DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull tvrdě kritizuje Renault: Spolehlivost ani výkonnost nejsou přijatelné

Red Bull při svém domácím závodu zažil zklamání, když Sebastian Vettel kvůli problémům s pohonnou jednotkou musel odstoupit. Spolehlivost ani výkonnost Renaultu podle šéfa týmu Christiana Hornera není přijatelná a takové pokračování ve spolupráci není možné. Renault naproti tomu slibuje, že vše prošetří a že v Silverstonu budou silnější.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull tvrdě kritizuje Renault: Spolehlivost ani výkonnost nejsou přijatelné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 25.06.2014 15:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 28 lidí) 23.06.2014 08:38
Ty kecy jsou pro Red Bull typické. Vettelovi… »
» odin (Hlasovalo 23 lidí) 23.06.2014 09:03
Jensi, jak chceš abych se na ně koukal… »
» odin (Hlasovalo 20 lidí) 23.06.2014 10:02
Cos´napsal je z mého pohledu ok. Jejich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Nejdříve bych tě chtěl požádat o tykání. Je to tu zvykem.03
                            Nepíšu zde proto, abych vyhrával bodování. Jen zastávám (možná trochu tvrdošíjně) své názory. Neměním je, tak jako u RBR a mnozí - "zdejší stálice".18 Několikrát jsem přiznal, že Hornera a dr. Marka nemám rád.(Na konci uvedu příklad proč.) Možná dělám chybu, že u článků těchto dvou tlučhubů jejich názory generalizuji na celý RBR. Je otázkou, zda se vyjádření těchto dvou pánů dá považovat za stanovisko RedBullu. Domníval jsem se (vzhledem k jejich postavení), že ano. Zdejší diskutéři se mi snaží dokázat, (když se jim to hodí), že nikoliv. Příště zase mi budou dokazovat, že co řeknou představitelé a účastníci F1 je svaté a pravdivé. Tak, jako už mnohokrát.
                            Chápu, že RBR chce vyhrávat a k tomu potřebuje nejlepší šasi, nejlepší pohonnou jednotku a krapet štěstí. Ale takových týmů je tam letos 11. Přesto od nich nikde nečtu ubulené, výhružné, ani vyděračské články se stížnostmi na leccos. Toto je fenomén pouze RedBullu. Jestli něco takového imponuje tobě a zdejším stálicím, tak prosím. Ale u mě je to ubohost.
                            Slíbený příklad: zkopíruji sem pár letošních vyjádření lidí od RBR a pozoruj ty veletoče. A možná najdeš i důvod, proč o některých tvrdím, že lžou.03

                            28. února navíc došlo k homologaci současných pohonných jednotek a zmražení vývoje, jehož primárním cílem je zvyšování výkonnosti. Znamená to, že Red Bull tuto sezónu může zabalit a Renault nedožene?
                            "V současné době s Renaultem pracujeme společně ve dne v noci na testovacích stolicích, takže doufáme, že se do Melbourne sehrajeme. V první řadě se jedná o softwarové záležitosti, které musíme zprovoznit...
                            Renault týmům nedodal potřebná data.Podle Marka vše vyústilo v další potíže.
                            To však nebude tak docela pravda. Jednak by někdo těžko mohl navrhnout vůz bez těchto potřebných údajů od výrobce motorů, a za druhé máme od jiných zákazníků Renaultu potvrzeno, že tato data dostali.
                            a teď už jen nadpisy:
                            Marko: Situace je vážná, sezóna začíná o 2 měsíce dříve, než by Red Bull potřeboval
                            Vettel se před startem sezony inspiruje Alonsem a Ferrari z roku 2012
                            Marko varuje: Pokud se Renault do 3 měsíců nezlepší, Red Bull se poohlédne po jiném řešení
                            Ricciardo: Renault dodal novou verzi svého motoru, neustále nám pomáhá
                            Red Bull nechce pohonné jednotky od Mercedesu
                            Mateschitz pochybuje, že Red Bull dožene Mercedes
                            Vettel: Zlepšení Red Bullu je jen otázkou času
                            Marko stále hrozí Renaultu odchodem, uvažuje o motorech Volkswagenu
                            Sebevědomý Horner: "V poslední třetině závodu jsme měli nejrychlejší vůz"
                            "Jsme zpět." Proč je Montreal pro Renault první příležitostí pro srovnání s konkurencí?
                            Ricciardo chce letos aspoň jedno vítězství
                            Podvod? Anonym...

                            + 6 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Neodešlo vše. Tak pokračování:
                              Podvod? Anonym obvinil Red Bull z nelegálního testu
                              Vettel: Měli jsme štěstí, pohonná jednotka Renaultu stále není dost dobrá
                              Taffin: Věřím, že je to začátek nové dlouhé série
                              Marko: Red Bull bude mít v Rakousku nové palivo a další šanci porazit Mercedes
                              Prost: Renault by měl svůj přístup k F1 změnit
                              Red Bull tvrdě kritizuje Renault: Spolehlivost ani výkonnost nejsou přijatelné

                              Všichni tvrdě pracovali na přípravě svých monopostů i pohonných jednotek. Některým se to povedlo lépe, jiným hůře. Svoji práci odvedl i Renault a to, že nemá nejlepší motor, ještě neznamená, že by měl být vydírán, pomlouván a vláčen médii. Tak holt budou letos druzí. Alespoň RBR příště nepodcení předsezóní práci, respektive SPOLUPRÁCI. Je na tomto mém názoru pro tebe něco nepřijatelného?03

                              + 7 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001480

        uzivatel001480

        195.160.182.XXX
        odin pises tu siahodlhe recenzie a pritom ti chyba objektivny pohlad

        + 13 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Co je objektivní pohled?
          I ten tvůj jediný řádek je subjektivní pohled, stejně jako moje sáhodlouhé recenze03 13

          + 13 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001480

            uzivatel001480

            195.160.182.XXX
            moj objektivny pohlad je ten .ze fandim redbulu a vetelovi.a nenadavam feraristom a vlastne vsetkym do band a uznavam ze ross brawn postavil vitazne auto a takisto sa tesim ze massa sa pozbieral aj s vilikom a napriklad si myslim ze lotus ma dobre auto v ktorom sedi slusny grosjan ale motor a nim suvisice veci ich radia tam kde su -pane.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Mám podobný pohled. Jenom si myslím, že když o lháři řeknu, že je lhář, o podvodníkovi, že je podvodník, není to nadávka, ale konstatování skutečnosti.03
              A dr.Marko lže a RedBull podváděl viz. čidla.
              Před Rakouskem se RedBull cítil být na koni a po mizerných výsledcích najednou spustil kampaň proti Renaultu. Chovají se jako malé děcko, kterému druhé nechce půjčit hračku. Kdyby šlo o první případ, budiž. Ale jde o systematické chování. Dokud jim Newyovské balancování na (i za) hraně(ou) procházelo bylo vše ok. Jakmile jim ale bylo něco upíráno, spustili mediální a politickou kampaň proti. Viz. Pirelli, Gill, Renault. zajímavé na tom je, že všechny tato společnosti dodávají své produkty i (některým) ostatním týmům. Ale tolik nenávistné kampaně vůči nim jsem nezaznamenal. Jak napsal Nasir výše, přestal jsem si brát servítky. A jak se do lesa volá tak se z lesa ozývá. Píšu tady stejným stylem jako dr.Marko a pan Horner. Proč se ti nelíbí můj styl a jejich ano? Sundej si škrabošku přetvářky. Protože, kdybys byl objektivní, tak odsoudíš mne i představitele RedBullu, nebo budeš souhlasit s oběma.13 13 13

              + 5 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            [odkaz na stránku]
            Ono je rozdíl mezi hodně subjektivním, když očividně ignoruješ fakta, a názorem, který se snaží zohlednit obě strany.

            + 12 / − 14

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Jaká fakta ignoruji? A který názor (ne)zohledňuje obě strany?
              To samé můžu napsat o Hornerově kritice Renaultu. Z mého pohledu mu chybí objektivní pohled. Stejně, jako z pohledu majoda a Jense chybí mně objektivní pohled.14 12 18

              + 13 / − 11

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                Např. to, že Renault přiznává, že je chyba na jejich straně. Viz otázka z mého příspěvku z 9:25, kterou jsi záměrně opomenul. Všiml sis, že by Renault říkal, že jejich motor je špičkový a chyba je na straně šasi Red Bullu? Nebo tam čteš něco ve smyslu toho, že se musí řešit, aby byli silnější a takové chyby se neopakovaly - protože padají na jejich hlavu (Renaultu)?

                + 10 / − 12

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Ne. Čtu tam, že Renault říká "U Sebastianova vozu tým zaznamenal problém při změně map na startu. Podíváme se na to, proč k tomu došlo, protože to tým stálo cenné body. Mohlo jít o problém se softwarem, mohlo to mít ale také spojitost s běžným softwarem."
                  A opět se vracím k mému původnímu příspěvku. Nevytvářeli náhodou software lidé od RBR? Tuším, že Marko se tu tímto před pár týdny oháněl.
                  Tak že kde nezohledňuji obě strany?
                  To spíše ty se snažíš nezohlednit Renault.

                  + 17 / − 10

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • seven

                    93.153.124.XXX
                    Těžko se domnívat, že si lidé od RBR psali kompletně vlastní software. Spíše bych očekával, že s Renaultem spolupracovali jenom na integraci a optimalizaci algoritmů jeho klíčových funkcí potřebných pro RBR. To, že se samotný soft někde kousne je věc druhá a vůbec se tomu při komplexnosti celého systému nedivím. Renault má (zdá se) ale v tomle směru asi největší slabiny.

                    + 5 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Já se nedomnívám, jen opakuji co psal dr. Marko. Bohužel, když zde napíšu, že jde o nesmysly, výmysly a lži, jsem považován za zaujatého antiRedBulláka. A teď, když argumentuji přesně těmi samými Markovými výmysly, fanboyové nadskakují u klávesnic a považují to za mé výmysly. Ale to nejsou mé výmysly, ale výmysly božských představitelů RBR.03 18
                      Jinak, to co jsi napsal beru. Ani já, ani ty nevíme, jak to opravdu bylo. Kdo co psal a čí chyby způsobily selhání. Jen mi příjde od Hornera nefér (stejně jako od zdejších fans), za vším hledat Renault. A když napíšu opačný názor, strhne se vlna odporu, obviňování a osočování. Podle mne na všem musel Renault spolupracovat s RBR a tudíž nesou oba spoluodpovědnost.

                      + 9 / − 6

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • seven

                        93.153.124.XXX
                        Tohle se už diskutovalo někdy začátkem sezony. RBR podcenil význam užší spolupráce s Renaultem při vývoji nového systému a Renault zase přecenil své schopnosti/možnosti/procesy. Ostatně v tomto smyslu se teď vyjádřil i Prost. Jenže Renault má teď máslo na hlavě, že není schopen adekvátně a rychle reagovat. Upřímně bych se tomu ani moc nedivil, pokud se potýkají s interními problémy o jakých se mluvilo. Ve finále jsou ale oni dodavatele jednotky a musí se sami zmobilizovat aby byly výsledky. Mediální výlevy RB neobhajuju, ale celkem bych na jejich místě byl taky v křeči, protože sezona běží a oni jsou pořád out a těžko zdokonalovat auto i po ostatních stránkách pokud nefunguje adekvátně pohoná jednotka.

                        + 7 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    78.157.160.XXX
                    Red Bull mapy samozřejmě nepíše, to je jen další blbost Odinova. Nebo že by motoru rozuměli lépe než její výrobce?

                    + 7 / − 7

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Nikoliv moje blbost. Když už něčí blbost, tak dr.Marka. Ten to vykřikoval, když v továrně u frantíků hledal zaběhnuté stádo osmdesáti vraníků.18 18 18
                      Najdi si to anonyme, než začneš psát typické anonymní pitomosti.13 02

                      + 9 / − 6

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Arnoux

                        217.66.164.XXX
                        Ahoj kluci.Koukám,že to tady pěkně vře.No já jsem dlouholetý fanoušek značky ve všem co kdy jezdila a pro mně bylo Rakousko funusem.Poprvé v sezoně totiž musím uznat,že motor opravdu nestačí.Jde o strašný průser.

                        Redbull má na takovou kritiku naprosté právo a sice z jednoho důvodu.Za produkt platí obrovské peníze at přímo nebo nepřímo a musí koukat na poruchovost a slabý výkon agregátu.Část odpovědnosti vidím v Magnetti Marelli,protože MGUK je jejich.Nikoho tohle ale nezajímá a chápu,že chtějí závodit a ne se vozit na desátém fleku.

                        Celá věc má ještě jeden aspekt,o kterém mluvil dnes Alain a který je na tom klíčový.
                        Divize Renaultsport je jedna z nejziskovějších společností v motorsportu a bohužel zisky které vytváří jdou na vyrovnávání červených čísel z prodeje osobních aut koncernu.
                        Z toho důvodu podle jistých informací vyvíjelo nový motor Energy cca 30 pracovníků,naproti stovkám u konkurence.Horší věcí je to,že na motoru byly už v testech čínské sra..,které nemohli fungovat.(baterie?)

                        To co RB tak nadzvedává je tržní přístup Renaultu k motorům.Jde prostě jen o kšeft-oni se tím netají a minulé 3 sezony to skvěle fungovalo.Ano-pokud by motor běhal jako RS 27,tak prosím,ale tohle je fakt ostuda a Redbull je strašně osolí.

                        Mají málo odborníků ve Viry, v Dieppe a jinde taky.Pak se člověk nemůže divit,že to tak dopadlo.
                        Všude dosadili novou generaci manažerů,která už zlikvidovala Clio RS(znalci asi vědí co myslím,nová plastová srágora se asi staré 2.0-16V nepřiblíží) a jestli zlikvidují i Megane RS,tak to všechno půjde do kopru,protože to je nářadí pro začínající závodníky za pár korun.Sám jsem zvědavý na nové Clio R5,ale pochybuju,že na něm někdo dělá.

                        Je to smutný,ale co my fanoušci zmůžeme.Ředitel ven!



                        + 5 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • erdedy

                          erdedy

                          178.41.101.XXX
                          Ave bando!!!
                          Vraciam sa akurat z Vatikanu a teda... nebol som tam sam... Po RedBull-Ringu som tam videl napochodovat cely autobus z Viry - od Jailiniera, Taffina, White-a az po dalsich zamestnancov. Udajne nechali sluzit slavnostnu omsu za "Energy 2014". Celu slavnost celebroval Dr. Mons. H. Marko...18 12 19

                          Ina vec mi ale vrta v hlave - je zle byt druhy najlepsi team v sampionate? Myslel som, ze ani nie. Ale zrejme bude mat väcsie slovo dochtor... Este je zaujimave, ze Daniel nema problemy Seba... Ci to sa nepocita? 04 aha..., ja som ale blby... To je ten pomalsi, ze? 03

                          K veci - RB by si mal v prvom rade zvyknut na prehru!!! Mercedes jednoducho zamakal a vypalil rybnik vsetkym (vcitane svojich zak. teamov)! Kde je problem? Neda sa byt stale na spici! Ak s tym me niekto problem, odporucam nacstevu Maranela ---> tam presne vedia o com tocim. 03

                          + 5 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Nasir

                            213.216.61.XXX
                            K prvnímu odstavci - chceš říct, že Red Bull už si koupil i kostel? 12

                            Ale ten konec je geniální, čoveče. Měl bys do Vatikánu častěji, asi tě tam osvítil duch svatý nebo kdo. Ferrari by mohlo pořádat poznávací zájezdy a terapie pro momentálně neúspěšné týmy. Podle některých prohlášení by zájezdy určitě vyprodali. 12 Helmut Marko by jim dělal PR, takže by dostal vstupenku zdarma. Výdělek by Ferrari mohlo investovat do vývoje nového lepšího motoru, který by dostihl Mercedes, a pak by ho prodali i Red Bullu, když tak zoufale touží po lepším. Vydělali by všichni a ještě by se někteří naučili snášet porážku. 14

                            + 3 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                      • Jens

                        78.157.160.XXX
                        Aha, takže Marka najednou uznáváš - když to řekl Marko, tak to je pravda? Tentokrát Marko = Red Bull? 06 Počkat, fouká od jihu, no jo.. to mě mohlo taky napadnout 18

                        + 6 / − 10

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama