DISKUZE K ČLÁNKU Atraktivnější F1? Pevné restarty po safety caru, zrychlení zastávek i úpravy aerodynamiky
Týmy Formule 1 se snaží vizuálně zatraktivnit závodění pomocí návratu jisker, zářících brzdových kotoučů a viditelných kondenzačních stop zvířeného proudění vzduchu při vyšší vlhkosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Atraktivnější F1? Pevné restarty po safety caru, zrychlení zastávek i úpravy aerodynamiky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Rostislav M.
(Hlasovalo 14 lidí)
25.04.2014 13:27
Bývám nepochopen.....myslel jsem to jako ironii… »
» Rostislav M.
(Hlasovalo 12 lidí)
25.04.2014 10:19
hehe Tak a pořád budeme hledat něco umělého....… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Jenik
10:33 26.04.2014 89.103.66.XXXNesmysly Mě úplně jímá hrůza, když to čtu. Co to vymýšlí za nesmysly? Zkrácení závodů? Proč? Tohle je F1, ne nějaká juniorská série na 20 kol... Pevný start po safety caru? Jak to někdo může vypustit z úst? Vždyť to znamená, že se všichni musí znovu seřadit na start, zřejmě i odjet další zaváděcí kolo. Zbytečné zdržení. Ty vizuální efekty; "falešné" jiskry a rámus... To je fakt nutné tu F1 takhle prznit?-
Raider
18:02 26.04.2014 85.70.74.XXXNa pevným restartu je nejhorší to, že je strašně nefér k pilotům, kteří budou startovat na špinavé stopě, protože ta bude po pár kolech závodu mnohem víc zaneřáděná bordelem než při startu a vůbec prakticky vynuluje dosavadní průběh závodu. Při letmém startu se třetí nebo čtvrtý v první zatáčce těžko dotáhne na prvního. Vedle toho je nějaké zdržení pár minut úplná prkotina. Nebudu říkat, že je to hovadina, ale za takovou cenu si tu chvilku napětí milerád odpustím.
Když už mermocí chtějí něco zatraktivňovat, tak ať radši zůstanou u těch odhalených kotoučů a jisker, protože to nemůže vadit asi nikomu - komu se to nelíbí, ten si toho nebude všímat, komu se to líbí, tomu se to za dva tři závody okouká. Nic to v podstatě nezmění, jenom to bude stát další fůru peněz, ale my to neplatíme, tak nám to může být fuk, ne?
-
-
Raider
17:30 25.04.2014 85.70.74.XXXNení mi deset, abych čuměl s otevřenou hubou na jiskry od podlahy nebo rozpálený brzdy.
Zkrácení závodu je blbost, dnes jsou závody relativně krátké, v 50. a 60. letech závod trval někde i okolo tří hodin (třeba takové Monte Carlo vypsané na 100 kol), to už by spíš mohli nějaké kilometry přidat.
Jediné co je trošku zajímavé, tak pevný restart po SC, ale to už by místo žlutých vlajek mohli vyvěsit rovnou červené a restartovat se vším všudy. -
anonym
16:45 25.04.2014 94.112.218.XXXAch ouvej Proč se v dnešní době stále něco uměle chce vytvářet, to nechápu. Mělo by se to brát tak, jaké to je, to co nám dnešní doba v závodech přináší a ne to pořád nějak zpestřovat a experimentovat. Akorát se to ještě zvrhne jako s DRS na dlouhých rovinkách, kde to přináší jasnou výhodu a je to až moc umělé a snadné.... -
uzivatel000540
16:10 25.04.2014 90.177.233.XXXAktivní zavěšení Aktivní zavěšení by rozhodně pomohlo formule opět zrychlit, ušetřit nějaké peníze a zároveň by bylo relevantní vzhledem k normálním autům. Dodnes moc nemůžu pochopit proč ho po sezoně 1993 zakázali. Rozhodně pro aktivní zavěšení. Zbytek jsou nedůležité kraviny.-
Raider
17:42 25.04.2014 85.70.74.XXXVzhledem k tomu, jak to vypadá se znovuzaváděním vyfikundací z roku 93, tak když aktivní zavěšení teď povolí, tak ho po deseti letech zase zakážou jako na přelomu tisíciletí oživenou a po roce 2008 zatracenou kontrolu trakce.
A důvod zakázání aktivního zavěšení po sezoně 1993 bude především v dominanci tehdejšího Williamsu, protože to měli vychytané nejlépe.
-
-
jiný Honza
14:22 25.04.2014 194.48.241.XXXje mi líto, ale furt mi z toho vychází potřeba "pevnějších" aut - povolit víc soubojů "tělo na tělo", pokud nejde o vysloveně nebezpečné manévry (Schumacher kontra Massa?, Prost kontra Senna, Grosjeanovo "torpédo"), nechat tak - předpokládalo by to ale zcela jinou konstrukci vozů - křídla nad autem nebo uvnitř vozu.
Další možnost - "únikové zóny bez možnosti návratu" - prostě klasický kačírek, kde se dá uváznout.
Určitě bych přivítal bod za vítězství v Q1, 2 i 3 a za nejrychlejší kolo v závodě.-
Jenik
10:42 26.04.2014 89.103.66.XXXAuta jsou dost pevná. Formule prostě samy od sebe nejsou k tomu, aby se s nimi jezdilo kontaktně. Ale pokud to není vysloveně velká rána, tak ty dnešní přežijí skoro vše. Dřív třeba stačilo strašně málo a z nenápadného ťukance bylo zlomené zavěšení a s každým poškozením křídla se muselo do boxů.
-
-
kronos
12:20 25.04.2014 93.185.2.XXXPo přečtení toho článku jsem chtěl napsat něco od plic , ale většinu z toho jste tu napsali už Vy. Takže se omezím na konstatování : Čím víc ******* tím víc Adidas .
Buď se už načisto pomátli , nebo ty jejich ******** které prosadili maji takový dopad na sledovanost že vymýšlejí se zoufalství další a ještě větší-
Prokop S.
12:40 25.04.2014 89.102.97.XXXasi tak.. vymýšlejí omezení, které mají za úkol opravit co pos**** omezení předchozí a tak stále dokola, jen se to řetězí.. místo popuštění uzdy a vytvoření prostoru pro odlišné nápady..
škoda, že jsem nezažil dobu kdy auto mělo 6 kol, větrák za zadkem apod
-
-
Honza D
10:21 25.04.2014 178.255.168.XXXChybějí prostě souboje Podle mne jsou tohle blbosti. Nevím jak ostatní, ale na F1 se nedívám kvůli rozžhaveným brzdám, i když je to hezký pohled, ale prostě kvůli rychlosti a napínavosti. Myslím, že problémem nyní je to, že je málo těsných a dlouhých soubojů a to nějaké rozžhavené brzdy zpátky nevrátí. -
Rostislav M.
10:19 25.04.2014 109.107.201.XXXhehe Tak a pořád budeme hledat něco umělého.... Co takhle třeba udělat ze pět závodů i zimních....hezky ve Finsku či ve Švédsku na zamrzlém jezeře třeba.... :D A žádné speciální pneu. Prostě max. do mokra :)-
anonym
10:58 25.04.2014 95.102.70.XXXa aj rozmyslas ked nieco pises?
okruhove jazdenie na zamrznutom jazere? a este ktomu s lahkou formulou ktora aby sa dokazala udrzat na trati potrebuje aeropritlak cize musi ist rychlo a tiez potrebuje mechanicky grip od riadne zahriatych gum a ty im tam chces dat dnesne gumy do mokra :) :)
ved s tym by sa nedalo jazdit, teda jazdit by sa ako tak dalo ale bolo by to pomalsie ako keby tam jazdili s fabiami :)-
Rostislav M.
13:27 25.04.2014 109.107.201.XXXBývám nepochopen.....myslel jsem to jako ironii.... ;-) -
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek