DISKUZE K ČLÁNKU Massa dosáhl během závodu v Barceloně na rovince rychlosti 342,3 km/h

BARCELONA - MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI; Felipe Massa dosáhl s Williamsem poháněným motorem Mercedes během Velké ceny Španělska rychlosti 342,3 km/h. Ostatní zákazníci Mercedesu byli také tradičně v tomto ohledu velmi vysoko.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massa dosáhl během závodu v Barceloně na rovince rychlosti 342,3 km/h

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 13.05.2014 07:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000677 (Hlasovali 4 lidé) 13.05.2014 01:11
prevodove stupne sa museli nahlasit pred… »
» uzivatel000677 (Hlasovali 2 lidé) 13.05.2014 01:08
strategiu neurcuje jazdec ale jeho inzinier ;) »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno dosiahol,.. ...a bez otvoreného zadného krídla a určite by aj Valtteri dosiahol to isté, ak by to auto žhavil, ale bolo to prd platné, ak auto v zátačkách jasne strácalo na ostatné. Hold najvyššia rýchlosť na rovinke, ešte nikoho nespasila, čo bolo jasne vidieť a bolo to len na stred poľa. 02

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    MASSA měl mega maximálku,ale propadl se pořadím dolů05

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Raider

    85.70.74.XXX
    Docela jsem zvědavý na topspeedy na Monze, tam by to mohlo zase po dlouhé době vyšplhat přes 360 km/h.

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      narazí na limit převodovky si myslím...

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.207.90.XXX
        Nevím, ale pokud jsem si správně všiml, tak např. Mercedesy ještě nepoužily 8 převodový stupeň, a pokud teď valili 330 s nejvyšším přítlakem, tak si myslím, že 360 s okleštěnou aerodynamikou není zase tak nereálné...
        S tou osmičkou nechci lhát, ale opravdu jsem si nevšiml, že by jí požili jezdci Mercedesu, Red Bull použil 8 i tady v Katalánsku

        + 13 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Raider

        85.70.74.XXX
        Mě docela sejří, že TV overlay s převodem, rychlostí a RPM se z onboard záběrů víceméně vypařil,, takže se nedá odhadovat převodový poměr...

        Turbomotory obecně si umí poradit s dlouhými převody, protože mají plošší průběh kroutícího momentu, takže snesou větší pokles otáček při přeřazení než atmo. Docela velkou pomoc dělá ERS - 120 kW na půl minuty rozhodně není málo a možnosti jeho řízení jsou ještě zatím dost volné... Na tratích kde je potřeba přítlak a akcelerace se vysoký převod vykompenzuje tak, že postrk od MGU přijde před vrcholem točivého momentu někde okolo 9.500 otáček a auto vystřelí ze zatáčky jak z praku. Tam, kde je potřeba top speed se na sedmý nebo osmý stupeň motor do těch cca 12.500 otáček, kdy je průtok paliva ještě dostačující vytočí vlastní silou a postrk od MGU motor dotáhne pod omezovač.

        Místo převodů si holt týmy budou hrát s využitím rekuperované energie. Rezerva na osmém převodu může být ještě dost velká. Uvidíme za pár měsíců...

        + 9 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zlo

          94.113.8.XXX
          Osmičku určitě řadí RB a Ferrari taky, minimálně v Číně.
          U Mercedesu to vypadá, že dokážou v pohodě jet přes 330km/h na sedmičku.

          + 7 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            213.195.228.XXX
            To není o dokazování, ale o nastavení...

            + 5 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000677

              uzivatel000677

              95.105.184.XXX
              prevodove stupne sa museli nahlasit pred sezonou, uz ich nie je mozne menit pocas sezony... :) myslim teraz sprevodovanie, na osmicku moze ist kazdy:))

              + 4 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                Nemáš tak docela pravdu - sice to letos museli předem nahlásit, ale můžou to jednou během sezóny vše komplet změnit.

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.113.8.XXX
    Ty maximální rychlosti jsou extrémní. V Barceloně, na trati vyžadující vysoký přítlak, se jezdí letos rychleji, než v posledním roce na Monze.
    Je ale vidět, jak moc je ořezaná aerodynamika. Na technicky složitých okruzích se jezdí o více než 4 vteřiny na kolo pomaleji.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    213.195.228.XXX
    Tohle je věc Která se mi na nových motorech a vozech líbí... Pomalejší v zatáčkách, rychlejší na rovinkách... Loni v kvalifikaci nejrychlejší Alonso 318,5...

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama