DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari na úvod zase zklamalo. Domenicali: "Jsme pozadu, ale zbývá ještě 18 závodů"

Šéf závodního týmu Ferrari Stefano Domenicali není po uplynulém víkendu z výkonu svého týmu dvakrát u vytržení. Ztráta na Mercedes je obrovská a velké ambice na zisk obou titulů vadnou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari na úvod zase zklamalo. Domenicali: "Jsme pozadu, ale zbývá ještě 18 závodů"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 19.03.2014 16:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» enzo (Hlasovalo 17 lidí) 17.03.2014 12:19
Ferko To už tady bylo. Takže další sezona v… »
» enzo (Hlasovalo 9 lidí) 17.03.2014 13:11
No, to mě teda nenapadlo, ale kde jde o prachy,… »
» Plecháček (Hlasovalo 8 lidí) 17.03.2014 12:13
Bože to je snůška PR keců, to je nechutný "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
Inak ... si celkom roumný chlapec, ...sice ..., ale vysvetlím ti to. hyba je v tom, že senzor nebude stavaný na tak extrémne podmienky, ktoré sú motorovom priestore a tým sa líšia podmienky za akých bol kalibrovaný v labáku a na základe skúšok homologovaný pre všetky tímy. No senzor len kontroluje, ale nastavenie prietoku je realizované priepustným ventilom od subdodávateľa Red Bullu a certifikovaný a jeho tolerančné pole je užšie (čiže je presnejší ako senzor) preto tím Red Bull má pravdu, že je v práve a ak bude Daniel po odvolaní na 2. mieste z Austrálie mám u teba panáka. Ak nie ..., tak rozhodnutie FIA je zlé, lebo v predpise okrem menovitej hodnoty prietočného množstva 100kg/hod., mala byť uvedená aj tolerancia:
+ 0,000 kg/hod.- horná medza
- 0,0001 kg/hod.- dolná medza
18 11 01
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

91.127.212.XXX
Že by mali tiež problém s FIA meračmi prietoku paliva...? ... a prispôsobili korekciu prietoku "hausnumerám" merača...? 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

158.195.4.XXX
Tam je ukacaný len jeden strejdo v kokpite a jeden na stoličke a to na tej najvyššej! Títo dvaja keby makali tak, ako tliachajú svojími papuľami, tak by monoposty Ferrari boli na 100% špičkové stroje.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Jaký další tunel v pronájmu? Letos už takovou možnost týmy nemají přece!

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Biblbrox

94.138.104.XXX
To si jako máme všichni myslet, že Ferrari si nechává ty horší pohonné jednotky a ty lepší prodává? Na design vydává Ferrari cca 8x tolik co Williams, má svou fabriku, má nový tunel + další v pronájmu, skoupilo nové technické posily, auto vyvíjelo od poloviny minulé sezóny a přitom takový žalostný výsledek???
Ideální by bylo, kdyby jednou ročně FIA sehnala 20 stejných jakýchkoli formulí a závodilo by se na stejné technice. Myslím, že i diváky by to přitáhlo a vědělo by se jak na tom kdo je. Ti dva strejci z Ferrari se ale odmítali účastnit i Championátu mistrů, tak by bohužel asi nesouhlasili, protože kecat, to umí oba dva dobře.

+ 1 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

88.146.158.XXX
Protože Alonso s Kimim jsou lepšími piloty než ti tři co jsi vyjmenoval. Vždy jde hlavně o auto a teprve potom začnou rozhodovat v jednotkach procent schopnosti pilota.

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

88.146.158.XXX
Já hlasoval pro F14T :-)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Arnoux

217.66.164.XXX
Neřeš blbosti a teorie.Williams se nemohl celkem asi 10 kol dostat před obě Toro Rosa a když se mu to podařilo-Ferrari stejně nedojel.Nemá takovou rychlost.

Vzpomen třeba v minulé sezoně jak se probíjel Weber nebo Hamilton dopředu.
Jak se auto zasekne za sedmým nebo devátým-není prostě rychlé.Tečka.03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Klobása

46.135.100.XXX
Pravdu díš. Ta mi nějak vypadla.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Biblbrox

94.138.104.XXX
Dokud budou za Ferrari jezdit dva inteligentní postarší strejdové, s Ferrari nelze počítat na zisk titulů. Raikonena už vyhodili pro neschopnost jednou a divím se, proč ho vzali zpět. Pro Alonsa jezdily zatím všechny jeho "dvojky" (některé pro něj i bouraly, popř schválně brzdily ostatní) a ani to nestačilo. Nepomohlo ani to, že si svou nadřazenost tvrdě vynucoval (blokování Hamiltona). Nevím, proč to Ferrari dělá, cožpak na koupi třeba Bottase, Magnussena, Kvjata nemá dostatek peněz?

+ 3 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

46.33.112.XXX
Ferrari bude tento rok slabší

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Libor

89.190.61.XXX
Jesti nebudou mít auta s motorem mercedes problémy, tak u ferrari budou rádi, jestli se dostanou na body.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

46.33.96.XXX
Úspěch a neúspěch můžeš hodnotit jedině v porovnání s očekáváním. A jestliže Ferrari (dlouhodobě) vyhlašuje, že zisk titulu je jediný přijatelný cíl sezóny, pak je nutné konstatovat, že budou zase neúspěšní - protože i kdyby si poradili s ostatními, tak Mercedes je daleko.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

46.33.96.XXX
A započítal jsi i tu dobu, kdy se vláček aut vlekl za safety carem a čekal, až Bottas dožene tu minutu a zařadí se taky?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.189.XXX
Jen malý dotaz - kdo byl poslední 4 roky schopen jezdit konzistentně na špici kromě RB? 03

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.189.XXX
11 Tak tak, z jednoho závodu v Austrálii bych nenafukoval sílu týmů. Jako by se podle výsledků v Monze tvrdilo, že RB je lehce nadprůměrné auto - tím nemyslím výsledek loni, ale předchozí, většinou tam zářili jejich konkurenti, ale to je asi tak vše. Kdo sbíral tituly víme. Mercedes jen tak nestáhnou, ale RB a McL není daleko. Ostatně snad půlku závodu Hulk (který jel dobře) brzdil jak Alonsa tak Buttona a další. Uvidíme.
Kimi - souhlas.

Lotus - kdybych to vůbec nečekal, bylo by pro mě utrpení sledovat, ale už delší dobu jsem si myslel, že spadnou dolů. Bohužel jsem nečekal, že až tak moc.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Shaze

89.203.142.XXX
Ryba smrdí od hlavy

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Klobása

89.103.36.XXX
Jiný pohled na závodní rychlost Fer / Wil ... nandal 13s Williamsu, který ...
... se dobu vlekl po třech kolech do boxů, kde navíc strávil (za závod) o 14 sekund víc, než Alonso.
To kolo co se vlekl pobitej do boxů dal za 2:36, kolo předtím za 1:35.
Celkem tedy -13 + 14 + 61 = 62 sekund. To už nezní tak dobře... "Alonso dostal od Williamsu minutu."
Chce to mimo fandění i trochu objektivity. Netvrdím, že by to tak dopadlo, ale závodní rychlost Wilíků je podle mě o dost lepší, než Ferrari (nejen Ferrari). Nehledě na provoz. A kdoví co by předved Felipe.
Na druhou stranu, třeba měli rudoši fakt víc problémů, než soupeři.

PS: "... začnou Mercedes rychle stahovat"? To taky nemusí přijít, ikdyž bych rád - peněz je u němců dostatek a schopných lidí taky. (Nejsem fan Mercků ani Wilíků).

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

158.195.4.XXX
Takže chcel povedať: To auto stojí za h....o a asi za také vaľké, ako bola F 6005
Alonso hovoril, že sú len na 60% potenciálu auta a trebá dúfať, že konkurencia na 110-tich. Ale ak je aj konkurencia na 60 % , tak potom z Bohom a Kimi môže mať radosť len z pravideľného platu a z toho, že Lotus z ktorého odišiel je na tom ešťe horšie04

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

77.48.245.XXX
Pořád ty samé řeči, jak tvrdě musí všichni pracovat. Tak pracujte a nemluvte..09

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama