DISKUZE K ČLÁNKU "Jsme zpět." Proč je Montreal pro Renault první příležitostí pro srovnání s konkurencí?

Rémi Taffin, šéf traťových činností společnosti Renault Sport F1, která dodává své pohonné jednotky Caterhamu, Lotusu, Red Bullu a Toro Rosso, hovoří o zlepšeních, které v úvodu sezóny dosáhli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Jsme zpět." Proč je Montreal pro Renault první příležitostí pro srovnání s konkurencí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 06.06.2014 17:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasovalo 13 lidí) 04.06.2014 08:23
plná forma? chápu to dobře, že renault plánuje… »
» skejpa (Hlasovalo 7 lidí) 04.06.2014 10:04
No je tam sice prudké brždění ale není to časté… »
» Plecháček (Hlasovali 5 lidé) 04.06.2014 10:00
Stejně jako ty tu můžeš psát, že je to JEN díky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ak to porovnám s MotoGP,... ...tak Marquez na Honde dal na rovinke 338 km/hod. a nejak sa ani nesilil. 01

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.113.8.XXX
    rychlost Jsem zvědav na maximálky, 340kmh by mohlo padnout.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Nechápu Nechápu tuhle větu. "Protože je zde ale jen několik zatáček pro rekuperaci energie přes MGU-K, bude to velmi těžké, protože auta během kola moc často nezpomalují."

    Montreal, je přece okruh, který je vůbec nejnáročnější na brzdy, ale zároveň v článkučtu, že auta příliš nezpomalují. Tak z toho jsem teda jelen. Co si tak v hlavě promítám, tak je na tomto okruhu šest míst, kde se poměrně tvrdě brzdí a to za nějakých 80 sec. jízdy. Tzn., že každých průměrných 13 sec se jde poměrně tvrdě na brzdy. Co už může být lepší pro nabíjení baterií ?
    Má někdo vysvětlení ?

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      No je tam sice prudké brždění ale není to časté brždění. To jim pravděpodobně vyhovuje víc.

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Brzda každých 13 sekund, to mi zase tak málo nepřipadá. A měl jsem za to, že čím větší brzdění, tím více energie se dá posbírat.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Myslím, že ta náročnost na brzdy je myšlena ve smyslu, že je to okruh typu brzda-plyn. A k tomu celkem dlouhé rovinky. Čili je dost náročné najít nastavení zejména chlazení brzd tak, aby dobře fungovaly po celém okruhu. Nesmí docházet k tomu, že se brzdy na dlouhých rovinkách příliš ochladí a na druhou stranu se nesmí přehřívat v části okruhu, kde jsou zatáčky poměrně blízko za sebou.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Kolik je tam na těch 4,3km míst, kde se tvrdě brzdí, aby se mohla rekuperovat energie přes MGU-K? Dvě: zatáčka č. 1 a 13. Dobře, něco se dá dobít ještě v 8. a 10. V Monaku to byl opačný extrém: 19 brzdných bodů (samozřejmě i s těmi slabšími) na 3,3 km.

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • FoxPw

      213.192.37.XXX
      Při prudkém brzdění jde většina energie do předních brzd a na zadní kola pak zbývá málo energie pro rekuperaci. Když se pozorně díváš třeba na motoGP, tak při intenzivním brzděním se zadní kolo lehce zvedá nad silnici, čili nebrzdí v podstatě vůbec.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Luke

    78.157.134.XXX
    Mercedes nevyhrává jen díky motoru... Píšu to tu celou dobu. A i když s tím můžete nesouhlasit, může se Vám to nelíbit, můžete i protestovat, ale to je tak asi všechno co s tím můžete dělat ... 03

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Plecháček

      Plecháček

      85.207.17.XXX
      Stejně jako ty tu můžeš psát, že je to JEN díky motoru. To je taky všechno, co s tím uděláš. 03

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.98.61.XXX
      Dalsie PR keci od Renaultu , nakolko nieje mozne upravovat pohonu jednotku, ta obrovska strata na mercedes sa urcite neda zmazat palivom a SW, a bude zaujmave citat vyjadrenia renaultu a teamov v pondelok po dalsej porazke od mercedesu popripade aj ferrari . Je mi to luto a to som fanusik renaultu.

      + 4 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        109.81.245.XXX
        Další žvásty anonyma. Motor samozřejmě upravovat mohou. Nečteš, nevíš.

        + 5 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          78.98.61.XXX
          Ano mozu upravovat ale iba spolahlivost , a nie navisenie vykonu. Takze tich cca 80 koni rozdiel asi len tak nestiahnu.Citam, viem.

          + 3 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            1.) Můžou upravovat, pokud je primárním účelem zvýšení spolehlivosti i zlevnění. Přitom ale dochází přirozeně i k navyšování výkonu, jinak by to nedělali. Proces prochází připomínkováním ostatních týmů, vzájemně se neblokují - na motorech pracují všichni. Výkon Renaultu stoupá.
            2.) Těch 80 koní proklamoval Marko, já bych mu úplně nevěřil, ale budiž.

            + 8 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • julo

              78.98.61.XXX
              Total je dodavatel a upravca paliva ,Renault vyrobca motora a SW a Ing. Red bullu a Torro rosso ktory prepracovaly SW aby vlastne fungoval celi balik motor+MGU-H+MGU-K . Takze mne pride ze Renault zvysuje spolahlivost + jaky taky narast vykonu, a Red bull a Torro rosso si s upravou SW vlastne navisuju vykon sami. Otazka ako moze renault tvrdit ze vsetky motory pojdu na 100 perc. vykon ked 2 teamy pojdu s odlisním SW ako dalsie dva ?

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Prokop S.

              Prokop S.

              89.102.95.XXX
              zajímalo by mě kdo ti dal to mínus..

              s tím upravováním máš pravdu, týmy se v tom logicky neblokují, protože když někdo něco vymyslí, ostatní to mohu detailně okopírovat takže získají všichni stejně

              + 4 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    79.110.38.XXX
    plná forma? chápu to dobře, že renault plánuje pro kanadu nasadit plný výkon toho co mu dovoluje homologace s tím, že již mají jednotku téměř ideálně zoptimalizovanou? pokud ano, bude více než zajímavé srovnat rychlost red bullu s ferrari hlavně na rovinkách. osobně si myslím že s mercedesem se stále nemohou měřit.

    můj osobní tip je mercedes ujede o cca. 0,6-0,8s na kolo. ovšem red bull by měl porazit ostatní zákaznické týmy mercedesu. počkejme ještě na ferko, to by mohlo bojovat o třetí místo mezi stájemi...

    + 13 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PÍTR

      176.74.128.XXX
      Na tomto okruhu se zřejmě odhalí karty jak Renaultu, tak Ferrari. Pro mě osobně, pak bude důležité porovnání právě Renaultu s Ferrari. Můj tip je, že Mercedes ujede ostatním minimálně o 1,5 s na kolo. Otázkou pak bude spolehlivost Renaultu, jinak není to první vyjádření Rémiho, kdy zákaznické týmy mohou využít pohonnou jednotku naplno - je to takové bu bu bu.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama