DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: Mercedes nepoužije týmovou režii

Mercedes má na začátku nové sezóny velký náskok na ostatní soupeře a pokud se mluví o favoritovi na titul padají nejčastěji jména Rosberga a Hamiltona. Jejich tým nehodlá do souboje zasahovat pomocí týmové režie. Alespoň to tvrdí ředitel Mercedesu Niki Lauda.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda: Mercedes nepoužije týmovou režii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 18.03.2014 09:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovali 5 lidé) 14.03.2014 10:28
Omlouvám se autorovi Omlouvám se autorovi článku… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovali 2 lidé) 14.03.2014 10:56
Přesně tak :) Jen je pravda, že Mercedes… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    77.234.40.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferrarist

      78.157.160.XXX
      Tebe to ještě neomrzelo? Si myslíš, že ty tvoje lži a pohádky tady někoho zajímají? 18 Tady zatočili už s většími blbečky, než jsi ty.. Jen se divím, že ti nedají ban. Naštěstí tady diskuse hlídají, aby to neupadlo v močůvku jako na zelenobílé konkurenci. Takovým psychopatům vzít občanku, děti a zavřít do kamenolomu.. ať se neschopní jedinci zbohatlých papínků naučí něco dělat! 02

      + 10 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        109.81.245.XXX
        Nejlepší bylo, z jakých úchylných stránek citoval a jaké nýmandy. 11

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Jasně že mažou takové debily, jako jsi ty. Naštěstí!

      + 10 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.102.44.XXX
    Lauda může tvrdit, co chce, bez TR to může dopadnout tak že buď to nedojede ani jeden (což se už v F1 stalo) anebo si budou dávat tak dlouho přednost až je přefrčí jiný tým. A budou mít po HE HE a pak dělá to každý tým, tak proč by měl být ten jejich jiný? zase keci jak jsou oni ti poctiví. 17 18

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Funguje to jinak... TR se neuplatní, ale jezdci mají jasně nařízeno, aby se neohrozili... Takže se stejně do tvrdých soubojů nemůžou pustit...

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.238.XXX
    Mercedes? "rok 1998. V této sezóně byl Mercedes před začátkem sezóny také dominantní a do Austrálie přijel s tím"

    Ne. V této sezóně byl McLaren (s motorem Mercedes) před začátkem sezóny dominantní...
    Ať už jezdí s čímkoliv, do šampionátu je přihlášený tým (výrobce šasi), ne dodavatel motoru.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Achjo... Chtělo by to oprášit znalosti resp. v tvém případě nějaké nabýt... Mercedes v té době byl spolumajitelem Mclarenu, měl snad i největší podíl (Píše se o 40%)... Vůbec se v Mclarenu dost angažoval, byl to zkrátka jeho tovární tým...

      + 4 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        62.209.192.XXX
        Člověk se uklikne a ještě si dá červenej palec... F1news má zdá se úspěch... Dostává se sem širší spektrum fanoušků...01 09

        + 1 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.238.XXX
        Ono je to docela jednoduchý. V r. 1998 se šampionátu F1 účastnilo 11 týmů
        (Williams, Ferrari, Benetton, Jordan, Prost, Sauber, Arrows, Stewart, Tyrrell, Minardi) ... oops, jeden mi vypadl a teď si nějak nemohu vzpomenout... no, ale zkus říct Dennisovi, že tam tehdy McLaren vlastně vůbec nebyl...

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          V článku už je to opraveno... Ale pointa zůstává stejná... Mclaren byl tehdy týmem Mercedesu. Byli spoluvlastníky, podíleli se na financování, na vývoji atd... Mají právo říkat "my", když mluví o letech starších 2010... Teď už by to právo neměli... Teď platí, že my = tým Mercedes...

          + 4 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.238.XXX
            Ne, vnímáme to jinak. Jsem si vědom toho, že se Mercedes v McLarenu angažoval. Ale jestliže do šampionátu ten tým nastoupil pod nálepkou McLaren (a Mercedes oficiálně jen v roli dodavatele motorů), tak není možné o tom týmu mluvit jako o Mercedesu. Byl to McLaren, kdo nesl kůži na trh.

            Ještě výraznější ta situace byla třeba v případě Benetton x Renault, kdy Renault koupil dokonce celý tým už na konci sezóny 2000, ale ještě celou sezónu 2001 ten tým jezdil pod logem Benetton. Ani z tehdejší sezóny si Renault nemůže tu jednu Fisichellem zázračně vyjetou bednu nárokovat, protože se oficiálně sezóny prostě vůbec neúčastnil.

            + 6 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              62.209.192.XXX
              Proboha jaký oficiálně?? Ten tým se jmenoval Mclaren-Mercedes a nechal si přezdívat stříbrné šípy... Mercedes vlastnil 40% a utápěl v tom moře peněz (A když někdo investuje, tak chodí s kůží na trh... Pokud to vidíš jinak, tak mi posílej peníze, rád půjdu s kůží za tebe)... Měli tam zaměstnané vlastní lidi. Jako Norbert Haug, který běžně dával rozhovory po každých závodech, chodil na podia a vysvětloval jak úspěchy tak neúspěchy...

              Renault?? Předpokládám, že nezměnili název, protože by to bylo na rychlo. Riskovali by, že od Bernieho nedostanou peníze za PK... Pokud se nepletu, tak on to musel schvalovat... Podobně to měl Mercedes... Když koupil tým Brawn, tak Bernie schválil změnu názvu... Ne že by se jinak nemohli přejmenovat, jen by pak byli považováni za nový tým a nedostali by cca 90 mil dolarů za vítězství v PK...

              PS: Mclaren byl týmem Mercedesu.

              + 4 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                37.188.238.XXX
                Ten tým se jmenoval West - McLaren - Mercedes, podle jednoduché šablony Titulární sponzor - Konstruktér - Výrobce motoru. Mercedes v názvu týmu figuroval jako dodavatel motoru a nic jiného. Stejně jako West tam figuroval jako sponzor a nic jiného.

                + 9 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • anonym

                85.237.224.XXX
                ... Třeba Vodafone byl také v oficiálním názvu...btw Mercedes šel z McLarenu ... právě proto, že měli 40% a k ničemu, krom motorů je nepustili a taky o ničem nerozhodocali. Prostě dělali dojnou krávu.
                Příspěvek byl redakčně upraven.

                + 5 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  62.209.192.XXX
                  Byly vlastníky, nechápu vaší zabedněnost... Význam slova sponzor a spoluvlastník si jistě najdeš na internetu... Tak si je zkus porovnat...

                  + 4 / − 7

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    85.237.224.XXX
                    Opci na koupi 40% akcií uplatnil Mercedes až v lednu 2000 a závod na který se odvolává Lauda se jel o dva roky dřív a jen třetí sezonu po vzniku partnerství.

                    Mohli mít třeba 99% procent, ale když je slovy N.Hauga krom motorů k ničemu nepustili, tak je minimálně směšné se odvolávat na týmovou režii na který tehdy NIKDO z Mercedesu neměl dosah.

                    Když ti budu tvrdit že vlastním jednu akcii ČEZu, tak to můžu taky tvrdit že to "my" (ČEZ) děláme skvěle?

                    btw, to jako má teď v F1 tým i Mansour Ojjeh,Shell, onehdá Marlboro i jiní...nonsens, hloupost

                    + 10 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      62.209.192.XXX
                      No když budeš vlastnit jednu akcii... Tak proč ne?? Budeš mít nějaký podíl v té firmně, tak pokud ti to udělá dobře... Ale Mercedes byl mnohem víc než to... Byli spoluvlastníci a výrobci motorů... Tzn. nesli vlastní odpovědnost za výsledky... Nemohli být vyměněni jako klasický dodavatel motorů... Zkrátka koupili část týmu a tohle byl jejich byznys...

                      Nemohli mít 99%... Stačilo aby měli 51% a Dennis by musel sklapnout... Jenže Dennisovi se podařilo tomuhle zabránit a udržet si přitom vedoucí úlohu... Nevěřím tomu, že nemohli o ničem nerozhodovali... To co říká Haug odpovídá tomu. co se běžně říká po rozchodu... Dávali do toho peníze a min. o tom kolik jich dají rozhodovali...

                      Není to hloupost... Když vlastníš podíl, tak je to "taky" tvoje... Ovšem ne každý je tak aktivní jako právě Mercedes... Který měl s Mclarenem velké plány a hlásili se k němu jako ke svému týmu...

                      + 3 / − 7

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • anonym

                        85.237.224.XXX
                        " Nemohli být vyměněni jako klasický dodavatel motorů... "

                        No to klidně vyměněni být mohli, i když by to logické moc nebylo...Jestli by vedení McLarenu chtělo jiné motory, tak by jiné motory odebírat mohli. Mercedesu by procenta zůstali.

                        Že nevěříš Haugovi je tvůj boj, stejně už jen slovíčkaříš. McLaren prostě nebyl tým Mercedesu, stejně jako to nebyl tým Hondy, Marlbora, Westu, Vodafonu a naštěstí není ani tvůj, alespoň zatím.

                        + 5 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Fanda.LH

                          62.209.192.XXX
                          Jenže ty evidentně nechápeš základní pojmy a to je celý problém téhle diskuze... Mercedes byl spoluvlastník... 100% být nahrazeni nemohli... Musel by je Dennis vykoupit, tohle měli totiž 100% ve smlouvě, pak už by to nebyl jejich tým...

                          + 3 / − 7

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama