DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes je s F1 spokojený: Každá změna pravidel by ji měla o 2 - 3 sekundy zpomalit

Mercedes je spokojený se současným stavem Formule 1. Podařilo se zavést nové technologie a zároveň zachovat ducha závodění. Zpomalování je při změnách pravidel nutné kvůli bezpečnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes je s F1 spokojený: Každá změna pravidel by ji měla o 2 - 3 sekundy zpomalit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 11.04.2014 15:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 11 lidí) 09.04.2014 11:15
Tak nějaký důvod k tomu asi byl, když Mercedes… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 9 lidí) 09.04.2014 12:00
neviem ci si uvedomujes ze toto su prototypy.… »
» zipp (Hlasovalo 9 lidí) 09.04.2014 12:11
tak nekoukej na lemans na dýzlový audiny a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Prokop S.

    Prokop S.

    89.102.97.XXX
    nežárlím.. možná se budeš divit, ale přeji ti to.. a neodbočuj urážkami od tématu 04

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pidro

    88.100.206.XXX
    Rekord v Malajsii drží Montoya od roku 2004.Mají tedy co dohánět.

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      A měli by to dohánět?

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        78.157.160.XXX
        To víš, někdo by očko pozná na desetiny km za hodinu přesně, jakou rychlostí projíždějí zatáčky. A když na rovince nedají těch 360, tak jsou auta pomalá a nedá se na to dívat, byť se předjíždějí hlava nehlava. Ale o to v F1 asi nejde. 04

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • turbič

      31.28.151.XXX
      ej ty bys měl dohánět technické znalosti z doby minulé, protože kdybys aspon tušil s čím tenkrát jezdili ,tak takovej blud ani nenapíšeš!10

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    212.158.134.XXX
    j já si hlavně myslím, že to závodění zatraktivnila absence týmové režie. je mi jasný, že na boxový zídce umírali nervama, ale nechali je závodit (možná, že ne zcela dobrovolně - tak nějak tušili, že by je piloti nemuseli poslechnout - jako massa minule). po laudově prohlášení to vlastně ani jinak udělat nemohli.

    jinak - závod byl na špici nesmírně zajímavej, ale nedíval jsem se na celej. neskutečně mě odrazuje ten zvuk dýzlový audiny z lemans

    + 7 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zipp

      zipp

      81.19.3.XXX
      tak nekoukej na lemans na dýzlový audiny a koukej na f1

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      78.24.10.XXX
      jasně, koukal jsem na ten zajímavej závod, ale okolo 25. kola jsem si všimnul, jak mi z toho blbýho zvuku naskakujou pupínky na kůži, tak jsem to radši vypnul 11

      Kucí, jestli vy to někteří s tou nenávistí vůči novému zvuku motorů trošku nepřeháníte... 03

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No ja si nemyslím,... ...že je to efektívne, ako hovorí Loew, lebo efektivita, je vyšší výkon, za nižšiu cenu ak by motor spĺňal normu EURO V a to rozhodne nasadením do F1 tieto, nie nové, ale už prekonané technológie nepriniesli, lebo ich nie je možné použiť pre vysokú cenu a náročnosť nielen u osobných a úžitkových aut, ale aj u iných dopravných a manipulačných strojoch atď. Ak porovnám, že pohonná jednotka má zhruba účinnosť 65% a 24 vozidiel ušetrí za tréning, kvalifikáciu a závod zhruba 100 kg benzínu, bez toho aby výfukové plyny spĺňali normu EURO V a porovnám to z výdavkami na výrobu a prevádzku, tak nová F1 nie je ani efektívna, ani ekologická a ja by som v žiadnom prípade nejasal. Skrátka, dá sa na to už po Bahrajne aj dívať ! 11 14

    + 7 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      85.135.106.XXX
      Tak nějaký důvod k tomu asi byl, když Mercedes i Renault chtěli změnu z atmosfér nemyslíš? By mě docela zajímalo co by ti, kteří na nové pohonné jednotky nadávají říkali, kdyby zůstaly atmosféry a Renault s Mercedesem by to v F1 zabalili....to by mě vážně zajímalo :-)
      Všichni řeší, že do normálních aut se nic z F1 stejně nic nedostane, ale podle mě jde spíše o technologie výroby, kvality a spojení všech hybridních částí atd....protože tohle je evidentně budoucnost...a né to, že vezmou převodovku z F1 a dají to do osobáku. A hlavně...normální fanoušci, kteří jsou jako vždy velicí experti...podle mě ani netuší co opravdu může a nemůže automobilkám pomoct a co se jim hodí z nových motorů do krámu.

      + 11 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ja som nemyslel na atmosferické motory,... ...ale na pseudoadiabatické, ktoré majú vyššiu účinnosť, t.j. až 70%, sú omnoho lacnejšie a v spojení s KERSom, aby zachovali nielen pôvodnú koncepciu pohonu, ale aj riadiaceho SW a spĺňali by hlavne normu EURO VI a vtedy by sa dalo hovoriť, že nová F1 je nielen výkonná, rýchlejšia ako tá predtým, primerane lacná, ale aj ekologická a nebola by to klamná reklama, ktorou ju doteraz nálepkujú, že zelená ! 11 Lebo nič zeleného na nej neni okrem Caterhamu. 18

        + 7 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Prokop S.

          Prokop S.

          89.102.97.XXX
          tak si založ pseudoadiabatickou Formuli a ukaž jim kudy vede cesta!

          + 7 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Prokop S.

              Prokop S.

              89.102.97.XXX
              Kapore, vrchnosti lidského pokolení, když cesta vede jinudy, tak jim ji ukaž, založ konkurenční seriál a prosaď ten slovenský vynález, přece se nebudeš dohadovat se spodinou... 04

              + 5 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      neviem ci si uvedomujes ze toto su prototypy. ty tu stale omielas kraviny o neefektivite a cene - prve auta si tiez mohlo dovolit len par ludi na svete. pises hluposti. vysoka cena narocnost...ved tie motory chceli aby si to mohli pekne krasne vychytat

      + 9 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Prototyp si ty,.. ...asi neandertalca, lebo tvoja mozgová kôra a pochody v nej to napovedajú, široký ! 18 11

        + 9 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Honza

    78.102.172.XXX
    Maximálka Já jsem zvědavý, jestli letos padne letitý rekord maximální rychlosti v Monze. Výkon na to motory mají, ale co aero?

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Naopak - výkony pohonných jednotek jsou zhruba stejné, ale aerodynamika je jiná. Mají cca o 20 % menší odpor než loni, proto jsou letos maximálky mnohem vyšší.

      + 9 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Spíš co převodovky... Mají jen 2 nastavení na celou sezónu....

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        89.102.97.XXX
        tak třeba ze záznamu kvalifikačního kola Rosberga jde vidět, že 8. stupeň v Bahrajnu ani nepoužil.. když jsou velmi dlouhé rovinky v Číně, USA, Monze, Spa, Brazílii, Abú, musí mít auto nastaveno i na ně jinak by se okrádali o velký bodový zisk..

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama