DISKUZE K ČLÁNKU První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)
TESTOVÁNÍ V JEREZU - 1. DEN; Sledovali jsme podrobně průběh prvního dne testování v Jerezu, kde dnes v úterý 28. ledna začalo společné testování týmů Formule 1. Poprvé byly v akci nejen nové monoposty, ale také nové pohonné jednotky s přeplňovanými interními spalovacími motory a pokročilými systémy pro rekuperaci energie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000917
21:26 28.01.2014 217.197.151.XXXMotor Ferrari... Zdravím,
celkem mě v dnešním článku zarazilo jedno souvětí, a to konkrétně:
Otazník také visel nad regulérností turba Ferrari. I to by nakonec mělo být uznáno za odpovídající předpisům.
Nevíte někdo co ti kluci italští vymysleli? První prohlašovali, že největší výzvou letošního roku bude chlazení monopostů a nakonec mají snad nejmenší otvory v bočnicích. Buď je někdo z nich blázen, nebo génius a nebo obojí... Jen doufám, že letos se jim to alespoň v týmech podaří urvat, jezdecký složení letos nemají špatný...
PS: Závěrem bych taky chtěl poděkovat redakci za jejich výkon a přeju, aby nastavenou laťku minimálně udrželi, i když osobně si myslím, že ji jako tradičně zase o kus zvednou-
hixaxon
21:37 28.01.2014 89.177.88.XXXDočetl jsem se, že snad na rozdíl od Mercedesu a Renaultu nemají v motorové jednotce integrovaný štít turba, kdyby se rozsypalo (100k+ otáček je fakt dost), ale je poskládaný zvlášť. Výhoda: bude se dát modifikovat v průběhu sezóny velmi jednoduše. Nevýhoda: váží víc než systém konkurentů (který se navíc počítá do váhy motoru).
Jsou to neověřené informace z jednoho anglicky mluvícího fóra. -
Petr
21:43 28.01.2014 78.157.160.XXXU Ferrari šlo údajně o to, že nepoužili chránící kryt turba, čímž sice ušetřili 3 - 4 kg, ale Renaultu se to nelíbilo. Dokonce měli zaslal FIA ukázkové video, k jaké destrukci by mohlo dojít, leč neuspěli.
P. S.: Děkujeme. Laťku bychom rádi udrželi, o to zvednutí mám obavy. Ne že by to nešlo dělat lépe a odváděl lepší práci, žel oproti konkurenci máme poněkud omezené zdroje (něco jako Marussia proti týmům s tovární podporou. Ale na druhou stranu více peněz nemusí vždy automaticky znamenat lépe).
-
-
Chasnik
21:07 28.01.2014 217.117.213.XXXÚspěch, když nastartujeme Dnešek byl docela fraška, mám dojem, že Lotus o nic nepřichází, když se na cestu do Jerezu nevydal a pošetřil čas na přípravu vozu v továrně. Nová auta samozřejmě přinášejí nové problémy, ale takový festival nespolehlivosti jsem opravdu nečekal.
Někdo ani nenastartuje, když náhodou jo, tak mu to zdechne na trati... Jako vtip dobrý, ale myslel jsem, že F1 je výstavní skříní motorportu a měla by si zachovat nějakou úroveň. Mno, uvidíme, jestli další dny přinesou zlepšení.
Každopádně je to dobrá reklama pro úvodní závod sezóny. Vyhrát může kdokoli, možná bude stačit, aby dojel :D-
-
Chasnik
09:39 29.01.2014 78.24.10.XXXKdyby šlo o ono řečené "... z počátku něco hned nefunguje", tak je to OK. Ale zde ono "něco" je zaměněno za "téměř nic", a to už OK není.
V rámci F1 je snad předpokládám dosti odborníků, kteří dokáží kvalifikovaně odhadnout dobu vývoje nového vozu a tomu uzpůsobit kalendář, tj. data definitivního uzavření specifikace vozů a následně termíny a rozsah testování.
Nejde o výjimečné selhání jednoho týmu, faktem je, že pouze 2 týmy byly schopné zajet víc než pár propagačních kol. A o nějakém tempu nemůže být vůbec řeč, rychlé kolo nezajel prostě nikdo.
Tohle je prostě systémové selhání. Nechci říct, že na vině jsou týmy, to by bylo příliš jednoduché. Ten problém nastal zřejmě někde jinde.
-
-
-
hixaxon
18:40 28.01.2014 89.177.88.XXXpočet čtenářů V prvé řadě chci pogratulovat redakci k počtu přečtení článku. Rád to vidím.
Jinak, díky za super článek, který mě příjemně rozptyloval v průběhu dne .
Zpět k F1, překvapil mě předek caterhamu a zadek williamsu. Trošku jsem čekal víc od RB (raketu). Že by Fer vypadalo (kromě italské telemetrie (just kidding)) spolehlivě?
Jinak, časy RAI na kolo mi připadají, jako by je zajížděl bez ERS. Co myslíte, kluci diskutující? -
-
eR
18:13 28.01.2014 62.245.107.XXXZajímavé Williams změnil volant po vzoru RB, dřív měl displej na volantu, teď je na kokpitu. viz. [odkaz na stránku]
Pro srovnání volant z loňského RB: [odkaz na stránku] -
Frciiik
17:59 28.01.2014 109.164.3.XXXPrvní testy No docela hledím, myslel jsem, že na první testy budou mít všichni auta připravené na jízdu a ne že někteří budou mít problémy usadit motor nebo ho potom nastartovat. Ale jinak příjemná změna číst věty typu: Ujel 15 metrů a mechanici už ho tlačí zpátky, ten stojí na zadní rovince, ten zas zastavil ve třetí zatáčce, mechanici skáčou do auta a jedou se podívat, co se děje :-) Srandovní představa :-) -
-
eR
17:46 28.01.2014 62.245.107.XXXDost fotek nového Williamsu je na stránkách fanklubu: [odkaz na stránku] -
Petr
19:58 28.01.2014 78.157.160.XXXUž jsou tam, omlouváme se za zpoždění. Další fotografie nahráváme, můžete sledovat zde: [odkaz na stránku]
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek