DISKUZE K ČLÁNKU První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

TESTOVÁNÍ V JEREZU - 1. DEN; Sledovali jsme podrobně průběh prvního dne testování v Jerezu, kde dnes v úterý 28. ledna začalo společné testování týmů Formule 1. Poprvé byly v akci nejen nové monoposty, ale také nové pohonné jednotky s přeplňovanými interními spalovacími motory a pokročilými systémy pro rekuperaci energie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 29.01.2014 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001410 (Hlasovalo 32 lidí) 28.01.2014 17:17
.. Skvělá práce. Velká pochvala pro zdejší… »
» markoj153 (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 09:12
čo sa dá čakať, od dedka Bernieho, "keď mi… »
» Zip (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 15:23
Catterham Ahoj lidi, tak jsem velmi potěšen a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr

Petr

78.157.160.XXX
Děkujeme vám za přízeň, omluvte překlepy a chyby, kterých jsme jistě nasekali hodně. Dnes to byl pro nás velmi náročný den vzhledem k ranním prezentacím, zpracovávání fotek, testů a novinek kolem.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

89.177.88.XXX
počet čtenářů V prvé řadě chci pogratulovat redakci k počtu přečtení článku. Rád to vidím.

Jinak, díky za super článek, který mě příjemně rozptyloval v průběhu dne 04 .

Zpět k F1, překvapil mě předek caterhamu a zadek williamsu. Trošku jsem čekal víc od RB (raketu). Že by Fer vypadalo (kromě italské telemetrie 03 (just kidding)) spolehlivě?

Jinak, časy RAI na kolo mi připadají, jako by je zajížděl bez ERS. Co myslíte, kluci diskutující?

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

193.165.69.XXX
Už píšu kvůli Caterhamu asi čtvrtej příspěvek, jak mě to nadchlo! Tomu borci z týmu, kterýho to napadlo, bych jednou rád podal ruku. Otevřená, osvícená hlava!

Tohle je design.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
Zajímavé Williams změnil volant po vzoru RB, dřív měl displej na volantu, teď je na kokpitu. viz. [odkaz na stránku]

Pro srovnání volant z loňského RB: [odkaz na stránku]

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
A poslouchal jsi někdy turbo a elekromotor??
Pokud se nepletu,je tam ještě jeden elektromotor.
Podle mě ten zvuk je jasnej, i Fer při brždění má podobný zvuk.
Drobná odlišnost je ve výrobci a v tom zda je motor zatížen výrobou el. energie nebo ne. A nebo po odlehčení zátěže.
Turbo nemá hmotnost, aby se tak dlouho točilo a nemělo by kam vzduch tlačit a i to by ho zastavovalo.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Frciiik

Frciiik

109.164.3.XXX
První testy No docela hledím, myslel jsem, že na první testy budou mít všichni auta připravené na jízdu a ne že někteří budou mít problémy usadit motor nebo ho potom nastartovat. Ale jinak příjemná změna číst věty typu: Ujel 15 metrů a mechanici už ho tlačí zpátky, ten stojí na zadní rovince, ten zas zastavil ve třetí zatáčce, mechanici skáčou do auta a jedou se podívat, co se děje :-) Srandovní představa :-) 01

+ 12 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

193.165.69.XXX
No to je největší překvápko sezony. Pro mě čím dál tím příjemnější. Nemůžu se dočkat dalších dat z testů, jsem opravdu hodně zvědavej.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

193.165.69.XXX
Spíš bych tipoval, že je někdo bude následovat, než že to sundají. Úplně jednobodově bych to uchycení neviděl. Apropos, jsou týmy s "jednobodovým" uchycením zadního křídla a pochybnosti jsem v diskusích pod nimi nezaznamenal.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Andy

62.168.11.XXX
Ten poloodkrytej zadek je parádní, jako za starých časů!

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
Stejně musíš rolovat dolů narozdíl od zahraničních stánek.
Nadpis, reklama,reklama,reklama,souhrn a pak poslední info.

To že by se řešilo jakým směrem psát se nějak nepamatuju, nakonec je to stejně jedno. Všem se nikdy nezavděčíš. A mě už vůbec ne 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

193.165.69.XXX
Caterham mě taky dost, hodně mile překvapil. Jsem hodně zvědavej, kam dotáhnou celej balík. Přál bych jim odpich ode dna.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

RiLCO

78.98.16.XXX
Ten zvuk je urcite turboduchadlo roztocene MGU-H, pretoze MGU-H je napojene na turboduchadlo a na nic ine.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
Dost fotek nového Williamsu je na stránkách fanklubu: [odkaz na stránku]

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jaja

217.170.102.XXX
Foto Redakce nebylo by někde k mání pár fotek Caterhamu a Willíků ? Caterham má asi nejzvláštnější nos ze všech týmů.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001112

uzivatel001112

212.80.64.XXX
Díky za výborné aktuální zpravodajství 01

+ 12 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
stejně mají týmy svoje fotografy na trati a u boxů a fotí vše co se pohne 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
na to byla na autě plachta 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
Turbínu může roztočit elektromotor MGU-H.
Rozjezdy se budou odehrávat za režije elektromotoru. Tomu odpovídá i ten zvuk,
to není turbo

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001410

uzivatel001410

89.103.251.XXX
.. Skvělá práce.
Velká pochvala pro zdejší redakci, jak se stará o informovanost svých fanoušků. V tomto ohledu jste na míle daleko před vaší českou konkurencí. 01 Těším se na zítřek.

+ 32 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
Bohužel je to takto běžné.
Podobný nešvar rozšiřuje jeden e-mailový klient. A jeho uživatelé kteří neumějí změnit výchozí nastavení

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama