"Kterýkoliv tým dojede do cíle pouze s jedním vozem na sedmém místě poté, co startuje ze čtvrtého a pátého místa na roštu, bude velmi zklamaný," popisuje Head, který od roku 1977 zastával 27 let úlohu technického ředitele Williamsu.
Valtterimu Bottasovi po přehřátí vypadl motorgenerátor pro rekuperaci a využívání kinetické energie (MGU-K), podobně jako Mercedesům. Felipe Massa se kvůli vadné utahovací pistoli mechanika u předního levého kola dlouho zdržel při své první zastávce v boxech a v nájezdu do posledního okruhu kolidoval se Sergiem Pérezem.
"Viděl jsem Roba Smedleyho, který dohlíží na provozní činnosti, jak kritizuje Force Indii, což podle mě bylo trochu mimo. Vypovídá to však o tom, že byl po závodě ohromně zklamaný. Myslím si, že by také měli být," pokračuje Head, jenž tým s Frankem Williamsem v 70. letech zakládal.
Výkonnost týmu zaostává za tím, na co má jejich letošní vůz FW36: "Doufám, že ještě přijdou šance na vítězství, ale Kanada rozhodně byla velmi dobrou příležitostí. Williams opravdu nedosahuje to, čeho je auto letos schopné - a oni to vědí."
Williamsy v Kanadě promrhaly velkou šanci na vítězství (foto: Williams F1 Team)
"Šlo o další podnik, který to potvrdil. Jde o něco, co určitě spraví. Chcete si však odvážet spousty bodů a ty momentálně chybí," lituje držitel devítiprocentního podílu v závodním týmu. V něm ale již nepůsobí, Head se momentálně věnuje společnosti Williams Hybrid Power.