DISKUZE K ČLÁNKU "Jsme zpět." Proč je Montreal pro Renault první příležitostí pro srovnání s konkurencí?
Rémi Taffin, šéf traťových činností společnosti Renault Sport F1, která dodává své pohonné jednotky Caterhamu, Lotusu, Red Bullu a Toro Rosso, hovoří o zlepšeních, které v úvodu sezóny dosáhli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Jsme zpět." Proč je Montreal pro Renault první příležitostí pro srovnání s konkurencí?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Lord Mystic
(Hlasovalo 13 lidí)
04.06.2014 08:23
plná forma? chápu to dobře, že renault plánuje… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
mi88ki
09:56 04.06.2014 165.72.200.XXXNechápu Nechápu tuhle větu. "Protože je zde ale jen několik zatáček pro rekuperaci energie přes MGU-K, bude to velmi těžké, protože auta během kola moc často nezpomalují."
Montreal, je přece okruh, který je vůbec nejnáročnější na brzdy, ale zároveň v článkučtu, že auta příliš nezpomalují. Tak z toho jsem teda jelen. Co si tak v hlavě promítám, tak je na tomto okruhu šest míst, kde se poměrně tvrdě brzdí a to za nějakých 80 sec. jízdy. Tzn., že každých průměrných 13 sec se jde poměrně tvrdě na brzdy. Co už může být lepší pro nabíjení baterií ?
Má někdo vysvětlení ?-
-
-
uzivatel001000
10:06 04.06.2014 46.39.185.XXXMyslím, že ta náročnost na brzdy je myšlena ve smyslu, že je to okruh typu brzda-plyn. A k tomu celkem dlouhé rovinky. Čili je dost náročné najít nastavení zejména chlazení brzd tak, aby dobře fungovaly po celém okruhu. Nesmí docházet k tomu, že se brzdy na dlouhých rovinkách příliš ochladí a na druhou stranu se nesmí přehřívat v části okruhu, kde jsou zatáčky poměrně blízko za sebou. -
Jens
10:15 04.06.2014 109.81.245.XXXKolik je tam na těch 4,3km míst, kde se tvrdě brzdí, aby se mohla rekuperovat energie přes MGU-K? Dvě: zatáčka č. 1 a 13. Dobře, něco se dá dobít ještě v 8. a 10. V Monaku to byl opačný extrém: 19 brzdných bodů (samozřejmě i s těmi slabšími) na 3,3 km. -
FoxPw
19:16 04.06.2014 213.192.37.XXXPři prudkém brzdění jde většina energie do předních brzd a na zadní kola pak zbývá málo energie pro rekuperaci. Když se pozorně díváš třeba na motoGP, tak při intenzivním brzděním se zadní kolo lehce zvedá nad silnici, čili nebrzdí v podstatě vůbec.
-
-
-
anonym
10:54 04.06.2014 78.98.61.XXXDalsie PR keci od Renaultu , nakolko nieje mozne upravovat pohonu jednotku, ta obrovska strata na mercedes sa urcite neda zmazat palivom a SW, a bude zaujmave citat vyjadrenia renaultu a teamov v pondelok po dalsej porazke od mercedesu popripade aj ferrari . Je mi to luto a to som fanusik renaultu.-
-
-
Jens
11:48 04.06.2014 109.81.245.XXX1.) Můžou upravovat, pokud je primárním účelem zvýšení spolehlivosti i zlevnění. Přitom ale dochází přirozeně i k navyšování výkonu, jinak by to nedělali. Proces prochází připomínkováním ostatních týmů, vzájemně se neblokují - na motorech pracují všichni. Výkon Renaultu stoupá.
2.) Těch 80 koní proklamoval Marko, já bych mu úplně nevěřil, ale budiž.-
julo
12:26 04.06.2014 78.98.61.XXXTotal je dodavatel a upravca paliva ,Renault vyrobca motora a SW a Ing. Red bullu a Torro rosso ktory prepracovaly SW aby vlastne fungoval celi balik motor+MGU-H+MGU-K . Takze mne pride ze Renault zvysuje spolahlivost + jaky taky narast vykonu, a Red bull a Torro rosso si s upravou SW vlastne navisuju vykon sami. Otazka ako moze renault tvrdit ze vsetky motory pojdu na 100 perc. vykon ked 2 teamy pojdu s odlisním SW ako dalsie dva ?
-
-
-
-
-
Lord Mystic
08:23 04.06.2014 79.110.38.XXXplná forma? chápu to dobře, že renault plánuje pro kanadu nasadit plný výkon toho co mu dovoluje homologace s tím, že již mají jednotku téměř ideálně zoptimalizovanou? pokud ano, bude více než zajímavé srovnat rychlost red bullu s ferrari hlavně na rovinkách. osobně si myslím že s mercedesem se stále nemohou měřit.
můj osobní tip je mercedes ujede o cca. 0,6-0,8s na kolo. ovšem red bull by měl porazit ostatní zákaznické týmy mercedesu. počkejme ještě na ferko, to by mohlo bojovat o třetí místo mezi stájemi...-
PÍTR
09:18 04.06.2014 176.74.128.XXXNa tomto okruhu se zřejmě odhalí karty jak Renaultu, tak Ferrari. Pro mě osobně, pak bude důležité porovnání právě Renaultu s Ferrari. Můj tip je, že Mercedes ujede ostatním minimálně o 1,5 s na kolo. Otázkou pak bude spolehlivost Renaultu, jinak není to první vyjádření Rémiho, kdy zákaznické týmy mohou využít pohonnou jednotku naplno - je to takové bu bu bu.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek