29.08.2014 07:56
Kto si dnes PC, ABC, ACB? 04 ak sa myslim,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kubyk002

    78.102.112.XXX
    Jednoduše Jednoduše... Kdo bude po 1 kole vepředu, takna dany zavod tymova jednicka... tj. Dvojka bude kryt zad a dostane pomalejsi zastavkovou strategii, a utocit bude moct poslednich 5 kol napr.
    A pokud nekdo zvini kontkt po kterem prijde tym o body tak je pro pristi zavod tymova dvojka

    + 7 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Já bych jim dovolil spíše závodit jen první stint - kdo bude před 1. zastávkami v boxech vpředu, ať si volí strategii a druhý ať na něj neútočí (pokud nenastanou nějaké neobvyklé problémy). Nechat je závodit na posledních pět kol, aby se vyťukali třeba v poslední zatáčce, to by bylo mnohem horší, než ve 2. kole (byť se nás zástupci Mercedesu sebevíc snažili přesvědčit o opaku).

      A neustálou změnou týmové jedničky po kontaktech - to bys jen nahrál soupeřům, aby uspěli konzistentní jízdou na jednoho jezdce a sběrem bodů. Jak je přísně potrestat, aby k tomu nedošlo, či čím jim pohrozit, to nevím. Peněz mají dost a nahrazení rezervním pilotem v příštím závodě třeba, na to by opět doplatil tým.

      + 15 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        náhrada třetím pilotem je docela zajímavý nápad. tým by tím ztratit tolik nemusel, pokud by ten pilot byl fakt dobrý. pár se jich na trhu ještě najde 03

        + 12 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • PC

          212.47.2.XXX
          To je jen teorie a utopie a neskutečné náklady navíc. Upravit, nebo spíš mít vůz ještě pro třetího pilota.... A pilot musí alespoň minimálně jezdit, aby za něco stál. Třetí pilot je jen taková z nouze cnost. Zatím nasazení kohokoliv jiného do kokpitu nikdy nic dobrého nepřineslo.

          + 3 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Sám nevím, jak by to šlo s těmi hvězdami řešit. Tu možnost jsem zmiňoval tak okrajově. Ale teoreticky stačí jen odlít sedačku, žádné "neskutečné náklady navíc." Běžně nastupují rezervní piloti se závodním šasi to prvních tréninků.
            A co třeba Kobajaši? 03

            + 8 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • PC

              212.47.2.XXX
              Myslím, že jen o sedačce to není. Jistě je to o nastavení celého řízení vozu - a vzpomeň na problémy Lewise s brzdami - konstrukce a vyladění (pokud už se vůbec skutečně povedlo) trvalo celou sezónu. Je to asi hodně drahé a těžko řešitelné -v mnoha týmech se vůz postaví pro jedničku a tomu druhému se jen udělá ta sedačka a pár nejkřiklavějších drobností. Myslím, že dokud se nesmí trénovat na okruhu, je třetí pilot skoro k ničemu.

              + 2 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                Lewis má problémy s brzdami po celé dva roky u Mercedesu. Není to jen o sedačce, ale nejsou s tím rozhodně spojeny "neskutečné náklady navíc" a už vůbec to není těžko řešitelné: viz ti rezervní jezdci, kteří se běžně střídají. Kobajaši má letos nejen natrénováno i nazávoděno, rozhodně není pilot "skoro k ničemu" (byť kvalit Lewise a Nica možná nedosahuje, nevím - možnost v dominantním autě ještě nedostal).

                + 8 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • PC

                  212.47.2.XXX
                  Musíš to všechno brát v uvozovkách, píšeme zjednodušeně.
                  Ale taky sám mluvíš o dvou letech a zároveň tvrdíš, že to není těžko řešitelné. To si dost odporuje. A když Lewis nemůže dva roky jet naplno kvůli brzdám, může to znamenat i víc nehod, míň bodů a tím ty náklady narůstají opravdu pěkně. Ne že ne. Dnes musí být pilot s vozem svázaný mnohem víc než v minulosti -to vyžaduje konstrukci a ovládání přizpůsobit konkrétnímu člověku a nelze to jen tak změnit pro příští závod.
                  A že nějaký chudák bude vsazen do sedačky jiného pilota s jen částečně přizpůsobeným vozem jeho potřebám a sledován všemi kamerami, jak si povede - to spíš považuju za trest pro toho třetího pilota, leda by neměl žádné ambice a už jen to, že ho tam nechali sednout bylo vyvrcholení jeho života.

                  + 1 / − 7

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    109.81.245.XXX
                    Jenže je rozdíl mezi vyladěním vozu k dokonalosti - jako třeba u Hamiltona s brzdami, u Raikkonena s řízením, a nastavením vozu pro to, aby s ním rezervní pilot mohl závodit. Jsou to dvě různé věci, které mícháš dohromady ty - to si vůbec neodporuje.

                    To už nezakamufluješ: připravit auto pro rezervního pilota je velmi snadné i levné, mechanici to zvládnou během několika pár minut (běžně mění jezdce mezi 1. a 2 tréninkem). Než někomu sedne dokonale auto, to trvá i léta vývoje - ale to je úplně jiná věc.

                    Dnes je naopak řízení vozu mnohem jednodušší než v minulosti, což jezdci potvzují: nemusí manuálně řadit, snažší nastavování, více inženýrů, menší přetížení v zatáčkách (G) a nižší fyzická náročnost. To, že Kimimu nesedí volant či Lewisovi brzdy: copak bez toho nemohli doposud závodit? Mohli - a navíc konkurenceschopně.

                    A Kobajaší možná není top pilot, ale rozhodně nejde o chudáka bez ambicí!

                    + 7 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • PC

                      212.47.2.XXX
                      Ale vždyť já přeci říkám to samé! Ano vůz připravíš pro třetího pilota raz dva, ale ten prakticky ničeho nedosáhne hlavně právě proto, že ta příprava nemá se skutečným přizpůsobením vozu pilotovi skoro nic společného. Prostě ten pilot pořád jede ve voze někoho jiného. Nesedí mu. Má dobrou jen tu sedačku.

                      + 2 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Jens

                        109.81.245.XXX
                        Ne, neříkáš to samé. Tvrdíš něco úplně jiného a nemáš pravdu. Příprava vozu pro třetího jezdce není "neskutečně nákladná" ani "těžko řešitelná." A Kobajaši se svými závodními zkušenostmi není "k ničemu."

                        + 3 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
      • PC

        212.47.2.XXX
        To je asi neřešitelné. Když bude na pilotech, kdo z nich bude pro závod jedničkou, tak je to bude vždycky nutit k tvrdému soupeření. Když to určí tým pro zbytek sezóny, tak tím druhého pilota prakticky odrovná (nebude mít pro co "žít", veškeré jeho snahy budou předem marné - viděli jsme, co to udělalo s Massou). Asi jediné řešení, je mít v týmu více rozdílné piloty. Pak bude jeden z nich jedničkou přirozeně. Možná pro Lewise nebude návrat do McLarenu špatným rozhodnutím. V Mercedesu ho "vycucli, zmačkali a zahodili". V McLarenu to snad konečně s reformou myslí vážně, nové motory snad taky zafungují a snad se vrátí na vrchol. Naproti tomu získávám dojem, že Mercedes (možná odchodem Browna?) pomalu začíná ztrácet dech, jeho náskok se krátí už teď. Zřejmě jeho dominance skončí ještě v této sezóně. A Lewis by mohl být hlavní hvězdou znovuzrozeného McLarenu.

        + 4 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      To je ale nesmysl...02 02

      + 3 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama