DISKUZE K ČLÁNKU První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

TESTOVÁNÍ V JEREZU - 1. DEN; Sledovali jsme podrobně průběh prvního dne testování v Jerezu, kde dnes v úterý 28. ledna začalo společné testování týmů Formule 1. Poprvé byly v akci nejen nové monoposty, ale také nové pohonné jednotky s přeplňovanými interními spalovacími motory a pokročilými systémy pro rekuperaci energie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 29.01.2014 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001410 (Hlasovalo 32 lidí) 28.01.2014 17:17
.. Skvělá práce. Velká pochvala pro zdejší… »
» markoj153 (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 09:12
čo sa dá čakať, od dedka Bernieho, "keď mi… »
» Zip (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 15:23
Catterham Ahoj lidi, tak jsem velmi potěšen a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Chasnik

78.24.10.XXX
Kdyby šlo o ono řečené "... z počátku něco hned nefunguje", tak je to OK. Ale zde ono "něco" je zaměněno za "téměř nic", a to už OK není.
V rámci F1 je snad předpokládám dosti odborníků, kteří dokáží kvalifikovaně odhadnout dobu vývoje nového vozu a tomu uzpůsobit kalendář, tj. data definitivního uzavření specifikace vozů a následně termíny a rozsah testování.
Nejde o výjimečné selhání jednoho týmu, faktem je, že pouze 2 týmy byly schopné zajet víc než pár propagačních kol. A o nějakém tempu nemůže být vůbec řeč, rychlé kolo nezajel prostě nikdo.
Tohle je prostě systémové selhání. Nechci říct, že na vině jsou týmy, to by bylo příliš jednoduché. Ten problém nastal zřejmě někde jinde.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

89.177.88.XXX
Zajímalo by mě, jak je to s tou váhou. To co jsem četl dávalo taky celkem smysl, ale nechám se opravit.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
U Ferrari šlo údajně o to, že nepoužili chránící kryt turba, čímž sice ušetřili 3 - 4 kg, ale Renaultu se to nelíbilo. Dokonce měli zaslal FIA ukázkové video, k jaké destrukci by mohlo dojít, leč neuspěli.

P. S.: Děkujeme. Laťku bychom rádi udrželi, o to zvednutí mám obavy. Ne že by to nešlo dělat lépe a odváděl lepší práci, žel oproti konkurenci máme poněkud omezené zdroje (něco jako Marussia proti týmům s tovární podporou. Ale na druhou stranu více peněz nemusí vždy automaticky znamenat lépe).

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

89.177.88.XXX
Dočetl jsem se, že snad na rozdíl od Mercedesu a Renaultu nemají v motorové jednotce integrovaný štít turba, kdyby se rozsypalo (100k+ otáček je fakt dost), ale je poskládaný zvlášť. Výhoda: bude se dát modifikovat v průběhu sezóny velmi jednoduše. Nevýhoda: váží víc než systém konkurentů (který se navíc počítá do váhy motoru).

Jsou to neověřené informace z jednoho anglicky mluvícího fóra.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000917

uzivatel000917

217.197.151.XXX
Motor Ferrari... Zdravím,

celkem mě v dnešním článku zarazilo jedno souvětí, a to konkrétně:

Otazník také visel nad regulérností turba Ferrari. I to by nakonec mělo být uznáno za odpovídající předpisům.

Nevíte někdo co ti kluci italští vymysleli? První prohlašovali, že největší výzvou letošního roku bude chlazení monopostů a nakonec mají snad nejmenší otvory v bočnicích. Buď je někdo z nich blázen, nebo génius a nebo obojí... Jen doufám, že letos se jim to alespoň v týmech podaří urvat, jezdecký složení letos nemají špatný...

PS: Závěrem bych taky chtěl poděkovat redakci za jejich výkon a přeju, aby nastavenou laťku minimálně udrželi, i když osobně si myslím, že ji jako tradičně zase o kus zvednou 01

+ 9 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

dannak

89.103.144.XXX
je to bohuzel taky dusledek velmi omezene moznosti testovani. ale jinak je prirozene, ze z pocatku neco hned nefunguje, ale casem se to vyladi.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Chasnik

217.117.213.XXX
Úspěch, když nastartujeme Dnešek byl docela fraška, mám dojem, že Lotus o nic nepřichází, když se na cestu do Jerezu nevydal a pošetřil čas na přípravu vozu v továrně. Nová auta samozřejmě přinášejí nové problémy, ale takový festival nespolehlivosti jsem opravdu nečekal.
Někdo ani nenastartuje, když náhodou jo, tak mu to zdechne na trati... Jako vtip dobrý, ale myslel jsem, že F1 je výstavní skříní motorportu a měla by si zachovat nějakou úroveň. Mno, uvidíme, jestli další dny přinesou zlepšení.
Každopádně je to dobrá reklama pro úvodní závod sezóny. Vyhrát může kdokoli, možná bude stačit, aby dojel :D

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

193.165.69.XXX
Objevila se další fota, kde je uchycení lépe vidět.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ala

178.196.202.XXX
Pánové proč jen video?Zajedtě si na GP a pak diskutujte o zvuku,pak napište rozdíly12

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Chasnik

217.117.213.XXX
Zipe, užijme si to, nejpozději příští sezónu, ne-li už během té letošní, se design zase unifikuje, až se zjistí, jaké řešení funguje a jaké ne. Ta pestrost se mi taky líbí.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ala

178.196.202.XXX
01 01 01

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
Predni kridlo Zda se mi to jenom, nebo maji nektere tymy jako napr. Mercedes ten predni spoiler 2x vetsi lopaty, nez loni, ze misto nad sebou ty jednotlive prvky jsou i mnohem vice za sebou?

Jinak diky moc redakci za super info i super fotky. 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
docela pekna perda. 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Andy

62.168.11.XXX
Oukej, díky.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Byli bychom rádi, kdybyste tady kvůli autorským právům dávali odkazy pouze na fotky své. Pokud už máte tak silné nutkání, že nemůžete odolat, ať to prosím nevede na konkurenční servery.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Andy

62.168.11.XXX
Fakt super práce, taky poděkuji.

Můžu se jen zeptat - jaké fotky se smí a nesmí do diskuze přidávat? Caterham jste mi nějak smazali, tak se tomu chci příště vyvarovat :-).

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Marussia MR03 ještě do Jerezu nedorazila.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Taky děkujeme, tak zase zítra 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Děkujeme za podporu, Chime. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Už jsou tam, omlouváme se za zpoždění. Další fotografie nahráváme, můžete sledovat zde: [odkaz na stránku]

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama