Na úspěchy zvyklý tým Red Bullu musel v roce 2014 trošku snížit svoje cíle. Pohonná jednotka od Renaultu na boj o čelo nestačí, avšak pozici nejlepšího týmu ze zbytku světa si drží zatím Red Bull s přehledem. Velká očekávaní na zlepšení situace vkládal tým do nového paliva od společnosti Total, které debutovalo v Německu.
Díky němu měl motor dávat až o dvanáct koňských sil více. Ale to se na Hockenheimu nepotvrdilo: "Nemyslím si, že to bylo poslední slovo. Jsou důvody, proč to nefungovalo tak, jak jsme čekali," řekl Sebastian Vettel pro 'Auto Motor und Sport'. "Jestli je [koně] během týdne stačíme najít, je otázka. Že se jedná o velké zklamání, je jasné. Velký pokrok se nedostavil. Doufám ale, že ještě příjde."
"Ano, očekávali jsme víc. Nakonec však šlo zase jen o malý kruček vpřed," připustil také šéf týmu, Christian Horner. "Musíme dále pracovat. Renault teď změnil management motoru a všichni pracujeme na tom, abychom odstup na Mercedes snížili. Bude to samozřejmě ještě trvat, ale je to krok správným směrem." Horner také slíbil, že "budeme bojovat až do konce."
V Německu mělo přijít větší zlepšení... (zdroj: Red Bull Racing)
"I když čtvrté místo není žádný snový výsledek, lze na něj pohlížet pozitivně. Co se jízdních vlastnostní týče, Red Bull teď 'tvrdí muziku'," řekl Remi Taffin z Renaultu. Francouzi do Německa také dovezli nový software: "Nový software pomohl. Můžeme v této oblasti získat ještě víc, když před Maďarskem ještě víc zoptimalizujeme spolupráci s novým palivem."