DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull tvrdě kritizuje Renault: Spolehlivost ani výkonnost nejsou přijatelné
Red Bull při svém domácím závodu zažil zklamání, když Sebastian Vettel kvůli problémům s pohonnou jednotkou musel odstoupit. Spolehlivost ani výkonnost Renaultu podle šéfa týmu Christiana Hornera není přijatelná a takové pokračování ve spolupráci není možné. Renault naproti tomu slibuje, že vše prošetří a že v Silverstonu budou silnější.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull tvrdě kritizuje Renault: Spolehlivost ani výkonnost nejsou přijatelné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Petr
16:11 23.06.2014 78.157.160.XXXMěl jsem připravená vyjádření některých inženýrů Lotusu ohledně spokojenosti s motorem, ale nakonec mi nebylo dovoleno je zveřejnit. Na Renault jsou v týmu hodně naštváni, slabiny letošní pohonné jednotky se nejvíce projevili snad u nich. Bavili jsem se s nimi o tom i teď v sobotu po kvalifikaci v Rakousku, neúspěch přičítají zejména motoru. Ale je pravda, že si veřejně tak otevřeně jako RBR nestěžují (i když tu a tam náznaky nespokojenosti s pohonnou jednotkou najdete). -
Nasir
16:29 23.06.2014 213.216.61.XXXMiku Miku. Zase jsi něco neuváženě plácl a teď se z toho snažíš vykroutit? Když už cituješ, tak laskavě cituj celé a ne záměrně zkrácené:
"Tak preco Lotus a Caterham nie su takto nespokojni? Preco oni neplacu cez media? "
Co jsi na těchto dvou větách nepochopil, Miku? Nechápeš, co znamená "takto nespokojení"? Dokonce ani když ti to Smokie napsal jasně v té druhé větě?-
Mike17
16:53 23.06.2014 93.99.87.XXXNesnažím se z ničeho vykroutit, ale ty se mi opět snažíš vnucovat, na co bych měl reagovat. To že "brečí" víc než ostatní nijak nezpochybňuji (nejspíš proto, že k tomu mají největší důvod), proto jsem reagoval na první část toho příspěvku.
Jak Petr uvedl, nelíbí se to ani Lotusu a pravděpodobně ani Caterhamu (což měla být podstata mé reakce), jen opravil můj domnělý důvod, proč se článek o tom nezveřejnil. S tím nemám problém.
-
-
-
-
-
-
anonym
10:36 23.06.2014 178.255.168.XXXRenault byl přece slabší i v dobách, kdy vyhrávali. Měl zase jiné přednosti, které se Red Bullu hodily - menší nároky na chlazení, výbornou ovladatelnost, studené foukání...
Neweyho agresivní konstrukce zameřené v první řadě na aeroefektivitu způsobovaly kdysi nespolehlivost i u McLarenu poháněného Mercedesem.
-
-
-
-
odin
08:38 23.06.2014 77.240.96.XXXTy kecy jsou pro Red Bull typické.
Vettelovi přestalo auto jet, zastavil restartoval systém a najednou vše fungovalo. Což ukazuje s největší pravděpodobností na závadu v SW. Tuším, že tu před nedávnem byl článek o tom, že RedBull poslal své programátory Renaultu, aby pro ně napsali nový SW. A najednou zase Horner všechno hází na Renault.
Jak píše Jake výše. Vždyť jezdí s infiniti a ne s Renaultem. A tuším, že ve vedení infiniti je právě Vettel. Ryba smrdí od hlavy. Tahle banda umí maximálně podvádět a lhát. Přeju dr. Markovi, Sebíkovi a Hornerovi hodně úspěchů při stavbě své nové pohonné jednotky.-
-
odin
09:03 23.06.2014 77.240.96.XXXJensi, jak chceš abych se na ně koukal objektivně, když evidentně "ONI" objektivitu, soudnost ztratili už dávno. Jinak by Horner nenapsal to, co napsal. Jinak by dr.Marko nepsal to co v posledních dobách píše.
Alfred popsal jasně příčiny trojího odstoupení RedBulláckých aut. Já to vidím naprosto stejně. A Horner napíše takový blábol? Jak mohl Renault za Kvyatovo urvané kolo, Vergneovy brzdy? A Vettelovo odvolání ze závodu, když mu auto po restartování systému evidentně jelo?
Nebo ty jsi viděl nějaké jiné příčiny a Hornerovi dáváš za pravdu?-
Jens
09:25 23.06.2014 109.81.245.XXXDr. Marko je kecalista, budiž - ale například dokázali opět postavit auto s dobrou aerodynamikou, pokud už ignoruješ jejich schopnosti v posledních čtyřech sezónách - to přeci musí umět i trochu něco jiného než "maximálně podvádět a lhát!"
Přece bys nechtěl, aby Vettel s 2 koly ztráty pokračoval, když si ještě poškodil přední křídlo? Jaký by to mělo smysl v době, kdy se sleduje u pohonných jednotek každý km (vzhledem k tomu, že jich mají jen 5 na sezónu)?
Hornerovi částečně dávám za pravdu, protože odstoupení Vettela nebyla jejich chyba. Nebo ve vyjádření Renaultu cítíš jakousi oponenturu - že za to může konstruktér šasi?-
odin
10:02 23.06.2014 77.240.96.XXXCos´napsal je z mého pohledu ok.
Jejich aerodynamiku neignoruji letos, ani v minulosti. Za tím stojí Adrian. A na jeho adresu bych se neodvážil říci půl zlého slova.
Vždycky jsem tu kritizoval RBR, ale myslel tím především Hornera a Marka. Uznávám, že RBR nejsou jenom oni dva. Ale lháři a podvodníci jsou především oni dva.
Jasně, že stažení Vettela byl logický krok. Ale přece za to nemohl Renault. Respektive pouze Renault.
Já ve vyjádření Renaultu cítím snahu vyjít vstříc zákazníkům. Snahu zlepšit svůj produkt. Ale zároveň cítím ve vyjádřeních zástupců RBR snahy až vyděračské a pomluvy.
Za posledních 14 let bylo vždy 10, někdy i více týmů frustrováno. A jeden jediný frustrován nebyl a vítězil. (Možná s výjimkou r.2007, ale tam mohl být svým způsobem McL též po vyloučení frustrován). Tak to jednoduše chodí. Když se auto podaří, vítězí a ostatním nezbývá, než příjmout porážku.
K velikosti šampiónů patří i schopnost UMĚT prohrávat. A to RBR chybí zcela. Když vítězili, měli oba tito páni plnou hu..ústa své skvělé práce. Když nevítězí, hledají příčiny u Renaultu, v čidlech, pneumatikách atd...
A to je důvod, proč je nemám rád a proč si neodpustím rýpnutí.-
Jens
10:12 23.06.2014 109.81.245.XXXA vnímáš rozdíl mezi tím, co jsi napsal dříve - že Red Bull dokáže "maximálně lhát a podvádět" (tj. doslova nic jiného, ani postavit auto) a tím, co jsi napsal teď - že by ses adresu jejich aerodynamiky (zásluhou Neweyho) "neodvážil říci půl zlého slova?" Já už si toho totiž všiml při tvých diskusích s Mikem17...-
Nasir
15:59 23.06.2014 213.216.61.XXXŽe by Odin zpochybňoval schopnost RB postavit auto? To snad ne. Odin reagoval na kecy Hornera a nebral si servítky, to je snad jasné. Za poslední roky tu byly různé hádky ohledně PR RB, jejich chování, občas i podvádění, ale nepamatuju si, že by někdo tvrdil, že RB neumí vyvinout dobré auto, nebo tak něco. Leda snad nějaký anonym.
A když se podívám na tuhle diskuzi, tak mě napadá přísloví - Jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá. Když si sečtu všechna ta prohlášení (nejde jen o tohle jedno), kauzu čidla a "poručte větru dešti pomocí tří právníků" (soud), brečení kvůli Sebovi a házení čepice, loni změna pneu uprostřed sezony ap., tak se nedivím Odinovi, že přitvrdil a některým pánům v RB to vrací. I když oni svou práci určitě umí - ostatně mediální manipulace je možná taky jejich práce. Ale není PR jako PR. Takže tak dlouho se volalo do lesa, až se začalo ozývat zpět. Alespoň tady v diskuzi. -
-
Jens
20:32 23.06.2014 78.157.160.XXXJasně, takže jednou Red Bull je Red Bull a jednou ne. Schizofrenie jak vyšitá. Marko a Horner Red Bull není, Newey ano - a kdy je kdo co, to si máme domyslet podle směru větru. Vysvětlil jsi to krásně, ve svém stylu. A že Renault nikdy neútočí na Red Bull, to taky raději nekomentuješ? Proč? Protože za nekonkurenceschopnost Red Bullu může Renault. Stačí odložit klapky z očí. Totéž se týká tvého přicmrndávače Násira - vzájemně se poplacáte po ramenou a myslíte si, jak jste nepoužili validní argumenty. Přitom jste ze sebe udělali akorát větší šašky.-
Nasir
22:57 23.06.2014 213.216.61.XXXNo hlavně že označení druhých za šašky, přicmrndávače nebo snad schizofreniky je hluboce inteligentní a validní argumentace. Nepovažuju tě za blbce, takže jsi během té výměny názorů musel už dávno pochopit, co měl Odin na mysli a dal si najevo, že se ti to nelíbí. Nevím, proč máš potřebu to znovu rozebírat a oblažovat nás tady nějakou diagnózou. To nám chceš taky dokazovat, že jsi troll nebo doktor? Ty, který se tady čím dál víc hádáš s různýma lidma a máš plnou hubu řečí o nedostatku jejich slušnosti, druhé sám a bez argumentů označuješ za šašky, přicmrndávače ap. No, jestli nejste pokrytec nebo sklerotik, tak to vypadá, že vy sám jste tak trochu schizofrenik, pane doktore.-
odin
01:19 24.06.2014 77.240.96.XXXNešpiň se s ním Nasire. Jens je přesně typ člověka, který by rád poučoval, kdyby na to měl. A jak ztratí půdu pod nohama, začne jen nadávat a urážet. Mele pořád jedno a to samé jako kafemlýnek....
Pro nás schizoferniky doporučuji nalistovat si začátek sezóny, řekněme testy na tomto blogu a pak číst pouze nadpisy a vyjádření týkající se výkonnosti RedBullu a Renaultu. Zajímavé na tom je jediné. Když se vyjádřili dr. Marko, nebo Horner téměř vždy šlo buď o výhrůžku, nebo vydírání. V případě ostatních členů RBR (Newey, Vettel, Ricciardo Matteschitz) to bylo spíše realistické hodnocení, či vyjádření odhodlání. Jo a pozorovat, jak se u RBR mění názory, rychleji než trenýrky. Také stojí za to.
Horner s Markem by chtěli po Renaultu agregát, který by byl silnější než Mercedes a rychlejší než soupeři i při jejich extrémním přítlaku. Aby mohli jezdit v zatáčkách jako po kolejích a na rovinkách aby ještě zrychlovali. Ale na světě je vždy něco za něco.-
Jarda
07:48 24.06.2014 109.81.245.XXXVětšina diskutujících s vámi nesouhlasí - neberu to jen podle červeného moře u vašich příspěvků, ale podle reakcí různých stálic tohoto fóra. To že jste tady nejhlasitější toho moc neznamená, nic vám nezbývá. Red Bull není spokojený, Renault neoponuje. Bylo to v předsezónních testech tak, že měli problém s šasi - podcenili chlazení (čí to byla chyba neřeším, třeba 50 : 50). Ale Red Bull už své potíže evidentně vyřešil a Renault ne zcela. Je zbytečné proto tým napadat, když jsou po domácím závodě frustrovaní. A od Francouzů už rozhodně nezaznívá to, co v předsezónních testech: že by měly zabrat i týmy (výrobci aut).
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek