DISKUZE K ČLÁNKU Komisař o kolizi Hamilton - Rosberg: Během 10 s jsme věděli, že není co trestat
Emmanuele Pirro, bývalý jezdec F1, byl mezi komisaři během GP Belgie. Dle jeho slov měl velmi rychle jasno o tom, že nebude vyšetřovat nehodu mezi Lewisem Hamiltonem a Nico Rosbergem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Komisař o kolizi Hamilton - Rosberg: Během 10 s jsme věděli, že není co trestat
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Jens
11:55 28.08.2014 109.81.245.XXXV horách se počasí musí změnit, ale to pochopíš, až někdy dospěješ, naučíš se podepisovat a třeba i vytáhneš paty ze vsi. Statistika výjezdu safety caru v Belgii tady byla - a k tvé neznalosti: je jedna z nejvyšších v šampionátu vůbec, ty minime!-
anonym
11:58 28.08.2014 89.102.3.XXX"musi zmenit"? To jako v horach neexistuji casove useky v radu hodin ci dokonce dni, kdy je pocasi konsistentni? Mozna bys mel obcas zajet do prirody a necumet na katastroficke filmy o hurikanech
Ano SC vyjizdi casto, ale z 95% je to kvuli nehode na startu a nebo diky desti. Ty maxime.-
Jens
12:06 28.08.2014 109.81.245.XXXPardon, chtěl jsem napsat "může změnit." V přírodě jsem celkem často, na katastrofické filmy o hurikánech nekoukám, blázni mají divné asociace. To je jedno, proč v Belgii SC vyjíždí - když to není kvůli dešti, tak v tom případě byla mnohem větší pravděpodobnost, že vyjede. Ale podle tebe už asi k žádné nehodě nemohlo dojít po 2. kole, že?-
anonym
12:44 28.08.2014 89.102.3.XXXmohlo, muze se stat cokoli, ale ty jako argmunet pouzivas vyjeti SC a ze v Belgii vyjizdi nejcasteji. A ja ti pisu, ze ale to nejcasteji znamena z 95% kolizi na startu ci vyjeti souvisejici s mokrem. Dest se ale neocekaval temer se 100% jistotou a SC diky kolizi na startu by taky Lerwisovi uz nijak nepomohl. Neboli pravdepodobnost, ze vyjede SC a pomuze Lewisovi dotahnout vedouci pole byla minimalni. A o tom to cele je. Argumentovat statistikama, ktere se deji za uplne jinych podminek je proste holy nesmysl. Ale opet, tobe se to nehodi do kramu, tak zase placas nesmyslne.-
Jens
12:49 28.08.2014 109.81.245.XXXSamozřejmě, že vyjíždí nejčastěji - a vůbec ne 95% po kolizích na startu - to číslo sis vycucal z prstu. Je to tím, že okruh je dlouhý, technický náročný, často dochází k nehodám, a protože je úzký a nemá moc únikových zón, trosky zůstávají na dráze a ředitelství volá SC. Kdybys trochu četl, tak bys tady nemusel tahat nesmyslná čísla z rukávu - ale pokrok to je, před chvíli jsi ještě tvrdil, že Spa nepatří k okruhům, kdy vyjíždí často SC. Takže žádné "uplne jine podminky," žádný nesmysl, ale opět fakt, před kterým zbytečně zavíráš oči.
A ještě by mě zajímalo - chtěl bys ve Spa ve 2. kole zcela vyloučit možnost další nehody? Že to tvá hvězda hned chtěla vzdávat a neustále plakala do rádia, že už chce domů?-
anonym
12:59 28.08.2014 89.102.3.XXXprvni hlasky o ukjonceni byly nekdy v polovine zavodu, kdy si Lewis stezoval, ze ani nemuze predjet Sutila a dlouho bojoval s Grosjeanem. Takze to tvoje "hned" jaksi nezapada do reality.
Kdyz jsem psal o SC, tak jsem samozrejme mel na mysli situaci v zavode, neboli jsem nepocital dest a kolize po startu, nebot tyto situace byly z hlediska pravdepodobnosti pro Lewise tuto nedeli zcela irelevantni, jenom ty se snima ohanis, abys podporil svoji podivnou teorii.
Jinak ona kazda nehoda rovna se automaticke vyjeti SC, ze s tim porad operujes? Ze jsem si to pri sledovani F1 nevsiml, ze by pokazde vyjizdel SC na trat.-
Jens
13:14 28.08.2014 109.81.245.XXXBlbost: první hlášky přišly krátce po přezutí, nikoliv v polovině závodu. Mimo realitu jsi opět ty.
Překrucuješ - oháním se tím, že klidně mohlo dojít k nehodě, co nevylučuješ, ne? A pokud ve Spa dojde kdykoliv k nehodě, tak je riziko výjezdu safety-caru velmi vysoké - ano, ve Spa téměř jistota (Rosbergovi ulétl jen kousek křídélka a skončil mimo trať naštěstí). Ty si toho při sledování F1 evidentně nevšímáš hodně, od kdy ji sleduješ? Letos od června?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Duncan66
00:42 28.08.2014 89.29.32.XXXneuvazenym chovanim? Proste chtel dojet do boxu co nejrcyhleji. To dela naprosto kazdy ve stejne situaci. A holt se obcas stane, ze znicena pneu poskodi auto. Je to ciste o nahode. Obcas se vyzuje cela najednou a jindy se trha a odletuje postupne. Chtel minimalizovat skody a nevyslo to. Ty bys radi jel o minutu dele do boxu, takze bys mel 2 minuty ztratu a blahove si myslel, ze to bude i tak v pohode stacit na mega porci bodu. Holt kazdy uvazuje jinak. Ale jelikoz ty nejsi pilot F1, budu radsi verit tomu, ze to spravne reseni zvolil Lewis a nejel tech 7 kilometru krokem.-
anonym
03:04 28.08.2014 89.177.107.XXXTy pneumatiky jsou konstruovány tak, aby se i po defektu na nich dalo dojet do boxu. Hamilton tak v této situaci neudržel chladnou hlavu, nedával si pozor na pravotočivé zatáčky, nebyl dostatečně citlivý na plynu, za což byl následně potrestán. Jeho přístup proto zcela objektivně nebyl "správný" a dané situaci odpovídající (ostatně i jeho chování v dalším průběhu závodu bylo ukázkovým příkladem toho, jak by vystupování pilota F1 rozhodně vypadat nemělo). A vzhledem k tomu, že během zbytku toho kola ho čekaly jen tři pravotočivé zatáčky, by obezřetná jízda znamenala dodatečnou ztrátu maximálně 10 s. -
-
-
-
-
-
-
-
Duncan66
23:34 27.08.2014 89.29.32.XXXAlespon je videt, ze rozhodovani komisaru je jako hazeni kostkama. Zcela nahodne a nekonsistentni. Jindy za to padaji tresty a tady ma po 5 vterinach jasno, ze ani neni co zkoumat. Zlati rozhodci v krasobrusleni apod. Tam to taky neni ok, ale clovek alespon z 99% vi, co bude nasledovat. V F1 to funguje snad podle generatoru nahodnych cisel
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek