DISKUZE K ČLÁNKU Massa: Průjezd Monakem bude s letošními vozy náročnější: "Nejtěžší závod sezóny"
Podle Felipeho Massy z Williamsu bude víkendová Velká cena Monaka tím nejtěžším závodem sezóny 2014.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Massa: Průjezd Monakem bude s letošními vozy náročnější: "Nejtěžší závod sezóny"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
CaesarF1
22:35 20.05.2014 109.202.91.XXXNejtěžší to bude hlavně pro Massu z hlediska jeho umu, takže to do svodidel napere sám. Mě spíš zajímá Nico, ten bude chtít doma vyhrát za každou cenu, ale pomalu jde na něj frustrace z Lewise a mohlo by se to vybarvit na celkem slušnou podívanou. Navíc se redbully poslední závod ukázaly, že nejsou ze hry a na této trati kde nepotřebují vysokou maximálku by mohly merglům zatopit. Každopádně se těším jak děcko -
-
-
Zip
13:23 20.05.2014 109.81.209.XXXAhoj zippe. Dovolím si s tebou trochu nesouhlasit. Z mého pohledu, jakožto diváka je "vláček" zajímavější než roztrhané pole, zvláště na městském okruhu v Monte Carlu, byť se toho vlastně moc neděje. Z historického a technického hlediska by bylo vyřazení Monte Carla rozhodně škoda. Nevím, zda jsi se v Monaku procházel v době konání F1, ale kdo tam byl, tak Ti řekne, že to je "nářez".
Sami jezdci trať mají rádi a testuje jejich psychickou odolnost snad nejvíce ze všech. Jasně, je to snad nejnebezpečnější trať, ale tento sport takový byl už od samého počátku, tak alespoň 1x v roce si to jezdci, inženýři a veřejnost připomenou, což je dle mě dobře, protože by se na to rozhodně nemělo zapomínat.
-
-
Kapor
09:55 20.05.2014 194.160.178.XXXÁno Felipe má pravdu,... ...lebo ja mám v pamäti jeho tréningy z minulého roka, keď ešte vo farbách Ferrari, tu pravidelne rozmlátil auto skoro v každom. Tohto roku je správna voľba pneumatík zo strany Pirelli tak, aby to bolo pre tímy čo najvýhodnejšie a pritom niektoré ako Lotus, sa budú snažiť prísť len sem s niečím, čo je koncepciou celého aerodynamického balíka zameraného na zvýšenie prítlaku, aj za cenu o niečo väčšieho odporu, aby prejazdy úzkymi uličkami Monaca sa dali realizovať, čo najbližšie popri zvodidlách a najrýchlejšie, ako je to len možné. Tu by mali byť nové autá naopak rýchlejšie, lebo predné krídlo je užšie a jazdná stopa sa dá voliť bližšie k zvodidlám a prejazdy v kvalifikácii aj závode, by podľa mňa mali doniesť citeľné zlepšenie, lebo tímy určite nájdu stratený prítlak nielen v dieloch vyšpecifikovaných pre tento závod, ale aj v nastavení, preto by to mal byť zase krok vpred tu v Monacu.
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek