DISKUZE K ČLÁNKU Marussia: Red Bull ignoroval pravidla, aby byl rychlejší. Snad s odvoláním neuspějí
Pokud Red Bull uspěje u odvolacího soudu se svým odvoláním proti vyloučení z Austrálie, tak to může vést ke smršti změn ve výsledcích během sezony 2014, míní Graeme Lowdon z Marussie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marussia: Red Bull ignoroval pravidla, aby byl rychlejší. Snad s odvoláním neuspějí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:21 25.03.2014 194.160.178.XXXGreame splieta nezmysly,... ...a ja sa len čudujem, že takúto hlúposť môže niekto vysloviť človek s prostredia F1, kde by mali byť všetci, naslovo vzatí odborníci. No ako vidieť nie sú a sledujú svojimi hlúpimi pohľadmi svoje ciele, lebo čím viac vozidiel bude diskvalifikovaných, tým si Marusia polepší. Aké úbohé! Ale účelné. Pritom je jasné, že v rámci rozdielu prietočného množstva niekoľkých tisícin kg/hod. o ktoré je meranie Red Bullu presnejšie ako meranie senzoru FIA, nemôže tímu priniesť výraznú zmenu vo výkone 1,6 V6 Turbo a meditovať o tom môže len snílek, ktorý o veci nemá ani šajnu. Pritom v predpise chýba okrem menovitej hodnoty 100 kg/hod. aj tolerancia, čo je úkaz, že predpis FIA zostavovali diletanti, ktorí o meraní nemajú ani dunst.-
miro
07:04 26.03.2014 188.195.191.XXXkapor - vyjadrenie hornera na tuto temu som uz cital niekde tesne po diskvalifikacii... dost jasne tam povedal, ze by vyrazne museli znizit svoju silu v momente ked ju potrebovali.. tak asi ziskali dost... aj pred prvymi pretekmi, bol niekde clanok, kde sa daky odbornik vyjadroval, ze aj male odchylky v prietoku, mozu znamenat dost vela... kde som to cital sa mi uz hladat nechce, ebo na tuto temu je tu toho prilis vela uz... -
Jens
09:28 25.03.2014 109.81.245.XXXTolerance tam je, to sis nevšiml?
Pod 10500 ot/min nesmí překročit tuto hranici: (0,009 * ot/min) + 5,5
Chceš-li to slyšet jinak, tolerance tedy je: 0 - 100 kg/hod v celém pásmu otáček.
Snad už to i ty pochopíš (psal jsem to hodně pomalu) a přestaneš pořád omílat tu toleranci.-
Kapor
10:26 25.03.2014 194.160.178.XXXJa hovorím o prietočnom monžstve,.. ...ty o otáčkach, čiže miešaš jabĺčka s chlupatými švestkami, čo teda nie je vôbec norálne, ak máme na mysli spotrebu, ktorá záleží len od zaťaženia pohonnej jednotky a dokonalej spolupráce 1,6 V6 Turbo s ERS a najmä s jednosmerným trakčným elektromotorom, ktorý nielen pomáha motoru sa rozbiehať s pomalých zákrut, ale aj na dosiahnutie maximálky v pásme DRS, čo značne šetrí palivo a tvoje úvahy sú úplne na vode, lebo nie sú ničim podložené. Nedaj sa vysmiať !-
Jens
11:10 25.03.2014 109.81.245.XXXNeboj, vysmát se nedám. Já taky mluvím o "prietočnom množstve," tak ještě jednou, možná to pochopíš místo urážení:
rovnice pro max. průtok v kg/h = (0,009 * ot/min) + 5,5
Např. max. průtok při 10000 ot/min = (0,009 * 10000) + 5,5 = 95,5 kg/h. Chápeš nebo jsi fakt tak blbý? Jsem zvědav, co zase z té své vody uvaříš-
-
Jens
12:11 25.03.2014 109.81.245.XXXZapomněl jsem dodat, že to platí jen do 10500 ot/min, pak už je omezení průtoku konstantní, tj. 100 kg/h (pro většinu tady notoricky známá věc). Ale asi je to zbytečné, když nechápe, že píšu o průtoku. Na rovnice o jedné neznámé asi používá známou fintu "kámen - papír - nůžky." -
-
-
Kapor
14:42 25.03.2014 194.160.178.XXXInak, tá hviezdička je index,.. ...a nie znamienko, preto ma to miatlo, čo tým chce vlastne básnik povedať, lebo po stránke zápisu to nie je správne, a má to byť jednoznačne takto, lebo si tam mal dať bodku: kg/hod.=(0,009 . n ) + 5,5, kde n(ot/min.). Ale to, čo uvádzaš, je len teoretický prepočet, ktorý nezohľadňuje o koľko turbomotor ušetrí paliva tým, že pracuje spolu s trakčným jednosmerným elektromotorom, pri výjazde z pomalých zákrut, kedy je motor odľahčený a spotrebuje omnoho menej paliva, ako keď nie je spriahnutý a naopak spotrebuje rovných 100 kg/hod. na rovinkách, pri otáčkach 15 000, teda 14 950, keď dotáča turbomotor na maximálku, lebo mu to nedovolí prietokomer Red Bullu, ktorý majú nastavený, ako mi povedali na 99 kg/hod. +0,9998
- 0,9992 a na čo majú vystavený certifikát.
A keď mi povieš aká tolerancia je toho senzoru FIA, lebo som sa k tomu zatiaľ nedopracoval preto, lebo ho pre istotu nezverejnili, že objednali šmejd, tak ti ani nemusím hovoriť, kde je chyba, lebo to uvidíš sám, Mývale. Nepleť si približné prepočty z presným meraním veličín. Hochu.-
-
-
-
Jens
14:55 25.03.2014 109.81.245.XXXNic proti, ale raději obecný zápis, který většina pochopí, než uvádět špatná čísla. Proč si to po sobě nepřečteš a neopravíš, než klikneš na "Odeslat" příspěvek. A snad jsi nečekal, že ti do 5 min odpovím (viz tvá otázka "Tak sa už teda chápeme?").
Já občas musím i pracovat, tak dvakrát týdně.. někdo ty kanály kopat musí, nesměj se - ty si sedíš pořád na židli a určitě tě obskakují desítky žen s kávičkou, to víš, že jo..
-
-
-
Jens
14:50 25.03.2014 109.81.245.XXXDobře, uznávám, že můj zápis nebyl z matematického pohledu dokonalý, ale předpokládal jsem, že jsi dostatečně erudovaný na to, abys z něj pochopil, o co jde.
A to, co uvádím, je sice teoretický propočet, ale ZOHLEDŇUJE i to, kolik paliva ti ušetří turbomotor (sice nechápu, kam míříš, bavíme se o průtoku, ale budíž).
Ten certifikát bych rád viděl, mohl bys mi prosím poslat odkaz na obrázek? Jaká je tolerance u senzoru ti neřeknu, ale v případě Red Bullu se průtok odchyloval minimálně o 4 %, což je hodně. A nepleť si přibližné tolerance s exaktně daným limitem 100 kg/hod, který nesmíš překročit ani o těch tvých 0,0002 kg/hod, Mývale.-
Kapor
15:04 25.03.2014 194.160.178.XXXU ňna je to 0,4 mg,.. ...slovom 0,4 miligramu. Ty uvádzaš 4% a to by bolo 4 dg, 4 deká, ak si porovnáš s 5 deka tresky, tak to nie je vôbec presné, lebo z toho sa naje jeden bezdomovec a ak to uviedli komisári FIA a opierali sa o svoje meranie a hodnoty, ktoré im vyčísľoval ich senzor. Potom, ak je merač prietočného množstva Red Bullu o dva rády presnejší, tak nemohli prietok nastavený na max. 99,9998 kg/hod. prekročiť ani náhodou. -
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 20.10.2024
GP USA56 kol (308.405 km)
Circuit of the Americas
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- Kvalifikace (23:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (20:00 - 21:00)
- 1. Závod (00:00)
-
Neděle
- 2. Závod (21:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek