DISKUZE K ČLÁNKU Brundle očekává na začátku nové sezony pohromu

Bývalý pilot F1 Martin Brundle se domnívá, že začátek příští sezony bude poznamenán problémy, dokud inženýři nenajdou ta správná řešení podle nových pravidel

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle očekává na začátku nové sezony pohromu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 06.12.2013 11:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 6 lidí) 05.12.2013 08:59
pohromu? je otázkou co kdo považuje za pohromu.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nie nebude Martin,... ...lebo ako sám vieš hybridy už spoľahlivo pracujú v osobných automobiloch niekoľko rokov a bola hanba, ak F1 ako kráľovná závodného športu jazdila so starými motormi, len preto, aby to čo najviac revalo a aby sa do novej techniky nemuselo investovať, hoci to už nemalo ani poriadny výkon, lebo hybridy ich predčia vo výkone aj vo veľkosti krútiaceho momentu a tred ukázal už túto sezónu Lotus, ktorý natiahol to auto do dĺžky (jeho predĺžená verzia), aby sa všetko do motorového priestoru zmestilo, ako má a ja si osobne myslím, že s tým tímy žiadny problém mať nebudú. Ide predsa o najlepších špecialistov vo fachu, nielen v oblasti dizajnu, konštruovania a výroby šasi, motorov a ostatného príslušenstva na najvyššej možnej úrovni a do tvorby SW pre hlavnú riadiacu jednotku sa u Lotusu etablovala firma Microsoft a určite aj iné tak budú prizvané inými tímami, aby všetko fungovalo tak, ako má ! 01 01 01 Takže žiadne obavy Martin ! 18

    + 4 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      78.24.10.XXX
      Kapor, jestli nebude problém v tom, že formule 1, Toyota Prius a Honda Insight (atd. atd.) jsou trošku jiná auta 18
      Problém není v tom, jak je formule poháněna, ale ve faktu, že se prostě víc věcí (nejen pohonná jednotka) mění.
      Mimochodem, motory, které spalují LPG jsou taky provozem ověřeny a jedná se také o úspornou technologii, takže budou piloti jezdit od r. 2016 s bombou za zadkem? ;)

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nebudú,.. ...lebo hlavnou úsporov paliva má byť režim, že zrýchlenie z nižšej rýchlosti začne vždy elektromotor 160 kW a potom sa k nemu pripojí turbomotor 1,6V6 Turbo, ako to vyriešili a otestovali na vozidle LaFerrari s V12, kde znížili jeho spotrebu o 40%, čo je teda niečo úžasné. Vo vývoji sú tiež nové lítiové člnky s 10 násobnou kapacitou príkonu pre pomon elektromotora, ktoré sú odlišné tým, že ako tie staré, neomôžu explodovať a na rok určite v autách F1 budú, ak ak nie u nikoho iného tak v Mercedes, lebo on jediný neprotestoval a nechcel zvyšovať hmotnosť auta. Nebolo to preto, že by to nebolo pre potrebu pilotov, ale preto, že tých sekcí batérií budú musieť mať podstatne v aute menej na zrovnateľný výkon, ale aj novej konštrukcie, čo zaručuje nižšiu hmotnosť a aj to, že nemôžu explodovať, ty popleta. 11 18

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Malinovkári nebudú dominovať len vtedy, keď Renault vyslovene pobabre motor. Vo všetkom naväzujú na to najlepšie. Keď pobabrú motory všetci, tak sa budú meniť pravidlá behom sezóny.

    + 1 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    pohromu? je otázkou co kdo považuje za pohromu. to, že někdo špatně nastaví auto, neodhadne strategii, klekne mu motor nebo některé jiné "hejblátko" bych za pohromu nepovažoval. bude to pro tyto chybující či zaostávající týmy či jezdce smutné, ale pod pojmem pohroma si představuji něco trošku jiného...

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Tak nějak. Nižší spolehlivost = vyšší napětí, jestli to někomu nezdechne = menší nuda. Ve světle spolehlivosti let minulých se může větší úmrnost techniky jevit jako pohroma, ale byly doby, kdy cíl viděla sotva polovina startovního pole, a F1 se kvůli tomu nezbořila, takže...

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama