DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes je s F1 spokojený: Každá změna pravidel by ji měla o 2 - 3 sekundy zpomalit

Mercedes je spokojený se současným stavem Formule 1. Podařilo se zavést nové technologie a zároveň zachovat ducha závodění. Zpomalování je při změnách pravidel nutné kvůli bezpečnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes je s F1 spokojený: Každá změna pravidel by ji měla o 2 - 3 sekundy zpomalit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 11.04.2014 15:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 11 lidí) 09.04.2014 11:15
Tak nějaký důvod k tomu asi byl, když Mercedes… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 9 lidí) 09.04.2014 12:00
neviem ci si uvedomujes ze toto su prototypy.… »
» zipp (Hlasovalo 9 lidí) 09.04.2014 12:11
tak nekoukej na lemans na dýzlový audiny a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Prokop S.

    Prokop S.

    89.102.97.XXX
    nežárlím.. možná se budeš divit, ale přeji ti to.. a neodbočuj urážkami od tématu 04

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pidro

    88.100.206.XXX
    Rekord v Malajsii drží Montoya od roku 2004.Mají tedy co dohánět.

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      A měli by to dohánět?

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        78.157.160.XXX
        To víš, někdo by očko pozná na desetiny km za hodinu přesně, jakou rychlostí projíždějí zatáčky. A když na rovince nedají těch 360, tak jsou auta pomalá a nedá se na to dívat, byť se předjíždějí hlava nehlava. Ale o to v F1 asi nejde. 04

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • turbič

      31.28.151.XXX
      ej ty bys měl dohánět technické znalosti z doby minulé, protože kdybys aspon tušil s čím tenkrát jezdili ,tak takovej blud ani nenapíšeš!10

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    212.158.134.XXX
    j já si hlavně myslím, že to závodění zatraktivnila absence týmové režie. je mi jasný, že na boxový zídce umírali nervama, ale nechali je závodit (možná, že ne zcela dobrovolně - tak nějak tušili, že by je piloti nemuseli poslechnout - jako massa minule). po laudově prohlášení to vlastně ani jinak udělat nemohli.

    jinak - závod byl na špici nesmírně zajímavej, ale nedíval jsem se na celej. neskutečně mě odrazuje ten zvuk dýzlový audiny z lemans

    + 7 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zipp

      zipp

      81.19.3.XXX
      tak nekoukej na lemans na dýzlový audiny a koukej na f1

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      78.24.10.XXX
      jasně, koukal jsem na ten zajímavej závod, ale okolo 25. kola jsem si všimnul, jak mi z toho blbýho zvuku naskakujou pupínky na kůži, tak jsem to radši vypnul 11

      Kucí, jestli vy to někteří s tou nenávistí vůči novému zvuku motorů trošku nepřeháníte... 03

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No ja si nemyslím,... ...že je to efektívne, ako hovorí Loew, lebo efektivita, je vyšší výkon, za nižšiu cenu ak by motor spĺňal normu EURO V a to rozhodne nasadením do F1 tieto, nie nové, ale už prekonané technológie nepriniesli, lebo ich nie je možné použiť pre vysokú cenu a náročnosť nielen u osobných a úžitkových aut, ale aj u iných dopravných a manipulačných strojoch atď. Ak porovnám, že pohonná jednotka má zhruba účinnosť 65% a 24 vozidiel ušetrí za tréning, kvalifikáciu a závod zhruba 100 kg benzínu, bez toho aby výfukové plyny spĺňali normu EURO V a porovnám to z výdavkami na výrobu a prevádzku, tak nová F1 nie je ani efektívna, ani ekologická a ja by som v žiadnom prípade nejasal. Skrátka, dá sa na to už po Bahrajne aj dívať ! 11 14

    + 7 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      85.135.106.XXX
      Tak nějaký důvod k tomu asi byl, když Mercedes i Renault chtěli změnu z atmosfér nemyslíš? By mě docela zajímalo co by ti, kteří na nové pohonné jednotky nadávají říkali, kdyby zůstaly atmosféry a Renault s Mercedesem by to v F1 zabalili....to by mě vážně zajímalo :-)
      Všichni řeší, že do normálních aut se nic z F1 stejně nic nedostane, ale podle mě jde spíše o technologie výroby, kvality a spojení všech hybridních částí atd....protože tohle je evidentně budoucnost...a né to, že vezmou převodovku z F1 a dají to do osobáku. A hlavně...normální fanoušci, kteří jsou jako vždy velicí experti...podle mě ani netuší co opravdu může a nemůže automobilkám pomoct a co se jim hodí z nových motorů do krámu.

      + 11 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ja som nemyslel na atmosferické motory,... ...ale na pseudoadiabatické, ktoré majú vyššiu účinnosť, t.j. až 70%, sú omnoho lacnejšie a v spojení s KERSom, aby zachovali nielen pôvodnú koncepciu pohonu, ale aj riadiaceho SW a spĺňali by hlavne normu EURO VI a vtedy by sa dalo hovoriť, že nová F1 je nielen výkonná, rýchlejšia ako tá predtým, primerane lacná, ale aj ekologická a nebola by to klamná reklama, ktorou ju doteraz nálepkujú, že zelená ! 11 Lebo nič zeleného na nej neni okrem Caterhamu. 18

        + 7 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Prokop S.

          Prokop S.

          89.102.97.XXX
          tak si založ pseudoadiabatickou Formuli a ukaž jim kudy vede cesta!

          + 7 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Prokop S.

              Prokop S.

              89.102.97.XXX
              Kapore, vrchnosti lidského pokolení, když cesta vede jinudy, tak jim ji ukaž, založ konkurenční seriál a prosaď ten slovenský vynález, přece se nebudeš dohadovat se spodinou... 04

              + 5 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      neviem ci si uvedomujes ze toto su prototypy. ty tu stale omielas kraviny o neefektivite a cene - prve auta si tiez mohlo dovolit len par ludi na svete. pises hluposti. vysoka cena narocnost...ved tie motory chceli aby si to mohli pekne krasne vychytat

      + 9 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Prototyp si ty,.. ...asi neandertalca, lebo tvoja mozgová kôra a pochody v nej to napovedajú, široký ! 18 11

        + 9 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Honza

    78.102.172.XXX
    Maximálka Já jsem zvědavý, jestli letos padne letitý rekord maximální rychlosti v Monze. Výkon na to motory mají, ale co aero?

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Naopak - výkony pohonných jednotek jsou zhruba stejné, ale aerodynamika je jiná. Mají cca o 20 % menší odpor než loni, proto jsou letos maximálky mnohem vyšší.

      + 9 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Spíš co převodovky... Mají jen 2 nastavení na celou sezónu....

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        89.102.97.XXX
        tak třeba ze záznamu kvalifikačního kola Rosberga jde vidět, že 8. stupeň v Bahrajnu ani nepoužil.. když jsou velmi dlouhé rovinky v Číně, USA, Monze, Spa, Brazílii, Abú, musí mít auto nastaveno i na ně jinak by se okrádali o velký bodový zisk..

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama