DISKUZE K ČLÁNKU Caterham: Renault se musí zlepšit ve všem

Šéf týmu Caterham nebyl v Jerezu spokojen ani s výkonem ani se spolehlivostí nového francouzského motoru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Caterham: Renault se musí zlepšit ve všem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 05.02.2014 17:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 12 lidí) 04.02.2014 12:25
Chybaju "neviditelne" kilometre... ;-) … »
» uzivatel001437 (Hlasovalo 9 lidí) 04.02.2014 12:15
Renault Renault určitě potřebuje pořádně… »
» erdedy (Hlasovalo 8 lidí) 04.02.2014 13:02
Ale prd... Ved Caterham odjazdil "dost… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja neviem,... ...aby neboli v Caterhame prekvapený, ak výkon a spoľahlivosť bude v Bahrajne na dobrej úrovni a naopak, to ich aerodynamické riešenie, nebude sláviť žiaden úspech preto, že auto nebude mať prítlak. Tá predná časť sa mi zdá na monopost F1 veľmi neobvyklá a vôbec neviem, čo ich k tomu inšpirovalo použiť takýto excentrický tvar. Už v jeréze pri jazde sa ukázalo, že pri väčšej axcelerácii zo zátačiek im ustreľovalo zadok. 11

    + 5 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.23.219.XXX
      Jsem myslel,že se přítlak vzadu generuje vzadu ale ona ho generuje Tá predná časť 20

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ak si zabudol, tak ti pripomeniem,... ...že dôležitý je tunel v podlahe, sklon auta, previs predného krídla a utesnenie na bokoch podlahy, s akou účinnosťou difuzor pracuje. Plošky vzadu len vylepšujú bilanciu. 18 11

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          Se mi líbí, že Caterham zaměstnává desítky špičkových inženýrů, mají k dispozici aerodynamické tunely, ale ty jen koukneš na obrázek a máš jasno :D

          Připomínáš mi tak jednu filmovou postavu, s hlášky typu, "máte štěstí že jdu kolem", "říkaji o mne, že jsem odborník" :D

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.23.219.XXX
          Kapor VŠ asi VUML 18
          Tunel v podlaze 11
          utěsnění boků podlahy 11
          Plošky vzadu 11 aha zadní křídlo vylepšuje bilanci

          A skladba vět je fakt na úrovni.

          + 2 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.35.XXX
    Chybaju "neviditelne" kilometre... ;-) Ferrari si zatestovalo vo Fiorane, v dobrej viere 04 Medvedi niekde (kde urcite ani neboli) asi este viac...12

    Co uz... Treba kopnut Whitea aj Taffinom do zad.u, ked Renault jazdil doteraz "zas" len na brzde...03

    + 12 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.128.XXX
      to co predviedol renault je neospravedlnitelne a nema to nic spolocne s tym ci ten motor testovali len v tovarni na brzde alebo aj v nejakom aute
      aby motor co ma vydrzat 4/5 pretekov nedokazal odjazdit ani par kol?

      to na tej brzde ho museli chladit asi tekutym dusikom aby s nim dokazali odjazdit vzdialenost aspon 1 pretekov 12

      + 5 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.91.8.XXX
        Ale prd... Ved Caterham odjazdil "dost" - teda v porovnani s RedBullom.04

        + 8 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • FWMonty

          80.82.145.XXX
          jo,ale i tak motor nemá zdraví zvuk a chybí výkon03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.41.35.XXX
            06 to je detail...18 03

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Arnoux

            217.66.164.XXX
            Mám pocit,že budete brzo velice překvapení výkoností Redbullu a pevně doufám,že i Lotusů.
            Ten náskok bude právě v tom "nezdravém" zvuku motoru jak píše Monty.
            Jde totiž o systém pneumatického ovládání ventilů, který Renault vymyslel a má ho nejsofistikovanější v poli.
            Dokáže s ním totiž za určitých okolnosti brzdit-jde přesně o ten zvuk,který byl u RS 27 tak zvláštní-hlavně u Vettela.

            Myslím,že jde jen o to,tohle zfázovat a zapojit do systemu spolu s jednotkou "K" a "H".Mimochodem obě jsou od firmy Magneti Marelli a jsou identické s Ferrari.Včetně řídících jednotek.Není tedy důvod proč by nemělo vše fungovat jako právě u Ferrari.

            Problémem je ale velké propojení motoru Energy právě s těmito systémy řízení motoru a ventilového rozvodu-což Mercedes ani Ferrari nemají.

            Věřím,že to Renault do Bahrajnu vyřeší a bude s úsměvem sledovat zmrazení vývoje na konci února.
            Hlavně nezapomenme,že tímhle si vlastně nechává cestu do budoucna,protože tyto systémy jsou ve zprávě pro FIA.Co tam koncem února nebude,nebude tam už nikdy.

            Uznávám spolehlivost Mercedesu a Ferrari v testech, ale co ty časy? Takhle rychle bude jezdit RB a Lotus jen na baterky bez nastartování.12









            + 9 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              178.41.35.XXX
              Kuuurňa Arnoux... Zasa vynášaš...?!19 03 To sa nerobi!04

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Arnoux

                217.66.164.XXX
                Já vím,ale sem jak ženská.Všechno vyžvaním předem.Oni tomu stejně nevěří, tak je to jedno.12 12

                + 5 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.40.128.XXX
              naco im to bude ked nepride ani jedno renaultacke auto do ciela 12

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.23.219.XXX
              Já fakt nedokážu pochopit co ten Renault celou dobu na stolici testoval...
              A ta roztržka s RB jenom ukazuje, že jim tečou nervy

              Již dříve byli problémy s chlazením, nadělali díry a bylo to.
              Proč to tentokrát nešlo, arero bylo tentokrát v testech až na druhém místě.
              A pokud by to byla prkotina odstranili by to během testů.
              Buď je fatální chyba v softu nebo v celkové filozofii pohonu.

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.40.128.XXX
          ano v porovnani s RB ale v porovnani s inymi timami odjazdili daleko menej

          renault sa moc nevyznamenal a to bol renault najvacsim zastancom nasadenia turbomotorov a hrozil odchodom ak ich fia neschvali 12

          su to sice len prve testy ale takuto nespolahlivost sa im nepodari vyriesit tak lahko
          tych problemov ma ten motor az priliz vela a su privelke aby to do zaciatku sezony dali do poriadku

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.41.35.XXX
            A kolko ich je? A ake velke su?12
            Ako vies, ze to doporiadku nedaju? Mas snad nieco konkretne? Ci si len cital niekde komentar (lebo ja som niekde cital tusim od nejakeho anonyma), ze "namaju sancu to stihnut"...

            Keby to bolo uplne "cele zle", Caterham ani STR neodjazdi ani jedine kolo. 03

            Ci teraz plati - "RedBull uplne vyhorel = Renault uplne vyhorel"? 04

            Nechcem zlahcovat, problem tam urcite je, ale ci to stihnu/nestihnu, ci su tie problemy zasadne/velke/male/nenapravitelne/softwarove/hardwarove... by som si nedovolil tvrdit s takou betonovou istotou. 03 04

            + 5 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.40.128.XXX
              naco sa hras na nechapaveho? 04

              ved aj samotny renault priznal ze to niesu len tak ledajake problemy
              ked sa uz priznavaju problemy tak zvacsa su vaznejsie ako sa to oficialne prezentuje, nie vzdy je to pravidlom ale zvacsa ano
              takze tie problemy male nebudu inak by ich uz davno odstranili

              inak zda sa ti normalne ze v podstave tovarensky tim renaultu nedokaze ani z garaze vyjst pre problemy s motorom?

              a ano je to cele zle

              + 3 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                178.41.35.XXX
                Jaaaj a neni divne, ze netovarensky odkruzi niekolko kol?

                Znova pripomeniem - nic nezlahcujem, beriem na vedomie, ze aj Renault priznava problemy (aj ked nepecifikuje detailne), len neviem kde je napisane, ze sa z toho nedostanu, prip. "vcas" nedostanu... (aj ked to nevyzera "skvele").

                A s tym "tovarenskym teamom" - vies to mi uz naozaj pripada take - "sme tovarensky, ked sa nam to hodi"... Akonahle maju nejaky problem, uz je to vina "len" Renaultu...03
                V pripade "takychto" problemov ocakavam, ue "tovarensky" urobi aspon o 20kol viac ako netovarensky - vid Mercedes, Ferrari.
                Tak su, ci niesu "tovatensky" by sa ich to trebalo opytat...03

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Neboj, zas tak blbí nejsou.. tento týden v pátek a v sobotu mají testovat v Jerezu, jen museli dát nejdříve dohromady auto. 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama