DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull tvrdě kritizuje Renault: Spolehlivost ani výkonnost nejsou přijatelné
Red Bull při svém domácím závodu zažil zklamání, když Sebastian Vettel kvůli problémům s pohonnou jednotkou musel odstoupit. Spolehlivost ani výkonnost Renaultu podle šéfa týmu Christiana Hornera není přijatelná a takové pokračování ve spolupráci není možné. Renault naproti tomu slibuje, že vše prošetří a že v Silverstonu budou silnější.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull tvrdě kritizuje Renault: Spolehlivost ani výkonnost nejsou přijatelné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
11:36 24.06.2014 77.240.96.XXXNejdříve bych tě chtěl požádat o tykání. Je to tu zvykem.
Nepíšu zde proto, abych vyhrával bodování. Jen zastávám (možná trochu tvrdošíjně) své názory. Neměním je, tak jako u RBR a mnozí - "zdejší stálice". Několikrát jsem přiznal, že Hornera a dr. Marka nemám rád.(Na konci uvedu příklad proč.) Možná dělám chybu, že u článků těchto dvou tlučhubů jejich názory generalizuji na celý RBR. Je otázkou, zda se vyjádření těchto dvou pánů dá považovat za stanovisko RedBullu. Domníval jsem se (vzhledem k jejich postavení), že ano. Zdejší diskutéři se mi snaží dokázat, (když se jim to hodí), že nikoliv. Příště zase mi budou dokazovat, že co řeknou představitelé a účastníci F1 je svaté a pravdivé. Tak, jako už mnohokrát.
Chápu, že RBR chce vyhrávat a k tomu potřebuje nejlepší šasi, nejlepší pohonnou jednotku a krapet štěstí. Ale takových týmů je tam letos 11. Přesto od nich nikde nečtu ubulené, výhružné, ani vyděračské články se stížnostmi na leccos. Toto je fenomén pouze RedBullu. Jestli něco takového imponuje tobě a zdejším stálicím, tak prosím. Ale u mě je to ubohost.
Slíbený příklad: zkopíruji sem pár letošních vyjádření lidí od RBR a pozoruj ty veletoče. A možná najdeš i důvod, proč o některých tvrdím, že lžou.
28. února navíc došlo k homologaci současných pohonných jednotek a zmražení vývoje, jehož primárním cílem je zvyšování výkonnosti. Znamená to, že Red Bull tuto sezónu může zabalit a Renault nedožene?
"V současné době s Renaultem pracujeme společně ve dne v noci na testovacích stolicích, takže doufáme, že se do Melbourne sehrajeme. V první řadě se jedná o softwarové záležitosti, které musíme zprovoznit...
Renault týmům nedodal potřebná data.Podle Marka vše vyústilo v další potíže.
To však nebude tak docela pravda. Jednak by někdo těžko mohl navrhnout vůz bez těchto potřebných údajů od výrobce motorů, a za druhé máme od jiných zákazníků Renaultu potvrzeno, že tato data dostali.
a teď už jen nadpisy:
Marko: Situace je vážná, sezóna začíná o 2 měsíce dříve, než by Red Bull potřeboval
Vettel se před startem sezony inspiruje Alonsem a Ferrari z roku 2012
Marko varuje: Pokud se Renault do 3 měsíců nezlepší, Red Bull se poohlédne po jiném řešení
Ricciardo: Renault dodal novou verzi svého motoru, neustále nám pomáhá
Red Bull nechce pohonné jednotky od Mercedesu
Mateschitz pochybuje, že Red Bull dožene Mercedes
Vettel: Zlepšení Red Bullu je jen otázkou času
Marko stále hrozí Renaultu odchodem, uvažuje o motorech Volkswagenu
Sebevědomý Horner: "V poslední třetině závodu jsme měli nejrychlejší vůz"
"Jsme zpět." Proč je Montreal pro Renault první příležitostí pro srovnání s konkurencí?
Ricciardo chce letos aspoň jedno vítězství
Podvod? Anonym...-
odin
11:46 24.06.2014 77.240.96.XXXNeodešlo vše. Tak pokračování:
Podvod? Anonym obvinil Red Bull z nelegálního testu
Vettel: Měli jsme štěstí, pohonná jednotka Renaultu stále není dost dobrá
Taffin: Věřím, že je to začátek nové dlouhé série
Marko: Red Bull bude mít v Rakousku nové palivo a další šanci porazit Mercedes
Prost: Renault by měl svůj přístup k F1 změnit
Red Bull tvrdě kritizuje Renault: Spolehlivost ani výkonnost nejsou přijatelné
Všichni tvrdě pracovali na přípravě svých monopostů i pohonných jednotek. Některým se to povedlo lépe, jiným hůře. Svoji práci odvedl i Renault a to, že nemá nejlepší motor, ještě neznamená, že by měl být vydírán, pomlouván a vláčen médii. Tak holt budou letos druzí. Alespoň RBR příště nepodcení předsezóní práci, respektive SPOLUPRÁCI. Je na tomto mém názoru pro tebe něco nepřijatelného?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001480
09:56 23.06.2014 195.160.182.XXXodin pises tu siahodlhe recenzie a pritom ti chyba objektivny pohlad-
-
uzivatel001480
23:05 23.06.2014 195.160.182.XXXmoj objektivny pohlad je ten .ze fandim redbulu a vetelovi.a nenadavam feraristom a vlastne vsetkym do band a uznavam ze ross brawn postavil vitazne auto a takisto sa tesim ze massa sa pozbieral aj s vilikom a napriklad si myslim ze lotus ma dobre auto v ktorom sedi slusny grosjan ale motor a nim suvisice veci ich radia tam kde su -pane.-
odin
09:02 25.06.2014 77.240.96.XXXMám podobný pohled. Jenom si myslím, že když o lháři řeknu, že je lhář, o podvodníkovi, že je podvodník, není to nadávka, ale konstatování skutečnosti.
A dr.Marko lže a RedBull podváděl viz. čidla.
Před Rakouskem se RedBull cítil být na koni a po mizerných výsledcích najednou spustil kampaň proti Renaultu. Chovají se jako malé děcko, kterému druhé nechce půjčit hračku. Kdyby šlo o první případ, budiž. Ale jde o systematické chování. Dokud jim Newyovské balancování na (i za) hraně(ou) procházelo bylo vše ok. Jakmile jim ale bylo něco upíráno, spustili mediální a politickou kampaň proti. Viz. Pirelli, Gill, Renault. zajímavé na tom je, že všechny tato společnosti dodávají své produkty i (některým) ostatním týmům. Ale tolik nenávistné kampaně vůči nim jsem nezaznamenal. Jak napsal Nasir výše, přestal jsem si brát servítky. A jak se do lesa volá tak se z lesa ozývá. Píšu tady stejným stylem jako dr.Marko a pan Horner. Proč se ti nelíbí můj styl a jejich ano? Sundej si škrabošku přetvářky. Protože, kdybys byl objektivní, tak odsoudíš mne i představitele RedBullu, nebo budeš souhlasit s oběma.
-
-
Jens
10:08 23.06.2014 109.81.245.XXX[odkaz na stránku]
Ono je rozdíl mezi hodně subjektivním, když očividně ignoruješ fakta, a názorem, který se snaží zohlednit obě strany.-
-
Jens
10:39 23.06.2014 109.81.245.XXXNapř. to, že Renault přiznává, že je chyba na jejich straně. Viz otázka z mého příspěvku z 9:25, kterou jsi záměrně opomenul. Všiml sis, že by Renault říkal, že jejich motor je špičkový a chyba je na straně šasi Red Bullu? Nebo tam čteš něco ve smyslu toho, že se musí řešit, aby byli silnější a takové chyby se neopakovaly - protože padají na jejich hlavu (Renaultu)?-
odin
10:47 23.06.2014 77.240.96.XXXNe. Čtu tam, že Renault říká "U Sebastianova vozu tým zaznamenal problém při změně map na startu. Podíváme se na to, proč k tomu došlo, protože to tým stálo cenné body. Mohlo jít o problém se softwarem, mohlo to mít ale také spojitost s běžným softwarem."
A opět se vracím k mému původnímu příspěvku. Nevytvářeli náhodou software lidé od RBR? Tuším, že Marko se tu tímto před pár týdny oháněl.
Tak že kde nezohledňuji obě strany?
To spíše ty se snažíš nezohlednit Renault.-
seven
16:01 23.06.2014 93.153.124.XXXTěžko se domnívat, že si lidé od RBR psali kompletně vlastní software. Spíše bych očekával, že s Renaultem spolupracovali jenom na integraci a optimalizaci algoritmů jeho klíčových funkcí potřebných pro RBR. To, že se samotný soft někde kousne je věc druhá a vůbec se tomu při komplexnosti celého systému nedivím. Renault má (zdá se) ale v tomle směru asi největší slabiny.-
odin
17:35 23.06.2014 77.240.96.XXXJá se nedomnívám, jen opakuji co psal dr. Marko. Bohužel, když zde napíšu, že jde o nesmysly, výmysly a lži, jsem považován za zaujatého antiRedBulláka. A teď, když argumentuji přesně těmi samými Markovými výmysly, fanboyové nadskakují u klávesnic a považují to za mé výmysly. Ale to nejsou mé výmysly, ale výmysly božských představitelů RBR.
Jinak, to co jsi napsal beru. Ani já, ani ty nevíme, jak to opravdu bylo. Kdo co psal a čí chyby způsobily selhání. Jen mi příjde od Hornera nefér (stejně jako od zdejších fans), za vším hledat Renault. A když napíšu opačný názor, strhne se vlna odporu, obviňování a osočování. Podle mne na všem musel Renault spolupracovat s RBR a tudíž nesou oba spoluodpovědnost.-
seven
19:33 23.06.2014 93.153.124.XXXTohle se už diskutovalo někdy začátkem sezony. RBR podcenil význam užší spolupráce s Renaultem při vývoji nového systému a Renault zase přecenil své schopnosti/možnosti/procesy. Ostatně v tomto smyslu se teď vyjádřil i Prost. Jenže Renault má teď máslo na hlavě, že není schopen adekvátně a rychle reagovat. Upřímně bych se tomu ani moc nedivil, pokud se potýkají s interními problémy o jakých se mluvilo. Ve finále jsou ale oni dodavatele jednotky a musí se sami zmobilizovat aby byly výsledky. Mediální výlevy RB neobhajuju, ale celkem bych na jejich místě byl taky v křeči, protože sezona běží a oni jsou pořád out a těžko zdokonalovat auto i po ostatních stránkách pokud nefunguje adekvátně pohoná jednotka.
-
-
-
-
-
Arnoux
19:53 23.06.2014 217.66.164.XXXAhoj kluci.Koukám,že to tady pěkně vře.No já jsem dlouholetý fanoušek značky ve všem co kdy jezdila a pro mně bylo Rakousko funusem.Poprvé v sezoně totiž musím uznat,že motor opravdu nestačí.Jde o strašný průser.
Redbull má na takovou kritiku naprosté právo a sice z jednoho důvodu.Za produkt platí obrovské peníze at přímo nebo nepřímo a musí koukat na poruchovost a slabý výkon agregátu.Část odpovědnosti vidím v Magnetti Marelli,protože MGUK je jejich.Nikoho tohle ale nezajímá a chápu,že chtějí závodit a ne se vozit na desátém fleku.
Celá věc má ještě jeden aspekt,o kterém mluvil dnes Alain a který je na tom klíčový.
Divize Renaultsport je jedna z nejziskovějších společností v motorsportu a bohužel zisky které vytváří jdou na vyrovnávání červených čísel z prodeje osobních aut koncernu.
Z toho důvodu podle jistých informací vyvíjelo nový motor Energy cca 30 pracovníků,naproti stovkám u konkurence.Horší věcí je to,že na motoru byly už v testech čínské sra..,které nemohli fungovat.(baterie?)
To co RB tak nadzvedává je tržní přístup Renaultu k motorům.Jde prostě jen o kšeft-oni se tím netají a minulé 3 sezony to skvěle fungovalo.Ano-pokud by motor běhal jako RS 27,tak prosím,ale tohle je fakt ostuda a Redbull je strašně osolí.
Mají málo odborníků ve Viry, v Dieppe a jinde taky.Pak se člověk nemůže divit,že to tak dopadlo.
Všude dosadili novou generaci manažerů,která už zlikvidovala Clio RS(znalci asi vědí co myslím,nová plastová srágora se asi staré 2.0-16V nepřiblíží) a jestli zlikvidují i Megane RS,tak to všechno půjde do kopru,protože to je nářadí pro začínající závodníky za pár korun.Sám jsem zvědavý na nové Clio R5,ale pochybuju,že na něm někdo dělá.
Je to smutný,ale co my fanoušci zmůžeme.Ředitel ven!
-
erdedy
23:39 23.06.2014 178.41.101.XXXAve bando!!!
Vraciam sa akurat z Vatikanu a teda... nebol som tam sam... Po RedBull-Ringu som tam videl napochodovat cely autobus z Viry - od Jailiniera, Taffina, White-a az po dalsich zamestnancov. Udajne nechali sluzit slavnostnu omsu za "Energy 2014". Celu slavnost celebroval Dr. Mons. H. Marko...
Ina vec mi ale vrta v hlave - je zle byt druhy najlepsi team v sampionate? Myslel som, ze ani nie. Ale zrejme bude mat väcsie slovo dochtor... Este je zaujimave, ze Daniel nema problemy Seba... Ci to sa nepocita? aha..., ja som ale blby... To je ten pomalsi, ze?
K veci - RB by si mal v prvom rade zvyknut na prehru!!! Mercedes jednoducho zamakal a vypalil rybnik vsetkym (vcitane svojich zak. teamov)! Kde je problem? Neda sa byt stale na spici! Ak s tym me niekto problem, odporucam nacstevu Maranela ---> tam presne vedia o com tocim.-
Nasir
15:49 25.06.2014 213.216.61.XXXK prvnímu odstavci - chceš říct, že Red Bull už si koupil i kostel?
Ale ten konec je geniální, čoveče. Měl bys do Vatikánu častěji, asi tě tam osvítil duch svatý nebo kdo. Ferrari by mohlo pořádat poznávací zájezdy a terapie pro momentálně neúspěšné týmy. Podle některých prohlášení by zájezdy určitě vyprodali. Helmut Marko by jim dělal PR, takže by dostal vstupenku zdarma. Výdělek by Ferrari mohlo investovat do vývoje nového lepšího motoru, který by dostihl Mercedes, a pak by ho prodali i Red Bullu, když tak zoufale touží po lepším. Vydělali by všichni a ještě by se někteří naučili snášet porážku.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek