DISKUZE K ČLÁNKU Atraktivnější F1? Pevné restarty po safety caru, zrychlení zastávek i úpravy aerodynamiky

Týmy Formule 1 se snaží vizuálně zatraktivnit závodění pomocí návratu jisker, zářících brzdových kotoučů a viditelných kondenzačních stop zvířeného proudění vzduchu při vyšší vlhkosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Atraktivnější F1? Pevné restarty po safety caru, zrychlení zastávek i úpravy aerodynamiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 26.04.2014 18:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Rostislav M. (Hlasovalo 14 lidí) 25.04.2014 13:27
Bývám nepochopen.....myslel jsem to jako ironii… »
» Rostislav M. (Hlasovalo 12 lidí) 25.04.2014 10:19
hehe Tak a pořád budeme hledat něco umělého....… »
» tom11 (Hlasovalo 12 lidí) 25.04.2014 13:48
z toho si nic nedělej03 anonymové většinou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jenik

    89.103.66.XXX
    Nesmysly Mě úplně jímá hrůza, když to čtu. Co to vymýšlí za nesmysly? Zkrácení závodů? Proč? Tohle je F1, ne nějaká juniorská série na 20 kol... Pevný start po safety caru? Jak to někdo může vypustit z úst? Vždyť to znamená, že se všichni musí znovu seřadit na start, zřejmě i odjet další zaváděcí kolo. Zbytečné zdržení. Ty vizuální efekty; "falešné" jiskry a rámus... To je fakt nutné tu F1 takhle prznit?

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Raider

      85.70.74.XXX
      Na pevným restartu je nejhorší to, že je strašně nefér k pilotům, kteří budou startovat na špinavé stopě, protože ta bude po pár kolech závodu mnohem víc zaneřáděná bordelem než při startu a vůbec prakticky vynuluje dosavadní průběh závodu. Při letmém startu se třetí nebo čtvrtý v první zatáčce těžko dotáhne na prvního. Vedle toho je nějaké zdržení pár minut úplná prkotina. Nebudu říkat, že je to hovadina, ale za takovou cenu si tu chvilku napětí milerád odpustím.

      Když už mermocí chtějí něco zatraktivňovat, tak ať radši zůstanou u těch odhalených kotoučů a jisker, protože to nemůže vadit asi nikomu - komu se to nelíbí, ten si toho nebude všímat, komu se to líbí, tomu se to za dva tři závody okouká. Nic to v podstatě nezmění, jenom to bude stát další fůru peněz, ale my to neplatíme, tak nám to může být fuk, ne?

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • čabry

    90.178.62.XXX
    (bez předmětuFe) V titulku auto ferrari 2013 asi nejhezčí formule co jsem kdy viděl z nový éry..škoda pravda že nejezdila tak dobře jak vypadala04

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Raider

    85.70.74.XXX
    Není mi deset, abych čuměl s otevřenou hubou na jiskry od podlahy nebo rozpálený brzdy.
    Zkrácení závodu je blbost, dnes jsou závody relativně krátké, v 50. a 60. letech závod trval někde i okolo tří hodin (třeba takové Monte Carlo vypsané na 100 kol), to už by spíš mohli nějaké kilometry přidat.
    Jediné co je trošku zajímavé, tak pevný restart po SC, ale to už by místo žlutých vlajek mohli vyvěsit rovnou červené a restartovat se vším všudy.

    + 13 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.218.XXX
    Ach ouvej Proč se v dnešní době stále něco uměle chce vytvářet, to nechápu. Mělo by se to brát tak, jaké to je, to co nám dnešní doba v závodech přináší a ne to pořád nějak zpestřovat a experimentovat. Akorát se to ještě zvrhne jako s DRS na dlouhých rovinkách, kde to přináší jasnou výhodu a je to až moc umělé a snadné....

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000540

    uzivatel000540

    90.177.233.XXX
    Aktivní zavěšení Aktivní zavěšení by rozhodně pomohlo formule opět zrychlit, ušetřit nějaké peníze a zároveň by bylo relevantní vzhledem k normálním autům. Dodnes moc nemůžu pochopit proč ho po sezoně 1993 zakázali. Rozhodně pro aktivní zavěšení. Zbytek jsou nedůležité kraviny.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Raider

      85.70.74.XXX
      Vzhledem k tomu, jak to vypadá se znovuzaváděním vyfikundací z roku 93, tak když aktivní zavěšení teď povolí, tak ho po deseti letech zase zakážou jako na přelomu tisíciletí oživenou a po roce 2008 zatracenou kontrolu trakce.
      A důvod zakázání aktivního zavěšení po sezoně 1993 bude především v dominanci tehdejšího Williamsu, protože to měli vychytané nejlépe.

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jiný Honza

    194.48.241.XXX
    je mi líto, ale furt mi z toho vychází potřeba "pevnějších" aut - povolit víc soubojů "tělo na tělo", pokud nejde o vysloveně nebezpečné manévry (Schumacher kontra Massa?, Prost kontra Senna, Grosjeanovo "torpédo"), nechat tak - předpokládalo by to ale zcela jinou konstrukci vozů - křídla nad autem nebo uvnitř vozu.
    Další možnost - "únikové zóny bez možnosti návratu" - prostě klasický kačírek, kde se dá uváznout.
    Určitě bych přivítal bod za vítězství v Q1, 2 i 3 a za nejrychlejší kolo v závodě.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jenik

      89.103.66.XXX
      Auta jsou dost pevná. Formule prostě samy od sebe nejsou k tomu, aby se s nimi jezdilo kontaktně. Ale pokud to není vysloveně velká rána, tak ty dnešní přežijí skoro vše. Dřív třeba stačilo strašně málo a z nenápadného ťukance bylo zlomené zavěšení a s každým poškozením křídla se muselo do boxů.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.143.171.XXX
    So zavesmi a iskrami suhlasim, len by sa to muselo nejako obmedzit pravidlami, viac menej skňuhlasim so vsetkym navrhovanym teda okrem skratenia pretekov :)

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kronos

    93.185.2.XXX
    Po přečtení toho článku jsem chtěl napsat něco od plic , ale většinu z toho jste tu napsali už Vy. Takže se omezím na konstatování : Čím víc ******* tím víc Adidas .
    Buď se už načisto pomátli , nebo ty jejich ******** které prosadili maji takový dopad na sledovanost že vymýšlejí se zoufalství další a ještě větší 02

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.97.XXX
      asi tak.. vymýšlejí omezení, které mají za úkol opravit co pos**** omezení předchozí a tak stále dokola, jen se to řetězí.. místo popuštění uzdy a vytvoření prostoru pro odlišné nápady..

      škoda, že jsem nezažil dobu kdy auto mělo 6 kol, větrák za zadkem apod 05

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Honza D

    178.255.168.XXX
    Chybějí prostě souboje Podle mne jsou tohle blbosti. Nevím jak ostatní, ale na F1 se nedívám kvůli rozžhaveným brzdám, i když je to hezký pohled, ale prostě kvůli rychlosti a napínavosti. Myslím, že problémem nyní je to, že je málo těsných a dlouhých soubojů a to nějaké rozžhavené brzdy zpátky nevrátí.

    + 15 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    hehe Tak a pořád budeme hledat něco umělého.... Co takhle třeba udělat ze pět závodů i zimních....hezky ve Finsku či ve Švédsku na zamrzlém jezeře třeba.... :D A žádné speciální pneu. Prostě max. do mokra :)

    + 12 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      95.102.70.XXX
      a aj rozmyslas ked nieco pises?
      okruhove jazdenie na zamrznutom jazere? a este ktomu s lahkou formulou ktora aby sa dokazala udrzat na trati potrebuje aeropritlak cize musi ist rychlo a tiez potrebuje mechanicky grip od riadne zahriatych gum a ty im tam chces dat dnesne gumy do mokra :) :)
      ved s tym by sa nedalo jazdit, teda jazdit by sa ako tak dalo ale bolo by to pomalsie ako keby tam jazdili s fabiami :)

      + 4 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Rostislav M.

        Rostislav M.

        109.107.201.XXX
        Bývám nepochopen.....myslel jsem to jako ironii.... ;-)

        + 14 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          193.86.205.XXX
          z toho si nic nedělej03 anonymové většinou nemívají moc smyslu pro humor a ironii a nadsázku často nechápou....
          mě jsi ale pobavil - skvělá myšlenka11 možná ještě doplnit závody na šotolině a bude to dokonalé18

          + 12 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.97.XXX
      to by se ani nerozjeli 04

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Čím viac púťových atrakcii, tým viac športu. Pri tom novom reštarte by mi chýbal hromadný útek mechanikov a fidlátiek z dráhy.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama