DISKUZE K ČLÁNKU Strategie Mercedesu v Monaku: Překvapila Rosberga? Co na ní říká Hamilton?
Co říká Nico Rosberg a Lewis Hamilton na strategii, kterou pro ně Mercedes zvolil během Velké ceny Monaka?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Strategie Mercedesu v Monaku: Překvapila Rosberga? Co na ní říká Hamilton?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
17:14 28.05.2014 93.99.87.XXX
Musím přiznat, že když jsem viděl tvůj nick, tak jsem se už připravoval na hodiny strávené psaním komentářů.
Je příjemné vědět, že aspoň v něčem se mnou souhlasíš. Poslední dobou jsem měl pocit, že se Lewis psychicky srovnal a od roku 2011, kdy měl potřebu trefit každé auto vyskytující se poblíž (nadsázka) se choval celkem sympaticky. Ale tímto si to u mne trochu po....
Je příjemné vědět, že aspoň v něčem se mnou souhlasíš. Poslední dobou jsem měl pocit, že se Lewis psychicky srovnal a od roku 2011, kdy měl potřebu trefit každé auto vyskytující se poblíž (nadsázka) se choval celkem sympaticky. Ale tímto si to u mne trochu po....
Nasir
00:42 28.05.2014 188.175.189.XXX
Budeš se divit, ale souhlasím s tebou (a s Chasníkem). Hamáč ukazuje, jak je nervově labilní, když jde o hodně. Když vyjelo SC, bylo jasné, že pojedou do boxů oba současně a nepoškodí jednomu z nich cíleně závod. Líbí se mi, jak Hamilton jezdí, ale jeho jezdecké umění je mnohem lepší než jeho chování.
Přitom on sám v Barceloně porušil příkaz týmu a nastavil si výkonnější režim ERS, na rozdíl od Rosberga. Teď budou mít oba jezdci skutečný nebo domnělý pocit křivdy a nevraživost se bude stupňovat. Čeká nás rok 2007 v bledě modrém.
Přitom on sám v Barceloně porušil příkaz týmu a nastavil si výkonnější režim ERS, na rozdíl od Rosberga. Teď budou mít oba jezdci skutečný nebo domnělý pocit křivdy a nevraživost se bude stupňovat. Čeká nás rok 2007 v bledě modrém.
rock
16:22 27.05.2014 46.33.96.XXX
Do závodu startuje TOP10 na pneu z Q2. Jedny superměkké pneumatiky použité v Q3 jsou čistě na zničení - a v Monaku konkrétně i všechny ostatní - předpokládala strategie jedné zastávky a tedy to, že mimo těch použitých z Q2 už pilot žádné superměkké v závodě nevyužije.
Předpovědět zdržení samozřejmě nemůže, ani ovlivnit. Ale je v jeho moci to riziko minimalizovat. To mohl udělat a neudělal. Místo toho si zariskoval, i když potřeboval dohánět a doskákal na to.
Předpovědět zdržení samozřejmě nemůže, ani ovlivnit. Ale je v jeho moci to riziko minimalizovat. To mohl udělat a neudělal. Místo toho si zariskoval, i když potřeboval dohánět a doskákal na to.
Fanda.LH
15:25 27.05.2014 62.209.192.XXX
Myslím že na začátku píšeš, že Q3 má 12 minut... A do nich se Hamilton vešel, nic dalšího předpokládat nemohl, takže tady nechrl nesmysly ve stylu "po bitvě je každý generál"...
Pneumatiky mají nějakou životnost, startuje se na nich i do závodu. Takže na nich nemůže kroužit co to dá... Jestli vyjíždí jako poslední ve snaze mít co nejlepší trať, pak je to logický záměr... Kdyby u toho měl zvažovat, že jeho kolega vyjede mimo a rozhodne se couvat... Tak by se na to mohl rovnou v*srat... Nemůže se ohlížet na věci, které nemá žádnou šanci předpovědět, ani ovlivnit...
Pneumatiky mají nějakou životnost, startuje se na nich i do závodu. Takže na nich nemůže kroužit co to dá... Jestli vyjíždí jako poslední ve snaze mít co nejlepší trať, pak je to logický záměr... Kdyby u toho měl zvažovat, že jeho kolega vyjede mimo a rozhodne se couvat... Tak by se na to mohl rovnou v*srat... Nemůže se ohlížet na věci, které nemá žádnou šanci předpovědět, ani ovlivnit...
anonym
14:59 27.05.2014 89.102.3.XXX
sry, ale asi jsi nesledoval letosni kvaldu, jinak si ty tvoje reci neumim vysvetlit. Letos prakticky vsichni jeli svoje rychle kolo az jako 3. neboli na jedno merene kolo museli odjet 4 kola. S prezutim a spravnym nacasovanim, abys nebyl v provozu se 3 merena kola odjet ani nedala, navic asi nemeli 3 nove sady pneu v Q3.
Pokud ses preci jen dival, tak ti nemohlo uniknout, ze oba Mercedesy vyjeli do Q3 prakticky ihned, takze to nebylo nejake takticke cekani jak se vse vyvine, ale byli v akci prakticky celou Q3.
Pokud ses preci jen dival, tak ti nemohlo uniknout, ze oba Mercedesy vyjeli do Q3 prakticky ihned, takze to nebylo nejake takticke cekani jak se vse vyvine, ale byli v akci prakticky celou Q3.
anonym
14:50 27.05.2014 89.102.3.XXX
prvni tym, ktery by to udelal by urcite nebyli. Ale vetsinou se tak deje, kdyz je nekdo vice vzdu a zkusi tim ziskat. V pripade prvniho a druheho mista se to deje opravdu zridka a na jinem okruhu si to umim v pohode predstavit. V Monaku se ale jedna opravdu o velky risk, protoze predjizdet je skoro nemozne a bez vetsiho rizika nerealne, leda by si ostatni mysleli, ze jim uz Mercedesy nadeluji kolo a poslusne by uhybali
Mike17
14:19 27.05.2014 93.99.87.XXX
No nevím, co přesně je na tom zoufalého. Že je trať na samotném konci částí Q nejrychlejší je prostý fakt. Že se na konci částí Q stává víc nehod, žlutých a červených vlajek je také fakt. A že jezdí i z těchto důvodů v každé části většinou 2x je také fakt. Zoufalé mi na tom přijde jedině to, že když to postihne zrovna mne, hledám v tom zlý úmysl jiných. Což ti pokud vím vadí také.
rock
14:09 27.05.2014 37.188.143.XXX
Ale Lewis těch příležitostí měl spoustu. Q3 má 12 minut. Za tu dobu se v Monaku dají stihnout 3 kompletní výjezdy - nebo alespoň jeden krátkej a druhej s dvěma měřenými koly (opotřebení pneu v Monaku problém nebyl). Kdo mu kázal, aby si druhé podání nechal na 30s před koncem limitu - zvlášť když věděl, že on je ten, kdo se musí zlepšit?
Vůbec to není tak, že by měl jedinou šanci a o tu že by byl okraden. Hamilton byl zkrátka v první část Q3 pomalejší a její zbytek prokaučoval. Jeho problém, jeho blbost...
Vůbec to není tak, že by měl jedinou šanci a o tu že by byl okraden. Hamilton byl zkrátka v první část Q3 pomalejší a její zbytek prokaučoval. Jeho problém, jeho blbost...
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek