DISKUZE K ČLÁNKU První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

TESTOVÁNÍ V JEREZU - 1. DEN; Sledovali jsme podrobně průběh prvního dne testování v Jerezu, kde dnes v úterý 28. ledna začalo společné testování týmů Formule 1. Poprvé byly v akci nejen nové monoposty, ale také nové pohonné jednotky s přeplňovanými interními spalovacími motory a pokročilými systémy pro rekuperaci energie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 29.01.2014 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001410 (Hlasovalo 32 lidí) 28.01.2014 17:17
.. Skvělá práce. Velká pochvala pro zdejší… »
» markoj153 (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 09:12
čo sa dá čakať, od dedka Bernieho, "keď mi… »
» Zip (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 15:23
Catterham Ahoj lidi, tak jsem velmi potěšen a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

eR

62.245.107.XXX
Ti jsou teprve s formulí na cestě do Jerezu 04. Jestli vyjedou zítra je otázkou, když se dívám, kolik problémů měli i etablované týmy, aby vůbec vyjeli z garáže, ale aspoň fotky by zítra měli být.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

88.100.206.XXX
Když zo píše Kapor,měli by se nad tím tvůrci zamyslet.18

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
18 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
Tak to budou zvuky. Při pomalé jízdě nějak přerušovaný a při tom brždění zřejmě ERS 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
To jsem tedy opravdu nečekal, že Caterham nasadí pullrod. Vzhledem k tomu, jak se s tím těžce vypořádávali Ferrari a McLaren, který zřejmě za celou loňskou sezónu nezjistil, jak to donutit fungovat, je to od nich velká odvaha. Nicméně to vypadá, že ten jejich "trubka" nos spolu s pullrodem vypadá jako nejefektivnější varianta, jak dovést co nejvíc vzduchu dolů. Takže jsem na ně v závodech hodně zvědavej. Buď jim to zafunguje nebo se budou trápit, ale už teď u mě mají palec nahoru za odvahu 01.

Jinak jsem rád, že Williams konečně vyjel a ta jejich kára vypadá na dráze dost dobře, viz. [odkaz na stránku]

+ 17 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
Asi poškodili i zavěšení, náhradní díli snad zítra

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nikos

213.195.215.XXX
zajimave Mercedes paradni az n ato ze maji jen jeden nos trosku skoda velka (jejich blbost) ... Jinak Ferrari jede huraaa kimi bojuje a jen at najzedi co nejvic kol ... jde videt ze maji jeste co nastavovat ale ferrari to jezdi, nej cas, nejvic kol ... takovy redbull trosku trapas ne? celi den se tam perou s pruzinou? myslim ze kazdy den testu pujde poznat a lotusu tohle zkouseni bude hodne chybet

+ 14 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FF

37.221.245.XXX
Caterham Tak řešení Caterhamu je přinejmenším zvláštní, popravdě jsem dostal záchvat smíchu, když jsem to poprvé uviděl. Připomíná mi to moderní a vzhůru nohama otočenou reinkarnaci "servírovacího stolku" March 711.

+ 10 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mirec

213.81.222.XXX
Caterham... Už som si mylsel ze horsie riešenie čumaku nik nevymysli ale Caterham prekonal všetkych myslim :D toto som fakt nečakal... brutus :D

+ 9 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zip

Zip

194.228.13.XXX
Tvůrčí fantazie Tak letos se ukazuje, že pokud nemají konstruktéři co kopírovat od konkurence, tak se konečně dočkáme toho, co dnes spatřujeme. Když nám bylo tvrzeno kolik bude vše stát co se týče změn pravidel, tak se mi zdálo že změny jsou moc razantní. Ale když to tu vše vidím, tak si dovolím tvrdit, že to stálo za to.(určitě, leckterý mechanik, či dizajnér by si dovolil se mnou nesouhlasit, protože je nová řešení nenechala se ani pořádně vyspat). Na vynášení soudů je ještě brzy, ale jak to vidím i zde, tak nás F1 zase konečně baví a máme o čem diskutovat. Ne jen se dohadovat, kdo je lepší jezdec a proč.

+ 11 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
Myslím, že v dnešní době se všechno (i termíny) tak šponuje, že další křídlo v současnosti nemá nikdo.......

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX

Myslím, že Caterham to přední křídlo po pár závodech vymění. Jednobodové uchycení mu nejspíš bude dělat problémy s vibracemi a třepotáním.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zip

Zip

194.228.13.XXX
A to nás čeká ještě Marussia, nebo už jste jí někdo zahlédl?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Huhukoktejl

193.228.234.XXX
...špatný vtip to bude jen v případě, že to bude tak dobrý, že to všichni okopírují..

+ 13 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Knoxx

217.168.213.XXX
Ten Caterham to je snad špatný vtip 18

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ABC

194.228.20.XXX
tyk kdyz letos ty formule vypadaji jak ptaci bez kridel, tak proc ne 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

RiLCO

78.98.16.XXX
Ja ti nerozumiem, nemam tvoje skoly. Ale pises off-topic ako vzdy, pardon to nie je off-topic, ale zavadzanie nezmyslami, nieco ako spam.
Mimochodom, co si chcel natočiť? TEN MOTOR UZ BOL NATOCENY.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Withman

85.193.41.XXX
Hodně překvapivý design. Pokud chtějí dostat co nejvíce vzduchu pod auto, tak by mohlo být zajímavé řešení. Byla by sranda, kdyby jej ostatní týmy okopírovaly. :-))

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
A Erikson na tom,,. ..umí i jezdit. 01

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zip

Zip

194.228.13.XXX
Catterham Ahoj lidi, tak jsem velmi potěšen a nadšen z netradičních řešení. Koukám, že Catterham má naprosto odlišné řešení nosu, což možná překvapilo i konkurenci. Nechci posuzovat "nosy" dle atraktivity, ale každý z nás si určitě něco na každém najde, mne nevyjímaje. Konečně se ty formule liší víc než v detajlech. Uvidíme, jak se tak rozdílná řešení srovnají časově na dráze. Byl bych rád, když by se ukázalo,že i značně rozdílná řešení mohou být sobě rovnocenná.

+ 12 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje, že se přední křídlo McLarenu příliš ohýbá

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama