DISKUZE K ČLÁNKU Brundle očekává na začátku nové sezony pohromu

Bývalý pilot F1 Martin Brundle se domnívá, že začátek příští sezony bude poznamenán problémy, dokud inženýři nenajdou ta správná řešení podle nových pravidel

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle očekává na začátku nové sezony pohromu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 06.12.2013 11:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 6 lidí) 05.12.2013 08:59
pohromu? je otázkou co kdo považuje za pohromu.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nie nebude Martin,... ...lebo ako sám vieš hybridy už spoľahlivo pracujú v osobných automobiloch niekoľko rokov a bola hanba, ak F1 ako kráľovná závodného športu jazdila so starými motormi, len preto, aby to čo najviac revalo a aby sa do novej techniky nemuselo investovať, hoci to už nemalo ani poriadny výkon, lebo hybridy ich predčia vo výkone aj vo veľkosti krútiaceho momentu a tred ukázal už túto sezónu Lotus, ktorý natiahol to auto do dĺžky (jeho predĺžená verzia), aby sa všetko do motorového priestoru zmestilo, ako má a ja si osobne myslím, že s tým tímy žiadny problém mať nebudú. Ide predsa o najlepších špecialistov vo fachu, nielen v oblasti dizajnu, konštruovania a výroby šasi, motorov a ostatného príslušenstva na najvyššej možnej úrovni a do tvorby SW pre hlavnú riadiacu jednotku sa u Lotusu etablovala firma Microsoft a určite aj iné tak budú prizvané inými tímami, aby všetko fungovalo tak, ako má ! 01 01 01 Takže žiadne obavy Martin ! 18

    + 4 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      78.24.10.XXX
      Kapor, jestli nebude problém v tom, že formule 1, Toyota Prius a Honda Insight (atd. atd.) jsou trošku jiná auta 18
      Problém není v tom, jak je formule poháněna, ale ve faktu, že se prostě víc věcí (nejen pohonná jednotka) mění.
      Mimochodem, motory, které spalují LPG jsou taky provozem ověřeny a jedná se také o úspornou technologii, takže budou piloti jezdit od r. 2016 s bombou za zadkem? ;)

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nebudú,.. ...lebo hlavnou úsporov paliva má byť režim, že zrýchlenie z nižšej rýchlosti začne vždy elektromotor 160 kW a potom sa k nemu pripojí turbomotor 1,6V6 Turbo, ako to vyriešili a otestovali na vozidle LaFerrari s V12, kde znížili jeho spotrebu o 40%, čo je teda niečo úžasné. Vo vývoji sú tiež nové lítiové člnky s 10 násobnou kapacitou príkonu pre pomon elektromotora, ktoré sú odlišné tým, že ako tie staré, neomôžu explodovať a na rok určite v autách F1 budú, ak ak nie u nikoho iného tak v Mercedes, lebo on jediný neprotestoval a nechcel zvyšovať hmotnosť auta. Nebolo to preto, že by to nebolo pre potrebu pilotov, ale preto, že tých sekcí batérií budú musieť mať podstatne v aute menej na zrovnateľný výkon, ale aj novej konštrukcie, čo zaručuje nižšiu hmotnosť a aj to, že nemôžu explodovať, ty popleta. 11 18

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Malinovkári nebudú dominovať len vtedy, keď Renault vyslovene pobabre motor. Vo všetkom naväzujú na to najlepšie. Keď pobabrú motory všetci, tak sa budú meniť pravidlá behom sezóny.

    + 1 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    pohromu? je otázkou co kdo považuje za pohromu. to, že někdo špatně nastaví auto, neodhadne strategii, klekne mu motor nebo některé jiné "hejblátko" bych za pohromu nepovažoval. bude to pro tyto chybující či zaostávající týmy či jezdce smutné, ale pod pojmem pohroma si představuji něco trošku jiného...

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Tak nějak. Nižší spolehlivost = vyšší napětí, jestli to někomu nezdechne = menší nuda. Ve světle spolehlivosti let minulých se může větší úmrnost techniky jevit jako pohroma, ale byly doby, kdy cíl viděla sotva polovina startovního pole, a F1 se kvůli tomu nezbořila, takže...

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Wolff byl kdysi nakloněný spolupráci s Red Bullem

Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Daniel Ricciardo se svou trofejí za třetí místo na pódiu na Nürburgringu

Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

Lewis Hamilton si dojel pro první místo v závodě na Nürburgringu

Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Pohonná jednotka Honda

Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

Charles Leclerc při pátečním tréninku v Soči

"Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 na Nürburgringu

Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Valtteri Bottas nadále na Hamiltona ztrácí

Trocha statistiky a historie nemůže škodit

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama