DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes je s F1 spokojený: Každá změna pravidel by ji měla o 2 - 3 sekundy zpomalit
Mercedes je spokojený se současným stavem Formule 1. Podařilo se zavést nové technologie a zároveň zachovat ducha závodění. Zpomalování je při změnách pravidel nutné kvůli bezpečnosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes je s F1 spokojený: Každá změna pravidel by ji měla o 2 - 3 sekundy zpomalit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001447
(Hlasovalo 9 lidí)
09.04.2014 12:00
neviem ci si uvedomujes ze toto su prototypy.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
anonym
10:16 09.04.2014 212.158.134.XXXj já si hlavně myslím, že to závodění zatraktivnila absence týmové režie. je mi jasný, že na boxový zídce umírali nervama, ale nechali je závodit (možná, že ne zcela dobrovolně - tak nějak tušili, že by je piloti nemuseli poslechnout - jako massa minule). po laudově prohlášení to vlastně ani jinak udělat nemohli.
jinak - závod byl na špici nesmírně zajímavej, ale nedíval jsem se na celej. neskutečně mě odrazuje ten zvuk dýzlový audiny z lemans-
Chasnik
15:48 09.04.2014 78.24.10.XXXjasně, koukal jsem na ten zajímavej závod, ale okolo 25. kola jsem si všimnul, jak mi z toho blbýho zvuku naskakujou pupínky na kůži, tak jsem to radši vypnul
Kucí, jestli vy to někteří s tou nenávistí vůči novému zvuku motorů trošku nepřeháníte...
-
Kapor
10:04 09.04.2014 194.160.178.XXXNo ja si nemyslím,... ...že je to efektívne, ako hovorí Loew, lebo efektivita, je vyšší výkon, za nižšiu cenu ak by motor spĺňal normu EURO V a to rozhodne nasadením do F1 tieto, nie nové, ale už prekonané technológie nepriniesli, lebo ich nie je možné použiť pre vysokú cenu a náročnosť nielen u osobných a úžitkových aut, ale aj u iných dopravných a manipulačných strojoch atď. Ak porovnám, že pohonná jednotka má zhruba účinnosť 65% a 24 vozidiel ušetrí za tréning, kvalifikáciu a závod zhruba 100 kg benzínu, bez toho aby výfukové plyny spĺňali normu EURO V a porovnám to z výdavkami na výrobu a prevádzku, tak nová F1 nie je ani efektívna, ani ekologická a ja by som v žiadnom prípade nejasal. Skrátka, dá sa na to už po Bahrajne aj dívať !-
Hr3bec
11:15 09.04.2014 85.135.106.XXXTak nějaký důvod k tomu asi byl, když Mercedes i Renault chtěli změnu z atmosfér nemyslíš? By mě docela zajímalo co by ti, kteří na nové pohonné jednotky nadávají říkali, kdyby zůstaly atmosféry a Renault s Mercedesem by to v F1 zabalili....to by mě vážně zajímalo :-)
Všichni řeší, že do normálních aut se nic z F1 stejně nic nedostane, ale podle mě jde spíše o technologie výroby, kvality a spojení všech hybridních částí atd....protože tohle je evidentně budoucnost...a né to, že vezmou převodovku z F1 a dají to do osobáku. A hlavně...normální fanoušci, kteří jsou jako vždy velicí experti...podle mě ani netuší co opravdu může a nemůže automobilkám pomoct a co se jim hodí z nových motorů do krámu.-
Kapor
14:48 09.04.2014 194.160.178.XXXJa som nemyslel na atmosferické motory,... ...ale na pseudoadiabatické, ktoré majú vyššiu účinnosť, t.j. až 70%, sú omnoho lacnejšie a v spojení s KERSom, aby zachovali nielen pôvodnú koncepciu pohonu, ale aj riadiaceho SW a spĺňali by hlavne normu EURO VI a vtedy by sa dalo hovoriť, že nová F1 je nielen výkonná, rýchlejšia ako tá predtým, primerane lacná, ale aj ekologická a nebola by to klamná reklama, ktorou ju doteraz nálepkujú, že zelená ! Lebo nič zeleného na nej neni okrem Caterhamu. -
-
-
uzivatel001447
12:00 09.04.2014 188.123.100.XXXneviem ci si uvedomujes ze toto su prototypy. ty tu stale omielas kraviny o neefektivite a cene - prve auta si tiez mohlo dovolit len par ludi na svete. pises hluposti. vysoka cena narocnost...ved tie motory chceli aby si to mohli pekne krasne vychytat
-
-
-
-
Prokop S.
13:07 09.04.2014 89.102.97.XXXtak třeba ze záznamu kvalifikačního kola Rosberga jde vidět, že 8. stupeň v Bahrajnu ani nepoužil.. když jsou velmi dlouhé rovinky v Číně, USA, Monze, Spa, Brazílii, Abú, musí mít auto nastaveno i na ně jinak by se okrádali o velký bodový zisk..
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek