DISKUZE K ČLÁNKU Komisař o kolizi Hamilton - Rosberg: Během 10 s jsme věděli, že není co trestat
Emmanuele Pirro, bývalý jezdec F1, byl mezi komisaři během GP Belgie. Dle jeho slov měl velmi rychle jasno o tom, že nebude vyšetřovat nehodu mezi Lewisem Hamiltonem a Nico Rosbergem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Komisař o kolizi Hamilton - Rosberg: Během 10 s jsme věděli, že není co trestat
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kakaa
11:10 30.08.2014 85.71.39.XXXno jen aby to nebylo tak, že si rosberg spočítal, že riskovat defekt za kus předního křídla je lepší obchod, ale asi spíš bude hotovej z toho že zajíždí nejlepší sezonu v životě a přesto mu na hamiltona něco chybí a po spřše za trapný maďarsko kde za každej pokus o předjetí se propadl a jen kroužil 7desetin za někým se asi pokoušel jezdit agresivně a nevyšlo to, protože to neumí -
Kapor
09:39 28.08.2014 80.87.214.XXXJe to úplná hlúpost,... ...čo hovorí Pirro, lebo sám Nico povedal, že uhnúť mohol, ale to neurobil a tu bol úmysel jasný a je ho možno potrestať aj dodatočne, po týchto nelichotivých slovách, na adresu incidenti. Spôsobil totiž Lewisovi defek a pokazil mu závod, preto Jenson jasne povedal na rovinu, čo si myslí, ako jazdec veľmi skúsený, ktorý toho už v F1 videl sakramensky veľa a nedalo mu sa k tejto kryvárni nevyjadril a zastal sa Lewisa, ktorý musí byť veľmi sklamaný Bravo Jenson ! To však nebolo všetko, zo strany komisárov FIA, ktorí v SPA na závod dozerali, lebo neposlali okamžite na trať Safety Car vtedy, keď to bolo potrebné, keď na trati ostal stáť Adrian Sutil so zhasnutým motorom a mohlo dôjsk k nehode, kde mohlo biť ohrozené ľudské zdravie. Že nebolo, ďakujme bohu ! Lebo na mieste komisárov v SPA, sedeli zrejme hlupáci. -
Kevin
23:34 27.08.2014 83.136.206.XXXJednoduše je v sázce mnoho, kdy se oboum pilotům otevřela po létech čekání neobyčejná příležitost, sáhnout si na titul a to navíc v dominantním autě, přičemž jejich největším a dusud více méně jediným protivníkem je týmový kolega. Před i v této zatáčce se tradičně odehrává poměrně dost předjížděcích manévrů a občas se objeví i nějaká ta kolize. Většinou se to ale obejde bez ní a pilot, který je před nebo v zatáčce v nevýhodné pozici se stáhne a počká na další příležitost, to vše bez kolize. Stavím se za názor, že to byl Nico, kdo tentokrát neudržel nervy na uzdě. Startoval z poleposition, kdy se čekalo, že na vodě v kvalifikaci zaútočí spíše Luis. Bodové kalkulace a vyhlídky na titul se honí hlavou jim obou. No s vidinou výrazného kroku vstříc vítězství nejen v závodě ale i v konečném účtování musel po startu Nikovi poskočit tep ještě nad těch 200 tepů + udávaných při samotné startovní proceduře. V takové vypjaté situaci bych ho nevinil z úmyslu bourat kolegy, mohl klidně trvale vyřadit sám se, tam nikdy není záruka toho, kdo to a jak odnese. Instiknetem všech pilotů je sice útočit, ale záměrně bourat nikoli. Musí se rozhodnout v řádu milisekund, takže kalkul to být nemohl, ale zkrat se vyloučit nedá. Prostě chtěl Luise okamžitě předjet, neudržel nervy na uzdě a podlehl síle okamžiku po nepovedeném startu. Věřím tomu, že být to jiný soupeř, tak vyčká na další kola, ale zde bylo ve hře mnohem více. Z videa mi přišlo, že uhnul do leva a pak se zase jako by vrátil od obrubníku směrem víc do dráhy. Můj pocit je takový, že málo přibrzdil před tím, než se vracel zpět do závodní stopy. Nechtěl na Luise nic ztratit a udržet se mu dál za zádí formule, aby nepřišel o šanci na předjetí třeba hned o zatáčku dál. Jako komisař bych také netrestal, nakonec by na tom prodělal nejvíc sám mercedes, který už tak přišel o jedno auto a samotný incident bezh ohlédnutí k tomu, kdo v těch autech seděl byl bezvýznamný. Vidím to na jednoznačkou chybu Nica, ale neúmyslnou. Nico má výbornou rychlost, ale pověsti Luise jako závodníka ve smyslu soubojů se asi nevyrovná, v tomto je prostě jiným typem pilota. Nedivím se Luisovi, že je frustrovaný, z jeho pohledu mu opětovně jeho největší soupeř sebral možnost na něj najet nějaké body a naopak prohloubil svou ztrátu. Prozatím pro letošek je ten na koho se štěstěna moc neusmívá a již od začátku sezóny by měl být ten, kdo boduje více. -
anonym
23:03 27.08.2014 85.237.227.XXXno, kdyby tomu věnovali alespoň těch deset sekund, tak by Pirro žvatlal něco jiného....
Jako jo, stane se, ale vzhledem na to, že jeden jezdec zcela zničí závod jinému jezdci, tak trest padnout měl. Tolerance odsud potud. Kdyby se nikomu nic nestalo, nebo by to odnesl jen Rosberg na křídle, tak OK, bez trestu, závod by to nijak neovlivnilo. Ale netrestat když to závod ovlivní zcela zásadně a ještě z toho těži jezdec na kterém leží celá tíha kolize je už nonsens a prohlašovat jak byli s tím hotovi za méně než deset sekund snad i na facana.
[odkaz na stránku]-
-
-
-
-
Jens
07:55 28.08.2014 109.81.245.XXXOn někoho přejel a zmrzačil? Takových kontaktů byly od počátku sezóny mraky.. Bylo to velmi těsně, pár cm, když se zařazoval.. na křídlo si vůbec nevidí. Prostě to těsně špatně odhadl, sám z toho nebyl nadšený. Tohle se nikdy netrestalo, tak co meleš?-
anonym
11:47 28.08.2014 89.102.3.XXXjde o to, ze se pripadna penalizace resi i podle dusledku. On sam v podstate rekl, ze Alonso by dostal pentli, pokud by Sebovi zkazil zavod. Ale kdyz to udelal Rosberg, tak mel behem par sekund jasno, ze o nic nejde, ikdyz Hamiltnovi zavod totalne podelal.
Stejne tak bezna dopravni nehoda muze skoncit jen pokrivenymi plechy, kruplymi plasty a to je vse, nebo muze zemrit clovek. A podle toho jsou potom i tresty. Lidi si predaji cisla pojistek a tim to konci a jindy jdes do basy na par let. -
-
-
-
-
-
-
Duncan66
23:38 27.08.2014 89.29.32.XXXtakze ztracet minutu na prvniho po druhem kole neni zniceny zavod? Vythlidky na dest 0, SC jsme nevideli, takze bych moc rad vedel, jak by kdokoli kdykoli v takove situaci stahl minutu a vyhral zavod. Byl bych ti vdecny, kdybys uvedl par prikladu z minulosti.
Podle tebe mel jet tedy jeste pomaleji, ztracet 90 vterin a verit si na bednu? Nebo jak sis to s tou "inteligenci" predstavoval? Obcas clovek nestaci zirat, co tady vyplodite za perly-
-
-
anonym
00:00 28.08.2014 89.177.107.XXXRosberg nezajel čistý závod. Na několik kol ho zbrzdil kus Hamiltonovy pneumatiky, což ho stálo 1,2 s na kolo. Pak si v souboji se Sebastianem zničil přední gumu. Jinak až na tyto momenty byly jeho časy o ty 2 sekundy rychlejší než u chlapců z Mclarenu. -
Jens
07:50 28.08.2014 109.81.245.XXXPodívej se na jeho časy v závodě, jak jsem ti psal někdo v jiné diskusi. Už jsi na to ani nehlesl, když jsi tvrdil, že neměl na Sutila ani Grosjeana. Na body měl.. jenže plakal jako malé dítě, že už chce skončit. Co třeba výjezd safety-caru, ke kterému v Belgii dochází velmi často? Nebo nějaká přeháňka? Jenže to by nesměl egoista myslet jen na sebe, ale i trochu na tým.. jak pak povídal (ale nikdy nedělal).
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek