DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari na úvod zase zklamalo. Domenicali: "Jsme pozadu, ale zbývá ještě 18 závodů"

Šéf závodního týmu Ferrari Stefano Domenicali není po uplynulém víkendu z výkonu svého týmu dvakrát u vytržení. Ztráta na Mercedes je obrovská a velké ambice na zisk obou titulů vadnou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari na úvod zase zklamalo. Domenicali: "Jsme pozadu, ale zbývá ještě 18 závodů"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 19.03.2014 16:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» enzo (Hlasovalo 17 lidí) 17.03.2014 12:19
Ferko To už tady bylo. Takže další sezona v… »
» enzo (Hlasovalo 9 lidí) 17.03.2014 13:11
No, to mě teda nenapadlo, ale kde jde o prachy,… »
» Plecháček (Hlasovalo 8 lidí) 17.03.2014 12:13
Bože to je snůška PR keců, to je nechutný "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000968

    uzivatel000968

    91.127.212.XXX
    Že by mali tiež problém s FIA meračmi prietoku paliva...? ... a prispôsobili korekciu prietoku "hausnumerám" merača...? 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Inak ... si celkom roumný chlapec, ...sice ..., ale vysvetlím ti to. hyba je v tom, že senzor nebude stavaný na tak extrémne podmienky, ktoré sú motorovom priestore a tým sa líšia podmienky za akých bol kalibrovaný v labáku a na základe skúšok homologovaný pre všetky tímy. No senzor len kontroluje, ale nastavenie prietoku je realizované priepustným ventilom od subdodávateľa Red Bullu a certifikovaný a jeho tolerančné pole je užšie (čiže je presnejší ako senzor) preto tím Red Bull má pravdu, že je v práve a ak bude Daniel po odvolaní na 2. mieste z Austrálie mám u teba panáka. Ak nie ..., tak rozhodnutie FIA je zlé, lebo v predpise okrem menovitej hodnoty prietočného množstva 100kg/hod., mala byť uvedená aj tolerancia:
      + 0,000 kg/hod.- horná medza
      - 0,0001 kg/hod.- dolná medza
      18 11 01
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Dokud budou za Ferrari jezdit dva inteligentní postarší strejdové, s Ferrari nelze počítat na zisk titulů. Raikonena už vyhodili pro neschopnost jednou a divím se, proč ho vzali zpět. Pro Alonsa jezdily zatím všechny jeho "dvojky" (některé pro něj i bouraly, popř schválně brzdily ostatní) a ani to nestačilo. Nepomohlo ani to, že si svou nadřazenost tvrdě vynucoval (blokování Hamiltona). Nevím, proč to Ferrari dělá, cožpak na koupi třeba Bottase, Magnussena, Kvjata nemá dostatek peněz?

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      Protože Alonso s Kimim jsou lepšími piloty než ti tři co jsi vyjmenoval. Vždy jde hlavně o auto a teprve potom začnou rozhodovat v jednotkach procent schopnosti pilota.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Biblbrox

        94.138.104.XXX
        To si jako máme všichni myslet, že Ferrari si nechává ty horší pohonné jednotky a ty lepší prodává? Na design vydává Ferrari cca 8x tolik co Williams, má svou fabriku, má nový tunel + další v pronájmu, skoupilo nové technické posily, auto vyvíjelo od poloviny minulé sezóny a přitom takový žalostný výsledek???
        Ideální by bylo, kdyby jednou ročně FIA sehnala 20 stejných jakýchkoli formulí a závodilo by se na stejné technice. Myslím, že i diváky by to přitáhlo a vědělo by se jak na tom kdo je. Ti dva strejci z Ferrari se ale odmítali účastnit i Championátu mistrů, tak by bohužel asi nesouhlasili, protože kecat, to umí oba dva dobře.

        + 1 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ja

          158.195.4.XXX
          Tam je ukacaný len jeden strejdo v kokpite a jeden na stoličke a to na tej najvyššej! Títo dvaja keby makali tak, ako tliachajú svojími papuľami, tak by monoposty Ferrari boli na 100% špičkové stroje.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Jaký další tunel v pronájmu? Letos už takovou možnost týmy nemají přece!

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    46.33.112.XXX
    Ferrari bude tento rok slabší

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Libor

    89.190.61.XXX
    Jesti nebudou mít auta s motorem mercedes problémy, tak u ferrari budou rádi, jestli se dostanou na body.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Shaze

    89.203.142.XXX
    Ryba smrdí od hlavy

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ja

    158.195.4.XXX
    Takže chcel povedať: To auto stojí za h....o a asi za také vaľké, ako bola F 6005
    Alonso hovoril, že sú len na 60% potenciálu auta a trebá dúfať, že konkurencia na 110-tich. Ale ak je aj konkurencia na 60 % , tak potom z Bohom a Kimi môže mať radosť len z pravideľného platu a z toho, že Lotus z ktorého odišiel je na tom ešťe horšie04

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    77.48.245.XXX
    Pořád ty samé řeči, jak tvrdě musí všichni pracovat. Tak pracujte a nemluvte..09

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tom

    90.182.20.XXX
    To myslí vážně? "Musíme Kimimu pomoci nalézt to správné vyvážení vozu. Pomáháme mu, protože si to zaslouží."

    To myslí vážně, nebo je to sranda? Pomáhají mu protože si to zaslouží? Jak si to zaslouží? Kdyby si to nezasloužil tak si to bude nastavovat sám nebo co?

    To už bych ty rozhovory mohl dělat snad i já 18

    + 14 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      No tak asi vůči němu cítí nějaký dluh... Jakože on odvádí práci dobře, ale chyba je na jejich straně...

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.225.XXX
      Něco říct musí - a přece nenapíšou "vykašleme se na něj, protože je to patlal, co neumí řídit ani tříkolku" - protože pak by nutná následující otázka zněla "Proč jste ho angažovali?"
      Tím nechci říct, že je dobrej nebo špatnej. Tím chci vyjádřit souhlas s tím, že je to PR blábol, který nemá nic společného s Kimiho výkonností nebo zásluhami.

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • AAA

    213.204.193.XXX
    No čakal som, že Ferrari v závodnom režime predvedie viac. Viem, že na keby sa nehrá, ale problémy Vettela, Hamíka aj Massu im zahrala do karát.
    Čo sa týka RB tak myslím, že ta rýchlosť tam je.

    Ako niekto povedal, aj keď ten prietok paliva nevyhovoval pravidlám tak to znamená len to, že v jednej časti závodu mohli jazdiť rýchlejšie ako ostatný ale v druhej časti museli o to viac šetriť, ale myslím si, že celkový čas za ktorý Ricciardo zvládol ten závod to moc neovplyvnilo. Takže ak boh Alonso strácal na Daniela 10s a to aj napriek tomu, že časť náskoku bola zmazaná SC tak si myslím, že je to dosť.

    Ešte k Ferrari, hoci majú dobré zdroje tak spoločnosť trpí na to, že je veľká a má zlú organizačnú štruktúru. Pravá ruka nevie čo robí tá ľavá a toto je chyba manažmentu presne ako to bolo u Toyoty.

    + 9 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000608

    uzivatel000608

    94.112.216.XXX
    Vzdyt to zni jako sekacka na travu!Hruzaaaaa05

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Knoxx

    217.168.213.XXX
    .. No jo, Ferrari je pěkne v háji, kdyby ostatním fungovala technika nebo nedělali zbytečné chyby, tak pomalu odjížděj bez bodu před nimi by byli oba mercedesy, redbully,mclareny a určitě i williamsy.. je to smutné ale soupeři Ferrari jsou prozatím Force indie, Sauber a Toro Rosso

    + 10 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      37.221.246.XXX
      Sauber rozhodně ne. Ti jsou na tom ještě hůř, od Rosberga dostali kolo.

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.132.XXX
    Ferko To už tady bylo. Takže další sezona v pytli. Čtyři roky to byl tunel, teď co? Nevěřím, že to bylo jen tunelem. V tom týmu je něco špatně.

    + 17 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama