DISKUZE K ČLÁNKU Komisař o kolizi Hamilton - Rosberg: Během 10 s jsme věděli, že není co trestat

Emmanuele Pirro, bývalý jezdec F1, byl mezi komisaři během GP Belgie. Dle jeho slov měl velmi rychle jasno o tom, že nebude vyšetřovat nehodu mezi Lewisem Hamiltonem a Nico Rosbergem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Komisař o kolizi Hamilton - Rosberg: Během 10 s jsme věděli, že není co trestat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 80, poslední 30.08.2014 22:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kevin (Hlasovalo 21 lidí) 27.08.2014 23:34
Jednoduše je v sázce mnoho, kdy se oboum … »
» Duncan66 (Hlasovalo 19 lidí) 27.08.2014 23:38
takze ztracet minutu na prvniho po druhem kole… »
» Duncan66 (Hlasovalo 17 lidí) 27.08.2014 23:34
Alespon je videt, ze rozhodovani komisaru je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • anonym

                89.102.3.XXX
                jaka prehanka? Svitilo slunce a dest byl v nedohlednu. Si zjisti, kolikrat vyjel SC v Belgii za posledni roky, kdyz neberes kolize po startu ci dest. to tvoje "velice casto" se smrskne na minimum 03

                + 3 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  109.81.245.XXX
                  V horách se počasí musí změnit, ale to pochopíš, až někdy dospěješ, naučíš se podepisovat a třeba i vytáhneš paty ze vsi. Statistika výjezdu safety caru v Belgii tady byla - a k tvé neznalosti: je jedna z nejvyšších v šampionátu vůbec, ty minime! 18

                  + 7 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    89.102.3.XXX
                    "musi zmenit"? To jako v horach neexistuji casove useky v radu hodin ci dokonce dni, kdy je pocasi konsistentni? Mozna bys mel obcas zajet do prirody a necumet na katastroficke filmy o hurikanech 03
                    Ano SC vyjizdi casto, ale z 95% je to kvuli nehode na startu a nebo diky desti. Ty maxime. 18

                    + 4 / − 7

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Jens

                      109.81.245.XXX
                      Pardon, chtěl jsem napsat "může změnit." V přírodě jsem celkem často, na katastrofické filmy o hurikánech nekoukám, blázni mají divné asociace. 18 To je jedno, proč v Belgii SC vyjíždí - když to není kvůli dešti, tak v tom případě byla mnohem větší pravděpodobnost, že vyjede. Ale podle tebe už asi k žádné nehodě nemohlo dojít po 2. kole, že? 12

                      + 6 / − 6

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • anonym

                        89.102.3.XXX
                        mohlo, muze se stat cokoli, ale ty jako argmunet pouzivas vyjeti SC a ze v Belgii vyjizdi nejcasteji. A ja ti pisu, ze ale to nejcasteji znamena z 95% kolizi na startu ci vyjeti souvisejici s mokrem. Dest se ale neocekaval temer se 100% jistotou a SC diky kolizi na startu by taky Lerwisovi uz nijak nepomohl. Neboli pravdepodobnost, ze vyjede SC a pomuze Lewisovi dotahnout vedouci pole byla minimalni. A o tom to cele je. Argumentovat statistikama, ktere se deji za uplne jinych podminek je proste holy nesmysl. Ale opet, tobe se to nehodi do kramu, tak zase placas nesmyslne.

                        + 4 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Jens

                          109.81.245.XXX
                          Samozřejmě, že vyjíždí nejčastěji - a vůbec ne 95% po kolizích na startu - to číslo sis vycucal z prstu. Je to tím, že okruh je dlouhý, technický náročný, často dochází k nehodám, a protože je úzký a nemá moc únikových zón, trosky zůstávají na dráze a ředitelství volá SC. Kdybys trochu četl, tak bys tady nemusel tahat nesmyslná čísla z rukávu - ale pokrok to je, před chvíli jsi ještě tvrdil, že Spa nepatří k okruhům, kdy vyjíždí často SC. Takže žádné "uplne jine podminky," žádný nesmysl, ale opět fakt, před kterým zbytečně zavíráš oči.

                          A ještě by mě zajímalo - chtěl bys ve Spa ve 2. kole zcela vyloučit možnost další nehody? Že to tvá hvězda hned chtěla vzdávat a neustále plakala do rádia, že už chce domů?

                          + 7 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • anonym

                            89.102.3.XXX
                            prvni hlasky o ukjonceni byly nekdy v polovine zavodu, kdy si Lewis stezoval, ze ani nemuze predjet Sutila a dlouho bojoval s Grosjeanem. Takze to tvoje "hned" jaksi nezapada do reality.

                            Kdyz jsem psal o SC, tak jsem samozrejme mel na mysli situaci v zavode, neboli jsem nepocital dest a kolize po startu, nebot tyto situace byly z hlediska pravdepodobnosti pro Lewise tuto nedeli zcela irelevantni, jenom ty se snima ohanis, abys podporil svoji podivnou teorii.

                            Jinak ona kazda nehoda rovna se automaticke vyjeti SC, ze s tim porad operujes? 13 Ze jsem si to pri sledovani F1 nevsiml, ze by pokazde vyjizdel SC na trat. 03

                            + 6 / − 6

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Jens

                              109.81.245.XXX
                              Blbost: první hlášky přišly krátce po přezutí, nikoliv v polovině závodu. Mimo realitu jsi opět ty.
                              Překrucuješ - oháním se tím, že klidně mohlo dojít k nehodě, co nevylučuješ, ne? A pokud ve Spa dojde kdykoliv k nehodě, tak je riziko výjezdu safety-caru velmi vysoké - ano, ve Spa téměř jistota (Rosbergovi ulétl jen kousek křídélka a skončil mimo trať naštěstí). Ty si toho při sledování F1 evidentně nevšímáš hodně, od kdy ji sleduješ? Letos od června? 14

                              + 6 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    89.102.3.XXX
                    a jako vzdy si hned naparis plusko. Si asi moc neveris, kdyz si musis sam davat kladne hlasy, co?

                    + 3 / − 7

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Jens

                      109.81.245.XXX
                      Na plusko si nikdy neklikám. Že by to tady četl ještě někdo kromě nás dvou? To snad není možné, že? 18 Ale že by někdo neměl tak zcestné názory jako ty, to je 100% jistota. 03

                      + 8 / − 6

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            navic 5 misto = pro Lewise pokazeny zavod. On chtel byt prvni neboli i to pate misto je jenom minimalizace skod. Neboli zniceny zavod to byl tak jako tak. 03

            + 15 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              89.177.107.XXX
              To nemění nic na tom, že se vlastním neuváženým chováním připravil o pár cenných bodů.

              + 8 / − 15

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                neuvazenym chovanim? Proste chtel dojet do boxu co nejrcyhleji. To dela naprosto kazdy ve stejne situaci. A holt se obcas stane, ze znicena pneu poskodi auto. Je to ciste o nahode. Obcas se vyzuje cela najednou a jindy se trha a odletuje postupne. Chtel minimalizovat skody a nevyslo to. Ty bys radi jel o minutu dele do boxu, takze bys mel 2 minuty ztratu a blahove si myslel, ze to bude i tak v pohode stacit na mega porci bodu. Holt kazdy uvazuje jinak. Ale jelikoz ty nejsi pilot F1, budu radsi verit tomu, ze to spravne reseni zvolil Lewis a nejel tech 7 kilometru krokem. 03

                + 7 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  89.177.107.XXX
                  Ty pneumatiky jsou konstruovány tak, aby se i po defektu na nich dalo dojet do boxu. Hamilton tak v této situaci neudržel chladnou hlavu, nedával si pozor na pravotočivé zatáčky, nebyl dostatečně citlivý na plynu, za což byl následně potrestán. Jeho přístup proto zcela objektivně nebyl "správný" a dané situaci odpovídající (ostatně i jeho chování v dalším průběhu závodu bylo ukázkovým příkladem toho, jak by vystupování pilota F1 rozhodně vypadat nemělo). A vzhledem k tomu, že během zbytku toho kola ho čekaly jen tři pravotočivé zatáčky, by obezřetná jízda znamenala dodatečnou ztrátu maximálně 10 s. 03

                  + 6 / − 9

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    89.102.3.XXX
                    jsou konstruovany tak, aby se na nich dalo i po defektu dojet do boxu a proto v 95% pripadu dojede pilot do boxu pouze s rafkem bez pneumatiky, ze? no nic no.

                    + 4 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      109.81.245.XXX
                      Kdy nic, tak neplácej blbosti.

                      + 3 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • anonym

                        89.102.3.XXX
                        tak sem nahod nejake priklady z poslednich 3 sezon, kdy pilot dojel po defektu jaky mel Lewis v nedeli s pneumatikou do boxu a ujel vzdalenost alespon 2km. Na to jsem opravdu zvedavy.

                        + 2 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          89.177.107.XXX
                          Netřeba hluboce pátrat v paměti, příkladem budiž třeba teď ve Spa Bianchi, když mu Grosjean hned po startu rozřízl pneumatiku.03

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Alespon je videt, ze rozhodovani komisaru je jako hazeni kostkama. Zcela nahodne a nekonsistentni. Jindy za to padaji tresty a tady ma po 5 vterinach jasno, ze ani neni co zkoumat. Zlati rozhodci v krasobrusleni apod. Tam to taky neni ok, ale clovek alespon z 99% vi, co bude nasledovat. V F1 to funguje snad podle generatoru nahodnych cisel 20

      + 17 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ABC

      109.81.210.XXX
      tohle vypada jak debata schizofrenika 12 hodte si tam nejake nicky 12

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama