DISKUZE K ČLÁNKU "Jsme zpět." Proč je Montreal pro Renault první příležitostí pro srovnání s konkurencí?

Rémi Taffin, šéf traťových činností společnosti Renault Sport F1, která dodává své pohonné jednotky Caterhamu, Lotusu, Red Bullu a Toro Rosso, hovoří o zlepšeních, které v úvodu sezóny dosáhli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Jsme zpět." Proč je Montreal pro Renault první příležitostí pro srovnání s konkurencí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 06.06.2014 17:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasovalo 13 lidí) 04.06.2014 08:23
plná forma? chápu to dobře, že renault plánuje… »
» skejpa (Hlasovalo 7 lidí) 04.06.2014 10:04
No je tam sice prudké brždění ale není to časté… »
» Plecháček (Hlasovali 5 lidé) 04.06.2014 10:00
Stejně jako ty tu můžeš psát, že je to JEN díky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ak to porovnám s MotoGP,... ...tak Marquez na Honde dal na rovinke 338 km/hod. a nejak sa ani nesilil. 01

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.113.8.XXX
    rychlost Jsem zvědav na maximálky, 340kmh by mohlo padnout.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Nechápu Nechápu tuhle větu. "Protože je zde ale jen několik zatáček pro rekuperaci energie přes MGU-K, bude to velmi těžké, protože auta během kola moc často nezpomalují."

    Montreal, je přece okruh, který je vůbec nejnáročnější na brzdy, ale zároveň v článkučtu, že auta příliš nezpomalují. Tak z toho jsem teda jelen. Co si tak v hlavě promítám, tak je na tomto okruhu šest míst, kde se poměrně tvrdě brzdí a to za nějakých 80 sec. jízdy. Tzn., že každých průměrných 13 sec se jde poměrně tvrdě na brzdy. Co už může být lepší pro nabíjení baterií ?
    Má někdo vysvětlení ?

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      No je tam sice prudké brždění ale není to časté brždění. To jim pravděpodobně vyhovuje víc.

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Brzda každých 13 sekund, to mi zase tak málo nepřipadá. A měl jsem za to, že čím větší brzdění, tím více energie se dá posbírat.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Myslím, že ta náročnost na brzdy je myšlena ve smyslu, že je to okruh typu brzda-plyn. A k tomu celkem dlouhé rovinky. Čili je dost náročné najít nastavení zejména chlazení brzd tak, aby dobře fungovaly po celém okruhu. Nesmí docházet k tomu, že se brzdy na dlouhých rovinkách příliš ochladí a na druhou stranu se nesmí přehřívat v části okruhu, kde jsou zatáčky poměrně blízko za sebou.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Kolik je tam na těch 4,3km míst, kde se tvrdě brzdí, aby se mohla rekuperovat energie přes MGU-K? Dvě: zatáčka č. 1 a 13. Dobře, něco se dá dobít ještě v 8. a 10. V Monaku to byl opačný extrém: 19 brzdných bodů (samozřejmě i s těmi slabšími) na 3,3 km.

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • FoxPw

      213.192.37.XXX
      Při prudkém brzdění jde většina energie do předních brzd a na zadní kola pak zbývá málo energie pro rekuperaci. Když se pozorně díváš třeba na motoGP, tak při intenzivním brzděním se zadní kolo lehce zvedá nad silnici, čili nebrzdí v podstatě vůbec.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Luke

    78.157.134.XXX
    Mercedes nevyhrává jen díky motoru... Píšu to tu celou dobu. A i když s tím můžete nesouhlasit, může se Vám to nelíbit, můžete i protestovat, ale to je tak asi všechno co s tím můžete dělat ... 03

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Plecháček

      Plecháček

      85.207.17.XXX
      Stejně jako ty tu můžeš psát, že je to JEN díky motoru. To je taky všechno, co s tím uděláš. 03

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.98.61.XXX
      Dalsie PR keci od Renaultu , nakolko nieje mozne upravovat pohonu jednotku, ta obrovska strata na mercedes sa urcite neda zmazat palivom a SW, a bude zaujmave citat vyjadrenia renaultu a teamov v pondelok po dalsej porazke od mercedesu popripade aj ferrari . Je mi to luto a to som fanusik renaultu.

      + 4 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        109.81.245.XXX
        Další žvásty anonyma. Motor samozřejmě upravovat mohou. Nečteš, nevíš.

        + 5 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          78.98.61.XXX
          Ano mozu upravovat ale iba spolahlivost , a nie navisenie vykonu. Takze tich cca 80 koni rozdiel asi len tak nestiahnu.Citam, viem.

          + 3 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            1.) Můžou upravovat, pokud je primárním účelem zvýšení spolehlivosti i zlevnění. Přitom ale dochází přirozeně i k navyšování výkonu, jinak by to nedělali. Proces prochází připomínkováním ostatních týmů, vzájemně se neblokují - na motorech pracují všichni. Výkon Renaultu stoupá.
            2.) Těch 80 koní proklamoval Marko, já bych mu úplně nevěřil, ale budiž.

            + 8 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • julo

              78.98.61.XXX
              Total je dodavatel a upravca paliva ,Renault vyrobca motora a SW a Ing. Red bullu a Torro rosso ktory prepracovaly SW aby vlastne fungoval celi balik motor+MGU-H+MGU-K . Takze mne pride ze Renault zvysuje spolahlivost + jaky taky narast vykonu, a Red bull a Torro rosso si s upravou SW vlastne navisuju vykon sami. Otazka ako moze renault tvrdit ze vsetky motory pojdu na 100 perc. vykon ked 2 teamy pojdu s odlisním SW ako dalsie dva ?

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Prokop S.

              Prokop S.

              89.102.95.XXX
              zajímalo by mě kdo ti dal to mínus..

              s tím upravováním máš pravdu, týmy se v tom logicky neblokují, protože když někdo něco vymyslí, ostatní to mohu detailně okopírovat takže získají všichni stejně

              + 4 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    79.110.38.XXX
    plná forma? chápu to dobře, že renault plánuje pro kanadu nasadit plný výkon toho co mu dovoluje homologace s tím, že již mají jednotku téměř ideálně zoptimalizovanou? pokud ano, bude více než zajímavé srovnat rychlost red bullu s ferrari hlavně na rovinkách. osobně si myslím že s mercedesem se stále nemohou měřit.

    můj osobní tip je mercedes ujede o cca. 0,6-0,8s na kolo. ovšem red bull by měl porazit ostatní zákaznické týmy mercedesu. počkejme ještě na ferko, to by mohlo bojovat o třetí místo mezi stájemi...

    + 13 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PÍTR

      176.74.128.XXX
      Na tomto okruhu se zřejmě odhalí karty jak Renaultu, tak Ferrari. Pro mě osobně, pak bude důležité porovnání právě Renaultu s Ferrari. Můj tip je, že Mercedes ujede ostatním minimálně o 1,5 s na kolo. Otázkou pak bude spolehlivost Renaultu, jinak není to první vyjádření Rémiho, kdy zákaznické týmy mohou využít pohonnou jednotku naplno - je to takové bu bu bu.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama