DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull tvrdě kritizuje Renault: Spolehlivost ani výkonnost nejsou přijatelné

Red Bull při svém domácím závodu zažil zklamání, když Sebastian Vettel kvůli problémům s pohonnou jednotkou musel odstoupit. Spolehlivost ani výkonnost Renaultu podle šéfa týmu Christiana Hornera není přijatelná a takové pokračování ve spolupráci není možné. Renault naproti tomu slibuje, že vše prošetří a že v Silverstonu budou silnější.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull tvrdě kritizuje Renault: Spolehlivost ani výkonnost nejsou přijatelné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 25.06.2014 15:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 28 lidí) 23.06.2014 08:38
Ty kecy jsou pro Red Bull typické. Vettelovi… »
» odin (Hlasovalo 23 lidí) 23.06.2014 09:03
Jensi, jak chceš abych se na ně koukal… »
» odin (Hlasovalo 20 lidí) 23.06.2014 10:02
Cos´napsal je z mého pohledu ok. Jejich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Petr

                Petr

                78.157.160.XXX
                Měl jsem připravená vyjádření některých inženýrů Lotusu ohledně spokojenosti s motorem, ale nakonec mi nebylo dovoleno je zveřejnit. Na Renault jsou v týmu hodně naštváni, slabiny letošní pohonné jednotky se nejvíce projevili snad u nich. Bavili jsem se s nimi o tom i teď v sobotu po kvalifikaci v Rakousku, neúspěch přičítají zejména motoru. Ale je pravda, že si veřejně tak otevřeně jako RBR nestěžují (i když tu a tam náznaky nespokojenosti s pohonnou jednotkou najdete).

                + 10 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Nasir

                213.216.61.XXX
                Miku Miku. Zase jsi něco neuváženě plácl a teď se z toho snažíš vykroutit? Když už cituješ, tak laskavě cituj celé a ne záměrně zkrácené:
                "Tak preco Lotus a Caterham nie su takto nespokojni? Preco oni neplacu cez media? "

                Co jsi na těchto dvou větách nepochopil, Miku? Nechápeš, co znamená "takto nespokojení"? Dokonce ani když ti to Smokie napsal jasně v té druhé větě? 03

                + 7 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Nesnažím se z ničeho vykroutit, ale ty se mi opět snažíš vnucovat, na co bych měl reagovat. To že "brečí" víc než ostatní nijak nezpochybňuji (nejspíš proto, že k tomu mají největší důvod), proto jsem reagoval na první část toho příspěvku. 03
                  Jak Petr uvedl, nelíbí se to ani Lotusu a pravděpodobně ani Caterhamu (což měla být podstata mé reakce), jen opravil můj domnělý důvod, proč se článek o tom nezveřejnil. S tím nemám problém. 04

                  + 4 / − 7

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Renault byl přece slabší i v dobách, kdy vyhrávali. Měl zase jiné přednosti, které se Red Bullu hodily - menší nároky na chlazení, výbornou ovladatelnost, studené foukání...

        Neweyho agresivní konstrukce zameřené v první řadě na aeroefektivitu způsobovaly kdysi nespolehlivost i u McLarenu poháněného Mercedesem.

        + 10 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • alfred

    85.237.224.XXX
    Kvyat ulomil zadní zavěšení v podstatě na rovince, Vergne odstoupil evidentně kvůli brzdám a v článku se píše o motoru jako důvodu odstoupení vozů STR....
    imho Vettel taky mohl pokračovat v závodě

    + 20 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Ty kecy jsou pro Red Bull typické.
      Vettelovi přestalo auto jet, zastavil restartoval systém a najednou vše fungovalo. Což ukazuje s největší pravděpodobností na závadu v SW. Tuším, že tu před nedávnem byl článek o tom, že RedBull poslal své programátory Renaultu, aby pro ně napsali nový SW. A najednou zase Horner všechno hází na Renault.18
      Jak píše Jake výše. Vždyť jezdí s infiniti a ne s Renaultem. A tuším, že ve vedení infiniti je právě Vettel. Ryba smrdí od hlavy. Tahle banda umí maximálně podvádět a lhát. Přeju dr. Markovi, Sebíkovi a Hornerovi hodně úspěchů při stavbě své nové pohonné jednotky.02

      + 28 / − 26

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        80.95.126.XXX
        Něco lepšího než "tuším, že..." bys jako argumenty neměl? Takhle bych si mohl vytušit prakticky cokoliv. 20

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Jens

        109.81.245.XXX
        Vážně nic jiného "tahle banda" neumí - jen "podvádět a lhát?" Neříkám, že se mi u nich všechno líbí, ale trocha objektivity by neškodila, Odine. Renault se snaží, ale oni frustrování možná právem.

        + 18 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Jensi, jak chceš abych se na ně koukal objektivně, když evidentně "ONI" objektivitu, soudnost ztratili už dávno. Jinak by Horner nenapsal to, co napsal. Jinak by dr.Marko nepsal to co v posledních dobách píše.
          Alfred popsal jasně příčiny trojího odstoupení RedBulláckých aut. Já to vidím naprosto stejně. A Horner napíše takový blábol? Jak mohl Renault za Kvyatovo urvané kolo, Vergneovy brzdy? A Vettelovo odvolání ze závodu, když mu auto po restartování systému evidentně jelo?
          Nebo ty jsi viděl nějaké jiné příčiny a Hornerovi dáváš za pravdu?

          + 23 / − 22

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Dr. Marko je kecalista, budiž - ale například dokázali opět postavit auto s dobrou aerodynamikou, pokud už ignoruješ jejich schopnosti v posledních čtyřech sezónách - to přeci musí umět i trochu něco jiného než "maximálně podvádět a lhát!"

            Přece bys nechtěl, aby Vettel s 2 koly ztráty pokračoval, když si ještě poškodil přední křídlo? Jaký by to mělo smysl v době, kdy se sleduje u pohonných jednotek každý km (vzhledem k tomu, že jich mají jen 5 na sezónu)?

            Hornerovi částečně dávám za pravdu, protože odstoupení Vettela nebyla jejich chyba. Nebo ve vyjádření Renaultu cítíš jakousi oponenturu - že za to může konstruktér šasi?

            + 15 / − 16

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Cos´napsal je z mého pohledu ok.
              Jejich aerodynamiku neignoruji letos, ani v minulosti. Za tím stojí Adrian. A na jeho adresu bych se neodvážil říci půl zlého slova.
              Vždycky jsem tu kritizoval RBR, ale myslel tím především Hornera a Marka. Uznávám, že RBR nejsou jenom oni dva. Ale lháři a podvodníci jsou především oni dva.03
              Jasně, že stažení Vettela byl logický krok. Ale přece za to nemohl Renault. Respektive pouze Renault.
              Já ve vyjádření Renaultu cítím snahu vyjít vstříc zákazníkům. Snahu zlepšit svůj produkt. Ale zároveň cítím ve vyjádřeních zástupců RBR snahy až vyděračské a pomluvy.
              Za posledních 14 let bylo vždy 10, někdy i více týmů frustrováno. A jeden jediný frustrován nebyl a vítězil. (Možná s výjimkou r.2007, ale tam mohl být svým způsobem McL též po vyloučení frustrován). Tak to jednoduše chodí. Když se auto podaří, vítězí a ostatním nezbývá, než příjmout porážku.
              K velikosti šampiónů patří i schopnost UMĚT prohrávat. A to RBR chybí zcela. Když vítězili, měli oba tito páni plnou hu..ústa své skvělé práce. Když nevítězí, hledají příčiny u Renaultu, v čidlech, pneumatikách atd...
              A to je důvod, proč je nemám rád a proč si neodpustím rýpnutí.

              + 20 / − 13

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                A vnímáš rozdíl mezi tím, co jsi napsal dříve - že Red Bull dokáže "maximálně lhát a podvádět" (tj. doslova nic jiného, ani postavit auto) a tím, co jsi napsal teď - že by ses adresu jejich aerodynamiky (zásluhou Neweyho) "neodvážil říci půl zlého slova?" Já už si toho totiž všiml při tvých diskusích s Mikem17... 03

                + 13 / − 12

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Nasir

                  213.216.61.XXX
                  Že by Odin zpochybňoval schopnost RB postavit auto? To snad ne. 03 Odin reagoval na kecy Hornera a nebral si servítky, to je snad jasné. Za poslední roky tu byly různé hádky ohledně PR RB, jejich chování, občas i podvádění, ale nepamatuju si, že by někdo tvrdil, že RB neumí vyvinout dobré auto, nebo tak něco. Leda snad nějaký anonym.
                  A když se podívám na tuhle diskuzi, tak mě napadá přísloví - Jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá. Když si sečtu všechna ta prohlášení (nejde jen o tohle jedno), kauzu čidla a "poručte větru dešti pomocí tří právníků" (soud), brečení kvůli Sebovi a házení čepice, loni změna pneu uprostřed sezony ap., tak se nedivím Odinovi, že přitvrdil a některým pánům v RB to vrací. I když oni svou práci určitě umí - ostatně mediální manipulace je možná taky jejich práce. Ale není PR jako PR. Takže tak dlouho se volalo do lesa, až se začalo ozývat zpět. Alespoň tady v diskuzi. 03

                  + 13 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    01 01 01 jj někteří diskutéři si nevidí do úst, stejně jako páni Horner s dr.Markem. Stačilo si jenom počkat. Tak že vzhůru do stavby nové pohonné jednotky pánové. Určitě bude nejlepší ze všech.18 18 18

                    + 10 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Taky jsem ti to v následující větě snad vysvětlil? Za lháře a podvodníky považuji Hornera s Markem. Ano, občas je nazývám RBR. Protože oni přeci jsou představitelé RBR a to ti nejvyšší.

                  + 16 / − 16

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    78.157.160.XXX
                    Jasně, takže jednou Red Bull je Red Bull a jednou ne. Schizofrenie jak vyšitá. Marko a Horner Red Bull není, Newey ano - a kdy je kdo co, to si máme domyslet podle směru větru. Vysvětlil jsi to krásně, ve svém stylu. 18 A že Renault nikdy neútočí na Red Bull, to taky raději nekomentuješ? Proč? Protože za nekonkurenceschopnost Red Bullu může Renault. Stačí odložit klapky z očí. Totéž se týká tvého přicmrndávače Násira - vzájemně se poplacáte po ramenou a myslíte si, jak jste nepoužili validní argumenty. Přitom jste ze sebe udělali akorát větší šašky. 03

                    + 5 / − 9

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Nasir

                      213.216.61.XXX
                      No hlavně že označení druhých za šašky, přicmrndávače nebo snad schizofreniky je hluboce inteligentní a validní argumentace. 12 Nepovažuju tě za blbce, takže jsi během té výměny názorů musel už dávno pochopit, co měl Odin na mysli a dal si najevo, že se ti to nelíbí. Nevím, proč máš potřebu to znovu rozebírat a oblažovat nás tady nějakou diagnózou. To nám chceš taky dokazovat, že jsi troll nebo doktor? Ty, který se tady čím dál víc hádáš s různýma lidma a máš plnou hubu řečí o nedostatku jejich slušnosti, druhé sám a bez argumentů označuješ za šašky, přicmrndávače ap. No, jestli nejste pokrytec nebo sklerotik, tak to vypadá, že vy sám jste tak trochu schizofrenik, pane doktore. 12

                      + 9 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Nešpiň se s ním Nasire. Jens je přesně typ člověka, který by rád poučoval, kdyby na to měl. A jak ztratí půdu pod nohama, začne jen nadávat a urážet. Mele pořád jedno a to samé jako kafemlýnek....
                        Pro nás schizoferniky doporučuji nalistovat si začátek sezóny, řekněme testy na tomto blogu a pak číst pouze nadpisy a vyjádření týkající se výkonnosti RedBullu a Renaultu. Zajímavé na tom je jediné. Když se vyjádřili dr. Marko, nebo Horner téměř vždy šlo buď o výhrůžku, nebo vydírání. V případě ostatních členů RBR (Newey, Vettel, Ricciardo Matteschitz) to bylo spíše realistické hodnocení, či vyjádření odhodlání. Jo a pozorovat, jak se u RBR mění názory, rychleji než trenýrky. Také stojí za to.18
                        Horner s Markem by chtěli po Renaultu agregát, který by byl silnější než Mercedes a rychlejší než soupeři i při jejich extrémním přítlaku. Aby mohli jezdit v zatáčkách jako po kolejích a na rovinkách aby ještě zrychlovali.18 Ale na světě je vždy něco za něco.

                        + 7 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Jarda

                          109.81.245.XXX
                          Většina diskutujících s vámi nesouhlasí - neberu to jen podle červeného moře u vašich příspěvků, ale podle reakcí různých stálic tohoto fóra. To že jste tady nejhlasitější toho moc neznamená, nic vám nezbývá. Red Bull není spokojený, Renault neoponuje. Bylo to v předsezónních testech tak, že měli problém s šasi - podcenili chlazení (čí to byla chyba neřeším, třeba 50 : 50). Ale Red Bull už své potíže evidentně vyřešil a Renault ne zcela. Je zbytečné proto tým napadat, když jsou po domácím závodě frustrovaní. A od Francouzů už rozhodně nezaznívá to, co v předsezónních testech: že by měly zabrat i týmy (výrobci aut).

                          + 1 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama