DISKUZE K ČLÁNKU Marussia: Red Bull ignoroval pravidla, aby byl rychlejší. Snad s odvoláním neuspějí

Pokud Red Bull uspěje u odvolacího soudu se svým odvoláním proti vyloučení z Austrálie, tak to může vést ke smršti změn ve výsledcích během sezony 2014, míní Graeme Lowdon z Marussie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marussia: Red Bull ignoroval pravidla, aby byl rychlejší. Snad s odvoláním neuspějí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 117, poslední 28.03.2014 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovalo 6 lidí) 25.03.2014 11:58
preboha, co to na neho skusas za matematiku18»
» Mr.B (Hlasovalo 6 lidí) 25.03.2014 14:22
Se pořád odvoláváte na jiný způsob měření.… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 26.03.2014 19:06
No pokud jsem četl vyjádření ostatních, tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Greame splieta nezmysly,... ...a ja sa len čudujem, že takúto hlúposť môže niekto vysloviť človek s prostredia F1, kde by mali byť všetci, naslovo vzatí odborníci. No ako vidieť nie sú a sledujú svojimi hlúpimi pohľadmi svoje ciele, lebo čím viac vozidiel bude diskvalifikovaných, tým si Marusia polepší. Aké úbohé! Ale účelné. Pritom je jasné, že v rámci rozdielu prietočného množstva niekoľkých tisícin kg/hod. o ktoré je meranie Red Bullu presnejšie ako meranie senzoru FIA, nemôže tímu priniesť výraznú zmenu vo výkone 1,6 V6 Turbo a meditovať o tom môže len snílek, ktorý o veci nemá ani šajnu. Pritom v predpise chýba okrem menovitej hodnoty 100 kg/hod. aj tolerancia, čo je úkaz, že predpis FIA zostavovali diletanti, ktorí o meraní nemajú ani dunst. 02

    + 3 / − 20

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • miro

      188.195.191.XXX
      kapor - vyjadrenie hornera na tuto temu som uz cital niekde tesne po diskvalifikacii... dost jasne tam povedal, ze by vyrazne museli znizit svoju silu v momente ked ju potrebovali.. tak asi ziskali dost... aj pred prvymi pretekmi, bol niekde clanok, kde sa daky odbornik vyjadroval, ze aj male odchylky v prietoku, mozu znamenat dost vela... kde som to cital sa mi uz hladat nechce, ebo na tuto temu je tu toho prilis vela uz...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Tolerance tam je, to sis nevšiml?
      Pod 10500 ot/min nesmí překročit tuto hranici: (0,009 * ot/min) + 5,5
      Chceš-li to slyšet jinak, tolerance tedy je: 0 - 100 kg/hod v celém pásmu otáček.
      Snad už to i ty pochopíš (psal jsem to hodně pomalu) a přestaneš pořád omílat tu toleranci. 11

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ja hovorím o prietočnom monžstve,.. ...ty o otáčkach, čiže miešaš jabĺčka s chlupatými švestkami, čo teda nie je vôbec norálne, ak máme na mysli spotrebu, ktorá záleží len od zaťaženia pohonnej jednotky a dokonalej spolupráce 1,6 V6 Turbo s ERS a najmä s jednosmerným trakčným elektromotorom, ktorý nielen pomáha motoru sa rozbiehať s pomalých zákrut, ale aj na dosiahnutie maximálky v pásme DRS, čo značne šetrí palivo a tvoje úvahy sú úplne na vode, lebo nie sú ničim podložené. 18 11 Nedaj sa vysmiať ! 18

        + 3 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Neboj, vysmát se nedám. Já taky mluvím o "prietočnom množstve," tak ještě jednou, možná to pochopíš místo urážení:
          rovnice pro max. průtok v kg/h = (0,009 * ot/min) + 5,5
          Např. max. průtok při 10000 ot/min = (0,009 * 10000) + 5,5 = 95,5 kg/h. Chápeš nebo jsi fakt tak blbý? Jsem zvědav, co zase z té své vody uvaříš 18 11

          + 9 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001447

            uzivatel001447

            188.123.100.XXX
            preboha, co to na neho skusas za matematiku18 18 18 18

            + 6 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Zapomněl jsem dodat, že to platí jen do 10500 ot/min, pak už je omezení průtoku konstantní, tj. 100 kg/h (pro většinu tady notoricky známá věc). Ale asi je to zbytečné, když nechápe, že píšu o průtoku. Na rovnice o jedné neznámé asi používá známou fintu "kámen - papír - nůžky." 04

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Široký, sú to Mývalove približné prepočty spotreby,.. ...keď ide do Tatier, či mu to ten křap vydrží a dojede. 18 11

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Inak, tá hviezdička je index,.. ...a nie znamienko, preto ma to miatlo, čo tým chce vlastne básnik povedať, lebo po stránke zápisu to nie je správne, a má to byť jednoznačne takto, lebo si tam mal dať bodku: kg/hod.=(0,009 . n ) + 5,5, kde n(ot/min.). Ale to, čo uvádzaš, je len teoretický prepočet, ktorý nezohľadňuje o koľko turbomotor ušetrí paliva tým, že pracuje spolu s trakčným jednosmerným elektromotorom, pri výjazde z pomalých zákrut, kedy je motor odľahčený a spotrebuje omnoho menej paliva, ako keď nie je spriahnutý a naopak spotrebuje rovných 100 kg/hod. na rovinkách, pri otáčkach 15 000, teda 14 950, keď dotáča turbomotor na maximálku, lebo mu to nedovolí prietokomer Red Bullu, ktorý majú nastavený, ako mi povedali na 99 kg/hod. +0,9998
            - 0,9992 a na čo majú vystavený certifikát.
            A keď mi povieš aká tolerancia je toho senzoru FIA, lebo som sa k tomu zatiaľ nedopracoval preto, lebo ho pre istotu nezverejnili, že objednali šmejd, tak ti ani nemusím hovoriť, kde je chyba, lebo to uvidíš sám, Mývale. Nepleť si približné prepočty z presným meraním veličín. 11 18 Hochu.

            + 2 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Oprva: aj druhá hodnota je kladná +0,9992. Som sa pri prepisovaní sekol. Tak sa už teda chápeme ? 11 Či ešte nič ! 14

              + 2 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kapor

                194.160.178.XXX
                Nevidno ju tam,.. ...napíšem ju ešte raz +0,9992. 11

                + 2 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kapor

                  194.160.178.XXX
                  Inak tolerancia je,.. ...0,4 cl, čo nie je nejak príliš presná hodnota, tak senzor FIA, je naozaj šmejd. 11

                  + 2 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Kapor

                    194.160.178.XXX
                    Oprava: 4mg paliva. 11

                    + 0 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  109.81.245.XXX
                  Nic proti, ale raději obecný zápis, který většina pochopí, než uvádět špatná čísla. Proč si to po sobě nepřečteš a neopravíš, než klikneš na "Odeslat" příspěvek. A snad jsi nečekal, že ti do 5 min odpovím (viz tvá otázka "Tak sa už teda chápeme?").
                  Já občas musím i pracovat, tak dvakrát týdně.. někdo ty kanály kopat musí, nesměj se - ty si sedíš pořád na židli a určitě tě obskakují desítky žen s kávičkou, to víš, že jo.. 11

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Dobře, uznávám, že můj zápis nebyl z matematického pohledu dokonalý, ale předpokládal jsem, že jsi dostatečně erudovaný na to, abys z něj pochopil, o co jde.
              A to, co uvádím, je sice teoretický propočet, ale ZOHLEDŇUJE i to, kolik paliva ti ušetří turbomotor (sice nechápu, kam míříš, bavíme se o průtoku, ale budíž).

              Ten certifikát bych rád viděl, mohl bys mi prosím poslat odkaz na obrázek? Jaká je tolerance u senzoru ti neřeknu, ale v případě Red Bullu se průtok odchyloval minimálně o 4 %, což je hodně. A nepleť si přibližné tolerance s exaktně daným limitem 100 kg/hod, který nesmíš překročit ani o těch tvých 0,0002 kg/hod, Mývale. 11 18

              + 6 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kapor

                194.160.178.XXX
                U ňna je to 0,4 mg,.. ...slovom 0,4 miligramu. Ty uvádzaš 4% a to by bolo 4 dg, 4 deká, ak si porovnáš s 5 deka tresky, tak to nie je vôbec presné, lebo z toho sa naje jeden bezdomovec a ak to uviedli komisári FIA a opierali sa o svoje meranie a hodnoty, ktoré im vyčísľoval ich senzor. Potom, ak je merač prietočného množstva Red Bullu o dva rády presnejší, tak nemohli prietok nastavený na max. 99,9998 kg/hod. prekročiť ani náhodou. 11

                + 1 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  188.123.100.XXX
                  12 12 12 12 trapas

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Kapor

                    194.160.178.XXX
                    Dobre ma opravil Jens, lebo stotina,... ...zo 100 kg je jedni kilo a 4% sú 4 kg. Teraz je ale jasne vidieť, že senzor FIA je šmejd a musia to všetci uznať 11

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      178.23.219.XXX
                      No jo, ale on se odchyloval 4% od měřiče FIA, který byl úředně ověřen a RB to porovnává s čím? Mají to úředně ověřené?? PRD

                      + 3 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Dočká se Lewis Hamilton u Ferrari kýženého 8. titulu?

"Hamiltona bych do Ferrari nebral, talentem je Leclerc," říká Binotto

Kamuj Kobajaši s Toyotou TF109

Toyota se vrací do F1, uzavírá technické partnerství s Haasem

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • Kvalifikace (23:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (20:00 - 21:00)
    • 1. Závod (00:00)
  • Neděle

    • 2. Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama