DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Udržet spolehlivost, zlepšit efektivitu. Auto skýtá velké možnosti pro vývoj

Ferrari má pro Malajsii vytčený jasný cíl: udržet spolehlivost z Austrálie, ale za lepší efektivity - ať už jde o motor či aerodynamiku. Vůz F14 T nabízí větší potenciál pro zlepšování než předchozí monoposty Scuderie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari: Udržet spolehlivost, zlepšit efektivitu. Auto skýtá velké možnosti pro vývoj

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 26.03.2014 08:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Harry (Hlasovalo 9 lidí) 25.03.2014 22:19
Jsem na tom úplně stejně. Ono by to možná… »
» uzivatel001447 (Hlasovali 4 lidé) 25.03.2014 20:35
na magnussena si pockaju este teda poriadne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

94.138.104.XXX
F14 T je rozhodně špičkovým autem, které stavěli jední z nejlepších vývojářů na nejlépe vybavenem pracovišti ve světě F1. Lidi Ferrari F1 jsou také nejlépe placeni. Bohužel jsou to Italové a ti, i když vidí, že Alonso nic moc a vždy byl nic moc (kromě PR), Kimiho už jednou vyrazili z Ferrari pro pomalost, tak pořád v něco věří a sami neví v co. Tými, které vsadili na dravost mladých, rozhodně udělali lépe.

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kimi

37.48.37.XXX
Jaký pech? Mají v týmu 2 Top piloty. Ještě doladit auto a můžou začít bitvu o titul. 03 Věřím, že F14 T bude špičkové auto. 14

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

80.82.145.XXX
krátké a stručné11 12

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.143.245.XXX
Mame tam Allisona, Fray-e, akurat za sega timu mi Stefano nesedi :)19

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Harry

Harry

88.103.178.XXX
Jsem na tom úplně stejně. Ono by to možná chtělo ze všech vedoucích funkcí odsunout všechny Italy a zas by to začalo šlapat. Italové jsou sice mistři výroby krásných, výkoných aut, ale potřebují mít nad sebou tvrdou ruku s karabáčem

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

m4nitou

83.208.107.XXX
01 01 Náš čas opět přijde 04

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

henkka

90.181.29.XXX
Já čekal s Ferrari na titul jednadvacet let, i když byla během let atmosféra týmu všelijaká a piloti takoví, nebo makoví a "Starý pán" dělal občas rozhodnutí, který zdánlivě neměly smysl a nikdo jim v daný okamžik nerozuměl, nikdy mě ani na zlomek vteřiny nenapadlo, že bych jim přestal fandit... A vy tady po pár né zas tak katastrofálních sezonách a jednom né zas tak úplně špatným výsledku v prvním závodě fňukáte jak starý panny a všechny zatracujete..? Běžte do háje13

+ 16 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001447

uzivatel001447

188.123.100.XXX
na magnussena si pockaju este teda poriadne dlho. ak vobec .

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Biblbrox

94.138.104.XXX
Raděj Magnussena, ten má větší potenciál i do budoucna, k němu Kvjata a bude zase možno fandit Ferrari!

+ 3 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kakaa

85.71.39.XXX
no sice jim fandim, ale už jim nevěřim, nacházím se ve fázi dlouhodobého vyčerpání z jejich neschopnosti právě ve zlepšování snad už čehokoli(kromě nandova pr), a sám na sebe nevěřícně koukám že jim pořád fandim, řekněte mi někdo kdo je tam ten mistr co to všechno sabotuje, musí to být čáryfuk protože má prsty ve všem, nebo co jim chybí... vždycky něco.. příště to bude naše skvělá aerodynamika nám vyřešila problém s pomalým zahříváním pneu po zastávce a dovoluje nám lítat skrz zatáčky, ale žere nám gumy a nemáme rychlost na rovince a jak víte náš motor to nevylepší, až se napřesrok vrátí jean todt a vykopne toho mistra co se na boxový zídce chová jak flavio, tak vyplave pravda... alonso poletí a místo něj hulkenberg

+ 4 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Biblbrox

94.138.104.XXX
Auto jak auto, ale ti řidiči, to je pech.

+ 2 / − 15

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Takže k tomu posúvaniu k lepšiemu,.. ...veľa zdaru. 11

+ 14 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama