DISKUZE K ČLÁNKU První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

TESTOVÁNÍ V JEREZU - 1. DEN; Sledovali jsme podrobně průběh prvního dne testování v Jerezu, kde dnes v úterý 28. ledna začalo společné testování týmů Formule 1. Poprvé byly v akci nejen nové monoposty, ale také nové pohonné jednotky s přeplňovanými interními spalovacími motory a pokročilými systémy pro rekuperaci energie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 29.01.2014 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001410 (Hlasovalo 32 lidí) 28.01.2014 17:17
.. Skvělá práce. Velká pochvala pro zdejší… »
» markoj153 (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 09:12
čo sa dá čakať, od dedka Bernieho, "keď mi… »
» Zip (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 15:23
Catterham Ahoj lidi, tak jsem velmi potěšen a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000917

    uzivatel000917

    217.197.151.XXX
    Motor Ferrari... Zdravím,

    celkem mě v dnešním článku zarazilo jedno souvětí, a to konkrétně:

    Otazník také visel nad regulérností turba Ferrari. I to by nakonec mělo být uznáno za odpovídající předpisům.

    Nevíte někdo co ti kluci italští vymysleli? První prohlašovali, že největší výzvou letošního roku bude chlazení monopostů a nakonec mají snad nejmenší otvory v bočnicích. Buď je někdo z nich blázen, nebo génius a nebo obojí... Jen doufám, že letos se jim to alespoň v týmech podaří urvat, jezdecký složení letos nemají špatný...

    PS: Závěrem bych taky chtěl poděkovat redakci za jejich výkon a přeju, aby nastavenou laťku minimálně udrželi, i když osobně si myslím, že ji jako tradičně zase o kus zvednou 01

    + 9 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      89.177.88.XXX
      Dočetl jsem se, že snad na rozdíl od Mercedesu a Renaultu nemají v motorové jednotce integrovaný štít turba, kdyby se rozsypalo (100k+ otáček je fakt dost), ale je poskládaný zvlášť. Výhoda: bude se dát modifikovat v průběhu sezóny velmi jednoduše. Nevýhoda: váží víc než systém konkurentů (který se navíc počítá do váhy motoru).

      Jsou to neověřené informace z jednoho anglicky mluvícího fóra.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      U Ferrari šlo údajně o to, že nepoužili chránící kryt turba, čímž sice ušetřili 3 - 4 kg, ale Renaultu se to nelíbilo. Dokonce měli zaslal FIA ukázkové video, k jaké destrukci by mohlo dojít, leč neuspěli.

      P. S.: Děkujeme. Laťku bychom rádi udrželi, o to zvednutí mám obavy. Ne že by to nešlo dělat lépe a odváděl lepší práci, žel oproti konkurenci máme poněkud omezené zdroje (něco jako Marussia proti týmům s tovární podporou. Ale na druhou stranu více peněz nemusí vždy automaticky znamenat lépe).

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hixaxon

        hixaxon

        89.177.88.XXX
        Zajímalo by mě, jak je to s tou váhou. To co jsem četl dávalo taky celkem smysl, ale nechám se opravit.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Úspěch, když nastartujeme Dnešek byl docela fraška, mám dojem, že Lotus o nic nepřichází, když se na cestu do Jerezu nevydal a pošetřil čas na přípravu vozu v továrně. Nová auta samozřejmě přinášejí nové problémy, ale takový festival nespolehlivosti jsem opravdu nečekal.
    Někdo ani nenastartuje, když náhodou jo, tak mu to zdechne na trati... Jako vtip dobrý, ale myslel jsem, že F1 je výstavní skříní motorportu a měla by si zachovat nějakou úroveň. Mno, uvidíme, jestli další dny přinesou zlepšení.
    Každopádně je to dobrá reklama pro úvodní závod sezóny. Vyhrát může kdokoli, možná bude stačit, aby dojel :D

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      89.103.144.XXX
      je to bohuzel taky dusledek velmi omezene moznosti testovani. ale jinak je prirozene, ze z pocatku neco hned nefunguje, ale casem se to vyladi.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Chasnik

        78.24.10.XXX
        Kdyby šlo o ono řečené "... z počátku něco hned nefunguje", tak je to OK. Ale zde ono "něco" je zaměněno za "téměř nic", a to už OK není.
        V rámci F1 je snad předpokládám dosti odborníků, kteří dokáží kvalifikovaně odhadnout dobu vývoje nového vozu a tomu uzpůsobit kalendář, tj. data definitivního uzavření specifikace vozů a následně termíny a rozsah testování.
        Nejde o výjimečné selhání jednoho týmu, faktem je, že pouze 2 týmy byly schopné zajet víc než pár propagačních kol. A o nějakém tempu nemůže být vůbec řeč, rychlé kolo nezajel prostě nikdo.
        Tohle je prostě systémové selhání. Nechci říct, že na vině jsou týmy, to by bylo příliš jednoduché. Ten problém nastal zřejmě někde jinde.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    89.29.32.XXX
    Predni kridlo Zda se mi to jenom, nebo maji nektere tymy jako napr. Mercedes ten predni spoiler 2x vetsi lopaty, nez loni, ze misto nad sebou ty jednotlive prvky jsou i mnohem vice za sebou?

    Jinak diky moc redakci za super info i super fotky. 01

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    89.177.88.XXX
    počet čtenářů V prvé řadě chci pogratulovat redakci k počtu přečtení článku. Rád to vidím.

    Jinak, díky za super článek, který mě příjemně rozptyloval v průběhu dne 04 .

    Zpět k F1, překvapil mě předek caterhamu a zadek williamsu. Trošku jsem čekal víc od RB (raketu). Že by Fer vypadalo (kromě italské telemetrie 03 (just kidding)) spolehlivě?

    Jinak, časy RAI na kolo mi připadají, jako by je zajížděl bez ERS. Co myslíte, kluci diskutující?

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Děkujeme vám za přízeň, omluvte překlepy a chyby, kterých jsme jistě nasekali hodně. Dnes to byl pro nás velmi náročný den vzhledem k ranním prezentacím, zpracovávání fotek, testů a novinek kolem.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Andy

        62.168.11.XXX
        Fakt super práce, taky poděkuji.

        Můžu se jen zeptat - jaké fotky se smí a nesmí do diskuze přidávat? Caterham jste mi nějak smazali, tak se tomu chci příště vyvarovat :-).

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Byli bychom rádi, kdybyste tady kvůli autorským právům dávali odkazy pouze na fotky své. Pokud už máte tak silné nutkání, že nemůžete odolat, ať to prosím nevede na konkurenční servery.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Zajímavé Williams změnil volant po vzoru RB, dřív měl displej na volantu, teď je na kokpitu. viz. [odkaz na stránku]

    Pro srovnání volant z loňského RB: [odkaz na stránku]

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    Frciiik

    109.164.3.XXX
    První testy No docela hledím, myslel jsem, že na první testy budou mít všichni auta připravené na jízdu a ne že někteří budou mít problémy usadit motor nebo ho potom nastartovat. Ale jinak příjemná změna číst věty typu: Ujel 15 metrů a mechanici už ho tlačí zpátky, ten stojí na zadní rovince, ten zas zastavil ve třetí zatáčce, mechanici skáčou do auta a jedou se podívat, co se děje :-) Srandovní představa :-) 01

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jaja

    217.170.102.XXX
    Foto Redakce nebylo by někde k mání pár fotek Caterhamu a Willíků ? Caterham má asi nejzvláštnější nos ze všech týmů.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001112

    uzivatel001112

    212.80.64.XXX
    Díky za výborné aktuální zpravodajství 01

    + 12 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama