DISKUZE K ČLÁNKU Strategie Mercedesu v Monaku: Překvapila Rosberga? Co na ní říká Hamilton?

Co říká Nico Rosberg a Lewis Hamilton na strategii, kterou pro ně Mercedes zvolil během Velké ceny Monaka?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Strategie Mercedesu v Monaku: Překvapila Rosberga? Co na ní říká Hamilton?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 28.05.2014 17:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 27.05.2014 12:51
Opakuješ to po několikáté, ale pořád jsi… »
» Hr3bec (Hlasovali 3 lidé) 27.05.2014 07:53
No vzhledem k tomu jak se každý fanoušek… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 27.05.2014 12:58
Já si myslím, že chybu neudělali. Představ si,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Musím přiznat, že když jsem viděl tvůj nick, tak jsem se už připravoval na hodiny strávené psaním komentářů. 12
Je příjemné vědět, že aspoň v něčem se mnou souhlasíš. 03 Poslední dobou jsem měl pocit, že se Lewis psychicky srovnal a od roku 2011, kdy měl potřebu trefit každé auto vyskytující se poblíž (nadsázka) se choval celkem sympaticky. Ale tímto si to u mne trochu po....

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.189.XXX
Budeš se divit, ale souhlasím s tebou (a s Chasníkem). Hamáč ukazuje, jak je nervově labilní, když jde o hodně. Když vyjelo SC, bylo jasné, že pojedou do boxů oba současně a nepoškodí jednomu z nich cíleně závod. Líbí se mi, jak Hamilton jezdí, ale jeho jezdecké umění je mnohem lepší než jeho chování.

Přitom on sám v Barceloně porušil příkaz týmu a nastavil si výkonnější režim ERS, na rozdíl od Rosberga. Teď budou mít oba jezdci skutečný nebo domnělý pocit křivdy a nevraživost se bude stupňovat. Čeká nás rok 2007 v bledě modrém.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Arnoux

217.66.164.XXX
Andretti s Petersonem u Lotusu 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Arnoux

217.66.164.XXX
11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

194.228.20.XXX
seš si jistý tím, že o vyjetí ke kvalifikačnimu kolu rozhoduje jezdec?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

46.33.96.XXX
Po bitvě, před ní... i já jako laik sleduju F1 dost dlouho na to, abych věděl, že v Monaku je kdykoliv šance na žlutý vlajky obrovská. Lewis to zkrátka poťal a frustruje ho to, tak kolem sebe kope. A jeho fandové mu to žerou...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

62.209.192.XXX
Tohle jsou kecy (Po bitvě)...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

46.33.96.XXX
Do závodu startuje TOP10 na pneu z Q2. Jedny superměkké pneumatiky použité v Q3 jsou čistě na zničení - a v Monaku konkrétně i všechny ostatní - předpokládala strategie jedné zastávky a tedy to, že mimo těch použitých z Q2 už pilot žádné superměkké v závodě nevyužije.

Předpovědět zdržení samozřejmě nemůže, ani ovlivnit. Ale je v jeho moci to riziko minimalizovat. To mohl udělat a neudělal. Místo toho si zariskoval, i když potřeboval dohánět a doskákal na to.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Na 2 výjezdy potřebují zhruba 5x1:20m. Ikdyž přidám další 2 zahřívací kola, tak zbývá 2:40 času. Nemusel nikdo nechat výjezd na poslední vteřiny Q3. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

62.209.192.XXX
Myslím že na začátku píšeš, že Q3 má 12 minut... A do nich se Hamilton vešel, nic dalšího předpokládat nemohl, takže tady nechrl nesmysly ve stylu "po bitvě je každý generál"...

Pneumatiky mají nějakou životnost, startuje se na nich i do závodu. Takže na nich nemůže kroužit co to dá... Jestli vyjíždí jako poslední ve snaze mít co nejlepší trať, pak je to logický záměr... Kdyby u toho měl zvažovat, že jeho kolega vyjede mimo a rozhodne se couvat... Tak by se na to mohl rovnou v*srat... Nemůže se ohlížet na věci, které nemá žádnou šanci předpovědět, ani ovlivnit...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.102.3.XXX
ok, tohle neokecam 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.102.3.XXX
Pokud by to bylo neco podneho jako jsme zvykli u Ferrarri ci RB apod. z minulych sezon, kdy v boxech prostali 75% casu a vyjeli uplne nakonec, potom ok, ale kdo sledoval kvaldu, tak videl, ze Mercedesy byly na trati prakticky celou Q3

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.102.3.XXX
sry, ale asi jsi nesledoval letosni kvaldu, jinak si ty tvoje reci neumim vysvetlit. Letos prakticky vsichni jeli svoje rychle kolo az jako 3. neboli na jedno merene kolo museli odjet 4 kola. S prezutim a spravnym nacasovanim, abys nebyl v provozu se 3 merena kola odjet ani nedala, navic asi nemeli 3 nove sady pneu v Q3.
Pokud ses preci jen dival, tak ti nemohlo uniknout, ze oba Mercedesy vyjeli do Q3 prakticky ihned, takze to nebylo nejake takticke cekani jak se vse vyvine, ale byli v akci prakticky celou Q3.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.102.3.XXX
prvni tym, ktery by to udelal by urcite nebyli. Ale vetsinou se tak deje, kdyz je nekdo vice vzdu a zkusi tim ziskat. V pripade prvniho a druheho mista se to deje opravdu zridka a na jinem okruhu si to umim v pohode predstavit. V Monaku se ale jedna opravdu o velky risk, protoze predjizdet je skoro nemozne a bez vetsiho rizika nerealne, leda by si ostatni mysleli, ze jim uz Mercedesy nadeluji kolo a poslusne by uhybali 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Arnoux

217.66.164.XXX
No mám pro to tvrzení nezvratný důkazy.
Rosberg se v Monte Carlu narodil a trasu projel 1150x na tříkolce a 2268x se šlapacím autíčkem.Má to prostě najetý víc než ostatní.12 12 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
No nevím, co přesně je na tom zoufalého. Že je trať na samotném konci částí Q nejrychlejší je prostý fakt. Že se na konci částí Q stává víc nehod, žlutých a červených vlajek je také fakt. A že jezdí i z těchto důvodů v každé části většinou 2x je také fakt. Zoufalé mi na tom přijde jedině to, že když to postihne zrovna mne, hledám v tom zlý úmysl jiných. Což ti pokud vím vadí také. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.143.XXX
Ale Lewis těch příležitostí měl spoustu. Q3 má 12 minut. Za tu dobu se v Monaku dají stihnout 3 kompletní výjezdy - nebo alespoň jeden krátkej a druhej s dvěma měřenými koly (opotřebení pneu v Monaku problém nebyl). Kdo mu kázal, aby si druhé podání nechal na 30s před koncem limitu - zvlášť když věděl, že on je ten, kdo se musí zlepšit?

Vůbec to není tak, že by měl jedinou šanci a o tu že by byl okraden. Hamilton byl zkrátka v první část Q3 pomalejší a její zbytek prokaučoval. Jeho problém, jeho blbost...

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

62.209.192.XXX
Tohle je hodně zoufalé...02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

62.209.192.XXX
Asi ti to tady Ham ani nikdo z Mercedesu vysvětlovat nebudou, tak se v tom nemá smysl nimrat... Byla mezi nimi 1 sec... A ta se dá při hromadném pitu ztratit rychle... Ne však, když jedou oba najednou...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.102.3.XXX
hlavne by mozna skoncili za Massou, nebo nekym podobnym a treba by nakonec vyhral RIciardo 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama